Sari la conținut

Postări Recomandate

4 hours ago, Leon said:

Exista zeci de branduri chinezesti de care noi nu am auzit si probabil n-o sa auzim (au desfacere foarte buna pe piata autohtona, doar sunt vreo 1,5 miliarde).

 

Și standarde de calitate, siguranță și copyright inexistente. De-asta majoritatea mărcilor chinezești rămân strict în China.

 

4 hours ago, Leon said:

au cititoare de muian care identifica persoana in magazine,supermarketuri, hoteluri, avioane,autobuze,etc

 

Așa ceva nu ar funcționa niciodată în Europa, SUA sau Japonia. Și nu pentru că nu ar exista tehnologia necesară.

 

4 hours ago, Leon said:

facut in India

 

*Asamblat. Am mai discutat aspectul ăsta pe alt topic. Concepția, standardele și materialele contează, nu asamblarea. Vezi produsele Apple de exemplu.

 

6 hours ago, ERU said:

(...)

 

Înțeleg ce zici (deși compari mai mult europene cu japoneze), dar deocamdată chinezii vând cifre pe hârtie și clipuri pe TikTok. Japonezii, cu toate neajunsurile modelelor lor, vând datorită calității de fabricație, a fiabilității și renumelui pe care și l-au construit de-a lungurul deceniilor. Chinezii trebuie să-și clădească un renume propriu și relevant, bazat pe altceva decât prețuri mici. Deocamdată abordarea este una de "brute force": inundarea pieței cu modele foarte multe și pe toate segmentele, cifre atractive, garanție, etc. De văzut dacă vor avea succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 140
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 23 ore, prafrau a spus:

 

aprilia rxv, daca iti plac provocarile

Imi plac, am una in garaj, fara furca si roata fata, care au migrat catre un XCountry, sunt motorete foarte bune pe post de donator de organe, daca vrei iti spun povestea ei.

Acum 23 ore, Adrian M. a spus:

Compresie 13:1 pe un motor fabricat in China, bazat in mare pe 790-modificat suficient cat sa l poata produce. Nici pe ktm motorul nu are asemenea compresie. 

Am mai scris si dincolo, eu sunt tare sceptic privind specificatiile reale ale acestei motociclete. A, si nu e noua, a aparut prima data prin martie 2021.  Si inca nu se vinde, deci momentan promisiuni..si cam atat. SI in 2021 ziceau ca o vand in 2022-dar nu este disponibila in China.

Nu m ai stiu din cap cat e compresia din motorul de KTM, dar logica imi spune ca ar trebui sa fie cam aceeasi avand in vedere ca au aceeasi cilindree si scot acelasi nr de cai.

Acum 23 ore, Adrian M. a spus:

Vorbiti de cf moto. Sa discutati cu cativa proprietari ce patesc-probleme de fiabilitate reale, la moto noi de 1 2 luni. Si apoi rezolvarea problemelor taraganata, apoi dupa 3 luni comandate piese, care vin peste inca 4 luni. Si moto sta pe dreapta. 

Vrei sa iti povestec chestii din postura de owner de 2 KTM-uri, brand super premium european? Nici nu stiu cu ce sa incep, poate cu slave cilinderul de la 690 care a tinut aproape 800 km in conditiile in care am schimbat mai mult cu QS-ul sau poate sa iti povestesc cum a durat aproape 1 an, cu amenintari de la avocat,  sa imi schimbe display-ul cu unul care mai mult condens in interior decat cel "defect".

Acum 23 ore, Adrian M. a spus:

Se vorbeste de mediocritate, pai 90% dintre noi suntem motociclisti mediocri. Pentru restul exista 890 adventure R Rally, daca vor sa rupa offroadul cu big bike. Sau T7 cu kit Rally, sau altele. Ok, acum pare ca va exista si Kove-Cu cat mai multa concurenta, cu atat mai bine, dar trebuie tratata cu maxima prudenta si circumspectie aceasta motocicleta.....

 

Nu te supara, dar cred ca doar prin prisma masei reduse, KOVE va da lectii 890-ului si spun asta, din postura de owner de 790, care e semnificativ mai agila si pe sosea si in off fata de 890 si cu care asta vara am facut TET Bosnia si nu mi-a fost chiar usor iar relativ la "punctul 1" am plecat cu 690-ul, care insa a decis ca nu are chef de plimbare, asa ca de pe la Slatina m-am intors acasa si am repornit a doua zi cu 790-ul si " am bagat" peste 1kkm ca sa-i prind pe baieti.

