Sari la conținut

1. Qatar Airways Grand Prix of Qatar


Postări Recomandate

Acum 1 minut, B.B. a spus:

“Surely Marquez can also enter tҺe figҺt to be Pecco’s teammate,” Ducati team manager Davide Tardozzi said to AS.

“But we’re in no Һurry. I don’t ƙnow wҺen tҺat decision will be made."

“Marquez is a great cҺampion.”

 

Deci nici macar nu mai e o problema de daca ci cand. :D 

 

tu citesti dar nu intelegi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 472
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Cu investiții si dedicare, pot reuși. KTM sunt un exemplu bun în acest sens. Au plecat chiar de mai jos față de unde sunt BMW acum.

 

În WSBK nu au investit serios. Abia de anul trecut au început.

Zvonurile care le-am auzit au fost intr-o discutie cu cineva din wsbk, si nu mecanic sau pilot, ci din management. Discutii clar sunt, cred ca destul de avansate....

si mie mi-i se pare 2027 un an bun de intrat, pe de alta parte in 2027 intri cu 0 experienta. Asa, daca intra din 2026, in 2027 o sa aibe cel putin un an de experienta. 
pe mine m-ar bucura sa intre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci.Dupa prima etapa din 2024 aici se vorbeste/bate campii despre cine ce si cum in 2025 sau chiar 2026.

Pe bune?Si voi va credeti oameni seriosi?!

E clar ,ca spectacolul invocat de unii ,care este sublim dar lipseste cu desavarsire,este doar in visele umede ale unora de pe aici.

Penibilul nu are limite  si nu are bun simt.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, adiy32 a spus:

Deci.Dupa prima etapa din 2024 aici se vorbeste/bate campii despre cine ce si cum in 2025 sau chiar 2026.

Pe bune?Si voi va credeti oameni seriosi?!

E clar ,ca spectacolul invocat de unii ,care este sublim dar lipseste cu desavarsire,este doar in visele umede ale unora de pe aici.

Penibilul nu are limite  si nu are bun simt.

 

Durează prea mult cele două săptămâni intre etape si momentan in prima cursă nu s-a întâmplat nimic relevant despre care sa discutăm 16 pagini.

Eu sincer nu inteleg cu ce te deranjează discuțiile noastre, nu te pasionează treci mai departe. E foarte simplu. 

Nu o sa pricep niciodată ce rost au astfel de remarci in afară de a te băga aiurea in seamă.

Da, din păcate cel mai interesant subiect la ora actuală este ce face Marc Marquez, el pe Ducati este singura noutate din acest sezon alaturi de Pedro Acosta. 

Repet, nu pricep cu ce te deranjează discutiile, poate o sa incepem sa discutam despre sezonul 2028, care e problema ta?

Nu citi, treci mai departe.

Sper ca realizezi cat de imbecila e remarca ta, e ca si cum vezi 10oameni vorbind pe o banca in parc si vii tu si le spui ca-s idioți cand de fapt nimeni nu te-a întrebat nimic.

Ai ceva interesant de spus, spune! Daca nu, mergi mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, B.B. a spus:

Durează prea mult cele două săptămâni intre etape si momentan in prima cursă nu s-a întâmplat nimic relevant despre care sa discutăm 16 pagini.

Eu sincer nu inteleg cu ce te deranjează discuțiile noastre, nu te pasionează treci mai departe. E foarte simplu. 

Nu o sa pricep niciodată ce rost au astfel de remarci in afară de a te băga aiurea in seamă.

Da, din păcate cel mai interesant subiect la ora actuală este ce face Marc Marquez, el pe Ducati este singura noutate din acest sezon alaturi de Pedro Acosta. 

Repet, nu pricep cu ce te deranjează discutiile, poate o sa incepem sa discutam despre sezonul 2028, care e problema ta?

Nu citi, treci mai departe.

Sper ca realizezi cat de imbecila e remarca ta, e ca si cum vezi 10oameni vorbind pe o banca in parc si vii tu si le spui ca-s idioți cand de fapt nimeni nu te-a întrebat nimic.

