Sari la conținut

Spray izolator electric Moto


Djenavar
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua domnilor si doamnelor ca sa fiu politicaly corect. Acum vine intrebarea, a folosit cineva un spray izolator electric pe moto??\

Problema este in felul urmator, cu toate ca se da Adventureharder#:)) KTM 1290 imi face figuri la ploaie si umezeala, cel putin asa am dedus eu din erorile ce-mi apar, ba se opresc semnalele, ba ramane lumina aprinsa dupa ce-l opresc si nu se stinge decat daca scoti borna, prostii mici si enervante, ca atare am scotocit un pic internetul pe afara si  asta am gasit, ca apar din cauza apei, unul a spalat ci jet, altul a mers prin ploaiie, bla bla. Pot da cu acest spray pe comenzile de pe ghidon- descfacute, nedesfacute?Ideii?

Multumesc frumos

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca gasesti locurile pe unde trebuie etansat suplimentar sa nu intre apa,foloseste asta:

https://www.emag.ro/spray-cauciuc-flexi-gun-tytan-400-ml-flexigum/pd/DS4HMXMBM/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Djenavar a spus:

Buna ziua domnilor si doamnelor ca sa fiu politicaly corect. Acum vine intrebarea, a folosit cineva un spray izolator electric pe moto??\

Problema este in felul urmator, cu toate ca se da Adventureharder#:)) KTM 1290 imi face figuri la ploaie si umezeala, cel putin asa am dedus eu din erorile ce-mi apar, ba se opresc semnalele, ba ramane lumina aprinsa dupa ce-l opresc si nu se stinge decat daca scoti borna, prostii mici si enervante, ca atare am scotocit un pic internetul pe afara si  asta am gasit, ca apar din cauza apei, unul a spalat ci jet, altul a mers prin ploaiie, bla bla. Pot da cu acest spray pe comenzile de pe ghidon- descfacute, nedesfacute?Ideii?

Multumesc frumos

 

 

ai nevoie de: VASELINA SILICONICA DIELECTRICA 

https://gebotools.ro/products/vaselina-siliconica-dielectrica-100ml-wurth

 

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vaselina dielectrica gasesti si la Leroy, dar, si aici iti scriu dupa diverse experiente cu moto de concurs sau de strada. Dielectrica aduna praf daca iesi la off si nu e usor de curatat. Poate mai bine sa iei toate mufele la puricat (acum cat e sezon mort pt unii) si sa le cureti cu spray de contacte. Adica scos pinii, spalat mufa si pus spray. Sau refaci mufele si pui mufe cu protectie la apa. Am incercat si eu la a mea cu dielectrica si tot la spray am ajuns. Si sa fie fixe mufele, sa nu aiba joc mama cu tata (decat in dormitor sau pe unde apuca, cand dorm copiii). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 16 ore, Adrian M. a spus:

Poti folosi linistit orice fel de spay de contacte electrice, indiferent de producator. Dai jet pe la margini/imbinari, pe unde intra si apa.

 

Buna dimineata, acest spray de contacte ,curata pe acolo dar nu izoleaza din ce inteleg eu

 

Acum 18 ore, Ionut26 a spus:

Aceeasi problema o aveam si eu pe hornet cauzata de umezeala din comenzile de pe ghidon dupa spalat- ploaie

Recomand  https://www.emag.ro/spray-tehnic-wd-40-contact-cleaner-780015/pd/DWTJYMBBM/

Poti da cu acest spray in interiorul comenzile de pe ghidon nedesfacute.

 

 

La Hornet nu am asemenea probleme, cu toate ca a cazut de N ori pe ambele parti.

 

Acum 11 ore, Patrick_M a spus:

Vaselina dielectrica gasesti si la Leroy, dar, si aici iti scriu dupa diverse experiente cu moto de concurs sau de strada. Dielectrica aduna praf daca iesi la off si nu e usor de curatat. Poate mai bine sa iei toate mufele la puricat (acum cat e sezon mort pt unii) si sa le cureti cu spray de contacte. Adica scos pinii, spalat mufa si pus spray. Sau refaci mufele si pui mufe cu protectie la apa. Am incercat si eu la a mea cu dielectrica si tot la spray am ajuns. Si sa fie fixe mufele, sa nu aiba joc mama cu tata (decat in dormitor sau pe unde apuca, cand dorm copiii). 

O sa.i rog pe baieti la servis sa schimmbe mufele dar nu ar trebui ca aceste Adventureharder😀 sa aiba asemenea mufe cu protectie🤨

Nu.l folosesc la off in nici un caz, este mult prea mare si greu pt calitatile mele.

