Sari la conținut

Sunet vant la viteza peste 100km/h

savaiulian16
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

Vin si eu cu o intrebare care pare evidenta la prima vedere :)

Sunt inca incepator ca motociclist si nu stiu exact daca e normalitate sau se poate face ceva. 

Detin un honda cb500fa, deci naked. Prin oras e de vis, insa cand ies din zona urbana si implicit sar de viteza de 100km/h ma termina sunetul vantului din casca. Dopurile de urechi mai reduc din intensitate, dar tot exista.

Ce metode mai exista pentru a reduce din sunetul acesta?

Pe o motocicleta cu parbriz se resimte la fel vantul in casca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

806D5F21-29D9-4836-A68F-E01A920F53FA.thumb.jpeg.ac69a109021b9b2cdb83cfad49e4589f.jpegLa Guzzi al meu,tot un naked,i-am pus parbriz+deflector,mai reduce curentul si insectele in zona pieptului si daca ridic si deflectorul dirijeaza curentul peste casca,dar nu e uau,pentru ca parbrizul nu este foarte lat.

Asta in cazul in care nu este vant lateral.

Pt.mine e ok,pentru ca nu prea alerg peste 100,decat in cate o depasire.

Daca vrei sa fii protejat de vant,iti trebuie o moto carenata,cu parbriz mare,un touring.

Editat de ALEX-Guzzista
Link spre comentariu

Eu am folosit cu succes FJR generația 2, toate căștile mele în care e hărmălaie pe alte 🏍🏍 deveniseră silențioase, chiar la viteze >200 km/h (pe autobahn fără limită de viteză 😇🫣), nu aveam nici muște pe vizieră, ceva de vis! 😁

Editat de ENEOS
Link spre comentariu

Acum 5 ore, savaiulian16 a spus:

Ce metode mai exista pentru a reduce din sunetul acesta?

Pe o motocicleta cu parbriz se resimte la fel vantul in casca?

Indiferent ce parbriz ai pune, nu va fi ca pe o carenata sau ceva de touring, nu parbrizul face totul. Spre exemplu, la 140/h pe K1200 LT poți să fumezi, dacă ai cască flip (așa mi s-a spus, eu n-am trecut de 110, că nu era motocicleta mea).