Ai ceva interesant de spus, spune! Daca nu, mergi mai departe.

😂😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, B.B. a spus:

Durează prea mult cele două săptămâni intre etape si momentan in prima cursă nu s-a întâmplat nimic relevant despre care sa discutăm 16 pagini.

Eu sincer nu inteleg cu ce te deranjează discuțiile noastre, nu te pasionează treci mai departe. E foarte simplu. 

Nu o sa pricep niciodată ce rost au astfel de remarci in afară de a te băga aiurea in seamă.

Da, din păcate cel mai interesant subiect la ora actuală este ce face Marc Marquez, el pe Ducati este singura noutate din acest sezon alaturi de Pedro Acosta. 

Repet, nu pricep cu ce te deranjează discutiile, poate o sa incepem sa discutam despre sezonul 2028, care e problema ta?

Nu citi, treci mai departe.

Sper ca realizezi cat de imbecila e remarca ta, e ca si cum vezi 10oameni vorbind pe o banca in parc si vii tu si le spui ca-s idioți cand de fapt nimeni nu te-a întrebat nimic.

Ai ceva interesant de spus, spune! Daca nu, mergi mai departe.

:10: Nota 200.Finally a mai spus-o si altcineva,ca pana acum eram singurul care o spunea.

 

Bai nene,toti frustratii vin si te trag de urechi "ca nu e spectacol" (cand spun asta de obicei ala cu care tin ei a facut nimic,cand respectivul merge bine e super spectacol - desigur),si mai mult - incearca sa transmita frustrarea si negativismul lor celorlalti apostrofandu-i sau ironizandu-i intr-un fel sau altul :

- "spectacolul e inexistent,competitia asta e praf" - NU TE MAI UITA ! (vezi ca e pe GSP Becali cu fesul pe cap explica ceva despre Dica sau idk,vezi acolo)

- "nu s-a intamplat nimic notabil" - e prima cursa,mizele sunt mari pt ca anul asta se semneaza contractele la TOTI,lumea nu mai face prostii,toti merg cu cap. (la prima cursa din 2023 la Portimao a fost spectacol ca i-a luat MM ca pe popice si lumea s-a urticat din nou,de data asta ca sprinturile sunt periculoase sau ceva)

- "bine ca stii tu/te pricepi tu/ti-au spus tie cei implicati in gp" - dintre toti cei care posteaza aici NU STIE NIMENI NIMIC,insa asta nu inseamna ca nu trebuie sa avem o parere,sau ca daca parerea noastra nu e autorizata,nu ne-o putem expune aici

- "de ce discutati despre piata transferurilor?" - pt ca miscarile de acum vor fi hotaratoare pt urmatorii 2 ani pt acest sport,a fost greu ?

 

In general se discuta on-topic (mai ales cand nu e iarna,atunci intradevar se mai deviaza :P ),dar in general se discuta subiecte legate de motogp.

Nu va intereseaza?NU CITITI.Dar nu mai reprosati oamenilor ca discuta !

Ai impresia ca un user spune numai prostii si nu il suporti?Exista butonul "ignore" foloseste-l cu incredere !

Va deranjeaza un user ca e fan MM si vorbeste tot timpul despre MM?ca e fan Rossi si isi aduce aminte cu nostalgie despre Rossi chiar daca Il Dottore s-a retras? ca e fan whatever?Ca abordeaza subiecte tehnice despre care nu stie mare lucru si se lanseaza in tot felul de presupuneri si teorii? - e dreptul lor sa discute bai nene,nu ii mai apostrofati ca discuta.

Nu trebuie nimeni sa fie informat ca sa isi expuna o parere (ar fi frumos sa fie,dar nu e obligatoriu),are voie sa fie si fan,poate vorbi cat e ziua de lunga despre pilotul favorit - e despre motogp?atunci e on-topic.Va deranjeaza ca spune prostii?Contraziceti-l,explicati-i ce si unde gresteste,dar nu mai apostrofati oamenii pt ca discuta sau isi expun o parere aici !!!

