TETEA. Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Acum 3 ore, frigider a spus: Sa se țină Q după cine trebuie în q1,sa ajungă în q2 și sa se tina iar după cineva sa se claseze sus. Am vazut ieri cum Q a incercat sa se tina dupa Peco, dar pur si simplu nu a reusit. Si Peco nu rupea norii in turul ala, avea si elndestule probleme. Cred ca problema lui Q nu se rezolva asa simplu doar cu iepurasul potrivit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Acum 2 minute, TETEA. a spus: Am vazut ieri cum Q a incercat sa se tina dupa Peco, dar pur si simplu nu a reusit. Si Peco nu rupea norii in turul ala, avea si elndestule probleme. Cred ca problema lui Q nu se rezolva asa simplu doar cu iepurasul potrivit. Cursa trecuta cică avea timpi buni "de cursa" dat l a îngropat calificarea. Contează mai mult ca niciodată de unde pleci ca e și sprint și cursa. Mai ales când e greu cu depășit V Bla Bla. Cică Rins în fp1 avea cadrul nou care era pt mm. Și a pus o jos :)) I a julit cadru omului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Calificările sunt super importante mai ales ca acum dacă te califici pe un loc prost,vei pleca de pe acel loc prost și în sprint și în cursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Acum 2 ore, danypop a spus: Doamne ajuta Sa fie primit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Acum 2 ore, frigider a spus: Vremuri disperare cer masuri disperate. Eu țin minte ca omu își scotea timpii singur în vremurile bune. MM nu avea probleme în a.si scoate timpii singur atunci când era la 100% fizic și el și moto era decentă.In 2019 când moto a fost blamata de ceilalți piloți Honda de atunci (JLo și Chel) dar totuși lăudată de MM chiar dacă i.a recunoscut și atunci niște probleme,de atunci a început sa facă trenulețul. Remember faza dura în quali Sepang 2019 când s.a ținut după nimeni altul decât semi.rookie ul pe atunci Q si a căzut fix în mwie Pe cealaltă parte însă- ai dreptate - vremurile disperate cer masuri disperate - iar MM nu poate fi blamat pt ca face trenulețul în quali (e enervant și not fair dar omul are dreptate...face tot ce poate pt a.si asigura a fighting chance în sprint și cursa)....însă din câte mai țin eu minte Q a declarat ca Yamaha nu se comporta bine dacă se tine după cineva,îmi aduc aminte greșit? Oricum ei au alte linii si pe intrare si pe iesire ,linii care cred ca ar fi "tăiate" de motoretele stop'n'go.Deci...ma gândesc ca dacă ar fi dat roade o încerca măcar Morbi ca iasă și el mai sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Acum 14 ore, ENEOS a spus: Mai e voie cu d'astea? Acum 14 ore, Method a spus: Dar eu nu înțeleg,nu sunt la curent - nu s.au scos front and rear height devices din 2023? Nu se folosesc acum doar la start și atat??? M-ati facut sa ma indoiesc de auzul meu si m-am uitat iar. Crafar a zis ca a vazut device-ul repsectiv (pe spate) si ca lucreaza in doua trepte. Treapta 1 pentru facut tururi, treapta 2 (care probabil cupleaza daca tii apasat mai lung pe comanda) este pentru start si ace de par. Daca e ilegal … poate mai vedem niste decizii cu 2xLLP . Acum 14 ore, Method a spus: Da a zis MM ca efectiv I.au zis sa meargă diferit fata de cum merge el...a zis ceva în genul "e mare lucru sa ii zici unui campion mondial sa.si schimbe stilul de mers dar am făcut ce au zis ei și iată ca aveau dreptate,a dar roade" Acum 15 ore, danypop a spus: Chiar a spus asta MM într-un interviu sâmbătă parca după calificări. Am ratat declaratia aia, dar da, de la referirea la ea a pornit explicatia. Ce e interesant e ca i-au zis sa faca ce fac Rins si Mir. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Acum 24 minute, damager a spus: Nu mai sunt vremurile in care pilotul avea extrem de mult input. La nivel de electronica trebuiesc multe date. Poti sa te numesti Rossi ca degeaba, vezi ca a si declarat Rossi la un moment dat. Ca pilotul da feedback la chestii subtile, in speta legat de feelingul care-l are. In rest este vorba de date. Dar ma rog, e doar parerea mea, Dovi nu a reusit sa dea nici un feedback cat a fost la Yamaha. Daca era asa senzul, ar fi tb sa stie ce sa ceara ca sa poata sa mearga nu? Cu datele nu te pot contrazice, insa la ora actuala nu mai este numai electronica. Aero este cutia Pandorei in MotoGP, in acest moment. Vezi in acest sens, si recentul interviu al lui Suppo, in care omul spune niste lucruri: https://www.gpone.com/it/2023/03/30/motogp/suppo-la-motogp-sta-rischiando-di-perdere-anche-honda-e-yamaha.html?refresh_ce. pe partea asta de aero, alaturi de datele culese in tunelul de vant si la circuit, conteaza mult si feelingul ala subtil despre care vorbesti. Pentru partea