MZRider18 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 (editat) la banii care i-am dat pe moto puteam sa iau binemersi un CBR de 600/SRAD,>100 cp,etc ca majoritatea celor care dispun la un moment dat de 1500-2000 .Toti cocoşii cu sute de cp..cati folositi din ei??!?!? daca tu esti Rossi pe linie dreapta si pe curbe nu inseamna ca toti sunt. Nu e smecherie? poate ai uitat ca ai fost si tu incepator odata..si te-ai mai si panicat dupa ce ai dat blana pe linie dreapta,ai mai blocat fata,spatele...Eu zic sa te mai temperezi.Aici e sectiunea de incepatori nu forjatorii de bulevard oke? Editat Iulie 23, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 (editat) Salutare tuturor. Sunt un "june" care va incepe scoala moto in august , am nevoie de un sfat legat de achizitionarea unui motor pt cineva care a avut aproape zero experienta cu cele 2 roti motorizate. Eu pana acum m-am uitat la honda cbr125r insa mi s-a spus ca e prea lenesa pt mine ( 27 ani, 1.93 , 105 kg) . M-am uitat apoi la cbr de 250 si ninja de 250/300 insa cred ca ar fi prea mult pt un incepator. Vreau sa fac lunar craiova-bucuresti (deci autostrada) si retur asa ca mi-ar trebui ceva care sa nu-mi rupa fundul. Ceva de drum lung dar si ceva cu "suflet" , trebuie sa recunosc ca imi lasa gura apa dupa supersport-uri insa un supersport de 600 ca primul motor ar fi sinucidere curata ( plus ca nu se preteaza drumurilor lungi pe care vreau sa le fac) . Idei? Editat Iulie 23, 2013 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 salut. sunt si eu incepator si inca nu am motor, dar fac scoala moto deja si am urcat pe motoare de la 125 cc la 600 cc. nu mi s-a parut honda hornet de 600 cc prea agresiva sau periculoasa. chiar mi se pare potrivita si, zic eu, ar fi comoda si la drum lung si prin oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 nu este sinucidere curata, CBR 600 F (nu e supersport intr-adevar) e un motor f cuminte trage f frumos iar daca vrei sa il tii pana in 9000 nu e problema. Ai 27 ani presupun ca nu mai esti un pustan teribilist care are chestii de demonstrat. Daca ti se pare prea mare, Suzuki GS 500 , Honda CB 500 , Kawasaki GPZ 500. Vezi ce iti place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 la 1.93 / 105 kg.... 125cmc no way... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Sunt mici motoarele de 125 - 250 cmc pentru dimensiunile tale si pentru ce vrei tu sa faci cu ele. Daca iti plac "carenatele" / sportivele si e musai musai, ia-ti un sport touring cum au zis baietii - CBR 600 F gen sau un naked semicarenat (Hornet / Bandit, Fazer, etc). Ai sa mergi in ture medii cu ele, si acolo nu e nici o problema, merg cam "ca masina". Ulterior ai sa incepi sa te obisnuiesti cu toata plaja de turatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin.anton Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Tine foarte mult de tine si de cat de temperat esti. Au mai fost multe topicuri pe aceasta tema. Eu am 23 de ani, 1.74 si 65 de kg. Mi-am luat din prima Ducati 750 SS. Multumesc lui D-zeu, insa nu am avut evenimente neplacute. Primul drum mai "serios" l-am facut in mai, cand aveam doar 500 de km facuti. Am plecat din Brasov spre Vama Veche. Aproape 1000 km dus-intors. Lamaia pusa sub numar si ochii beliti . Daca-ti iei un motor prea mic (atat ca putere cat si ca statura) ai sa te saturi de el dupa o luna de zile. Nu e practic sa il schimbi din 2 in 2 luni. Eu zic ca un motor de 600 de cm e mai mult decat ok. Vb colegului de mai sus. Uita-te dupa un Hornet daca vrei ceva naked. Daca vrei drum lung, un Hornet S e super pentru ca are si semicarena si te ascunzi dupa parbriz (la drum lung te omoara vantul daca nu ai dupa ce sa te feresti). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enlil Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Esti prea mare pentru 125, nu stiu nici daca pe 250 incapi. Poti sa iti iei ce motor iti doresti daca te cunosti bine ca nu motorul este problema ci utilizatorul. In alte tari exista limitari la 34 de cai putere pentru toate astfel incat poti sa mergi un an cu el limitat sa prinzi experienta si pe urma sa ii scoti limitarea, poti sa iei si asta in considerare. Sau poti sa il iei pe cel pe care il am eu la vanzare ca e mai domol dar eu sincer cred ca s-ar putea sa fie prea mult, Suzuki Gsx 650 F, cel mai bine iti iei supersportul pe care ti-l doresti si ii pui limitare dar tine-o asa vreo 15.000 de km