 

In concluzie,un sfat pt toti frustratii de pe forum - inainte sa reprosati oamenilor care discuta aici despre cursa,piata transferurilor,subiecte tehnice etc etc in general despre fenomenul/sportul motogp,incercati sa intelegeti natura acestui forum si faptul ca fix asta se face aici - discutii (pertinente sau nu) despre respecticul subiect (in speta motogp in acest caz),si incercati si sa intelegeti ca forumistii nu controleaza nivelul de spectacol,performantele riderului vostru favorit si in general nu aveti de ce sa va frustrati pt subiectele care se discuta aici.Chill.

 

In alta ordine de idei,revenind la ....topic?,ceva nu tocmai placut pt fanii lui JM dar nici pt fanii MM care spera sa il vada in rosu : Cost-cutting of Ducati salaries puts Jorge Martin future in doubt :

 

Ducati reportedly want to reduce the overall cost of their MotoGP riders’ salaries - meaning Jorge Martin will need to find a new home.

MotoGP’s dominant manufacturer reduced their spending by 50% after Andrea Dovizioso left, and now want to replicate that cost-cutting, Motorsport report.

Factory rider Francesco Bagnaia has signed a new long-term deal - worth up to €10m if he wins the championship - but Ducati will not sanction that sort of money for anybody else.

Bagnaia was paid similarly to Martin and Enea Bastianini until this new deal.

Pramac’s Martin (whose contract expires at the end of this season) has threatened to quit Ducati unless he is promoted to the factory team in 2025.

But a Ducati source told Motorsport: “Salaries have to be in line. Ducati cannot be paying a base of €2m to a rider of a satellite team.”

It was added: “Ducati doesn't want is to commit to paying figures that in one or two years will be difficult to afford.”

Fermin Aldeguer, the Moto2 talent, is expected to arrive at Pramac in 2025.He will be paid €300,000, the report states.

Aldeguer’s comparatively low salary is evidence of how Ducati intends to control spending in 2025 and beyond.

Martin, in his search for a factory role and the type of contract now enjoyed by Bagnaia, could be forced to look elsewhere as a result.

Even if he were to be offered a factory Ducati bike in ‘25, it would not come with the money paid to Bagnaia.

But Ducati have the best bike on the MotoGP grid, which shows little sign of changing after the season-opener in Qatar.It means riders - including the likes of Marc Marquez who left his big-money Honda deal to go to Gresini - might sacrifice economics for a competitive machine.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când jocurile de culise sunt mai interesante decât ce se întâmplă pe pistă e clar că spectacolul e maxim...

Și n-o să-mi interzică method să mă uit sau să-mi exprim părerile! :moron:

Acum 33 minute, Method a spus:

.It means riders - including the likes of Marc Marquez who left his big-money Honda deal to go to Gresini - might sacrifice economics for a competitive machine.

Curba de sacrificiu, mâine poimâine Ducati o să ceară bani de la piloți.

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte good news pt fanii MM, lui nu ii trebuie bani, are deja! :D :D

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, adiy32 a spus:

Deci.Dupa prima etapa din 2024 aici se vorbeste/bate campii despre cine ce si cum in 2025 sau chiar 2026.

Pe bune?Si voi va credeti oameni seriosi?!

Penibilul nu are limite  si nu are bun simt.

 

Oke, pot intelege ca nu esti de acord cu anumite pareri exprimate, asa cum nu sunt nici eu si nici altii.. de fapt nimeni nu este de acord cu nimeni, insa de aici si pana la a spune ca cei care isi spun opiniile, bune sau rele, pe forum, sunt penibili/tampiti/neseriosi, cred ca se depaseste o limita. Asta este ratiunea de a exista a unui forum, oamenii intra pe el pentru a schimba idei, opinii, pentru a polemiza, etc. 