de sasiu, idem. Ori Q se pare ca nu este foarte bun la asa ceva. Prestatiile lui Dovi, ca si observatiile lui pe marginea motocicletei M1 trebuie sa le vezi in context. Dupa ce Rossi a fost trimis pe linie moarta, la echipa de client, tot ce a insemnat evolutie/dezvoltare a motocicletei s-a facut in jurul starului in devenire, Q. Ce este drept, rezultatele de atunci (pe motorete dezvoltate de altii, btw), il recomandau. Cand Dovi a incalecat M1, deja erau inele probleme, Motoreta incepuse sa fie croita pentru Q, Q tipa "power, power" si punea presiune pe echipa, iar Yamaha era disperata sa il pastreze pe noul golden boy. Daca ai sa ai rabdare sa cauti declaratiile lui Dovi, ai sa vezi ca omul a facut observatii foarte de bun simt. Probabil a fost auzit, dar cu siguranta nimeni nu l-a bagat in seama. Toata strategia de la Yamaha era, in acel moment... Q-centrica... Imi aduc aminte un detaliu, dintr-un interviu al lui Dovi (dat cand deja concura cu M1), in care omul sugera ca nici la momentul ala nu si-a putut adapta pozitia in sa, ca trebuie sa se descurce cum poate. Deci pe oameni nu i-a interesat nici macar sa ii rezolve niste probleme elementare de ergonomie, daramite sa i se ia in seama feedback-ul pentru set up si/sau dezvoltare. Cata diferenta, de pilda, intre Yamaha si Honda cea debusolata, care pune la dispozitia pilotilor mai multe sasiuri, in functie de disponibilitati si preferinte. Vezi in acest sens, declaratia inca calda a lui Rins, care a testat cadrul lui MM (articolul aici: https://www.motogp.com/en/news/2023/03/31/rins-finds-positives-after-testing-marc-marquez-chassis/451487 ). Asadar, omul a cerut. Cu siguranta a stiut ce sa ceara, insa nu a primit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Acum 32 minute, frigider a spus: Cică Rins în fp1 avea cadrul nou care era pt mm. Da, Rins a avut un sasiu similar cu ce a folosit MM etapa trecuta. In plus, una dintre motocicletele lui MM nu e in garaj. Posibil sa fie exact acelasi sasiu Mir si Nakagami folosesc altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Acum 17 minute, Method a spus: Oricum ei au alte linii si pe intrare si pe iesire ,linii care cred ca ar fi "tăiate" de motoretele stop'n'go.Deci... Corect, nu m am gândit la asta Acum 13 minute, ilarionciobanu a spus: Ce e interesant e ca i-au zis sa faca ce fac Rins si Mir. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Acum 4 ore, Speedy.K a spus: DigiSport3 la 21. La mine apare in program. Multumesc frumos, nu m.am uitat pe digi3 ca aia transmit doar gimnastica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Acum 21 minute, xt600 a spus: Cu datele nu te pot contrazice, insa la ora actuala nu mai este numai electronica. Aero este cutia Pandorei in MotoGP, in acest moment. Vezi in acest sens, si recentul interviu al lui Suppo, in care omul spune niste lucruri: https://www.gpone.com/it/2023/03/30/motogp/suppo-la-motogp-sta-rischiando-di-perdere-anche-honda-e-yamaha.html?refresh_ce. pe partea asta de aero, alaturi de datele culese in tunelul de vant si la circuit, conteaza mult si feelingul ala subtil despre care vorbesti. Pentru partea de sasiu, idem. Ori Q se pare ca nu este foarte bun la asa ceva. Prestatiile lui Dovi, ca si observatiile lui pe marginea motocicletei M1 trebuie sa le vezi in context. Dupa ce Rossi a fost trimis pe linie moarta, la echipa de client, tot ce a insemnat evolutie/dezvoltare a motocicletei s-a facut in jurul starului in devenire, Q. Ce este drept, rezultatele de atunci (pe motorete dezvoltate de altii, btw), il recomandau. Cand Dovi a incalecat M1, deja erau inele probleme, Motoreta incepuse sa fie croita pentru Q, Q tipa "power, power" si punea presiune pe echipa, iar Yamaha era disperata sa il pastreze pe noul golden boy. Daca ai sa ai rabdare sa cauti declaratiile lui Dovi, ai sa vezi ca omul a facut observatii foarte de bun simt. Probabil a fost auzit, dar cu siguranta nimeni nu l-a bagat in seama. Toata strategia de la Yamaha era, in acel moment... Q-centrica... Imi aduc aminte un detaliu, dintr-un interviu al lui Dovi (dat cand deja concura cu M1), in care omul sugera ca nici la momentul ala nu si-a putut adapta pozitia in sa, ca trebuie sa se descurce cum poate. Deci pe oameni nu i-a interesat nici macar sa ii rezolve niste probleme elementare de ergonomie, daramite sa i se ia in seama feedback-ul pentru set up si/sau dezvoltare. Cata diferenta, de pilda, intre Yamaha si Honda cea debusolata, care pune la dispozitia pilotilor mai multe sasiuri, in functie de disponibilitati si preferinte. Vezi in acest sens, declaratia inca calda a lui Rins, care a testat cadrul lui MM (articolul aici: https://www.motogp.com/en/news/2023/03/31/rins-finds-positives-after-testing-marc-marquez-chassis/451487 ). Asadar, omul a cerut. Cu siguranta a stiut ce sa ceara, insa nu a primit. Care Q-centrica? aia din 2020? Ma rog, nu au sens discutiile, asa sunt pilotii astia, acuma merg de rup, si apoi se taie si nu mai merg. Toata lumea zice ca MM nu mai poate sa mearga, ca pauza, ca accidentare, plm...sunt convins ca el merge probabil in marja a 5% din ce mergea el inainte si daca honda ar fi putin mai competitiva pe acelerare, i-ar bate MM iar pe toti de nu s-ar vedea. si cum MM, cred ca si Q ar face la fel, dupa parerea mea si nu numai a mea, poti sa vezi mai mutle declaratii, este urmatorul pilot dupa MM ca si talent si exploatare a motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Acum 19 minute, Djenavar a spus: Multumesc frumos, nu m.am uitat pe digi3 ca aia transmit doar gimnastica Sa traiesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Acum 46 minute, damager a spus: Toata lumea zice ca MM nu mai poate sa mearga, ca pauza, ca accidentare, plm...sunt convins ca el merge probabil in marja a 5% din ce mergea el inainte si daca honda ar fi putin mai competitiva pe acelerare, i-ar bate MM iar pe toti de nu s-ar vedea. si cum MM, cred ca si Q ar face la fel, dupa parerea mea si nu numai a mea, poti sa vezi mai mutle declaratii, este urmatorul pilot dupa MM ca si talent si exploatare a motocicletei. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Acum 2 ore, damager a spus: Care Q-centrica? aia din 2020? Dovi a ajuns la Yamaha in 2021. Despre ce vorbim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 2 curse, 2 pole-uri luate de Marqueji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Oooo Ce calificari wow...ce înseamnă mixed conditions. Pecco a avut the right ideea dar Bezzechi și AM I au arătat cum se merge cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Acum 2 ore, Djenavar a spus: digi3 ca aia transmit doar gimnastica Te uiți doar dimineața la TV! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Acum 6 minute, xt600 a spus: Dovi a ajuns la Yamaha in 2021. Despre ce vorbim? eu zic sa recitesti ce ai scris mai sus si ce am scris eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Q a zbarcit-o din nou.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 3 Ducati in prima linie ... incepe sa sune familiar. Bravo pentru Peco ca a avut cojones sa puna slickuri, nu a tras de ele cum au facut-o Bez si AM, dar start din prima linie e un rezultat foarte bun. Morbido a inceput sa miste si e deprimant pentru Fabio sa fie la mai bine de 1 secunda de coechipier. Calificari ratate pentru francez, nu-l vad bine nici diseara si nici maine. Un pic dezamagit de Miller, australianul merge binisor pe ud, dar nu a reusit sa treaca in Q2. Are un talent Aleix sa fie in contratimp in calificari ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Marquez on pole after a crash in Q1 Acum 32 minute, Method a spus: Pecco a avut the right ideea dar Bezzechi și AM I au arătat cum se merge cu ele Sau Pecco suficient de matur incat sa nu riste nebuneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 4 minutes ago, RuInCV said: nu a tras de ele cum au facut-o Bez si AM, dar start din prima linie e un rezultat foarte bun. Avea mai mult de pierdut decât cei doi. Nu a riscat inutil și a scos totuși un rezultat bun. Kudos. 6 minutes ago, RuInCV said: Calificari ratate pentru francez, nu-l vad bine nici diseara si nici maine. Având în vedere că vremea se anunță la fel și mâine, nici eu. Nu a excelat însă oricum niciodată în genul ăsta de condiții. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Le Mertois Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 La Q ( din filmările onboard) pare că motoreta merge singură și el se "ține" de ea, mai ales la ieșirea din viraje și schimbările de direcție, așa pare, că abia reușește să se țină pe ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 (editat) Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Avea mai mult de pierdut decât cei doi. Nu a riscat inutil și a scos totuși un rezultat bun. Kudos. Având în vedere că vremea se anunță la fel și mâine, nici eu. Nu a excelat însă oricum niciodată în genul ăsta de condiții. Eu sunt de parere ca yamaha nu o sa faca nimic, cel putin in prima parte a sezonului. desi mi-am placea sa castige Bez, cred ca tot Bag o sa defileze si azi si maine. hai ca se reinventeaza Mor pe motoreta dezvoltata pr Q:) Editat Aprilie 1, 2023 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 1, 2023 Share Postat Aprilie 1, 2023 Reinvie Morbido! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.