Acum 18 ore, PzKpfW a spus:

 

*Asamblat. Am mai discutat aspectul ăsta pe alt topic. Concepția, standardele și materialele contează, nu asamblarea. Vezi produsele Apple de exempl

Înțeleg ce zici (deși compari mai mult europene cu japoneze), dar deocamdată chinezii vând cifre pe hârtie și clipuri pe TikTok. Japonezii, cu toate neajunsurile modelelor lor, vând datorită calității de fabricație, a fiabilității și renumelui pe care și l-au construit de-a lungurul deceniilor. Chinezii trebuie să-și clădească un renume propriu și relevant, bazat pe altceva decât prețuri mici. Deocamdată abordarea este una de "brute force": inundarea pieței cu modele foarte multe și pe toate segmentele, cifre atractive, garanție, etc. De văzut dacă vor avea succes.

Cum ziceam dorm in bascheti[made in China ;)], visând inca la victorii de mult apuse.

Nu neg ca exista foarte multe rahaturi made in China, de fapt sunt clar majoritare, insa printre astea exista si chestii foarte misto si de calitate. Nu fac apologia Chinei, nu sunt fan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, ERU a spus:

Vrei sa iti povestec chestii din postura de owner de 2 KTM-uri, brand super premium european? Nici nu stiu cu ce sa incep, poate cu slave cilinderul de la 690 care a tinut aproape 800 km in

KTM nici nu l consideram vreun monument de fiabilitate :))))))

De asta nici nu mi-am luat 1290 s, desi avusesem ocazia la un moment dat sa iau cu 16,5 k nou! Am pus in balanta, mai trebuia sa fac rost de ceva vs ce aveam eu bugetat, respectiv experienta altor proprietari de ktm m-a facut sa mi vad de lucru in alta parte :)

Eu mi-as dori sa fie ok jucaria asta china, ar fi o alternativa misto la clasicele de pe piata.  Dar sunt foarte suspicios privind afirmatiile lor ca specs, respectiv faptul ca va ramane intreaga dupa o tura de off :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, GoodKat a spus:

Pe mine ma bate altceva. De unde reducerea asta imensa de greutate fata de concurenta? De unde au taiat? Ce au folosit? Ca sigur nu ai cadru din titanium sau alte materiale din astea scumpe, in cel mai bun caz este facut din CrMo sau un aliaj usor sau combinatie intre ele (cadru cu subcadru).  Nu mai pun la socoteala ca aceasta greutate a fost atinsa in conditiile de Euro 5, iar Euro 5 a insemnat o crestere masiva a greutatii in cazul anumitor motociclete.

 

Daca as stii sa iti raspund la intrebarea care te framanta, probabil ca nu as face asta ci in schimb as fi in negocieri cu KTM sau poate alt brand pentru postul de "designer sef" sau poate " project manager" in fine ai prins ideea.

1 oră în urmă, GoodKat a spus:

La prima alegere oricand as merge pe un VStrom in detrimentul Kove.

Mi se pare o alegere foarte neinspirata. Mi-as lua oricand un 800GS sh in loc de PeeStrom. Cam aceeasi cai  putere [dar 10 ani mai tarziu] si cu greutate mult mai mare, rezervor conventional, get real. A si au compresie 12.8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, GoodKat a spus:

La fel s-a spus si de V-Stromul initial si s-a vandut in draci pentru ca (inca) este o motocicleta buna, fiabila in adevaratul sens al cuvantului.

 

e perfecta de curierat si adus mancare, la fel ca transalp

echivalentul unei skoda octavia variant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, prafrau a spus:

 

e perfecta de curierat si adus mancare, la fel ca transalp

echivalentul unei skoda octavia variant

De asta am făcut și eu curierat în 15 țări, cu aproximativ 30 kg peste masa maxima autorizata... 

Are aproape 120k și nu m-a lăsat niciodată în drum. Și numai menajată nu a fost. Contează și cum se merge cu ea, ca să te bucuri de ce poate oferi. La 10k un Kove vs cam atât DL1050, merg pe cel din urmă, că vreau fiabilitate și capacitate de transport.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, GoodKat said:

Pe mine ma bate altceva. De unde reducerea asta imensa de greutate fata de concurenta? De unde au taiat? Ce au folosit? Ca sigur nu ai cadru din titanium sau alte materiale din astea scumpe, in cel mai bun caz este facut din CrMo sau un aliaj usor sau combinatie intre ele (cadru cu subcadru).