In alta ordine de idei, trebuie sa te obisnuiesti, asa vor arata majoritatea topicurilor dedicate curselor de anul asta. De fapt asa arata de mai multe sezoane. Cand nu se intampla nimic pe circuit, discutiile vor aluneca invariabil spre transferuri, can-canuri, burlanele pe care le aduc echipele, etc. Exceptie vor face cursele in care MM va da pe cineva pe jos.. atunci sa vezi cum ne activam ;) . Vom avea topicuri fluviu. :D 

Inca un aspect: in lipsa actiunii de pe circuite, discutam si noi ceea ce ni se baga pe gat de presa "sportiva". La nivelul actual al calitatii competitiei (viciata pe ici pe colo, prin punctele esentiale si de unele golanii, jocuri de culise, strategii de echipa, etc), audientele pentru campionatul asta ar cadea in cap si atunci trebuie sa fie gasite niste modalitati prin care sa fie mentinut interesul publicului. Ce faci? Muti atentia consumatorului catre culise: piata transferurilor, maturile care il insotesc pe Bagnaia in paddok, orientarea sexuala a lui Q, aripioarele de pe furca motoretelor Ducati, carboane, etc. Sunt unii chiar aici, care consuma cu disperare asemenea informatie. Pentru ei campionatul cam la asta se reduce, cine, unde se transfera, cu ce iteratie de cadru vine constructorul X, daca e facut in casa sau de Kalex, cat de tampiti sunt japonezii si cat de stiintific lucreaza europenii, astfel ca sezonul devine unul "silly". Sigur, sunt importante si aspectelea astea, insa acum colectarea acestei informatii a devenit scop in sine, nu mai are legatura cu intrecerea propriu-zisa, iar can- can = spectacol. 

Acum 4 ore, Method a spus:

:10: Nota 200.Finally a mai spus-o si altcineva,ca pana acum eram singurul care o spunea.

 

Bai nene,toti frustratii vin si te trag de urechi "ca nu e spectacol" (cand spun asta de obicei ala cu care tin ei a facut nimic,cand respectivul merge bine e super spectacol - desigur)

 

In concluzie,un sfat pt toti frustratii de pe forum 

 

In alta ordine de idei,revenind la ....topic?,ceva nu tocmai placut pt fanii lui JM dar nici pt fanii MM care spera sa il vada in rosu : Cost-cutting of Ducati salaries puts Jorge Martin future in doubt :

 

Ducati reportedly want to reduce the overall cost of their MotoGP riders’ salaries - meaning Jorge Martin will need to find a new home.

Deci, sari la gatul lui adiy32, care ne face tampiti, neseriosi, pentru ca stam la o discutie pe forum, apoi vii, intr-un post kilometric, sa te iei de "frustratii" care au tupeul sa spuna ca competitia asta a devenit de Kctt? Cum iti permiti sa ma faci frustrat, pe mine (da, bataia este in primul rand la mine, pentru ca eu sunt cel mai vocal in chestiunea asta) sau pe altii cu o pozitie similara, doar pentru ca nu suntem de acord cu tine, in legatura cu calitatea campionatului? Care este diferenta dintre tine si colegul mentionat mai sus?

Da! Asta este parerea mea - si am sa o spun cand si de cate ori doresc- ca, din pacate, MotoGP a devenit o mizerie. De ce ma uit? Pt ca fac ce vrea plm cu timpul meu liber. Si pentru ca atunci cand imi exprim dezgustul fata de ce a devenit MotoGP, vreau sa o fac in cunostinta de cauza. Asa ca iti recomand un ton mai... pianissimo, la adresa "frustratilor". Nu este nimeni frustrat, colegu', dar asta nu inseamna ca suntem tampiti si ingitim pe nemestecate orice ne baga pe gat media, Dorna, etc. Ti-as recomanda si tie mai mult spirit critic. 

