Sari la conținut

8. Motul TT Assen


Lup69
 Share

Postări Recomandate

Acum 25 minute, Geologu a spus:

Crafar a spus că a văzut el că Pecco a ieșit de la boxe cu setările lui Bez

Mă dă-l draq! A văzut el ce? Unghiul furcii, click-urile de la suspensie?!? Cu ochiu' bionic, cu ce le-a văzut?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 198
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Mă dă-l draq! A văzut el ce? Unghiul furcii, click-urile de la suspensie?!? Cu ochiu' bionic, cu ce le-a văzut?!?

Le-a vazut cu ochiul maro!

Si pun botul la asta geologi si alte vietati dornice de senzational.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, adiy32 a spus:

Le-a vazut cu ochiul maro!

Si pun botul la asta geologi si alte vietati dornice de senzational.

Spuse unul care aruncă cu rahat și jigniri în absolut orice postare și care înghite toate teoriile conspirației pe nemestecate. :)))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crafar probabil a vorbit cu unul din mecanici, alfel nu ar fi facut o asemenea afirmatie demna de senzationescu.

 

dar intradevar nu cred ca poate doar face copy paste la setari, nici nu stim daca e acelasi motor sau e diferit, ca atunci clar harta motorului nu poate fi folosita de la unu la altul, ca si setarile de TC si ce alte ghizmouri mai seteaza ei acolo

+ ca difera greutatea pilotului, felul in care fiecare prefera sa simta suspensia, pai astia la nivelul astia pot sa simta si diferenta de un click (nu vorbim de alde MV, dnu nu stiu eu d-astea)

 

dupa cum vedeti in conversatia dintre piloti, bez se plangea ca a trebuit sa foloseasca guma medie ca nu mai avea soft pt spate. Daca avea inca un soft probabil ii dadea iar fum lu Peco

eu cred ca aveau amandoi mobra pusa la punct de la calificari doar ca Bez e mai rapid pe circuitul asta iar cursa de duminica nu aputut sa o castige din cauza lipsei softului..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, frigider a spus:

Nu cred că nu se poate "copia" nimic.

Una e sa vezi ce merge la ceilalti piloti si alta e sa "copiezi setarile". Nu e ca si cum ar copia cineva un tabel cu valori de intrare pentru parametrii care se pot ajusta din soft si il incarca in "peco_settings_final_v3_new_race_v5.csv". Iar cum datele sunt partajate in tot grupul Ducati inseamna ca si ceilalti profita la randul lor. Pana la urma si MB72 merge pe moto dezvoltata de FB1. Inseamna ca e mai putin valoros ce face sezonul acesta? As tinde sa cred ca nu.

 

 

Acum mai conteaza si in ce sens au zis-o comentatorii care au zis-o. Putea sa fie o gluma, putea sa fie sarcasm, putea sa fie un gol de aer in mintea lor, poate au si ei afinitatile lor si din cand in cand mai exteriorizeaza intr-un mod neprofesionist. Daca spun lucruri nu inseamna ca si trebuie sa luam 100% fara sa trecem prin filtrul ratiunii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, therocketscientist1 a spus:

Una e sa vezi ce merge la ceilalti piloti si alta e sa "copiezi setarile". Nu e ca si cum ar copia cineva un tabel cu valori de intrare pentru parametrii care se pot ajusta din soft si il incarca in "peco_settings_final_v3_new_race_v5.csv". Iar cum datele sunt partajate in tot grupul Ducati inseamna ca si ceilalti profita la randul lor. Pana la urma si MB72 merge pe moto dezvoltata de FB1. Inseamna ca e mai putin valoros ce face sezonul acesta? As tinde sa cred ca nu.

 

 

Acum mai conteaza si in ce sens au zis-o comentatorii care au zis-o. Putea sa fie o gluma, putea sa fie sarcasm, putea sa fie un gol de aer in mintea lor, poate au si ei afinitatile lor si din cand in cand mai exteriorizeaza intr-un mod neprofesionist. Daca spun lucruri nu inseamna ca si trebuie sa luam 100% fara sa trecem prin filtrul ratiunii. 

corect 'copiat' e mult spus, e vb de analizat datele si facut ajustari pe baza analizei.

indiferent de ce zice x sau y ducati cu 8 moto pe grila au f multe date de analizat.

si deci sanse mai mari sa reuseasca sa gaseasca niste setari mai bune.

