Sari la conținut

17. OR Thailand Grand Prix 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

sunt singurul care i-a placut cursa? :)

 

Nu a fost o cursa frumoasa, a fost mai degraba o cursa care a mentinut interesul, datorita evolutiei. 

Zarco a fost baiatul de serviciu pentru Bagnaia, de data asta. Putea sa treaca de el ca trenul prin gara si sa lupte cel putin pentru locul 2, daca nu chiar pentru victorie. A preferat sa fie baiat cuminte, iar declaratia lui a fost una corecta politic. Bagnaia a facut o cursa uda buna, insa, pe ud sau uscat, se vede ca nu este cel mai rapid pilot Ducati. Bastianini, Miller, Zarco, J. Martin sunt in multe situatii mai rapizi decat el. Cand nu e unul, este altul si tot asa. Sentimentul este acela, ca Bagnaia este carat de subsuori spre titlul mondial. Macar Q, cu toate limitele lui, munceste singur pentru titlul asta. 

Acum 21 minute, frigider a spus:

pai nu-s rau ca el a scos loc 4 pe uscat in cel mai obositor circuit si aici pe ud a terminat pe 5? tztztztz

 

si atentie, aici ii place, a castigat 2 din 2 pana la cursa asta.

dar da, arata bine_de_tot

 

Insa sa nu uiti ca intre cursa precedenta si weekendul asta de cursa a avut doar 4 zile de refacere, care in conditia lui actuala sunt insuficiente. Nu trebuie uitat ca el nu are probleme doar cu bratul, care ii oboseste, ci si cu umarul ala, care din cate am inteles, doare si trebuie sa stea pe analgezice. 

Daca ai in vedere detaliile astea, ai sa vezi ca de fapt MM a facut o cursa buna. Si asta, cu cea mai slaba motoreta de pe grila, cum spun specialistii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 178
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

sunt singurul care i-a placut cursa? :)

 

a zis Q ca nu-i place pe ud dar valeuuuu.

 

a miscat si Morbi ceva, poate misca si pe uscat ceva mai bine..
Bun MM

 

Oliveira si Miller in alta liga, ma mir ca Peco a tinut ritmul

Zarco zarco, mai rapid ca toti dar a aruncat ancora cand a ajuns la Peco, pana la urma uzura caucioacelor urma sa isi spuna cuvantul si decat sa faca o prostie, a fost baiat de comitet 

 

inca odata s-a vazut cat de proasta idee e sa ai aripioarele astea pe botul motoretei cand Aleish si-a infipt aripioara fata in ficatul lui BB la vitezele astea, chiar daca sunt pe franare nu stii niciodata cum poate cacatul ala sa treaca prin pielea costumului si sa se intample o nenorocire...

Q a zis ca a avut ceva probleme cu presiunea gumei fata (as usual).Reiau o discutie mai veche dar ma enerveaza balbele astea cu presiunea si de aia reiau - ei baga aer atmosferic normal in gume nu?Din cate am inteles pt a-i ajuta cu incalzirea gumei.

Si alta problema - gen tu bagi 1.8 si speri ca se face 2 daca sunt conditiile intrunite.Asa iti zic baietii de la michelin "baga 1.8 ca se ridica pe pres ideala si esti golden".De Odobesti.Si daca e ud si/sau frig ramane la 1.8 si s-a futat calculul si termini pe coispe.

Ba da nu mai bine puneti voi azot in ele si pui 2.0 si RAMANE la 2.0 toata cursa si ai si tu ceva pe care sa te bazezi nu faci o loterie si o intamplare din presiuea corecta in gume?Nu intra guma in temperatura cu azot?sau wtf?ca nu pricep aceste balbe si incercari ratate de "nimerire" a presiunii corecte din gume odata la 2-3 curse...

 

MM cursa solida.Nota 20.

Peco a zis ca s-a mirat si el ca a reusit sa tina pasul cu cei 2.

A zis ca se astepta sa incerce Zarco la el,dar crede ca motivul pt care francezul nu a incercat e faptul ca Peco era foarte bun pe franarile in 1 si 3 si de aia - era o depasire dificila si i-a fost frica lui musiu Zarco sa nu imprastie candidatul la titlu pe jos ca iesea deranj mare.

Si pe buna dreptate.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, Djenavar a spus:

Am o intrebare, stiu astia cand vine musonul dracilor, de ce programeaza curse in acea perioada in Thsilsnda diavoleasca🤔

pentru drama? a fost dramatica cursa asta - pt Q.