In alta ordine de idei, Ducati, dupa ce ca platesate foarte prost - doar KTM plateste mai prost decat ei - vrea sa reduca si mai mult salariile pilotilor. Dupa ei, pilotii ar trebui sa concureze pe gratis. Este incredibil... sa platesti un pilot, fie el si debutant, cu un salariu de 300000 de dolari! Pai suma asta arata mai mult a spaga decat a salariu pentru un pilot de GP. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ref JM vs salarii mici ducati uzina: si ce?

oricum la uzina va lua mai mult decat la pramac si va lua si campionatul daca ajunge acolo ( cu setarile cele mai ok) si pe bani mai putini deci le arata el.

 

cat timp sal uzina > pramac nu vad care e problema.

 

 

idiot titlu, idioti jurnalisti, etc.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Nu este nimeni frustrat, colegu', dar asta nu inseamna ca suntem tampiti si ingitim pe nemestecate orice ne baga pe gat media, Dorna, etc. Ti-as recomanda si tie mai mult spirit critic. 

In alta ordine de idei, Ducati, dupa ce ca platesate foarte prost - doar KTM plateste mai prost decat ei - vrea sa reduca si mai mult salariile pilotilor. Dupa ei, pilotii ar trebui sa concureze pe gratis. Este incredibil... sa platesti un pilot, fie el si debutant, cu un salariu de 300000 de dolari! Pai suma asta arata mai mult a spaga decat a salariu pentru un pilot de GP. 


si care e diferenta intre faptul ca Method te face frustat si tu ii faci pe toti tampiti ca inghit ce le baga presa pe gat. :)

faptul ca unul posteaza un link, sau spune ce citeste printr-un artioc nu  fac nici mai prost, nici mai destept... 

E fraze mai sus spui ca pe forum fiecare spune ce vrea, ca mai jos sa ii faci tampiti☺️.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

Când jocurile de culise sunt mai interesante decât ce se întâmplă pe pistă e clar că spectacolul e maxim...

Și n-o să-mi interzică method să mă uit sau să-mi exprim părerile! :moron:

Mai sunt și curse din astea csf.

Nu îți interzic eu sa-ți exprimi părerile doamne ferește,exprima-te cât vrei pe aici,eu fix asta înucurajam-exprimarea.

Eu vorbeam despre băiatul urticat ca deși nu e spectacol,noi tot conversam....probabil vroia sa păstrăm un moment de reculegere în cinstea spectacolului de odinioară sau nush ce I.ar fi plăcut lui.

Te-ai simțit atins?nu era cazul.

Nu mai poza în martir revoluționar ca n.are nimeni nimic cu tine.

Acum 3 ore, xt600 a spus:

te iei de "frustratii" care au tupeul sa spuna ca competitia asta a devenit de Kctt? Cum iti permiti sa ma faci frustrat, pe mine (da, bataia este in primul rand la mine, pentru ca eu sunt cel mai vocal in chestiunea asta) sau pe altii cu o pozitie similara, doar pentru ca nu suntem de acord cu tine, in legatura cu calitatea campionatului?

Altul.Da vorbește tata cât vrei cine a zis sa fii de acord cu mine?Eu nu țin sa îți schimb părerea,am mai zis.
Te lamentezi ca nu e spectacol ok e părerea ta,oricum avem noțiuni diferite despre spectacol,dar într-adevăr la aceasta runda nu a fost.

E obositor să te tot lamentezi non-stop despre asta însă feel free eu nu te opresc.

Am dat o sugestie,o rezolvare la problema asta care va macină și căreia nu cred ca o sa ii găsiți alta rezolvare - nu va place?nu consumați,simplu.

Acum 31 minute, damager a spus:

si care e diferenta intre faptul ca Method te face frustat si tu ii faci pe toti tampiti ca inghit ce le baga presa pe gat. :)

Nici măcar nu ma refeream la el,dar vad ca s.a inclus.

Ok,eu nu îl contrazic :)

 

1 oră în urmă, frigider a spus:

ref JM vs salarii mici ducati uzina: si ce?

oricum la uzina va lua mai mult decat la pramac si va lua si campionatul daca ajunge acolo ( cu setarile cele mai ok) si pe bani mai putini deci le arata el.

