Sari la conținut

2. Gran Premio Michelin® de la República Argentina 2023


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 3 ore, frigider a spus:

Sa se țină Q după cine trebuie în q1,sa ajungă în q2 și sa se tina iar după cineva sa se claseze sus.

 

Am vazut ieri cum Q a incercat sa se tina dupa Peco, dar pur si simplu nu a reusit. Si Peco nu rupea norii in turul ala, avea si elndestule probleme.

Cred ca problema lui Q nu se rezolva asa simplu doar cu iepurasul potrivit.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 251
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 minute, TETEA. a spus:

 

Am vazut ieri cum Q a incercat sa se tina dupa Peco, dar pur si simplu nu a reusit. Si Peco nu rupea norii in turul ala, avea si elndestule probleme.

Cred ca problema lui Q nu se rezolva asa simplu doar cu iepurasul potrivit.

 

Cursa trecuta cică avea timpi buni "de cursa" dat l a îngropat calificarea.
 


Contează mai mult ca niciodată de  unde pleci ca e și sprint și cursa.

Mai ales când e greu cu depășit V Bla Bla.

 

 

 

Cică Rins în fp1 avea  cadrul nou care era pt mm.

Și a pus o jos :))

 

I a julit cadru omului.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

Vremuri disperare cer masuri disperate.

 

Eu țin minte ca omu își scotea timpii singur în vremurile bune.

:agree:

MM nu avea probleme în a.si scoate timpii singur atunci când era la 100% fizic și el și moto era decentă.In 2019 când moto a fost blamata de ceilalți piloți Honda de atunci (JLo și Chel) dar totuși lăudată de MM chiar dacă i.a recunoscut și atunci niște probleme,de atunci a început sa facă trenulețul.

Remember faza dura în quali Sepang 2019 când s.a ținut după nimeni altul decât semi.rookie ul pe atunci Q si a căzut fix în mwie :D

 

Pe cealaltă parte însă- ai dreptate - vremurile disperate cer masuri disperate - iar MM nu poate fi blamat pt ca face trenulețul în quali (e enervant și not fair dar omul are dreptate...face tot ce poate pt a.si asigura a fighting chance în sprint și cursa)....însă din câte mai țin eu minte Q a declarat ca Yamaha nu se comporta bine dacă se tine după cineva,îmi aduc aminte greșit?

Oricum ei au alte linii si pe intrare si pe iesire ,linii care cred ca ar fi "tăiate" de motoretele stop'n'go.Deci...ma gândesc ca dacă ar fi dat roade o încerca măcar Morbi ca iasă și el mai sus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, ENEOS a spus:

Mai e voie cu d'astea? 😳

 

Acum 14 ore, Method a spus:

Dar eu nu înțeleg,nu sunt la curent - nu s.au scos front and rear height devices din 2023? Nu se folosesc acum doar la start și atat???

 

M-ati facut sa ma indoiesc de auzul meu si m-am uitat iar. Crafar a zis ca a vazut device-ul repsectiv (pe spate) si ca lucreaza in doua trepte. Treapta 1 pentru facut tururi, treapta 2 (care probabil cupleaza daca tii apasat mai lung pe comanda) este pentru start si ace de par.

Daca e ilegal … poate mai vedem niste decizii cu 2xLLP 😁.

 

Acum 14 ore, Method a spus:

Da a zis MM ca efectiv I.au zis sa meargă diferit fata de cum merge el...a zis ceva în genul "e mare lucru sa ii zici unui campion mondial sa.si schimbe stilul de mers dar am făcut ce au zis ei și iată ca aveau dreptate,a dar roade"

 

Acum 15 ore, danypop a spus:

Chiar a spus asta MM într-un interviu sâmbătă parca după calificări. 


Am ratat declaratia aia, dar da, de la referirea la ea a pornit explicatia.

Ce e interesant e ca i-au zis sa faca ce fac Rins si Mir.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, damager a spus:

 

Nu mai sunt vremurile in care pilotul avea extrem de mult input.

La nivel de electronica trebuiesc multe date. Poti sa te numesti Rossi ca degeaba, vezi ca a si declarat Rossi la un moment dat. Ca pilotul da feedback la chestii subtile, in speta legat de feelingul care-l are. 

In rest este vorba de date.

 

Dar ma rog, e doar parerea mea, Dovi nu a reusit sa dea nici un feedback cat  a fost la Yamaha. Daca era asa senzul, ar fi tb sa stie ce sa ceara ca sa poata sa mearga nu? 

