Sari la conținut

14. Gran Premio Gryfyn di San Marino e della Riviera di Rimini 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 226
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 ore, Method a spus:

 

1.Nici nu trebuie.Strategia masinilor de raliu - datorita low grip pe viraje,accentueaza franarile si accelerarile.Asta e teoria lui.

 

2.Vezi ca Peco deja pe maj curbelor e f aproape de Q ca viteza pe apex,deci motoreta chiar ia curbe. De cand a venit Peco ne-a aratat ca motoreta stie sa ia curbe...

 

Exact asta vroiam si eu sa subliniez - franarea in linie dreapta si smooth si apoi culcat pe viraj de departe ala era stilul lui Lorenzo despre care si Zarco in perioada tech3 cand avea acces la telemetria lui #99 si #46 a zis ca e cel mai potrivit pt Yamaha.

 

Ma lesi....Dovi e baiat bun...si atat.Asa a fost toata viata lui.

Ia si nu prea. Nu mai ia curbele ca un double deck londonez, cum spunea foarte plastic Miller, ci ca un Mini Cooper, ca sa il citez pe acelasi australian. Adica le ia mai bine, dar tot nu le ia ca o motocicleta.. :crack:Vezi ca colegul Pannzer, ca sa ma puna la punct, in discutia legata de instabilitatea pe franare a  motoretei M1, a postat un articol care arata foarte bine particularitatile viratorii ale Ducati vs Yamaha si modul total diferit in care cele doua franeaza.  Desigur, articolul nu are nici o legatura cu instabilitatea M1, dar este foarte instructiv. Ducati tot cu traiectorii in V mere, ca deh.. de unde nu este, nici D-zeu nu cere. Peco compenseaza intrand pe frane pana in apex si de acolo accelereaza.De aceea ti se pare ca motoreta carmeste, dar tot in V parcurge virajul. Si Peco, nu, nu este foarte aproape de Q in viraje, sta mai bine decat ceilalti 7 piloti Ducati. Daca era aproape de Q la capitolul asta, cu avanatajul pe care Ducati il are pe acceleratie, probabil era liderul clasametului. Singurii care se puteau apropia de Q, la capitolul asta erau pilotii Suzuki, in prima jumatate a sezonului.

 

Ca bine zici. Uitasem de Zarco. Si as mai adauga ca si Peco a tras cu ochiul la datele lui Lorenzo, cand a venit la Ducati,ca sa inteleaga cum sa piloteze troaca. Si uite asa, stilul lui Lorenzo, un stil anost, sec, este poate cel mai copiat/ emulat in momentul de fata.

 

Dovi a fost poate cel mai bun pilot pe care l-a avut Ducati, de la Stoner, pana in prezent. Putea avea cel putin doua titluri in palmares, dar cu galeata aia rosie nu se putea face nimic. Iar ma vad nevoit sa iti atrag atentia ca intre motocicleta pe care a concurat Dovi si cea pe care este Peco, comun este doar numele de pe rezervor. Si iar iti reamintesc cuvintele lui Miller, care spunea despre Ducati-ul mostenit de la Dovi, ca vira ca un autobuz londonez.. (vezi mai sus). Imbunatatirile pe viraj, dateaza din 2021, cand au venit cu noul sasiu, ala pe care l-a cerut Dovi de vreo 8 ani. Dovi stia cu motocicleta si i-a aratat asta si lui MM, din pacate nu putea lua titlul MotoGP cu un autobuz.

Acum 3 ore, damager a spus:


gigi a construit cea mai buna motoreta de pe grila in acest moment( parere personala).

Nu este Ducati atat de buna, ci nu mai sunt Yamaha si Honda ceea ce au fost odata. Este vorba de lipsa de performanta a principalilor concurenti. Insa uite ca se ridica Aprilia si Ducati incepe sa nu mai arate atat de bine. Daca de la anul vine si Yamaha cu alt motor, hmmm... cum zicea Basescu? "Ducati nici nu stii/Cat de mic incepi sa fii../ Parca asa, nu? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, xt600 a spus:

 

 

Dovi a fost poate cel mai bun pilot pe care l-a avut Ducati, de la Stoner, pana in prezent.

mai era si Rossi, era si JLO.... amandoi peste Dovi, din toate punctele de vedere

 

cu Rossi s-au dezaliniat planetele ducatistilor, n-a fost sa fie..., cu JLO a fost lipsa de comunicare, nerabdare, balarii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, apriliacluj a spus:

mai era si Rossi, era si JLO.... amandoi peste Dovi, din toate punctele de vedere

 

cu Rossi s-au dezaliniat planetele ducatistilor, n-a fost sa fie..., cu JLO a fost lipsa de comunicare, nerabdare, balarii...