Acum 19 ore, Kristian K a spus:

Daca gasesti locurile pe unde trebuie etansat suplimentar sa nu intre apa,foloseste asta:

https://www.emag.ro/spray-cauciuc-flexi-gun-tytan-400-ml-flexigum/pd/DS4HMXMBM/

Nu este prea grosier?

Vreau ceva care sa lase o pelicula invizibila

Acum 8 ore, mihai c a spus:

in orice caz,sa nu ajunga silicon pe contacte;iar WD40  chiar e bun pt orice,si nu strica nimic 

Nu strica dar intrebarea este daca protejeaza si pe viitor un pik?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este negru la culoare nu transparent,iar ca aplicare,ca sa nu fie grosier,eu am dat intr-un capac de spray apoi cu o pensula mica de desen am aplicat imediat pe locul respectiv.Era vorba de un bord in care intra umezeala intre garnitura si manunchiului de fire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Djenavar said:

O sa.i rog pe baieti la servis sa schimmbe mufele dar nu ar trebui ca aceste Adventureharder😀 sa aiba asemenea mufe cu protectie🤨

Nu.l folosesc la off in nici un caz, este mult prea mare si greu pt calitatile mele.

Daca nu le schimba, macar sa se asigure cu bride, daca au joc. In general nu am gasit mufe cu putin "joc", dar care au le-am legat cu o brida simpla. Cea de la releul de incarcare e o mufa deschisa si mare ca sa intre si sa iasa apa si si mizeria. Deci verificate si curatate e cea mai buna varianta si sigur scapi usor. Sau poate e dusa o mica garnitura pe o mufa care e sigilata si acolo incepe sa intre apa si sa nu iasa. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spray-ul de curatat contacte te ajuta daca ti-au oxidat contactele si nu-ti mai merg bine butoanele dar nu te ajuta sa previna intrarea apei si puntile electrice pe care le poate face aceasta.

Vaselina dielectrica are rolul de a unge fara a conduce curentul electric. Ea ar putea fi utila doar la articulatiile mobile din butoane cu conditia sa nu ajunga si pe contactele electrice, conditie foarte greu de indeplinit/controlat, asa ca mai bine nu risti sa bagi asa ceva in butoane.

Cred ca in situatia ta cel mai potrivit ar fi WD40 clasic (sau altceva similar) sau un spray dedicat pt protectia contactelor ( nu cel de curatare pe care-l poti da preventiv inainte).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.12.2023 la 11:41, Djenavar a spus:

Buna ziua domnilor si doamnelor ca sa fiu politicaly corect. Acum vine intrebarea, a folosit cineva un spray izolator electric pe moto??\

Problema este in felul urmator, cu toate ca se da Adventureharder#:)) KTM 1290 imi face figuri la ploaie si umezeala, cel putin asa am dedus eu din erorile ce-mi apar, ba se opresc semnalele, ba ramane lumina aprinsa dupa ce-l opresc si nu se stinge decat daca scoti borna, prostii mici si enervante, ca atare am scotocit un pic internetul pe afara si  asta am gasit, ca apar din cauza apei, unul a spalat ci jet, altul a mers prin ploaiie, bla bla. Pot da cu acest spray pe comenzile de pe ghidon- descfacute, nedesfacute?Ideii?

Multumesc frumos

 

KTM vine cu multiple probleme la motociclete de parca ar fi fabricate in China pentru a fi intretinute cu bani de catre propietari. Felicitari! Traiesti epoca consumerismului fara a dori sa partikipi financiar.:haha:

Daca vei avea curiozitatea sa desfaci contactul pus pentru semnalizarile motocicletei vei realiza ca tijele sunt din plastic gandite de un inginer aliexpress ce a luat sistemul din casetofoane de tip walkman ieftine. Culmea e ca nu o sa se gaseasca ever SH acel sistem si costa 500e.

 

Rezolva intai problema plasticului de doi lei ce nu este etansat la imbinari ca apoi pe placa electronica sa dai cu acest lac facut special pentru protejarea circuitelor electronice.

https://www.vitacom.ro/spray-lac-izolator-pentru-circuite-imprimate-due-ci-200ml10931.html?___store=b2c_ron_ro

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aloha@ Nike, nu m.am plans de cum este facut, este cumparat deja si nu am obiceiul sa ma plang de nevasta/masina/moto, eu le.am ales asa ca trag🤪 ideea era cum rezolv ceva, atat. Nu.mi dau seama cum pot rezolva niste plastjce defecte din fabricatie, de asta am scris pe forum, o sa incerc unele din solutiile propuse de baieti,cand duc hardughia la servis, ideea de baza era sa nu pun ceva care sa.mi provoace mai multe daune🤗

Nu am curiozitatea sa desfac nimik, nu ma pricep si de asta prefer sa dau vina pe cei ce o sa le desfaca🤪

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.12.2023 la 15:16, Cavaleru a spus:

 

ai nevoie de: VASELINA SILICONICA DIELECTRICA 

https://gebotools.ro/products/vaselina-siliconica-dielectrica-100ml-wurth

 

 

Orice vaselina siliconica e dielectrica, nu trebuie neaparat sa scrie asta explicit pe ea.

