Ravenitza Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Am sa verific maine, oricum probabil dupa primavara o sa schimb tot kitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Probabil ai lantz EK care e natural, ne"coated" ... Next time, strange mai mult la portofel si ia-ti RK ... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Nush ce lant este, asa am cumparat motorul, eu nu am schimbat inca kitul pt ca era nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Eu am DID si tot rugineste. Deci care sunt mai bune? Probabil anul viitor o sa schimb si eu lantul ca vreau pinioane -1 +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 (editat) nu exista mai bune ... did, rk, ek ... stiu doar ca citisem undeva ca rk-urile garanteaza lifetime impotriva ruginii ... pe forumuri parereile sunt impartite ... majoritatea in Europa folosesc D.I.D. ... multi se plang ca RK-urile, desi sunt shiny nu rezista asa mult ca EK sau DID ... acuma .. pana mea, fiecare isi ia ce vrea si de cati bani are ... si cum vrea sa arate Editat Octombrie 26, 2012 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Daca ai grija de el....poate sa fie orice firma ca nu rugineste asa din senin. Daca il speli si il intretii o data pe sezon....poate sa fie si din inox....ca tot rugineste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 (editat) asa arata stabilizatorul si se gaseste cam la toate benzinariile si chiar si la hypermarket-uri Stabilizator nu am gasit...am pus anti freeze (vezi poza)...tot mai bine decat nimic 1.Daca nu ii scot bateria ce se intampla ? 2.Daca continui sa merg cu ea si pe vremea asta la aceste temperaturi mirifice scazute ce se intampla ? 3.E ok sa o bag intr-un garaj subteran ( sub casa ) pe perioada iernii ? 4.Toba trebuie acoperita cu ceva ca am citit pe undeva o chestie de genul asta. ? 5.Care e faza cu ruginitul rezervorului pe dinuntru ? Trebuie facut plinu inainte de bagat la iernat ? 6.Care ar fi strictul necesar pentru pregatirea mobrei pt iernat? 7.Aceeasi intrebare ca a lu Cracky cube am si eu am schimbat uleiul de aprox 300km, mai trebuie schimbam cand o scot? 8. Altceva ? 1.Ingheata si se f.te iremediabil . 2.asa cum la anvelopele de masina exista anvelope de iarna (alta compozitie) ,asa la motor nu o sa ai aderenta optima.mergi pe propia barba. 3.Da.E chiar recomandat ... 4.Teoretic intra mai putin oxigen si umezala in "instalatie" .deci da ,trebuie acoperit 5.daca ai interiorul rezervorului din plastic nu trebuie facut plinul...altfel DA !! 6.toate puncetele de mai sus +pus pe stander+presiunea anvelopelor un pic mai mare+frane stranse 7evident NU 8 deja o dam in ... Nush ce lant este, asa am cumparat motorul, eu nu am schimbat inca kitul pt ca era nou. Sau Motul contrafacut sau mai slab calitativ...nu stiu ce sa cred !!!Dupa 1500 imi face motorul ca dupa 3500 in alti ani....sprayul de lant ,ca nicodata ,mi-a umplut bascula!cred ca renunt sau cumpar direct de la producator (exculs mymoto-sunt dubiosi rau) Editat Octombrie 27, 2012 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Nu mai reusesc sa ii scot luciul, doar pe laterale efectiv s-a patat, s-a facut maro de la rugina...Oricat as spala si freca la el. Este DID, am verificat astazi. Asta e...la vara probabil o sa-l schimb, desi lasand aspectul la o parte, lantul e ok, pe interior luceste... Eu am bagat-o la somn, o sa ii acopar maine si evacuarea. Nu am standar, asa ca am lasat-o pe ceva mocheta ca sa nu stea direct pe asfalt. Dar n-am inteles faza cu franele stranse? De ce? Oricum primavara ii dau cu WD pe la toate incheieturile inainte sa ies cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Eu am bagat-o la somn, o sa ii acopar maine si evacuarea. Nu am standar, asa ca am lasat-o pe ceva mocheta ca sa nu stea direct pe asfalt. eu, pentru perioada cat sta "la nani" , am 3 bucati de scandura slefuite. pozitionez scandurile,, 2 in fata rotilor si 1 in fata cricului, apoi imping moto pana urca pe scanduri. la 2~3 saptamani o dau mai in fata sau mai in spate pentru a schimba pata de contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 (editat) Frane stranse -> presiune in instalatie-> cedeaza unde poate ->impinge inspre exterior TOATE pistonasesele... Acum depinde si de zona..la noi exista 5 ,chiar 6 luni de stationare cu un maxim(ma rog minim) de -30 grade (noiembrie-aprilie)... Sunt unele exagerari in acest topic ,dar minimul ce-l poate face orice motociclist...motorul pus pe stander intr-o incapere(ne/inclazit) ,cu lantul uns ,plinul facut si acumulatorul dat jos(atentie ! temp camerei nu face neaparat bine unui acumulator.merge o pivnita sau camara intuneca ,ceva intre 2-9 grade.ideal ar fi (si) un incarcator moto). Standerul e bun atat pt anvelope(pata de contact) cat si pt amortizoarele fata (nu cedeaza) Editat Octombrie 27, 2012 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Hai ca exagerati. Doar umplerea rezervorului e necesara sa nu rugineasca daca e de tabla. In rest e frectie. A mea sta pe cricul lateral si n-au nici pe dracu cauciucurile. Daca bateria e incarcata nu ingheata Bateriile de masina de ce nu ingheata in strada la -25 de grade? Astuparea evacuarii e moft. La fel stabilizatorul de benzina. Admisia o astupati ca si pe acolo intra oxigen. Puteti sa o astupati etans? Are niste gauri prin care se scurge apa. Cu WD se poate da cam peste tot mai putin in apropierea franelor. Garniturile de la frana nu se impaca cu produsele petroliere, se umfla. Zice lumea ca nici pe lant n-ar trebui folosit WD ca e penetrant si patrunde dupa oringuri. Eu am dat si cu WD si n-a patit nimic. Nu dati cu WD pe stickere ca dizolva lipiciul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Vezi ca mai era unu` ..