AlexDrg Posted July 29, 2022 Share Posted July 29, 2022 Salutare! am vazut zilele astea un honda shadow 125 cu 40000 de km. Intrebarea mea este cat ar mai duce acel motor daca l as achizitiona? Mai jos este un video cu el. IMG_7700.MOV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted July 29, 2022 Share Posted July 29, 2022 Depinde de ce a văzut în cei 40000 km! Și dacă și cum a fost întreținută. Ca idee eu am avut o pe care am vândut-o la 98000 km, funcționa perfect, și mi-am cumpărat alta care afișa 78 K și acum are aproape 85, la fel, merge perfect. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted July 29, 2022 Admin Share Posted July 29, 2022 În general cilindreea cu cât este mai mare, cu atât este mai fiabilă. Sigur, depinde și de tipul motocicletei, un ss este mult mai expus uzurii. Și da, exact cum a spus colegul, depinde ce a văzut acel motor la întreținere. Caută un atelier la care să mergi înainte de a-l cumpăra, un motor uzat sună și se comportă altfel decât unul în parametri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt600 Posted July 29, 2022 Share Posted July 29, 2022 La cele spuse mai sus de colegi, as mai adauga ca trebuie luat in seama si constructorul... cu japonezele, indiferent de brand, nu dai gres, sunt etalonul in materie de fiabilitate si durabilitate. Intretinute corect, pot duce zeci si sute de mii de km, fara interventii majore la motor. Cum ar spune neamtul: Japan uber alles! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geo_ZGA Posted July 29, 2022 Share Posted July 29, 2022 Cam toate au peste 40.000... doar ca multe poarta km doar in suflet, nu si in bord :)) Daca mobra e buna... da, "se" merita Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted July 29, 2022 Share Posted July 29, 2022 Pe asta nu cred că o mai pot vinde... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexDrg Posted July 29, 2022 Author Share Posted July 29, 2022 Multumesc tuturor pentru toate precizarile! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted July 29, 2022 Share Posted July 29, 2022 poate o mobra cu 10k numai circuit a vazut si turatii in rosu, pe cand cu una de 40k o batranica s-a dus duminica la biserica si la piata, ase ni la ralanti... cum ti-o fi norocu'! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pierrotlefou Posted July 29, 2022 Share Posted July 29, 2022 (edited) Daca tii cont de toate argumentele enumerate mai sus, si io zic ca "se" merita. O spun si din experienta mea de pana acum. P.S. Insa sigur "se" merita un DOOM (dictionarul, nu jocul). Edited July 29, 2022 by pierrotlefou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Flying Dutchman Posted July 29, 2022 Share Posted July 29, 2022 Nu "se" merită. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted July 29, 2022 Share Posted July 29, 2022 se merita.. sa treci mai des pe la scoala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terente Posted July 29, 2022 Share Posted July 29, 2022 Anul trecut am cumpărat un motor din 2017, cu 40.000, dar cel puțin din punct de vedere vizual arata ca noua. Acum am 51.000 fara nici o problema. Importante sa fi fost întreținută cum trebuie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick1 Posted July 29, 2022 Share Posted July 29, 2022 1 hour ago, Cavaleru said: se merita.. sa treci mai des pe la scoala ”Se preconizează” ... suna mai bine? Mno ... tot verb reflexiv, că reflectă oarece ... 14 hours ago, AlexDrg said: am vazut zilele astea un honda shadow 125 cu 40000 de km. Intrebarea mea este cat ar mai duce acel motor daca l as achizitiona? Depinde de cât crezi că ar putea rezista un ambreiaj (în ”mințile lui”) ... unii zic că 11 hours ago, xt600 said: pot duce zeci si sute de mii de km Eu nu cred asta (din experiență) https://adventurebiketroop.com/how-long-should-your-motorcycle-clutch-last/ https://edgehd.net/motorbike/how-do-you-know-when-to-replace-clutch-on-motorcycle.html Restul ... depinde și de cum a fost întreținut, reglat, exploatat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted July 29, 2022 Share Posted July 29, 2022 Acum 14 ore, AlexDrg a spus: Salutare! am vazut zilele astea un honda shadow 125 cu 40000 de km. Intrebarea mea este cat ar mai duce acel motor daca l as achizitiona? Mai jos este un video cu el. IMG_7700.MOV 3 MB · 8 downloads Nu, nu se merita. Nimic nu se merita. Gloaba mea are 200.000 km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoS Garage Posted July 30, 2022 Share Posted July 30, 2022 una din troacele mele are 218.000 si ceva. de mile... gl1200 din '86... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted July 30, 2022 Share Posted July 30, 2022 Ăla intră la categoria tanc, nu se pune. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick1 Posted August 1, 2022 Share Posted August 1, 2022 On 7/30/2022 at 4:08 PM, Asimplu said: In principiu, motoarele care au capacitate mare per cilindru, sunt mai fiabile, iar uzura per km de rulaj este mai mica. Acum înțeleg de ce rușii au făcut un ”DKW” de 350cmc iar nemții (americanii și japonezii) unul de 125cmc. Mno ... după cel de 200cmc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vis-a-vis Posted August 1, 2022 Share Posted August 1, 2022 Peste 40000 au toate. Cei care le iau de noi bagă kilometri ca înecații, ca să valorifice fiecare bănuț dat pe fier. Apoi vin cei care (cred că) fac afacere, cumpărătorii de SH ca nouă dar cu mulți (rareori puțini) kilometri. Ăștia le iau mai mult de bibelou sau mai sunt specii care le îngroapă de bătrânețe. Pun puțini kilometri pe ele că tot au dat o poală de bani pe agregat, rareori schimbă uleiul, filtrele la 5 ani, celelalte consumabile nici atât (ce-i aia?). De la mâna a 3-a în sus iei un căzănaș, nimeni nu-și mai bate capul să schimbe piesele căzute cu unele de origine. La defecte majore se încropește motorul cu cele mai provizorii și ieftine soluții românești inginerești (trăiască Poxipolu!) și se pune la vânzare. Cât ai fi de mecanic, nu poți depista fel și fel de defecte ascunse. Măcar de ți le-ar spune vânzătorul dinainte, să știi la ce te aștepți, dar n-ai să vezi. Motoare cu kilometri puțini pun semne de întrebare. Iar dacă într-adevăr ăla-i adevărul, prețul e sus și n-o cumpără nimeni. Piața fiind plină de motociclete cu kilometrii dați înapoi, spoite pentru vânzare, care să ia ochiu' la fraier. Dacă nu ai treabă cu mecanica, e grea viața de motociclist care și-a luat o motoretă care a trecut prin mai multe mâini, ba cu arici la buzunar, ba sărace, ba pur și simplu neștiutoare... E mare loterie să nimerești ceva bun, mai ales de la vânzătorii români. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted August 1, 2022 Share Posted August 1, 2022 Am auzit și eu chestia asta: dacă nu fac într-un an 5-6000 km, îi mai schimb uleiul? Dar în carte scrie că filtrul se schimbă la două revizii. Cât de sărac să fii ca să schimbi (cel puțin la noi) filtrul de ulei la două revizii? Să nu mai vorbim de cel de aer, multă lume nici nu știe unde este. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.