 

Acum 23 ore, binox a spus:

Vaselina dielectrica are rolul de a unge fara a conduce curentul electric. Ea ar putea fi utila doar la articulatiile mobile din butoane cu conditia sa nu ajunga si pe contactele electrice, conditie foarte greu de indeplinit/controlat, asa ca mai bine nu risti sa bagi asa ceva in butoane.

 

E facuta sa fie data pe contacte, orice presiune usoara o indeparteaza de punctul de contact electric ai pinilor. Nu e nici o problema, contactul o sa fie tot metal pe metal, scopul ei e sa nu faci arc si sa nu oxideze contactele.

 

La 06.12.2023 la 12:02, Kristian K a spus:

Daca gasesti locurile pe unde trebuie etansat suplimentar sa nu intre apa,foloseste asta:

https://www.emag.ro/spray-cauciuc-flexi-gun-tytan-400-ml-flexigum/pd/DS4HMXMBM/

 

Spune-i omului sa nu dea direct pe butoane ca n-o sa-i placa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai tu nu pare a fi din zona de controale. Alea nu au curent odata ce ai oprit motorul. S-ar manifesta altfel.  Prima - vezi sa ai bornele stranse bine pt cele 4 fire care intra in baterie. 
Eu as cauta mai repede pe la manunchiul de fire ce trece pe sub rezervor, pe partea stanga, parca. O fi ciupit vreun fir cand a pus rezevorul la loc si e tocmai bine pozitionat. La baza seii langa rezevor. Chiar ma gamdeam ca e prost pus. Vezi ca are si un deflector de plastic. Sper ca il mai ai. 
 

Editat de tzunoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, prafrau a spus:

...

 

 

Spune-i omului sa nu dea direct pe butoane ca n-o sa-i placa.

Evident ca e pentru izolat carcase,etc,nicidecum pentru butoane,contactele fizice,etc.Oricum scrie si pe spray si in descrierea lui pe site,la ce e bun.Banuiesc ca,oricine intelege ca ce nu e scris ca e permis,e interzis...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, tzunoi a spus:

Ce ai tu nu pare a fi din zona de controale. Alea nu au curent odata ce ai oprit motorul. S-ar manifesta altfel.  Prima - vezi sa ai bornele stranse bine pt cele 4 fire care intra in baterie. 
Eu as cauta mai repede pe la manunchiul de fire ce trece pe sub rezervor, pe partea stanga, parca. O fi ciupit vreun fir cand a pus rezevorul la loc si e tocmai bine pozitionat. La baza seii langa rezevor. Chiar ma gamdeam ca e prost pus. Vezi ca are si un deflector de plastic. Sper ca il mai ai. 
 

Astea sunt cateva chestii rapide pe care le.am gasit

Screenshot_20231209_115835_Chrome.jpg

Screenshot_20231209_115841_Chrome.jpg

Screenshot_20231209_115821_Chrome.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteți culmea! Vi s-a spus de atâtea ori că pe ploaie nu se merge cu motocicleta, nici măcar cu d'asta aventuroasă, iar de spălat doar cu dry wash de la moțul și cu lavete din mătase! Cu jetul lăsați-ne pe ăștia cu hârburi de 20 ani + să le spălăm, că pe vremea aia nu erau toate făcute din chinesium!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca te.ai lasat de motocicleala sau te.ai reparat? 

 

Daaa pe acele vremuri iarba era mai verde, fetele se mai uitau la tine,erectie matinala  aveai,  toate erau mai bune dar la subiect poti sa spui ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Sunteți culmea! Vi s-a spus de atâtea ori că pe ploaie nu se merge cu motocicleta, nici măcar cu d'asta aventuroasă, iar de spălat doar cu dry wash de la moțul și cu lavete din mătase! Cu jetul lăsați-ne pe ăștia cu hârburi de 20 ani + să le spălăm, că pe vremea aia nu erau toate făcute din chinesium!

Plus că nu e aderență sub 16 grade :-)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...