 

Exact asta mi s-a părut și mie suspect de la început.

 

4 hours ago, ERU said:

Nu m ai stiu din cap cat e compresia din motorul de KTM, dar logica imi spune ca ar trebui sa fie cam aceeasi avand in vedere ca au aceeasi cilindree si scot acelasi nr de cai.

 

E ceva dubios cu cifrele motorului ăluia. Are compresie mai mare, aceeași putere, cuplu mai mic dar obținut mai sus în ture față de "original".

 

800X*

  • Displacement - 799cc
  • Bore x stroke - 88×65.7mm
  • Max. power - 71KW/9000rpm
  • Max. torque - 80N.m/7500rpm
  • Compression ratio - 13:1

790 Adv

  • DISPLACEMENT - 799 cc
  • BORE / STROKE - 88 / 65.7 mm
  • POWER - 95hp (70 kW) @ 8,000 rpm
  • TORQUE - 88 Nm @ 6,600 rpm
  • COMPRESSION RATIO - 12.7:1

*Site-ul producătorului nu doar că arată ca făcut pe genunchi, dar e și plin de grșeli de ortografie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@PzKpfW Nu-i nimic dubios, chiar daca e acelasi tip de motor, internele fac diferenta, poate pierde putere din cauza masei volantei, sau a arborilor the contra echilibrare, greutatea pistonului sau a bielelor. Sunt multe chestii ingineresti care pot determina specificatii finale diferite :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, prafrau a spus:

 

e perfecta de curierat si adus mancare, la fel ca transalp

echivalentul unei skoda octavia variant

Stai liniștit că am prestat off-road serios cu V-stromu' de 650, mult mai bine decât ai reusit tu cu T7-le ăla închiriat ;)

Iar de băieții cu Transalp care se bagă la niște chestii unde mulți d-aici nici nu se gândesc, nu mai zic. 

Întotdeauna e vorba de motociclist, nu neapărat de motocicletă. Dacă o mobră de 180 de kile ti se pare ok și alta de 220 mult prea grea, mai bagă o proteină, mai du-te la sală și trage cu greutați mai mari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off road si adventure sunt totusi 2 destinatii diferite cu 2 categorii distincte de motorete.

 

acum ca unii vor sa faca off road cu vstrom sau R1250GS Adv e treaba lor. La fel cum unii pot pleca la drum lung pe un CRF300L

 

Ideea e sa iti faci viata mai usoara calarind mobra potrivita fara sa fii vreun Pol Tarres

 

In offroad greutatea se simte, mai ales cand tre sa ridici mobra aia de vreo 10 ori intr-o ora, poate si mai des daca esti ghinionist, alea 4kg o sa atarne greu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chinezii si-au invatat lectia marketingului foarte bine. Anunta ceva fantastic, creeaza un hype anormal care ajuta la cresterea valorii companiei si atragerea de capital, dupa are depasesc termeni initiali, iar produsul final nu va mai corespunde specficatilor anuntate. 

Daca vor fi ulterior luati la intrebari, de ce nu au livrat ce au promis, vor invoca motive avocatesti, ca acea greutate este fara baterie, fara ulei, fara lichid de racire si posibil si fara anvelope montate etc. 

Daca motorul nu va scoate cifrele anuntate, pot spune ca normele de poluare i-a limitat...etc.

 

Pot insa sa ii aplaud pentru felul in care isi fac companiile cunoscute si cum reusesc sa fure din atentia celor care au meritat cu adevarat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt convins că marketing-ul agresiv le va fi suficient pentru a-și face renume. Japonezii de exemplu au venit cu prețuri accesibile și au inevstit masiv în motorsport începând cu anii '60 pentru a se face cunoscuți și a-și face blazon. Apoi, în timp, reputația li s-a clădit și pe fiabilitate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 minutes ago, PzKpfW said:

Nu sunt convins că marketing-ul agresiv le va fi suficient pentru a-și face renume. Japonezii de exemplu au venit cu prețuri accesibile și au inevstit masiv în motorsport începând cu anii '60 pentru a se face cunoscuți și a-și face blazon. Apoi, în timp, reputația li s-a clădit și pe fiabilitate. 

