Sari la conținut

1. Thailand - PT Grand Prix of Thailand


B.B.
 Share

Postări Recomandate

53 minutes ago, xt600 said:

Cursa de la moto3, a aratat ca una de MotoGP... 

 

54 minutes ago, Lup69 said:

Dupa sprintul si cursa de MotoGP, pentru spectacol eu recomand Moto3, desi azi cumva a fost exceptia care ar intari regula...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 220
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, damager a spus:

Da. Asta a zis. Daca vreti sa-l gasiti in cheama Dan Maineacu si este fost pilot care are o cultura vasta, dar el doar a zis ca poate. Eu raman la parerea ca a fost presiunea. 
desi, dc a fost presiunea e mare greseala de strategie, era clar ca el o sa conduca cursa si atrategia tb sa fie facuta cu el in fata. 


Nu, nu asta a zis, voi va plangeti de comentarii dar nici nu intelegeti ce a7ziti. A zis exact ce v-am spus eu si colegul Kagemusha. 

1 oră în urmă, B.B. a spus:

Prietene, mergi si fa-ti un consult daca ai ceva probeleme de hate.

Tot vad ca ai ceva personal cu mine si nu tin minte sa-ti fi făcut ceva vreodată.

Orice rahat as scrie, chiar daca citez pe cineva trebuie sa apari tu sa ma contrazici.

Ce ai mai nene, calmează-te.

Pur si simplu nu interesează pe nimeni hate-ul tău la adresa mea.

Mulțumesc pt detalii si confirmare.

Da, am scris si eu ulterior ca si el a zis ca Presupune, o supozitie. Si a zis si de sponsori, ca Gresini are sponsor nou si poate ii ajută.

Dar nu ai cum sa scriu ceva aici ca apare speedy gonzales si imi sare la gat.


Nu ai cum sa scrii nicio prostie fara itisar eu la gat da! Si tie si altor analfabeti functionali de pe forumul asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, B.B. a spus:

Omule. Tu pricepi ca asta am auzit si eu. Nu sunt nebun. 

Omule. Tu pricepi că nu știu la ce gherle făcea referire colegul pe care l-am citat? De asta am întrebat.

La faza cu nebun, nu pot să mă pronunț, nu te cunosc și nici nu am studii de specialitate în acest domeniu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Nu ai fost tu atent, dar a spus-o si nenea ala care comenta cu Cocu. Probabil a preluat comentariul celor de la TNT. 

N-au mirosit-o deloc ca am fost atent.La sfârșit după cursa la highlights a zis Cocu "posibil probleme cu presiunea"

Acum 1 oră, damager a spus:

Eu raman la parerea ca a fost presiunea. 
desi, dc a fost presiunea e mare greseala de strategie, era clar ca el o sa conduca cursa si atrategia tb sa fie facuta cu el in fata. 

A fost intradevar presiunea prea mică - vezi pe motogp.com ca s-a pus conferința de presă.

Inițial cred ca i.a fost frică să declare asta pt ca la interviul de la podiumuri a ocolit întrebarea,dar în conferința nu s-a mai ascuns - a explicat la min.12 și 15 ce încerca sa facă :

 

Planul a fost push în primele 2 tururi după aia control - a mers planul atza doar ca a văzut ca era sub presiune și ghici cum incerca el sa bage presiune : front lock :bounce: ca sa incingă guma.A zis ca a facut în turul 2 3 pana la 6 a văzut ca era tot sub și si-a dat seama ca nu va reuși by himself,și atunci a încetinit ca să vina în spatele locului 2 și tot ce a făcut următoarele 12 13 tururi a fost sa calculeze ce înseamnă 60% din total turelor.

 

A fost întrebat de un reporter dacă AM accelera mai rapid de pe GP24 (și eu am avut aceeiasi senzatie) a zis ca nu - el accelera mai slab pt a deschide un fapt față de AM și apoi sa forteze o frânare dura cu front lock pt a încălzi guma și astfel a ridica presiunea...deci omg.

 

A fost întrebat dacă a blocat fața când a trecut de AM a zis ca "puțin" :D  pt ca el personal nu poate frana asa de bine ca Pecco cu spatele (bila alba Pecco) - a încercat tot intersezonul sa frâneze ca Pecco cu thumb brake dar efectiv nu poate și el o pune tot la picior și pe ultima parte a frânarii o lasă și atunci vine motoreta mult pe față și de aia ii batzaie spatele și blochează fața "puțin" dar se pare ca se descurca și asa.

Însă a recunoscut ca Pecco e peste el ca frane.

 

Vis a vis de ce ziceai și anume greșeala de strategie,care intradevar cam asa ar fi - a zis ca e oarecum normal pt ca și motoreta e noua dar și echipa e noua și nu îi cunoaște felul de mers și nici el pe ei și el aici putea ajunge la timpii de ritm de cursa în 2 3 feluri și și-a schimbat puțin felul de mers față de ce au calculat ei inițial și probabil de aia au calculat greșit presiunea...pt ca intradevar e greșeala strategica,da.

 

Oricum omul e total în control și a reacționat impecabil la o chestie neprevazuta și destul de complicata...ma cum sa cauți front lock la fiecare frânare?pfff,ăștia chiar ca sunt alieni...

Pecco is fucked și după fața lui la conferința părea ca o știe.

 

Întrebare haioasa de la reporteri "ai avut front lock?și cum ul controlezi?"