macar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gimy Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 BMW F 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Eu am inceput anu trecut pe un bandit de 600. Eu zic ca e arhisuficient pt ce vrei tu. Acuma cum zic si cei de mai sus cauta ceva cu semicarena pt ca la drum(daca nu iti place sa te sufle vantu in "freza"). Un plus, cel putin dupa parerea mea, este ca la astefel de moto pozitia este mult mai relaxanta si mai buna, chiar si in comparatie cu cbr 600f. Sfatul meu esta ca in scoala, daca au mai multe tipuri de moto sa incerci sa te dai pe toate. Nu o sa vezi cum se simt la drum mai lung, dar o sa iti formezi o parere despre pozitie si cum te intelegi cu motocicleta. Spor si nu te culca pe o ureche ca ai 27 de ani si esti matur. Palma dreapta te mananca tot timpul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei M Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 La inaltimea si grutatea ta ti s-ar potrivi si un Transalp. E calm, fiabil, comod la drum lung, cu o suspensie numai buna pentru drumurile noastre, iar pe autostrada nu te dezamageste. Protectia la vant este buna, respectiv se poate imbunatati prin deflectoare. Gasesti multe variante rezonabile de crashbar-uri si suporti de sidecase-uri, ca sa fie cat mai protejat daca-l scapi, s.a.m d. Concluzie: este un motor care face cate putin din fiecare, fara sa exceleze la ceva anume. Deci, este foarte echilibrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Palma dreapta te mananca tot timpul! lol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 lol nu rade ca asa am zis si eu pana am facut poc ... si din vina mea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 (editat) Multumesc de sfaturi, cred ca primul pas ar fi sa ma urc pe diversele motoare ale scolii moto si sa vad in care stau mai bine. Adevarul e ca dimensiunea mea nu-mi permite orice motocicleta, multi mi-au zis ca 125R-ul se va chinui cu mine insa eu am un fix cu inceput pe ceva mai mic , vreau sa invat sa controlez dihania pe curbe ( sa fie usoara) inainte de a ma arunca la viteze peste 90 km/h. Ramane de vazut cum ma simt cand ma urc pe ele la scoala. Inca o data, multumesc. edit: Ca sa intru in problema cu supersport-ul, am inteles ca gsx-r 600 ar avea "power mode" a b si c , C scazand puterea la 50% . E adevarat? Exista si pe alte motoare functia asta? Editat Iulie 23, 2013 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 gsx-r`ul de 1000 are sigur. cel de 600 nu stiu dar sigur sunt pe aici posesori care te pot lamuri. Nu stiu daca e chiar scadere la 50% dar este mai moale si mai linistita, insa vezi ca doar modele mai noi au acesta dotare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niniarges Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 O sa te inveti repede si pe moto mai mare.Eu zic sa iti ie ceva de cel putin 400cc,mai ales daca vrei sa faci si drumuri mai lungi.De 125 sau chiar 250 o sa te saturi repede,,,o sa vrei ceva mai mare.Ia la rand toate topicurile de pe aici ,si vezi ce ti-ar placea.Sa iei in calcul si distantele pe care vrei sa le parcurgi,si cat de comod vrei sa stai,si mai e si partea financiara.Ca idee,as recomanda RF400,Kawasaki ZXR 400 Ninja,Suzuki GS 500,Honda CBR F3, etc Poti sa iei si ceva mai mare,totul e sa ai tu grija.Momentan ti se par mari astea de 600,pentru ca nici macar nu ai inceput scoala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g31987 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Eu am inceput pe un CBR F3, acum am F2. Sunt linistite, liniare, confortabile, stabile si daca esti stapan pe tine si nu faci greseli(prea mari), sunt super ok. ai grija cu viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostiX Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 si eu sunt la scoala si momentan am terminat a doua sedinta... pot spune ca merg pe un suzuki gn250 ...am inteles de la instructor ca mai tarziu voi merge si pe hornet-ul despre care vorbeste sergiu.... ca moto de incepator imi voi lua clar hornet... imi place mie mobra aia ... am intrebat si aici ... am mai intrebat si alti conducatori de moto ... pentru inceput ia-ti ceva de 600 ... daca vrei sa iti iei mai mic nu ai decat sunt banutii tai nu ai altcuiva... dar dupa aia sa stai sa o vinzi sa iti cauti alta mobra... nici asa nu e bine ... altii se dau cu ele ... si tu stai sa iti cauti .... si sezonul trece.... si tot asa ... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Sunt mici motoarele de 125 - 250 cmc pentru dimensiunile tale Hornet / Bandit, Fazer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bad florentina Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Cauta macar ceva Kawasaki ZX4R sau ZZR 400. Sunt sportive, frumoase, destul de linistite daca nu te dai la ele, dar totodata destul de vanoase daca te duci cu ele sus in ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 si daca are -50% Gsx-r ul de 1000..nu raman decat 100 de cai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Am auzit ca ar fi greu de gasit piese la unele de 400cmc. E o categorie mai speciala pentru piata Japoneza. Apoi, nu toate 600 sunt la fel. Un bandit sau un gsx-f nu sunt mobre chiar periculoase. Un R6 sau un CBR600rr banuiesc ca e alta mancare de peste. La F650GS si alte din clasa aia trebuie sa ai grija la acceleratie, datoria cuplu e fortos si la turatie mica. Problema cu motor mic pentru inceput e ca risti sa te plictisesti extrem de repede, intre timp o sa bagi bani in ea, si apoi la revanzare te chinui sa mai recuperezi ceva. Pentru ce propui tu sa faci, un 600 4 in linie din categorie hornet, gsxf sau bandit semicarenat, etc, ar fi ok, cred eu, sau un F3 dar e ceva mai puternica deja. Sunt multe pe piata, si relativ ieftine, mai ales gsx600f. Eu am inceput pe o moticicleta de 900cmc in 2009, si inca o am, nu am regretat niciodata alegerea. Important e ca m-am simtit bine pe ea, am putut s-o manevrez la viteza foarte mica (merg mult prin oras), si pe drum intins e mai stabila fata de un gs500 pe care am incercat tot atunci. Depinde cum ai capul pe umeri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Multam din nou de raspunsuri ,nu stiu cum e la scoala la care vreau sa ma duc ( louis, recomandata de un coleg de munca motociclist) dar sper sa pot pune "mana" pe mai toate clasele ca sa ma pot decide apoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 (editat) Salutare tuturor. Sunt un "june" care va incepe scoala moto in august , am nevoie de un sfat legat de achizitionarea unui motor pt cineva care a avut aproape zero experienta cu cele 2 roti motorizate. Eu pana acum m-am uitat la honda cbr125r insa mi s-a spus ca e prea lenesa pt mine ( 27 ani, 1.93 , 105 kg) . M-am uitat apoi la cbr de 250 si ninja de 250/300 insa cred ca ar fi prea mult pt un incepator. Vreau sa fac lunar craiova-bucuresti (deci autostrada) si retur asa ca mi-ar trebui ceva care sa nu-mi rupa fundul. Ceva de drum lung dar si ceva cu "suflet" , trebuie sa recunosc ca imi lasa gura apa dupa supersport-uri insa un supersport de 600 ca primul motor ar fi sinucidere curata ( plus ca nu se preteaza drumurilor lungi pe care vreau sa le fac) . Idei? Parerea mea e ca daca folosesti motocicleta la drum lung sa uiti de categoria 125cmc, e prea putin. Gandeste-te ca pe la 90-100 e cam aproape de viteza ei maxima. Nu e deloc distractiv sa tii un motor ( indiferent ce e, masina, motocicleta, atv, sky jet, etc ) in zona liniei rosii pe durate indelungate de timp. Am auzit de cineva care si-a busit un xt125 in drum spre Constanta din motivul asta. Tind sa cred ca un cruiser de 250cmc, asta daca-ti plac "choperele" este potrivit pentru ce vrei tu: marauder 250, intruder 250, virago... desi acum recitind topicul si gandindu-ma la dimensiunile tale probabil ca si astea sunt prea mici pt tine ( 1.90 cam inseamna ca o sa stai ghemuit pe motoarele mentionate ) bmw f650? asta mi se pare o idee destul de buna... mai gasesti pe aici si alte idei, touring sau naked as zice; pe ceva sportiv o sa cam intepenesti la drum lung. ( cred, n-am experimentat asta ) Editat Iulie 23, 2013 de adrian_mirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Nu am deloc atractie pt choppere din pacate, nu as vrea sa-mi iau un motor doar pt ca e singura optiune din cauza inaltimii mele , mai bine ma las de idee total . Am notat toate modelele de aici, ramane de vazut pe viitor dupa ce termin scoala la ce ma opresc. Cred ca o sa fac pe ciudatu' si o sa ma duc sa ma bag in vorba cu cateva persoane sa le rog sa ma lase sa le incalec motoarele pe loc sa vad cam ce pozitie am pe diverse modele/clase. Se "face" asa ceva sau o sa primesc priviri ciudate de la motoristi ? Ati lasa un strain complet sa va incalece motorul pe cric daca ar veni din senin la voi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.