Sari la conținut

17. OR Thailand Grand Prix 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 40 minute, damager a spus:

Miller e f bun pe ploaie.

Corect, tocmai de el am uitat.

Acum 40 minute, Cavaleru a spus:

ce-am ratat?

 

Nimic,anul trecut Q era criticat dur de entitatea motorerism ca e zero pe ploaie. (ceea ce cam era adevărat,dar omul nu avea experiență)

 

A crescut f mult, stofa de campion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 178
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, frigider a spus:

 

na ca stie de 5x mai bine decat peco.

 

Asta nu il face expert pe ploaie. In sezoanele 2019-2020 era chiar slab... amu a mai capatat ceva experienta, dar nu e la nivelul unui Miller, Binder, Crash, MM, etc. 

Peco a recunoscut ca nu se simte bine pe ud. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Asta nu il face expert pe ploaie. In sezoanele 2019-2020 era chiar slab... amu a mai capatat ceva experienta, dar nu e la nivelul unui Miller, Binder, Crash, MM, etc. 

Peco a recunoscut ca nu se simte bine pe ud. 

E cu mult mai bun decât adversarul direct. (Peco) 

Restul nu contează.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca începutul e promițător 🤤

MM cel mai rapid pe uscat, am trăit sa o (re)văd și pe asta🙄

Morbido s-a trezit și el, probabil rusinat de faptul ca e bătut constant de Cal-ul pensionar 

Aprilia adopta mersul racului, mai mult în spate decât în față, dezamăgire maxima 16 si 17 pentru pilotii Aprilia cu mici șanse sa se califice în Q2 în sesiunile ramase(ploaie) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, frigider a spus:

hmmmm 

inainte erau 1-2-3 insi care frate cand ploua - blanao maxXx

 

acum sincer afara de Binder si MM nu imi vine nimeni in minte.

Cal parca si el o facea. 

Si petrux o facea parca.

 

unde e baietii de criticau pe Q ca nu stie pe ud? :grinbandit:

na ca stie de 5x mai bine decat peco.

Miller.

Dar nu e ca la F1 unde cei care stiu pe ploaie sunt doctori pe uscat,astia care stiu pe low grip (ploaie) gen Miller si Chel nu prea rup gura targului pe uscat.

Binder cred ca e bun peste tot si chiar el a subliniat ca KTM'ul are un avantaj in conditii de low grip - asta inseamna asfalt low grip sau ploaie.Si de aia.

MM e bun peste tot si pe ploaie si pe conditii mixte si oricum - am vazut ca s-a sprijnit pe cotul drept cand a cazut si a incercat s-o ridice din cot si genunchi dar n-a mai putut.Deci chiar nu mai are stres cu accidentarea - asta nu poate decat sa ma (ne) bucure.

 

Q a zis el singur asta - nu ca nu stie pe ud! - ci ca nu se descurca in conditii mixte si pace.Nu poate nu are incredere in moto,nu o simte atunci si prefera sa stea linistit decat sa faca vreo prostie.

Nu am vazut FP1 doar cazatura lui MM dar am inteles ca s-a mers pe slicks,deci pe ce mare ud stie Q fata de Peco???

 

btw eu efectiv nu il vad pe Peco sa il bata aici pe Q,si la Philip Island si Sepang cu atat mai putin.Bine ar fi sa ma insel si sa recupereze alea 18 puncte....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, danypop a spus:

Hai ca începutul e promițător 🤤

MM cel mai rapid pe uscat, am trăit sa o (re)văd și pe asta🙄

a mers dupa Oli care si oli a iesit sus, nu a fost singur pe circuit, dar cica ii place aici - ceea ce te cam pune pe ganduri :) 

1 oră în urmă, ioio_viola a spus:

🙄

 

It has been officially announced that India’s Buddh International Circuit will host the country’s first MotoGP race in 2023. 