Cu datele nu te pot contrazice, insa la ora actuala nu mai este numai electronica. Aero este cutia Pandorei in MotoGP, in acest moment. Vezi in acest sens, si recentul  interviu al lui Suppo, in care omul spune niste lucruri:  https://www.gpone.com/it/2023/03/30/motogp/suppo-la-motogp-sta-rischiando-di-perdere-anche-honda-e-yamaha.html?refresh_ce.  pe partea asta de aero, alaturi de datele culese in tunelul de vant si la circuit, conteaza mult si feelingul ala subtil despre care vorbesti. Pentru partea de sasiu, idem. Ori Q se pare ca nu este foarte bun la asa ceva. 

 

Prestatiile lui Dovi, ca si observatiile lui pe marginea motocicletei M1 trebuie sa le vezi in context. Dupa ce Rossi a fost trimis pe linie moarta, la echipa de client, tot ce a insemnat evolutie/dezvoltare a motocicletei s-a facut in jurul starului in devenire, Q. Ce este drept, rezultatele de atunci (pe motorete dezvoltate de altii, btw), il recomandau. Cand Dovi a incalecat M1, deja erau inele probleme, Motoreta incepuse sa fie croita pentru Q, Q tipa "power, power" si punea presiune pe echipa, iar Yamaha era disperata sa il pastreze pe noul golden boy. Daca ai sa ai rabdare sa cauti declaratiile lui Dovi, ai sa vezi ca omul a facut observatii foarte de bun simt. Probabil a fost auzit, dar cu siguranta nimeni nu l-a bagat in seama. Toata strategia de la Yamaha era, in acel moment... Q-centrica... Imi aduc aminte un detaliu, dintr-un interviu al lui Dovi (dat cand deja concura cu M1), in care omul sugera ca nici la momentul ala nu si-a putut adapta pozitia in sa, ca trebuie sa se descurce cum poate. Deci pe oameni nu i-a interesat nici macar sa ii rezolve niste probleme elementare de ergonomie, daramite sa i se ia in seama feedback-ul pentru set up si/sau dezvoltare. Cata diferenta, de pilda, intre Yamaha si Honda cea debusolata, care pune la dispozitia pilotilor mai multe sasiuri, in functie de disponibilitati si preferinte. Vezi in acest sens, declaratia inca calda a lui Rins, care a testat cadrul lui MM (articolul aici: https://www.motogp.com/en/news/2023/03/31/rins-finds-positives-after-testing-marc-marquez-chassis/451487 ). Asadar, omul a cerut. Cu siguranta a stiut ce sa ceara, insa nu a primit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, frigider a spus:

Cică Rins în fp1 avea  cadrul nou care era pt mm.

Da, Rins a avut un sasiu similar cu ce a folosit MM etapa trecuta.

In plus, una dintre motocicletele lui MM nu e in garaj. Posibil sa fie exact acelasi sasiu

 

Mir si Nakagami folosesc altceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, Method a spus:

Oricum ei au alte linii si pe intrare si pe iesire ,linii care cred ca ar fi "tăiate" de motoretele stop'n'go.Deci...

Corect, nu m am gândit la asta 

Acum 13 minute, ilarionciobanu a spus:

 

Ce e interesant e ca i-au zis sa faca ce fac Rins si Mir.

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Speedy.K a spus:


DigiSport3 la 21. La mine apare in program.

Multumesc frumos, nu m.am uitat  pe digi3 ca aia transmit doar gimnastica🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, xt600 a spus:

Cu datele nu te pot contrazice, insa la ora actuala nu mai este numai electronica. Aero este cutia Pandorei in MotoGP, in acest moment. Vezi in acest sens, si recentul  interviu al lui Suppo, in care omul spune niste lucruri:  https://www.gpone.com/it/2023/03/30/motogp/suppo-la-motogp-sta-rischiando-di-perdere-anche-honda-e-yamaha.html?refresh_ce.  pe partea asta de aero, alaturi de datele culese in tunelul de vant si la circuit, conteaza mult si feelingul ala subtil despre care vorbesti. Pentru partea de sasiu, idem. Ori Q se pare ca nu este foarte bun la asa ceva. 