 

aia a functionat in anii 60, acuma alta poveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, PzKpfW said:

Pe TikTok poți vinde doar motociclete ieftine, pentru studenți care nu bani în buzunar. Părerea mea.

Uite ca unu cu niste motoare destul de faine trecute in semnatura, a musca momeala si a plasat-o, de ne-am trezit toti aici contribuind cu pareri/posturi la ceva ce nu exista decat pe hartie.

Eu sincer habar nu aveam de acea companie, de acea motocicleta sau de faptul ca acele caracteristici sunt mari realizari ingineresti. 

 

 

Editat de sasesase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, vis-a-vis a spus:

Stai liniștit că am prestat off-road serios cu V-stromu' de 650, mult mai bine decât ai reusit tu cu T7-le ăla închiriat ;)

Iar de băieții cu Transalp care se bagă la niște chestii unde mulți d-aici nici nu se gândesc, nu mai zic. 

Întotdeauna e vorba de motociclist, nu neapărat de motocicletă. Dacă o mobră de 180 de kile ti se pare ok și alta de 220 mult prea grea, mai bagă o proteină, mai du-te la sală și trage cu greutați mai mari...

 

Posibil sa fi facut offroad cu vstrom, nu am de unde sa stiu. L-am vazut si pe Chris Birch ce facea cu vaca, deci teoretic se poate. Dar l-am vazut si pe ala care plangea acum cateva saptamani ca e blocat pe tet prin Grecia singur cu un t7, fiindca s-a uitat pe youtube la Pol Tarres si a zis ca e usor.

Deci e clar ca nu toti isi apreciaza corect capacitatile.

 

40 de kg diferenta e foarte mult, e destul sa nu poti ridica un motor din noroi in unele situatii. Dar de nevoie unii folosesc ce au, unora le place masochismul (fiecare cu perversiunile lui, nu blamam) si altii tin mult prea mult la un anumit model doar fiindca il detin.

 

Personal cred ca chinezaria are 165 de kg asa cum are un rsv4 180 de kg. Probabil ideea e buna, dar sunt sceptic la executie. Incurajez initiatorul sa-l cumpere totusi, asa mai aflam si noi lucruri noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, prafrau a spus:

 

Posibil sa fi facut offroad cu vstrom, nu am de unde sa stiu. L-am vazut si pe Chris Birch ce facea cu vaca, deci teoretic se poate. Dar l-am vazut si pe ala care plangea acum cateva saptamani ca e blocat pe tet prin Grecia singur cu un t7, fiindca s-a uitat pe youtube la Pol Tarres si a zis ca e usor.

Deci e clar ca nu toti isi apreciaza corect capacitatile.

Îi țin partea, deoarece am văzut niște clipuri cu el și, deși mă cred decent pe teren accidentat, mi-e rușine să mă compar cu el, că nu mă bag pe unde intră el sub nicio formă.

Ca idee, mulți își iau mobre pe care nu-s în stare să le stăpânească sau să le exploateze corespunzător, la adevăratul lor potențial. Dacă X nu se descurcă cu mobra, posibil să nu fie ce trebuie sau să nu aibă destul curaj. Eu recunosc că nu mă pasionează noroaiele de nicio formă, dar prin albii mă mai bag.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Lucian_M a spus:

Îi țin partea, deoarece am văzut niște clipuri cu el și, deși mă cred decent pe teren accidentat, mi-e rușine să mă compar cu el, că nu mă bag pe unde intră el sub nicio formă.

Jur că am luat V-stromu strict pentru șosea și oleacă de pietriș în cel mai rău caz. Dar m-a prostit un nene cu 690 să mergem pe Malița dar până acolo erau numai noroaie și eu cu Tourance. Dacă am văzut că mobra poate, am vrut să văd cât duce. Într-adevăr, suspensia e super limitată și am îndoit oleacă janta pe față, dar am rămas uimit de ce poate animalul pe off-road. Acum am schimbat-o pe una de 1000, cu același gând de a o ține pe asfalt. Să vedem dacă rezistă 😂

Nu mai zic de Igi cu v-strom de 1000 ce face, e din altă lume... E drept că la micul lui gabarit dacă i-a scăpat pe jos, acolo rămâne. Eu măcar sunt animal mare și o ridic cu tot cu bagaje, dar încerc de fiecare dată să n-o culc. Cam asta e șmecheria, mergi la un 70% din ce poți și sunt șanse mari să te întorci cu bine acasă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, sasesase a spus:

Chinezii si-au invatat lectia marketingului foarte bine. Anunta ceva fantastic, creeaza un hype anormal care ajuta la cresterea valorii companiei si atragerea de capital, dupa are depasesc termeni initiali, iar produsul final nu va mai corespunde specficatilor anuntate. 