 

fata de sarakii de la yamaha sa spunem , cu 2 moto pe grila.:))

honda are mai multe moto pe grila, rusine lor! :D 

 

 

*Iar Peco are avantaj că are mai multi ingineri în spate. Avantaj câștigat de el deci aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, frigider a spus:

fata de sarakii de la yamaha sa spunem , cu 2 moto pe grila.:))

 

Razlan Razali a zis ca Aprilia ofera un cadru de colaborare real, ceea ce Yamaha nu facea. Cred ca intr-un interviu a zis ceva inclusiv despre un perete tras intre boxele echipelor (sper sa nu gresesc). Deci ce ar putea Yamaha sa faca in conditiile in care colaboreaza asa cu satelitii? Asta pe langa moto cu specificatie veche oferita privatilor. 

Traim o schimbare de paradigma in MotoGP. Pasionatii o sa vorbeasca peste 20 de ani cum Ducati, iar apoi KTM si Aprilia au ridicat nivelul intr-un mod fara precedent in era moderna. 

 

Teama mea reala in aceasta situatie este ca echipele japoneze mai repede se vor retrage decat se vor adapta noii realitati, ceea ce ar fi foarte trist pentru sport si istoria construita in toti acesti ani. 

Acum 10 minute, frigider a spus:

honda are mai multe moto pe grila, rusine lor! :D 

Pe grila, pietris, iarba, elevator...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare: exista dovezi irefutabile ca la Ducati datele sunt partajate in tot grupul? Nu ma refer la  declaratiii ale vreunui oficial, care pot fi politice si nici la speculatiile jurnalistice, ci la informatii care demonstreaza clar acest mod de lucru. Mi se pare logic din partea lor sa colecteze datele si feedback-ul de la toti cei opt piloti, dar asta nu inseamna, in mod necesar, ca datele circula la liber intre piloti. Ca set-up-ul lui Bagnaia este pus la dispozitia lui Bez, asa, just like that, oricat de prieteni ar fi cei doi (cat vor mai fi), sau oricat de bune sunt relatiile dintre echipa de uzina si Vr46. Pot sa inteleg, de pilda, ca Bez poate fi obligat sa ii puna la dispozitie datele lui Bag, care are sprijinul total al echipei, insa de ce Bag i-ar pune lui Bez, sau lui Martin, Zarco, etc datele lui de telemetrie, set up-ul, etc? Mi se pare ca se creeaza un nou mit: cat de democratice si transparente sunt echipele europene si cat de retrograzi sunt japonezii. Nu contest faptul ca au un mod de lucru ceva mai transparent, dar mi se pare ca se cam absolutizeaza acest aspect. So.. daca are cineva informatii solide asupra acestui subiect, rog sa le posteze. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

“That’s also useful for each rider. It has always been our policy to share completely the information between our teams. And also helps a lot to develop the bike for sure because we are not relying only on one fast rider but a lot of them." - Ducati Corse technical director Davide Barana

 

https://www.crash.net/motogp/feature/1018685/1/satellite-teams-one-secrets-ducati-s-success

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, therocketscientist1 a spus:

 

Teama mea reala in aceasta situatie este ca echipele japoneze mai repede se vor retrage decat se vor adapta noii realitati, ceea ce ar fi foarte trist pentru sport si istoria construita in toti acesti ani. 

 

Din pacate, sunt tot mai multe zvonuri in acest sens. Exista o mare probabilitate ca cel putin un producator japonez sa spuna pass dupa 2026. Mi-ar parea rau sa se intample asta, dar nu m-ar surprinde. Ar fi o decizie pe deplin justificata. Nu este vorba neaparat de incapacitatea de a se adapta la noile realitati, cat mai ales de ratiuni financiare, in conditiile in care regulamentul tehnic si caracterul europocentrist al competitiei ii avantajeazza categoric pe producatorii europeni. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe filelist sau pe thepiratebay nu apar datele.

 

Oamenii au venit cu un mod de lucru impus si pentru echipa de uzina si pentru echipele client. 

 

Greu de digerat pentru o parte a privitorilor ca reusesc sa aiba performanta, dar o dam deja in SF-uri cautand mereu sa minimizam rezultatele. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, therocketscientist1 a spus:

 

Greu de digerat pentru o parte a privitorilor ca reusesc sa aiba performanta, dar o dam deja in SF-uri cautand mereu sa minimizam rezultatele. 