 

Prestatiile lui Dovi, ca si observatiile lui pe marginea motocicletei M1 trebuie sa le vezi in context. Dupa ce Rossi a fost trimis pe linie moarta, la echipa de client, tot ce a insemnat evolutie/dezvoltare a motocicletei s-a facut in jurul starului in devenire, Q. Ce este drept, rezultatele de atunci (pe motorete dezvoltate de altii, btw), il recomandau. Cand Dovi a incalecat M1, deja erau inele probleme, Motoreta incepuse sa fie croita pentru Q, Q tipa "power, power" si punea presiune pe echipa, iar Yamaha era disperata sa il pastreze pe noul golden boy. Daca ai sa ai rabdare sa cauti declaratiile lui Dovi, ai sa vezi ca omul a facut observatii foarte de bun simt. Probabil a fost auzit, dar cu siguranta nimeni nu l-a bagat in seama. Toata strategia de la Yamaha era, in acel moment... Q-centrica... Imi aduc aminte un detaliu, dintr-un interviu al lui Dovi (dat cand deja concura cu M1), in care omul sugera ca nici la momentul ala nu si-a putut adapta pozitia in sa, ca trebuie sa se descurce cum poate. Deci pe oameni nu i-a interesat nici macar sa ii rezolve niste probleme elementare de ergonomie, daramite sa i se ia in seama feedback-ul pentru set up si/sau dezvoltare. Cata diferenta, de pilda, intre Yamaha si Honda cea debusolata, care pune la dispozitia pilotilor mai multe sasiuri, in functie de disponibilitati si preferinte. Vezi in acest sens, declaratia inca calda a lui Rins, care a testat cadrul lui MM (articolul aici: https://www.motogp.com/en/news/2023/03/31/rins-finds-positives-after-testing-marc-marquez-chassis/451487 ). Asadar, omul a cerut. Cu siguranta a stiut ce sa ceara, insa nu a primit. 

 

Care Q-centrica? aia din 2020?

Ma rog, nu au sens discutiile, asa sunt pilotii astia, acuma merg de rup, si apoi se taie si nu mai merg.

Toata lumea zice ca MM nu mai poate sa mearga, ca pauza, ca accidentare, plm...sunt convins ca el merge probabil in marja a 5% din ce mergea el inainte si daca honda ar fi putin mai competitiva pe acelerare, i-ar bate MM iar pe toti de nu s-ar vedea.

si cum MM, cred ca si Q ar face la fel, dupa parerea mea si nu numai a mea, poti sa vezi mai mutle declaratii, este urmatorul pilot dupa MM ca si talent si exploatare a motocicletei.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, damager a spus:

Toata lumea zice ca MM nu mai poate sa mearga, ca pauza, ca accidentare, plm...sunt convins ca el merge probabil in marja a 5% din ce mergea el inainte si daca honda ar fi putin mai competitiva pe acelerare, i-ar bate MM iar pe toti de nu s-ar vedea.

si cum MM, cred ca si Q ar face la fel, dupa parerea mea si nu numai a mea, poti sa vezi mai mutle declaratii, este urmatorul pilot dupa MM ca si talent si exploatare a motocicletei.

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 Ducati in prima linie ... incepe sa sune familiar. Bravo pentru Peco ca a avut cojones sa puna slickuri, nu a tras de ele cum au facut-o 

Bez si AM, dar start din prima linie e un rezultat foarte bun. 

 

Morbido a inceput sa miste si e deprimant pentru Fabio sa fie la mai bine de 1 secunda de coechipier. Calificari ratate pentru francez, nu-l vad bine nici diseara si nici maine.

 

Un pic dezamagit de Miller, australianul merge binisor pe ud, dar nu a reusit sa treaca in Q2.

 

Are un talent Aleix sa fie in contratimp in calificari ... 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, RuInCV said:

nu a tras de ele cum au facut-o Bez si AM, dar start din prima linie e un rezultat foarte bun. 

 

Avea mai mult de pierdut decât cei doi. Nu a riscat inutil și a scos totuși un rezultat bun. Kudos.

 

6 minutes ago, RuInCV said:

Calificari ratate pentru francez, nu-l vad bine nici diseara si nici maine.

 

Având în vedere că vremea se anunță la fel și mâine, nici eu. Nu a excelat însă oricum niciodată în genul ăsta de condiții.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

 

Avea mai mult de pierdut decât cei doi. Nu a riscat inutil și a scos totuși un rezultat bun. Kudos.

 

 

Având în vedere că vremea se anunță la fel și mâine, nici eu. Nu a excelat însă oricum niciodată în genul ăsta de condiții.

Eu sunt de parere ca yamaha nu o sa faca nimic, cel putin in prima parte a sezonului.

desi mi-am placea sa castige Bez, cred ca tot Bag o sa defileze si azi si maine.

 

hai ca se reinventeaza Mor pe motoreta dezvoltata pr Q:)

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...