 

cat timp sal uzina > pramac nu vad care e problema.

 

 

idiot titlu, idioti jurnalisti, etc.

Eu de fapt băteam cu manta la pretențiile salariale ale lui MM pt 2025 and beyound dacă ar vrea sa meargă la Ducati Spa și faptul ca aceștia nu sunt dispuși nici sa ii dea lui JM un salariu mai mare decât la Pramac decum lui MM cât o cere (clar mult peste ce cere JM).

Acum 3 ore, xt600 a spus:

asta nu inseamna ca suntem tampiti si ingitim pe nemestecate orice ne baga pe gat media, Dorna, etc. Ti-as recomanda si tie mai mult spirit critic. 

In alta ordine de idei, Ducati, dupa ce ca platesate foarte prost - doar KTM plateste mai prost decat ei - vrea sa reduca si mai mult salariile pilotilor. Dupa ei, pilotii ar trebui sa concureze pe gratis. Este incredibil... sa platesti un pilot, fie el si debutant, cu un salariu de 300000 de dolari! Pai suma asta arata mai mult a spaga decat a salariu pentru un pilot de GP. 

Era doar un zvon.De la un site bunicel.idk

 

Pe jumătate sunt de acord cu ce spui despre Aldeguer,mi se pare...micuț salariul,dar pe partea cealaltă însă who the fuck is Aldeguer sa îl plătească? Ai câștigat 4 curse la moto2?omg ce panoplie de realizări...

Dacă venea "un" Acosta cu 2 titluri mondiale la clasele mici la centura putea cere ceva.Asa...vine un băiat rapid.Cateodata.Meh.

Repet - nu toți sunt Quartararo sa nu facă nimic în clasele mici și în gp sa ia titlul.Ala e excepția care confirma regula.Vezi Diggia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nu contenești sa scrii de pretențiile financiare ale lui MM! Ai cumva informații care ar fi alea sau scrii doar de dragul scrisului? Omu a zis ca bani fără performanta =0. Vrea mobra performantă și gata. Evident ca nu o sa concureze gratuit însă cred ca se poate ajunge la o înțelegere arata timp cât el primește mobra corectă. 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Methodman, @xt600, cred că ar trebui să continuati să vă exprimați liber, dacă uneori avem opinii diferite, eu vă simpatizez pe amândoi. Chiar dacă eram născuți de aceeași mamă eram diferiți, nu? Sugestia mea ar fi - dacă-mi permiteți - să vă exprimați mai scurt, mai concis, mai succint... sper că înțelegeți ce vreau să spun. Dacă vrem să citim romane știm unde să le găsim.:P

Mai sunt câțiva useri ale căror postări le citesc cu interes: @PzKpfW, @damager, @ilarionciobanu@Cavaleru - Cristi, ești cel mai onest și echidistant dintre moderatori (cei care sunt activi, că "verzi" sunt mulți, dar degeaba). Și @B.B., aka Bellbody cu @frigider sunt simpatici și aduc o doză de umor (involuntar uneori:P) care ne descrețește frunțile. Mai sunt unii pe care  nu mi-i amintesc în clipa asta (și le cer scuze). La toți cei de mai sus, apreciez că, chiar și atunci când "ne apucăm de beregată", există respect și curtoazie.

Mai sunt și hateri, trolli, și nefericiți care-și varsă frustrările pe aici, dar trăim într-o lume liberă, cel puțin aparent... Ciudat este că deși competiția este aparent de rahat, toată lumea se uită și comentează. De ce oare?

Carpe Diem și haideți să ne bucurăm de MotoGP! 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, damager a spus:


si care e diferenta intre faptul ca Method te face frustat si tu ii faci pe toti tampiti ca inghit ce le baga presa pe gat. :)

faptul ca unul posteaza un link, sau spune ce citeste printr-un artioc nu  fac nici mai prost, nici mai destept... 

