Fatal Fury Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 (editat) Frane stranse -> presiune in instalatie-> cedeaza unde poate ->impinge inspre exterior TOATE pistonasesele... Acum depinde si de zona..la noi exista 5 ,chiar 6 luni de stationare cu un maxim(ma rog minim) de -30 grade (noiembrie-aprilie)... Sunt unele exagerari in acest topic ,dar minimul ce-l poate face orice motociclist...motorul pus pe stander intr-o incapere(ne/inclazit) ,cu lantul uns ,plinul facut si acumulatorul dat jos(atentie ! temp camerei nu face neaparat bine unui acumulator.merge o pivnita sau camara intuneca ,ceva intre 2-9 grade.ideal ar fi (si) un incarcator moto). Standerul e bun atat pt anvelope(pata de contact) cat si pt amortizoarele fata (nu cedeaza) Editat Octombrie 27, 2012 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Hai ca exagerati. Doar umplerea rezervorului e necesara sa nu rugineasca daca e de tabla. In rest e frectie. A mea sta pe cricul lateral si n-au nici pe dracu cauciucurile. Daca bateria e incarcata nu ingheata Bateriile de masina de ce nu ingheata in strada la -25 de grade? Astuparea evacuarii e moft. La fel stabilizatorul de benzina. Admisia o astupati ca si pe acolo intra oxigen. Puteti sa o astupati etans? Are niste gauri prin care se scurge apa. Cu WD se poate da cam peste tot mai putin in apropierea franelor. Garniturile de la frana nu se impaca cu produsele petroliere, se umfla. Zice lumea ca nici pe lant n-ar trebui folosit WD ca e penetrant si patrunde dupa oringuri. Eu am dat si cu WD si n-a patit nimic. Nu dati cu WD pe stickere ca dizolva lipiciul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Vezi ca mai era unu` ..@nationalistu pe nume/nick(vezi ce scrie aici)...au trecut doi sau 3 ani si facea topic separat ca a cedat motorul si a ramas pe autostrada :-)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Prefer sa previn... Ce ma costa sa astup evacuarea? Ce ma costa sa strang franele? s.a.m.d ...nimic. Dar unele lucruri nu sunt transmise din generatie in generatie de pomana, au ele o explicatie logica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 orice baterie care sta neincarcata,pierde in fiecare zi1%din capacitate,da-ia trebuie data jos si incarcata periodic in rest motor invirtit ca sa unga cilindrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 wtf???? opresti mobra, o pe pe cric si gata. la vara pui bateria pe redresor 24h si asta e totul... de ce atata paranoia? antigel sa aibe sa nu inghete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 da si de craciun ii cantati colinde si de revelion la multi ani sa nu se simta marginalizata(eu chiar vb cu moto:)))))....nu stiu dar unele chestii de pe aici mi se par exagerate...am avut mai multe motocilete si leam tinut si in curte si in garaj neincalzit peste iarna tot ce am facut a fost doar plinul si bateria scoasa si eventual lantul uns atat nu am avut nici o problema dela stiu si eu ce nebunii... o data nu am facut plinul si rezulatatul sa vazut dar eu eram plecat diin tara si nu a avut cine sa se ocupe...aia eeee... @fuckeru ...aia cu invartit de motor sper ca ai glumit.......pana la urma fiecare vrea ce face dar nu stiu cat isi are rostul...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Anul trecut am facut ce a zis Lucibr mai sus. Am uns lantu,am tras prelata pe ea si gata..nani. Primavara redresoru pe baterie si de la a 2 a cheie a luat-o. Nu am umblat la frane.admisie,evacuare..etc...nimic si a mers. Nici nu am avut benzina in rezervor prea multa si nu a patit nimic... Pana acum asa am facut si cred ca anul asta la fel....vad eu la primavara daca are ceva bube sau nu Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 cata baiate de cap. de ce nu va cautati un garaj caldut unde sa le tineti peste iarna si gata ?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator liviu86 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Salutare motociclisti! Ce am citit aici ma crucit, majoritatea sunt prostii. Va dau reteta mea: schimbati uleiul, ungeti lantul, umpleti rezervorul de benzina, asta este tot. Iar odata pe luna o porniti cate 20 min. Cei care aveti racirea pe apa, puneti antigel. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Ce am citit aici ma crucit, majoritatea sunt prostii. Iar odata pe luna o porniti cate 20 min. Ce rost are pornitul asta o data pe luna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator liviu86 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Pentru a tine bateria in viata, sa nu o ai de pus la incarcat in primavara. Poate este o prostie, dar eu nu am avut probleme cu bateriile asa. Si pana una alta si motorul se mai dezamorteste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) Se transmit si multe prostii "din generatie in generatie" )) Toate desigur cu explicatie logica... depinde a cui e logica. Editat Noiembrie 9, 2012 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) Pregatirea pentru iarna = uns lantul, rezervorul plin, baterie luata in casa si incarcata periodic, husa. Eu o tin afara iar pornirea motocicletei nu are rost. Poate ne spune cineva de ce s-o pornim ca nici nu stim ce pierdem. Sunt deja doua variante - 1. garaj. 2. afara. In varianta 2 as vrea sa stiu ce beneficii ar fi daca o pornesc? (pe langa motarea bateriei si miscarea aferenta). Editat Noiembrie 9, 2012 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan-gabriel Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Salut tuturor. Am si eu o intrebare, daca bag moto in garaj pe timpul ierii (in garaj fiind condens cel mai probabil) e indicat sa o tin acolo chiar daca am husa pe ea??? Sau ce ar fi mai indicat? Am citit intr-un post ca unii bagau pungii pe teava de esapament, asta pentru ce mai e?