 

https://www.motogp.com/en/news/2022/09/30/motogp-to-race-in-india-from-2023/438681

daca era in rromanistan te bucurai :P  

**citisem pe un forum de renume ca MM nu o sa mai fie top dog ever :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, danypop a spus:

Chiar nu aveți alternativa la prăpădiții aia 2 de la erdeesh🙄🙈🤦‍♂️

eu doar pe stream la BTsport ma uit cu toate ca mai pica cateodata

Acum 50 minute, frigider a spus:

a mers dupa Oli care si oli a iesit sus, nu a fost singur pe circuit, dar cica ii place aici - ceea ce te cam pune pe ganduri :) 

daca era in rromanistan te bucurai :P  

**citisem pe un forum de renume ca MM nu o sa mai fie top dog ever :crack:

teoretic nu am treaba unde se tot duc , daca mai reduc din Spania e ok. totusi daca urmeaza F1 in curand o sa fie mai putine curse in Europa decat outside.

 

** eu zic ca sclipiri o sa mai aibe MM, dar de dominat si luat campionate cam greu 

calendar-3_2.big.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in loc sa poarte firme consacrate - Arai Shoei AGV Shark....

Ok,HJC sau Scorpion cred ca ii dau mai multi bani decat i-ar da astialalti....

 

Petrux la 2.6s de lider in FP2....de asta am zis ca nimic bun nu poate iesi din participarea asta a lui.

Poate daca ploua sa faca ceva macar asa de salvat aparentele de fost castigator de mare premiu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca mai are timp sa scada gap-ul. e doar prima zi, motocicleta noua si foarte diferita de ce e obisnuit el ... 

 

The afternoon session proved tougher in terms of a time attack and Petrucci slipped to last place (+2.6s) but he was left in awe at the cornering ability of the soon-to-be-extinct GSX-RR.

“I am happy but at the same time upset because in my [FP2] time attack I found two yellow flags, and then made a mistake,” Petrucci explained. “The only thing I missed was the time attack, but it’s OK.

“But I was happy because using the tyre from this morning I was able to ride in 32-high, which is more-or-less one second off the pace of the top guys, but it was only the first day.

 

“This morning I was so happy not to be last and this afternoon, I think I could have finished 1.0 or 1.3s from the top.

“I am still struggling in the first two sections with the hard braking but in the other part, which is really flowing, the bike is simply unbelievable because you have a big lean angle, big corner speed.”

 

Petrucci: Suzuki is so different to Ducati, KTM

“This bike is so different from what I used in the previous years, not only the Ducati but also the KTM,” said Petrucci, a double race winner on the Desmosedici before a disappointing final campaign with KTM.

“It’s incredible how much you can carry the speed inside the corner and it is something you need to understand, because you always think ‘I’m going too fast, too fast, too fast’ but then it stays on the line.

“You think you have to brake as hard as possible, but this is not the way this bike wants to ride.

“I was used to squaring the corner. To brake hard, stop the bike and accelerate but this bike is not like this. You can carry a lot of [corner] speed and I am used to picking up the bike when I [apply] the throttle, but on this bike you can stay on maximum lean angle, have a lot of good corner speed and can still stay tight to the kerb.

“It is something I never tried in my life and I need to get used to this.

“I was not able to put one lap together, but the first two sectors where the straights are I am losing 0.7 to Alex [Rins, team-mate] but in the last sector, where there are more corners, I am only +0.3s.

"Still the braking is something I need to understand but I am so happy about today because I was scared, excited, curious… I thought I would be slower than I was!

“When I saw it was not raining this morning, I thought ‘will I qualify for the race?!’ and at the end, I was only two seconds from the lead. [Already] more-or-less the same position where I left MotoGP last year!”

 

Petrucci: Maybe I wouldn’t have retired… I want to buy this bike!

Petrucci enjoyed the sweet handling of the GSX-RR so much that he feels he might have remained in MotoGP if he had been racing it last season, when he left to seek new challenges in the Dakar and then MotoAmerica after a demoralising time on the RC16.

“Maybe if I raced with this bike last year, then I wouldn’t have quit my career in MotoGP. This is for sure,” said the 31-year-old. “Because I really enjoyed riding this bike.

“It is my first Japanese bike and it is so different. But it is so good.

“I have no money otherwise I would buy this bike! After the Dakar I bought the [KTM] but it was only 15,000 euros. I think this one costs a little bit more and I don’t have all this money!

“But in general, I think this weekend I am one of the happiest men on the planet.”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...