E fraze mai sus spui ca pe forum fiecare spune ce vrea, ca mai jos sa ii faci tampiti☺️.

Nu esti atent la nuantele din exprimare. Cuvintele cheie, in formularea pe care ai citat-o, este: "inghitim pe nemestecate". Nu zice nimeni sa nu citesti presa, sa postezi un link la cate un articol. Si eu citesc, mai pun cate un link pe forum, insa faceam referire la lipsa spiritului critic in preluarea informatiei. Asadar, este o diferenta.  

Acum 10 ore, ENEOS a spus:

 

Curba de sacrificiu, mâine poimâine Ducati o să ceară bani de la piloți.

Daca isi plateste si inginerii la fel, nu este de mirare ca le pleaca oamenii pe capete. Fiecare pasare pre limba ei piere... ;) 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, danypop a spus:

După un pic de dezamăgire(primul weekend), vad ca iar începi să-ți faci speranțe. Nu e rău dar mai bine ramai cu picioarele pe pământ, timpul îți va răspunde la curiozități. 

Nu am fost dezamăgit deloc, din contră.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22 hours ago, xt600 said:

Daca isi plateste si inginerii la fel, nu este de mirare ca le pleaca oamenii pe capete.

 

Oamenii tehnici care pleacă de la Ducati nu pleacă pentru bani, ci pentru funcții. Bineînțeles, asta vine și cu câștiguri financiare mai mari, dar sunt convins că nu ăsta este motivul principal. De la "ingineri" la Ducati, ajung șefi de departamente la competitori.

 

Cât despre tăierile de costuri, care sunt reale, este normal să apară la un producător care a investit probabil cel mai mult în proiectul de MotoGP în ultimii ani și care are cele mai multe motociclete pe grilă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, PzKpfW a spus:

 

Oamenii tehnici care pleacă de la Ducati nu pleacă pentru bani, ci pentru funcții. Bineînțeles, asta vine și cu câștiguri financiare mai mari, dar sunt convins că nu ăsta este motivul principal. De la "ingineri" la Ducati, ajung șefi de departamente la competitori.

 

Cât despre tăierile de costuri, care sunt reale, este normal să apară la un producător care a investit probabil cel mai mult în proiectul de MotoGP în ultimii ani și care are cele mai multe motociclete pe grilă.

Bineinteles ca pleaca pentru functii, dar daca ei isi platesc atat de prost pilotii (asta nu e de ieri, de azi, sau de cand au opt motoare pe grila, ci este o constanta a politicii lor), ne putem imagina ce salarii meschine au cei din echipa tehnica sau cei de la departamentul de dezvoltare. Apoi sa nu uitam ca au plecat spre KTM si, mai nou Yamaha, oameni cheie ai proiectului Ducati, nu niste simplii executanti. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, xt600 a spus:

daca ei isi platesc atat de prost pilotii (asta nu e de ieri, de azi, sau de cand au opt motoare pe grila, ci este o constanta a politicii lor),

Aici te contrazic - e ceva nou.

În anii trecuți plăteau piloții ff bine.

Lorenzo a venit pe 16 mil.

Dovi nu mai țin minte dar știu ca lua bine ....mai ales pt ce palmares și performante avea.

Petrux la fel parca a luat 2mil cât a fost la ei,nu îmi aduc aminte clar însă țin minte ca a zis ca e plătit regește sau cel mai bine din cariera,oricum a făcut un comentariu foart3 pozitiv la adresa banilor.

 

Pecco - 10 mil....e bine de tot.

Ok,nu mai vor sa plătească tinerele speranțe doar pt ca semnează cu ei.

Au înțeles (probabil și după efortul făcut după MM pt a încăleca un Ducati) ca motoreta lor e cea mai buna din lot overall și e dorita prin urmare de toți piloții și astfel ei au un avantaj și astfel își pot permite sa plătească mai puțin...

Despre ingineri nu comentez ca nu se știu deloc ce sume sunt plătiți.Daca știți voi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...