Daca vor fi ulterior luati la intrebari, de ce nu au livrat ce au promis, vor invoca motive avocatesti, ca acea greutate este fara baterie, fara ulei, fara lichid de racire si posibil si fara anvelope montate etc. 

Daca motorul nu va scoate cifrele anuntate, pot spune ca normele de poluare i-a limitat...etc.

 

Pot insa sa ii aplaud pentru felul in care isi fac companiile cunoscute si cum reusesc sa fure din atentia celor care au meritat cu adevarat

In sfarsit :)

 

Mobra nu va iesi in veci cu omologare EU. Din start greutatea ireala inseamna o ieftinire la materiale cel putin.
Nu au cum noi producatori si mai ales chinezi sa "inventeze roata" mai nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Thomas said:

Mobra nu va iesi in veci cu omologare EU.

 

De ce nu? Nu este prima firmă chinezească cu omologare și acces pe piața din UE. Pentru Comisie, dacă motocicleta respectă normele de poluare are ABS și garanție, se poate vinde. Aspecte precum materiale folosite, fiabilitate, piese, etc. care sunt suspecte la motocicleta asta nu sunt regularizate.

 

On 11/18/2022 at 2:27 PM, Cavaleru said:

@PzKpfW Nu-i nimic dubios, chiar daca e acelasi tip de motor, internele fac diferenta, poate pierde putere din cauza masei volantei, sau a arborilor the contra echilibrare, greutatea pistonului sau a bielelor. Sunt multe chestii ingineresti care pot determina specificatii finale diferite :)

 

Ai dreptate legat de puterea maximă, este într-adevăr influențată de interne (care pot afecta turația) și de pezența unui arbore de echilibrare mai mare/greu, care răpește ceva din puterea de vârf. Cuplul însă este influențat exclusiv de alezaj și cursă (lungimea bielei), care sunt identice cu cele ale motorului de la KTM. Mai mult, turația și compresia mai mari ar trebui să crească nivelul de cuplu, nu să-l scadă - mai ales în cazul în care puterea este aceeași. Pe scurt, cu aceleași valori de cilindree, alezaj, cursă și putere nu prea ai cum să obții o valoare diferită de cuplu. Asta nu prea are sens în fișa aia tehnică. 

 

Cu alte cuvinte, suspectez că cifrele legate de performanță sunt fie nerealiste, fie duc motorul ăla spre un regim în care fiabilitatea devine îndoielnică. Sau ambele.

Fantic Caballero 700 și Yamaha XSR 700 Legacy. Două motociclete foarte similare.

 

image.thumb.png.a538ed622d98bf12f59cde9b8b9dc6b6.png image.thumb.png.a0d40d6a7de87ec53d92b452d9ee3144.png

 

image.thumb.png.c4dcff421990a416fe9fcbc7ee144e7b.png image.thumb.png.28a09b23778b01f353a80dfc578db16c.png

 

Ariel Atom Ace Black Edition - tot cu motorul și roțile de pe răposatul VFR1200F.

 

image.thumb.png.4199c49a57e02b718f58866e33382210.png image.thumb.png.1150216db032af4c2681680c12d66b50.png image.thumb.png.3d62fee4fadc92d0ce033f45ff011a3f.png

 

L.E.: a 2-a parte a post-ului ar trebui mutată de către un admin pe topic-ul de "Stiri si noutati din lumea Moto".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, ENEOS said:

Este influențat printre multe altele chiar și de lungimea conductelor de admisie.

 

Din nou, nu sunt inginer de motoare, dar vorbim de o diferență de 10%. Cu aceleași cifre de alezaj, cursă și putere. Cunoștințele mele precare de inginerie mecanică îmi spun că este cel puțin suspect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deloc. Sunt ff mulți factori și f multe componente ale motorului care influențează atât puterea cât și cuplul. Gândește-te doar la diversele moduri care se pot schimba de la un buton la o grămadă de vehicule de generație mai nouă, deci doar din softul unității electronice de control.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...