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 stai linistit.cand o ploua atunci nu mai are nimic?fai plinul daca ai rezervorul de tabla sa nu iti rugineasca si dai bateria jos.si sa il mai pornesti din cand in cand sa nu iti moara bateria ca la primavara sa nu ai probleme cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Salut tuturor. Am si eu o intrebare, daca bag moto in garaj pe timpul ierii (in garaj fiind condens cel mai probabil) e indicat sa o tin acolo chiar daca am husa pe ea??? Sau ce ar fi mai indicat? Am citit intr-un post ca unii bagau pungii pe teava de esapament, asta pentru ce mai e?? vezi ca ai postat de doua ori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Eu procedez in felul urmator, pe timpul iernii o bag in garaj, dau jos bateria pe care o pun in casa si o asez langa tevile de cupru ale caloriferului si acolo o las toata perioada fara sa o mai misc (de regula de la inceputul lui Octombrie pana in primavara - Aprilie cand scot moto). De 7 ani fac aceeasi manevra cu bateria si iti spun sincer ca in primavara nu am avut niciodata probleme la pronire. A se avea in vedere ca am spus ca eu pun bateria langa tevile incalzirii centrale si nu langa calorifer. Cat despre benzina in rezervor, nu stiu sincer ca sa iti spun, nu am lasat niciodata rez plin, a avut mereu benzina cat sa nu fie pe "ROSU" sau "REZERVA" in rest, nimik deosebit. Cu pungi pe teava de esapament nu am auzit pana acum si nu stiu ce sa iti spun... sincer nu pare o idee rea. In opinia mea orice masura de protectie si asigurare pe timpul iernii este bine venita. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 treaba cu pungile pe teava de esapament se face dupa ce lasi motorul pornit sa se evapore apa din toba apoi pui punga pe gura tobei de esapament si o prinzi cu un elastic. eu am dat toata motocicleta ( carene, rezervor, cadru, tobe, suruburi, jante ) cu spray WD40. cica il protejeaza de condens, protejeaza vopseaua si nu ruginesc partile de metal.....biensur ca am dat jos si bateria dupa ce am lasat motorul pornit cam 10-15 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Eu am pregatit-o de iarna cu o revizie la furca (simeringuri, ulei) si rulmenti de jug noi, curatat, reglat si sincronizat carburatoare, coafat lantul si ii dau kilometri. Sa vezi ce bine porneste si merge si la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 ma gandeam si eu la o reglare de injectie da am zis ca e ok daca o fac in primavara cand o sa ii schimb si uleiu. lantul l-am uns si eu acum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 nu mai porniti motocicletele peste iarna, fwteti bujiile si provocati uzura inutila la cuzineti si lagare, bateria nu se incarca in 10 min de mers in gol Foarte corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Se transmit si multe prostii "din generatie in generatie" )) Toate desigur cu explicatie logica... depinde a cui e logica. Despre transmiterea din generatie in generatie Intr-o prima faza, 4 maimute erau introduse intr-o cusca din care se putea “evada” doar daca ele se urcau pe o scara si ieseau printr-o trapa lasata deschisa, undeva in zona superioara a custii. Numai ca, in momentul in care una dintre maimute incerca sa urce pe scara, din senin un jet de apa incepea sa le stropeasca pe toate. Si probabil stiti cat de bine suporta maimutele apa. La prima incercare toatre maimutele au fost stropite. Cand a incercat o alta sa urce pe scara, din nou au fost stropite toate. Dupa un timp, cele 4 maimute au inteles ca nu trebuie sa se urce pe scara pentru ca vor fi stropite cu apa. Atunci a fost scoasa din cusca una dintre maimute si a fost introdusa una noua care nu traise experienta apei. Cum era si normal sa se intample, maimuta cea noua a incercat sa urce pe scara. Nu a apucat pentru ca celelalte trei maimute au inceput sa o agreseze, s-o oblige sa nu urce pe scara, stiind ca, daca va urca, vor fi iar stropite cu apa. Cu timpul maimuta cea noua a invatat si ea ca nu trebuie sa urce treptele, pentru ca… va fi agresata de celelalte. Apoi a urmat scoaterea unei alte maimute din cele vechi ce traisera experienta jetului de apa si introducerea alteia noi. Din nou, atunci cand aceasta a incercat sa se urce pe scara, celelalte trei maimute au luat-o la bataie. In scurt timp si noua maimuta a inteles ca nu are voie sa urce treptele. A urmat scoaterea altei maimute dintre cele vechi si introducerea alteia noi. Scenariul s-a repetat identic. Dupa un timp in cusca nu mai exista nici o maimuta dintre cele care traisera experienta jetului de apa. Si, desi trapa de iesire era larg deschisa, nici una dintre cele noi nu incerca macar sa iasa din cusca. Morala? E mult mai usor sa faci ceva ptr ca "asa e bine" decat sa te intrebi...da de ce dracu fac aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 nu mai porniti motocicletele peste iarna, fwteti bujiile si provocati uzura inutila la cuzineti si lagare, bateria nu se incarca in 10 min de mers in gol eeeh lasa mai de ce zici asa dupaia zice lumea ca esti intr o doaga:))...cum la ce e bine sa pornesti moto iarna e bine ptr buna starea motoristului ca o vede pornita si sa mai dea de acceleratie...)))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Eu mi-am pregatit vaca ca in fiecare an: am dus-o la subsol si am pus husa pe ea. Ne reintalnim in primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.