savaiulian16 Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă Salutare! Vin si eu cu o intrebare care pare evidenta la prima vedere Sunt inca incepator ca motociclist si nu stiu exact daca e normalitate sau se poate face ceva. Detin un honda cb500fa, deci naked. Prin oras e de vis, insa cand ies din zona urbana si implicit sar de viteza de 100km/h ma termina sunetul vantului din casca. Dopurile de urechi mai reduc din intensitate, dar tot exista. Ce metode mai exista pentru a reduce din sunetul acesta? Pe o motocicleta cu parbriz se resimte la fel vantul in casca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă (editat) La Guzzi al meu,tot un naked,i-am pus parbriz+deflector,mai reduce curentul si insectele in zona pieptului si daca ridic si deflectorul dirijeaza curentul peste casca,dar nu e uau,pentru ca parbrizul nu este foarte lat. Asta in cazul in care nu este vant lateral. Pt.mine e ok,pentru ca nu prea alerg peste 100,decat in cate o depasire. Daca vrei sa fii protejat de vant,iti trebuie o moto carenata,cu parbriz mare,un touring. Editat 5 ore în urmă de ALEX-Guzzista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă Pe naked depinde numai de cască și de cât de etanșă și silențioase este. Parbrizul nu rezolvă neapărat problema, depinde de la caz la caz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă Pe langa casca si parbriz, care ajuta enorm, trebuie si dopuri dedicate moto, nu de 10 lei de spuma. EU folosesc cu succes alpine motosafe pro, kitul cu 2 variante de antifonare. este vreo 150 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...