Acum 21 ore, therocketscientist1 a spus:

Clare ordinele de echipa la Yamaha. Cru i-a cedat locul 17 lui Qua. :) :) 

:crack:

Acum 21 ore, apriliacluj a spus:

Method: nu-i relansat, castiga Peco detasat, fara stres! 

mmm de cate ori s-a sucit treaba in ultimele 2-3-4 curse cred ca nimic nu e sigur.

Acum 20 ore, Tzitzicat a spus:

Frica ca il depaseste MM pe Bagnaia

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ăștia de la Yamaha ar trebui să îl concedieze pe băiatul de la vulcanizare care le bagă aer în roți. E a nu știu câta oară când se întâmplă să aibă probleme, dar ei tot se încăpățânează să îl creadă pe cuvânt. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, Doctor X a spus:

Ăștia de la Yamaha ar trebui să îl concedieze pe băiatul de la vulcanizare care le bagă aer în roți. E a nu știu câta oară când se întâmplă să aibă probleme, dar ei tot se încăpățânează să îl creadă pe cuvânt. :)

lasa, se intampla si la case mai mari, nu ai vazut ieri cum se plangeau cei din F1 ca nu au primit gumele pe care le-au vrut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,asta ma gandeam si eu.

Bai nene cum naiba reusea Bridgestone sa si mearga sa bage si presiunea corecta sa si tina toata cursa sa fie si super aderent in 80-90% din cursa...adica toti riderii de la Rossi pana la Karel Abraham sau cine era ultimul pe grila le iubeau.

Luzareii astia fandositi de francezi s-au bagat ei sa faca si fac nimic.Mai - nu te pricepi?FURA.Nici asta nu stiu sa faca - sa ia naibii o guma Bridgestone s-o disesce si s-o imite.Cum fura Ceausescu tehnologie in anii'70?Nota bene - a se lua lectii.

 

Si o statistica interesanta :

Musiu Quarta dupa pauza de vara a strans 47 de puncticele - adica cel mai putin din primii 5 din clasament...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Method a spus:

Si o statistica interesanta :

Musiu Quarta dupa pauza de vara a strans 47 de puncticele - adica cel mai putin din primii 5 din clasament...

Nu-i nimic, e relansata treaba cu trofeul. :ok:

 

Daca titlul se joaca in Valencia, ma duc din nou.

#gofree

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce zice Marquez despre cine va castiga campionatul :

“I bet on Pecco’s bike!” Marquez replied after his own fifth-place finish at Buriram. “I mean Ducati is Ducati and, as we see, many riders at Ducati are good.

“But Fabio is Fabio. Fabio is riding very good. His weak point is maybe in rain conditions, like today, but yeah it will be interesting to see on the track... I don’t want to bet [on a rider]!”

 

...si despre problema sa :

“Honestly speaking, the rain conditions saved my life because it’s true it was the first time I approached the weekend 'full-attack' from FP1. And I was riding as you could see on the TV; aggressive, moving the bike, shaking and saving some crashes.But today I got up and the arm was ‘blocked’, I felt like it was very stiff. In the warm-up the feeling was horrible, but then we worked in the Clinica and I was able to race in a good way. There was not any limitation from the physical condition.”

“You can see there is a bit [of fatigue] as soon as I put the elbow up [on the bike], it means the arm is not working well and the fatigue is there.But during all weekend I was able to ride in a good way, with the elbow in a good position. Today I was not riding perfect but in rain conditions, I need to say that there was not a limitation.”

“Phillip Island will be a tough circuit, especially with the Honda because our weak points will be ‘concentrated’. But for me the most important thing is that from Aragon to the Thai GP I felt big [physical] steps.That was the target and I know in Australia maybe Honda will bring some new parts… Let’s see, we are working for 2023.”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

42 minutes ago, Method said:

Luzareii astia fandositi de francezi s-au bagat ei sa faca si fac nimic.Mai - nu te pricepi?FURA.Nici asta nu stiu sa faca - sa ia naibii o guma Bridgestone s-o disesce si s-o imite.