Rossi si JLo au fost peste el ca piloti, indiscutabil, insa nu pe Ducati. Am spus cel mai bun pilot pe care l-a avut Ducati, referindu-ma la performantele obtinute cu motoreta aia. Nu m-m exprimat eu foarte clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

@Method Martin zicea ca nu ar fi dormit noptile daca nu ar fi incercat depasirea aia, acum nu doarme noptile ca tranta aia a usurat decizia de a nu-l lua la echipa de uzina.

Da,i-am auzit si eu discursul si eu am zis la fel ca tine.

Aia e o declaratie a la Marquez cand o incerca cu Dovi pe niste circuite unde Ducati/Dovi erau superiori.Diferenta intre cele 2 declaratii e faptul ca MM incerca dar nu cadea pe jos.

E ca si Q cand s-a batut pt prima oara la victorie aici la Missano (am vazut conferinta chiar a subliniat ca isi aduce aminte fix de asta) - a incercat dar nu s-a dus peste limita,nu a comis-o.E mare diferenta intre a incerca si a reusi (sau nu cum a fost cazul lui Q atunci la Missano) si a incerca si a ajunge pe jos.

E cam aceeiasi diferenta ca intre Ducati Spa si Pramac :P

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Accelerația? A, chestia aia care face Yamaha să plece rachetă de lângă Ducati! Spre înapoi însă. 😖

Plm cu gearingu, dacă ar fi din gearing lipsa de viteză de top ar avea în plm demaraj, dar draq, nu vedeți ca nu are de nici unele?!? :moron:

Da, au făcut niște trepte mai scurte ca să compenseze nițel lipsa de putere și să accelereze și pianu', dar asta e altă poveste. Eu zic să-l luaț pe ngunoy să le proiecteze o cutie cu viteze, că inginerii Yamaha sunt prea proști și n-au făcut bine gearingu (la fel cum greșiseră și repartiția meselor) . Poate le face una automată, specialitatea lui! 

Mda,n-am inteles nimic din ce ai spus,dar nici tu nu cred ca n-ai inteles nimic din ce am zis eu daca numai "gearing'ul" ti-a ramas in cap.Ai plecat pe campii,nici nu cred ca ai citit la ce imi dai reply,nici nu cred ca te intereseaza de fapt,ai tu o agenda sa imi explici mie cat de fraier sunt eu si desigur cu zeflemea in consecinta cat de doxa esti tu.Dar e ok.

Explica-ne in continuare cat de praf e Yamaha ca nu are top speed in timp ce asta ia campionatul.Al doilea.Consecutiv.

Distractie placFuta.

Acum 19 minute, xt600 a spus:

Ia si nu prea. Nu mai ia curbele ca un double deck londonez, cum spunea foarte plastic Miller, ci ca un Mini Cooper, ca sa il citez pe acelasi australian. Adica le ia mai bine, dar tot nu le ia ca o motocicleta.. :crack:Vezi ca colegul Pannzer, ca sa ma puna la punct, in discutia legata de instabilitatea pe franare a  motoretei M1, a postat un articol care arata foarte bine particularitatile viratorii ale Ducati vs Yamaha si modul total diferit in care cele doua franeaza.  Desigur, articolul nu are nici o legatura cu instabilitatea M1, dar este foarte instructiv. Ducati tot cu traiectorii in V mere, ca deh.. de unde nu este, nici D-zeu nu cere. Peco compenseaza intrand pe frane pana in apex si de acolo accelereaza.De aceea ti se pare ca motoreta carmeste, dar tot in V parcurge virajul. Si Peco, nu, nu este foarte aproape de Q in viraje, sta mai bine decat ceilalti 7 piloti Ducati. Daca era aproape de Q la capitolul asta, cu avanatajul pe care Ducati il are pe acceleratie, probabil era liderul clasametului. Singurii care se puteau apropia de Q, la capitolul asta erau pilotii Suzuki, in prima jumatate a sezonului.

Ce zice Miller ma lasa rece.Parerile si feedback'ul lui sunt...nule dupa parerea mea.Miller e baiatul care piloteaza inca ca Mick Doohan in 93.No comment.

Ascult mult mai mult ce zice Peco,si el zice ca motoreta merge pe curbe.Si asta au spus toti cei de la Ducati - ca Peco a adus alta dimensiune la fel ca si Q pe Yamaha.

E normal ca un Ducati sa nu poata merge ca o Yamaha - sunt construite total diferit - e ca si cum ai zice ca RS6 nu merge ca Aventador'ul desi au cam aceeiasi cai si sunt tot awd.Am mai avut discutia asta : Ducati are totul pe spate - rezervor,juma de motor riderul,pana si electronicele au fost aruncate in codita.In fata bate vantul e doar racirea si airbox'ul...de aia au si acel downforce - ori cu aceasta filozofie de design (bazata pe aderenta sporita a rotii spate Michelin) e cam greu sa si iei bine curbele.Asta in timp ce la Yamaka totul e aruncat pe fata.