Rezultatele se vad, nu pot fi minimizate.  Pot fi cautate explicatii pentru aceste rezultate, dar nu minimizate. Ceea ce doream eu, erau informatii concrete, nu declaratii de presa. In definitiv, nu putem lua de bune 100%, declaratiile unui oficial.. trebuie sa le filtram putin... declaratiile au menirea sa creeze o anumita imagine, sunt facute intr-o anumita conjunctura, etc... 

Acum 3 minute, Geologu a spus:

Mapping 8 e același pentru toată lumea, cu excepția lui Pecco. :)

Da.. De pilda, dupa ultimul test din presezon, Bagnaia declara foarte fericit ca se simte foarte bine pe motocicleta, ca se potriveste perfect cu pilotajul lui, ca motocicleta a fost construita in principal pe baza feedback-ului dat de el si ca in consecinta este satisfacut si asteapta cu optimism inceputul campionatului. Pe de alta parte, Davide Barana, conform citatului postat de colegul, sustine ca "  It has always been our policy to share completely the information between our teams. And also helps a lot to develop the bike for sure because we are not relying only on one fast rider but a lot of them.

Avem doua declaratii destul de contradictorii, cea a unui oficial, cealalta a unuia care piloteaza motocicleta. Rezultatele de pana acum sustin declaratia pilotului. Se vede ca Pecco se simte bine pe motocicleta aia, ca i se potriveste perfect si ca poate obtine maximul de performanta din ea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Se vede ca Pecco se simte bine pe motocicleta aia, ca i se potriveste perfect si ca poate obtine maximul de performanta din ea. 

 

Daca te uiti la rezultatele lui Alex Marquez pare ca motocicleta aia a fost facuta special pentru el. E o motocicleta buna, nu fiindca l-au ascultat pe Pecco, ci fiindca au bagat bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, prafrau a spus:

 

Daca te uiti la rezultatele lui Alex Marquez pare ca motocicleta aia a fost facuta special pentru el. 

Cu un podium si trei clasari intre locurile 5-7, in cursele de GP si cu clasari intre 5 si 9 in SPR, Alex Marquez te contrazice. . Comparatia cu rezultatele lui Bagnaia, de pana acum, nici nu are rost. Chiar si cand a cazut, Pecco era la varful cursei. So.. ti se pare ca motoreta este facuta special pentru AM? :) 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, xt600 a spus:

Cu un podium si trei clasari intre locurile 5-7, in cursele de GP si cu clasari intre 5 si 9 in SPR, Alex Marquez te contrazice. . Comparatia cu rezultatele lui Bagnaia, de pana acum, nici nu are rost. Chiar si cand a cazut, Pecco era la varful cursei. So.. ti se pare ca motoreta este facuta special pentru AM? :) 

 

Da. Daca imi dai cateva minute sa-mi caut cariocile probabil o sa pot face un desen pe care sa-l intelegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, prafrau a spus:

 

Da. Daca imi dai cateva minute sa-mi caut cariocile probabil o sa pot face un desen pe care sa-l intelegi.

Stii sa folosesti cariocile?? Foarte tare!!! 👍👍👍

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum zic ca numarul ideal de moto pe grila la MotoGP e 20. pana acum era 24: 6 constructori x 4 piloti. acum se pare ca au realizat ca nu mai e nici un constructor interesat sa intre in MGP si numarul ideal e 20... pica 5 piloti si iau toti puncte 🤣

 

https://www.gpone.com/en/2023/06/29/motogp/carlos-ezpeleta-dorna-is-working-to-help-honda-and-yamaha.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, ioio_viola a spus:

acum zic ca numarul ideal de moto pe grila la MotoGP e 20. pana acum era 24: 6 constructori x 4 piloti. acum se pare ca au realizat ca nu mai e nici un constructor interesat sa intre in MGP si numarul ideal e 20... pica 5 piloti si iau toti puncte 🤣

 

https://www.gpone.com/en/2023/06/29/motogp/carlos-ezpeleta-dorna-is-working-to-help-honda-and-yamaha.html

au fost curse anu asta cand daca terminai luai punct(e).

pana la urma cui ii pasa?

nu e ca si cum iei un campionat asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, ioio_viola said:

acum zic ca numarul ideal de moto pe grila la MotoGP e 20. pana acum era 24: 6 constructori x 4 piloti.

 

Asta având în vedere contextul actual: 5 constructori, 4 piloți fiecare. Just și echitabil. Sunt convins că dacă mai intră un constructor, se mai face loc de încă o echipă client dacă se cere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...