@nationalistu pe nume/nick(vezi ce scrie aici)...au trecut doi sau 3 ani si facea topic separat ca a cedat motorul si a ramas pe autostrada :-)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Prefer sa previn... Ce ma costa sa astup evacuarea? Ce ma costa sa strang franele? s.a.m.d ...nimic. Dar unele lucruri nu sunt transmise din generatie in generatie de pomana, au ele o explicatie logica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 orice baterie care sta neincarcata,pierde in fiecare zi1%din capacitate,da-ia trebuie data jos si incarcata periodic in rest motor invirtit ca sa unga cilindrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 wtf???? opresti mobra, o pe pe cric si gata. la vara pui bateria pe redresor 24h si asta e totul... de ce atata paranoia? antigel sa aibe sa nu inghete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 da si de craciun ii cantati colinde si de revelion la multi ani sa nu se simta marginalizata(eu chiar vb cu moto:)))))....nu stiu dar unele chestii de pe aici mi se par exagerate...am avut mai multe motocilete si leam tinut si in curte si in garaj neincalzit peste iarna tot ce am facut a fost doar plinul si bateria scoasa si eventual lantul uns atat nu am avut nici o problema dela stiu si eu ce nebunii... o data nu am facut plinul si rezulatatul sa vazut dar eu eram plecat diin tara si nu a avut cine sa se ocupe...aia eeee... @fuckeru ...aia cu invartit de motor sper ca ai glumit.......pana la urma fiecare vrea ce face dar nu stiu cat isi are rostul...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Anul trecut am facut ce a zis Lucibr mai sus. Am uns lantu,am tras prelata pe ea si gata..nani. Primavara redresoru pe baterie si de la a 2 a cheie a luat-o. Nu am umblat la frane.admisie,evacuare..etc...nimic si a mers. Nici nu am avut benzina in rezervor prea multa si nu a patit nimic... Pana acum asa am facut si cred ca anul asta la fel....vad eu la primavara daca are ceva bube sau nu Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 cata baiate de cap. de ce nu va cautati un garaj caldut unde sa le tineti peste iarna si gata ?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator liviu86 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Salutare motociclisti! Ce am citit aici ma crucit, majoritatea sunt prostii. Va dau reteta mea: schimbati uleiul, ungeti lantul, umpleti rezervorul de benzina, asta este tot. Iar odata pe luna o porniti cate 20 min. Cei care aveti racirea pe apa, puneti antigel. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Ce am citit aici ma crucit, majoritatea sunt prostii. Iar odata pe luna o porniti cate 20 min. Ce rost are pornitul asta o data pe luna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator liviu86 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Pentru a tine bateria in viata, sa nu o ai de pus la incarcat in primavara. Poate este o prostie, dar eu nu am avut probleme cu bateriile asa. Si pana una alta si motorul se mai dezamorteste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) Se transmit si multe prostii "din generatie in generatie" )) Toate desigur cu explicatie logica... depinde a cui e logica. Editat Noiembrie 9, 2012 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) Pregatirea pentru iarna = uns lantul, rezervorul plin, baterie luata in casa si incarcata periodic, husa. Eu o tin afara iar pornirea motocicletei nu are rost. Poate ne spune cineva de ce s-o pornim ca nici nu stim ce pierdem. Sunt deja doua variante - 1. garaj. 2. afara. In varianta 2 as vrea sa stiu ce beneficii ar fi daca o pornesc? (pe langa motarea bateriei si miscarea aferenta). Editat Noiembrie 9, 2012 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan-gabriel Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Salut tuturor. Am si eu o intrebare, daca bag moto in garaj pe timpul ierii (in garaj fiind condens cel mai probabil) e indicat sa o tin acolo chiar daca am husa pe ea??? Sau ce ar fi mai indicat? Am citit intr-un post ca unii bagau pungii pe teava de esapament, asta pentru ce mai e?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 stai linistit.cand o ploua atunci nu mai are nimic?fai plinul daca ai rezervorul de tabla sa nu iti rugineasca si dai bateria jos.si sa il mai pornesti din cand in cand sa nu iti moara bateria ca la primavara sa nu ai probleme cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.