Nu se poate si acceleratie si top speed si curbe si tot.Sunt 2 filozofii diferite....din care va castiga aprilia :crack:

Nu,glumesc,va castiga aprilia doar daca aduce vreun super pilot....nu mistreti :P

 

Acum 28 minute, xt600 a spus:

Ca bine zici. Uitasem de Zarco. Si as mai adauga ca si Peco a tras cu ochiul la datele lui Lorenzo, cand a venit la Ducati,ca sa inteleaga cum sa piloteze troaca. Si uite asa, stilul lui Lorenzo, un stil anost, sec, este poate cel mai copiat/ emulat in momentul de fata.

:agree: Pt ca omul era super tehnic,si pt ca stilul lui era super eficient.

Garry McCoy a fost probabil cel mai spectaculos pilot,chiar si Rossi era fanul lui....insa n-a prea castigat campionate nu?

Acum 30 minute, xt600 a spus:

Dovi a fost poate cel mai bun pilot pe care l-a avut Ducati, de la Stoner, pana in prezent.

Da,dar asta nu spune mare lucru despre Ducati.E ca si cum ai zice "sunt cel mai bogat de la mine din bloc din Dr.Taberei"....ok.

E adevarat ca nici Ducati n-a fost la inaltime,dar in 2017 cand MM a balbait-o Dovi n-a stiut sa ridice mingea de jos.

Cu alte cuvinte sunt si eu de acord cu tine cu Ducati dar hai sa nu-i facem inca statuie lui Dovi....a mai fost el si pe la Honda si etc si tot baiat de mingi era...la Ducati de multe ori Iannone era mai rapid decat el...iar in 2018 cand i-au facut lui Lorenzo ergonomia aia pe rezervor,a cam inceput arogantul sa treaca lejer pe langa "bietul" Dovi.

Dovi....vorba aia "baiat bun dar cu lipsuri mari".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, Method a spus:

 

Ce zice Miller ma lasa rece.Parerile si feedback'ul lui sunt...nule dupa parerea mea.Miller e baiatul care piloteaza inca ca Mick Doohan in 93.No comment.

 

Ascult mult mai mult ce zice Peco,si el zice ca motoreta merge pe curbe.Si asta au spus toti cei de la Ducati - ca Peco a adus alta dimensiune la fel ca si Q pe Yamaha.

 

Sunt 2 filozofii diferite....din care va castiga aprilia :crack:

Nu,glumesc,va castiga aprilia doar daca aduce vreun super pilot....nu mistreti :P

 

Eram sigur ca asa ai sa spui. Numai ca Miller este pilot de GP si stie el ce stie. In plus, declaratiile au venit dupa ce a semnat cu KTM sau cand se stia plecat la austrieci. Deci il banuiesc mai mult de sinceritate, decat pe Peco, care trebuie sa fie politic corect. De altfel, Miller nu il contrazice pe Bag, cand spune ca mobra coteste ca un Mini Cooper..

 

Peco trebuie sa aibe grija ce scoate pe gura, despre motocicleta ,echipa, etc..  Daca Gigi spune ca coteste, atunci coteste!


Ceea ce spune echipa despre Peco, este marketing. Ce sa spuna? Ca nu este la nivelul lui Q sau a lui MM? Trebuie sa arate lumii ca au si ei geniul lor. Nah.. sponsori, imaginea brandului, mentinerea interesului pentru competitie, etc ,etc. Realitatea de pe pista arata altceva. Iar Bag, in momentele lui de sinceritate, a si recuoscut ca, in momentulde fata, Q este etalonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Cavaleru a spus:

Mda.. pe Q l-au pus sa faca LLP pentru nimic... Peco putea face un carambol cu urmari urate si este retrogradat pe grila doar trei pozitii.... unitati de masura diferite... Bun asa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, xt600 a spus:

Realitatea de pe pista arata altceva. Iar Bag, in momentele lui de sinceritate, a si recuoscut ca, in momentulde fata, Q este etalonul.

Normal ca Q este etalonul - can't argue that.

Dar se pare ca nu vezi realitatea de pe pista - care realitate spune ca Ducati are performante.

Iti spun ca si celui care hatereste Yamaha - vorbim despre motorete care castiga campionate - Yamaha,victorii de etapa - Ducati si care sunt de multe ori dominatoare pe multe circuite.