 

MotoGP-ul și cerințele de acum 10-15 ani sunt diferite față de ce este acum. Nu i-ar ajuta cu nimic să copieze ce au făcut alții în vremuri apuse. Sunt probleme similare și în F1 cu furnizorul unic de pnreuri. Oricine ar veni ar fi într-o situație similară. Probabil intrarea unui alt fabricant și ceva concurență directă ar ajuta - dar în contextul limitării bugetelor nu se pune problema de așa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce mai mare prostie mi se pare asta cu un singur producator, lasa nene 2-3 producatori sa-si futa nervii si resursele pe asta. fiecare echipa sa poata schimba oricand furnizorul de pneri, cu  o notificare in avans de 1-2 curse sa vedem atunci daca mai se plang astia de gume proaste..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

33 minutes ago, Cavaleru said:

ce mai mare prostie mi se pare asta cu un singur producator, lasa nene 2-3 producatori sa-si futa nervii si resursele pe asta. fiecare echipa sa poata schimba oricand furnizorul de pneri, cu  o notificare in avans de 1-2 curse sa vedem atunci daca mai se plang astia de gume proaste..

 

Nu este atât de simplu, apar mai multe probleme când vin mai mulți furnizori de pneuri:

  • costuri (cel mai important)
  • lipsă de egalitate între echipe
  • discuții interminabile despre subiect (cine are cele mai bune gume, de ce, cum, favoritism, etc.)

Astea-mi vin în minte acum repede. Iar asta cu "schimbarea oricând a furnizorului" este wishful thinking.

 

Sunt motive întemeiate pentru care FIM și FIA au câte un singur furnizor de pneuri la nivel de campionate mondiale (F1, WRC, WSBK/WSS, etc.). Singurul avantaj în a avea mai mulți funizori implicați (și deci competiție între ei) ar fi performanța.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, PzKpfW a spus:

MotoGP-ul și cerințele de acum 10-15 ani sunt diferite față de ce este acum. Nu i-ar ajuta cu nimic să copieze ce au făcut alții în vremuri apuse.

Te contrazic.

Nu cred ca aceasta disciplina inregistreaza asemenea masive progrese tehnologice incat ce a facut Bridgestone in 2015 sa fie depasit acum.

Nu vad nici o justificare la ceea ce zici.

Asa de plictiseala,mai intra si mai da un ochi pe fastest laps pe circuite - cred ca au ramas inca 40-50% din ele cu recordurile din era pre-Michelin.Foarte multe le apartin ori lui Lorenzo din perioada Yamaha ori lui MM din anii 2013-2014.So...

Stiu ce o sa zici - electronica diferita vs unified software.Da.Conteaza.Insa tocmai - atunci mergeau mai tare,oricum ar fi.

Deci eu nu vad vreun motiv pt care gumele Bridgestone sa fie atat de depasite si lipsite de interes.Vad doar niste michelin'uri penibile.That's all.

Acum 43 minute, Cavaleru a spus:

ce mai mare prostie mi se pare asta cu un singur producator, lasa nene 2-3 producatori sa-si futa nervii si resursele pe asta. fiecare echipa sa poata schimba oricand furnizorul de pneri, cu  o notificare in avans de 1-2 curse sa vedem atunci daca mai se plang astia de gume proaste..

Nu nu.Nu functioneaza - s-a incercat spre sf anilor2000 si la F1 si la motogp,daca ne aducem aminte.

Gumele fac asa de mare diferenta in performanta incat celelalte capitole - motor aero sasiu pilot echipa etc trec pe locul 2.Prin urmare ar influenta decisiv clasamentul.Repet,a se vedea exemple de cand s-a incercat.

Nu mai zic de faptul ca toti ar migra la cei cu gume mai bune,iar la celalt furinzor ar ramane 2-3 echipe patetice mituite su sponsorizari sa nu fuga si ei.Iar constructorul de gume cel mai slab si-ar lua niste hate'uri majore - vezi lovitura de imagine suferita de Michelin in SUA dupa cursa de F1 de la Indianapolis 2005?2006? (nu mai tin minte clar anul) si scandalul care a urmat.Au avut pierderi masive atunci.

E nenatural si nu functioneaza acest sistem cu 2 furnizori de gume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Method a spus:

 

Asa de plictiseala,mai intra si mai da un ochi pe fastest laps pe circuite - cred ca au ramas inca 40-50% din ele cu recordurile din era pre-Michelin.Foarte multe le apartin ori lui Lorenzo din perioada Yamaha ori lui MM din anii 2013-2014.So...

 

Mai verifica o data, sunt 3 recorduri din era pre-Michelin (ARG, Motegi si Philip Island), nu e cazul sa exageram. In restul de 15-16 locatii fastest race lap si pole record sunt de anul asta si anul trecut.

Editat de thesaw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, Method said:

Te contrazic.

 

S-au schimbat multe, nu doar electronica unificată. Aerodinamica, suspensiile, etc. Sunt alte provocări în MotoGP acum. Noi ne contrazicem pe un forum pierdut, la Michelin lucrează ingineri capabili și experimentați. Nu cred că sunt mai proști ca cei de la Bridgestone.