Nu putem spune despre ele ca sunt slabe,lente,nu vireaza nu merg etc.Daca ar fi asa precum spuneti voi,ar termina .....ca Honda :crack:

Acum 5 minute, Cavaleru a spus:

Da,meritata penalizarea as zice eu :

The reason Bagnaia has been handed a grid penalty

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha câștigă campionat(e) pt că a apărut un băeat cu dinți rari, care în opinia unor specialiști motoretism.ro nici nu trebuia adus la clasa mare, iar ăla scoate din ea și ce n-are! FYI mai sunt 3 piane pe grilă, 2 călărite de vicecampioni mondiali, care ajung mereu în zona Honda. 

Acum are Bag justificare, pierde titlul din cauza penalizării... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, ENEOS a spus:

Yamaha câștigă campionat(e) pt că a apărut un băeat cu dinți rari, care în opinia unor specialiști motoretism.ro nici nu trebuia adus la clasa mare, iar ăla scoate din ea și ce n-are! FYI mai sunt 3 piane pe grilă, 2 călărite de vicecampioni mondiali, care ajung mereu în zona Honda. 

Acum are Bag justificare, pierde titlul din cauza penalizării... 

nu am reusit sa ma uit... despre ce penalizare e vorba?

+1 cu Q☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, xt600 a spus:

Mda.. pe Q l-au pus sa faca LLP pentru nimic... Peco putea face un carambol cu urmari urate si este retrogradat pe grila doar trei pozitii.... unitati de masura diferite... Bun asa!

Hai gata cu smiorcăiala! :)

Zi mersi că Fabio are o încă o șansă să plece din fața lui Peco.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

penalizare de (cuvant urat). faza d-astea au tot fost si o sa fie

sunt FP nu calificari ca sa aibe vreo relevanta...

Acum 18 minute, damager a spus:

nu am reusit sa ma uit... despre ce penalizare e vorba?

+1 cu Q☺️

mergea incet pe trasa ideala in sicana si a trebuit sa il evite marele Alex marquez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, xt600 a spus:

Mda.. pe Q l-au pus sa faca LLP pentru nimic... Peco putea face un carambol cu urmari urate si este retrogradat pe grila doar trei pozitii.... unitati de masura diferite... Bun asa!

Tu te auzi vorbind? Serios. Citesti ulterior ce ai scris?

La Q avem fortare pe franare soldata cu cazatura pentru el si  contact care scoate de pe asfalt adversar direct. In cursa. Pe puncte. Pentru tine astea sunt „LLP pentru nimic“

La Bag avem luat mana din gaz pe trasa si uitat peste umar (peste cel gresit) sa vada daca incurca pe cineva, la inceput de FP. Pentru tine asta este „putea face un carambol cu urmari urate“

Unul a facut ceva, dar e nimic si pedepsit degeaba. Celalalt putea face ceva, insa pedepsa nu e buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, ilarionciobanu a spus:

Tu te auzi vorbind? Serios. Citesti ulterior ce ai scris?

 

Iar eu te intreb: tu vezi cursele astea? Intelegi ceva din ele? Nu de alta, dar sa stiu cu cine pierd timpul.  Daca pentru tine, o eroare  de pilotaj trebuie penalizata cu LLP, iar ceea ce a facut Peco este doar "trei locuri pe grila",cred ca nu mai avem ce discuta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Quartararo probabil a fost vorba și de faptul că și-a trântit fix principalul (la vremea respectivă) contracandidat la titlu. Oricum penalizarea a fost infimă, cam 1s. La fel nici Bagnaia nu va pierde mult acum - dacă se califică bine și are un start bun.

 

Nu înțeleg de ce credem noi că ne pricepem mai bine decât comisarii de traseu, decât inginerii care dezvoltă motocicletele, etc. Asta este situația și trebuie luată ca atare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, xt600 a spus:

Iar eu te intreb: tu vezi cursele astea? Intelegi ceva din ele?

Uneori, cand am timp. Initial nu inteleg mare lucru, insa ulterior intru aici si ma mai luminez

 

Acum 8 minute, xt600 a spus:

IDaca pentru tine, o eroare  de pilotaj trebuie penalizata cu LLP, iar ceea ce a facut Peco este doar "trei locuri pe grila…

Nu e pentru si/sau dupa mine si e normal sa fie asa. E pentru aia care au in sarcina deciziile astea.

Ma refer la intepretarea ta conform careia o octiunei cu urmari este evaluata drept „nimic“ si una fara urmari evaluata drept „putea sa fie“. Ambele insotite de „unitati de masura diferite“

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, xt600 a spus:

 Nu de alta, dar sa stiu cu cine pierd timpul.  

 

Nu mai bine nu mai scrii tu nimic decat sa pierzi timpul pe aici? Continui la nesfarsit cu aceleasi discutii sterile si obsesii legate de Gigi, KKTM, ingineria materialelor de sasiu. Iti spun la modul cel mai serios ca esti de pus in manual la efectul Dunning Kruger.

Editat de thesaw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...