 

1 hour ago, PzKpfW said:

Oricine ar veni ar fi într-o situație similară.

 

Susțin asta în continuare.

 

17 minutes ago, Method said:

iar la celalt furinzor ar ramane 2-3 echipe patetice mituite su sponsorizari sa nu fuga si ei.Iar constructorul de gume cel mai slab si-ar lua niste hate'uri majore - vezi lovitura de imagine suferita de Michelin in SUA dupa cursa de F1 de la Indianapolis 2005?2006?

 

Da, periodada în care Bridgestone era furnizor doar la o echipă majoră (Ferrari) și făceau practic gume după specificațiile lor directe. Ceva similar au făcut Bridgestone și cu Ducati în MotoGP în anii '00.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

ce mai mare prostie mi se pare asta cu un singur producator, lasa nene 2-3 producatori sa-si futa nervii si resursele pe asta. fiecare echipa sa poata schimba oricand furnizorul de pneri, cu  o notificare in avans de 1-2 curse sa vedem atunci daca mai se plang astia de gume proaste..

Sunt avantaje si dezavantaje atat cu un singur furnizor, cat si cu mai multi. Daca stau sa ma gandesc, cred ca ar fi mai bine cu mai multi furnizori de pneuri in competitie. In EWC, de pilda, sunt vreo 4 si nu sunt probleme, dimpotriva, din punct de vedere al strategiilor de cursa devine muuuult mai interesant. in alta ordine de idei, nu cred ca este prea fezabila schimbarea "oricand" a furnizorului, dar daca echipele ar incheia contracte pe un nr de ani, ar fi o solutie avantajoasa atat pentru gumari, cat si pentru constructori. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg priblema legata de costuri la niste" prapadite" de cauciucuri, ce nu.si permit echipele care "tavalesc" prototipuri care costa 2-3 milioane?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

 

Nu nu.Nu functioneaza - s-a incercat spre sf anilor2000 si la F1 si la motogp,daca ne aducem aminte.

Functioneaza orice este prevazut in regulament. Problema este sa gasesti producatorii de pneuri care sa fie dispusi sa se intre in competitie, alaturi de bibendumi si echipe care sa riste cu nou venitii. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Djenavar said:

Nu inteleg priblema legata de costuri la niste" prapadite" de cauciucuri, ce nu.si permit echipele care "tavalesc" prototipuri care costa 2-3 milioane?

 

Nu am cifre oficiale, doar estimări: cu un singur furnizor de pneuri, costul per sezon este de câteva zeci de mii de euro pentru fiecare pilot. Poate nu pare mult, dar aceste costuri ar fi (mult) mai mari dacă ar fi mai mulți furnizori. Și ar fi cu precădere mai mari pentru echipele mici, de client.

 

Mai departe, prototipurile (cele de client) sunt închiriate cu ~2 milioane de euro (bucata) pe sezon de la uzine și returnate la sfârșitul fiecărui an. Nu știu câte șasiuri/cadre sunt incluse acolo, dar motoarele (7 sau 9) sigur sunt. Suma asta este de facto acoperită în întregime de către Dorna: fiecare echipă de client primește un pachet de 2 milioane de euro în fiecare sezon în acest scop. Echipele primesc susținere și pentru logistică, tot de la Dorna. Practic echipele de client trebuie să-și plătească personalul, mentenanța, piloții (dacă nu sunt plătiți de uzine), piesele de schimb, sculele - toate astea din sponsorizări. În optica asta, bugetul pentru pneuri devine important.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.10.2022 la 21:31, adiy32 a spus:

Daca era Marquez nu primea nici o penalizare.

Dar fiind Aleix de la Aprilia,regulamentul se aplica la sange.

Ce memorie scurta au unii pe aici.

Mai vine pzkw si cum isi mai zice si ne spune ca a fost mare cursa ,

Pe bune?

Atitudine de smenar si de politician.Proteala pe fata.

O basina de cursa.Noroc cu ploaia si Oliveira ca se dadeau toti la o parte sa castige Peco.

Asta nu-l scuza pe Fabio ,care a facut o cursa de kakat,cu sau fara presiune in roti.

Nimeni nu merita sa fie campion.Nici Quartararro/Yamaha nici Bagnaia/haita Ducati.

Se mai mira unii ca audientele motogp sunt de tot rasul.Pai la asemenea ,,spectacol" cum sa fie?

Tu ai vazut cand Miller l-a trimis pe Peco de pe 1 pe 3?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...