Toți au început sa râdă uitându-se unii la alții gen " bine mă, și tu acuma" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, MirceaB said:

Poti te rog sa dai mai multe detalii legate de aceste gherle?

Sigur, uite câteva pe care mi le amintesc repede:
- "Romagnoli, inginerul de cursă care i-a adus titlul lui Jorge Martin" - asta a zis-o înainte de a începe cursa
- "În lupta cu Marc, Bagnaia are un aliat important în Franco Morbidelli" - în realitate Franco era la peste 1 secundă în spate 
- "Bagnaia nu revine (asupra lui Marc, care era înapoia lui Alex) nu pentru că nu ar putea, ci ca să nu-și supraincalzeasca pneurile" 
- Prin turul 15, după ce s-a prins și el că Marquez are probleme cu presiunea și stă intenționat în spate a zis că presiunea minimă trebuie menținută 50% din cursă (în realitate este cel puțin 60% în cursa mare și 30% în cea de sprint asta o știu și eu) 
- "Bagnaia nu va ezita să atace" - iar după o jumătate de tur "Bagnaia nu are resurse" 

Nu mai amintesc de comentariile privitoare la strategia de cursă a lui Bagnaia, făcute de parcă fusese de față când Pecco discutase cu inginerul de cursă.

Editat de Kagemusha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu v-am zis ca Pecco si MM nu se vor prea intalni prea des pe circuit + ca Pecco e deja resemnat.

De cand a aflat ca ii intra Satana in casă, probabil.

Asa ca nu au ce certuri sa fie intre ei si bătălii monstruoase cum preziceau unii.

Cand MM s-o retrage si Jorge Martin se reface n-au decât sa reia competiția campionilor de...

 

carton.

:D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pecco e dublu campion la clasa mare, asta nu se va șterge din istorie. De carton sau oțel, nu are importanță. Faptul că nu e la nivelul lui Marc este altceva. Ai văzut că a recunoscut în parcul închis că Marc s-a jucat cu ei și nu putea face mai mult. Ieri și azi a obținut maximum posibil, eu mă așteptam să forțeze și să cadă măcar într-una din curse.

*de Bagnaia spun că mă așteptam să cadă. 

 

 

15 minutes ago, B.B. said:

bătălii monstruoase cum preziceau unii.

Sunt și circuite pe care Bagnaia se simte mai bine decât Marquez, Mugello, de exemplu. Pe aceste circuite îi va pune probleme lui Marc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, Method a spus:

N-au mirosit-o deloc ca am fost atent.La sfârșit după cursa la highlights a zis Cocu "posibil probleme cu presiunea"

A fost intradevar presiunea prea mică - vezi pe motogp.com ca s-a pus conferința de presă.

Inițial cred ca i.a fost frică să declare asta pt ca la interviul de la podiumuri a ocolit întrebarea,dar în conferința nu s-a mai ascuns - a explicat la min.12 și 15 ce încerca sa facă :

 

Planul a fost push în primele 2 tururi după aia control - a mers planul atza doar ca a văzut ca era sub presiune și ghici cum incerca el sa bage presiune : front lock :bounce: ca sa incingă guma.A zis ca a facut în turul 2 3 pana la 6 a văzut ca era tot sub și si-a dat seama ca nu va reuși by himself,și atunci a încetinit ca să vina în spatele locului 2 și tot ce a făcut următoarele 12 13 tururi a fost sa calculeze ce înseamnă 60% din total turelor.

 

A fost întrebat de un reporter dacă AM accelera mai rapid de pe GP24 (și eu am avut aceeiasi senzatie) a zis ca nu - el accelera mai slab pt a deschide un fapt față de AM și apoi sa forteze o frânare dura cu front lock pt a încălzi guma și astfel a ridica presiunea...deci omg.

 

A fost întrebat dacă a blocat fața când a trecut de AM a zis ca "puțin" :D  pt ca el personal nu poate frana asa de bine ca Pecco cu spatele (bila alba Pecco) - a încercat tot intersezonul sa frâneze ca Pecco cu thumb brake dar efectiv nu poate și el o pune tot la picior și pe ultima parte a frânarii o lasă și atunci vine motoreta mult pe față și de aia ii batzaie spatele și blochează fața "puțin" dar se pare ca se descurca și asa.

Însă a recunoscut ca Pecco e peste el ca frane.

 

Vis a vis de ce ziceai și anume greșeala de strategie,care intradevar cam asa ar fi - a zis ca e oarecum normal pt ca și motoreta e noua dar și echipa e noua și nu îi cunoaște felul de mers și nici el pe ei și el aici putea ajunge la timpii de ritm de cursa în 2 3 feluri și și-a schimbat puțin felul de mers față de ce au calculat ei inițial și probabil de aia au calculat greșit presiunea...pt ca intradevar e greșeala strategica,da.

 

Oricum omul e total în control și a reacționat impecabil la o chestie neprevazuta și destul de complicata...ma cum sa cauți front lock la fiecare frânare?pfff,ăștia chiar ca sunt alieni...

Pecco is fucked și după fața lui la conferința părea ca o știe.

 

Întrebare haioasa de la reporteri "ai avut front lock?și cum ul controlezi?"

Toți au început sa râdă uitându-se unii la alții gen " bine mă, și tu acuma" :D


eh, campionatul e lung. Sunt multe elemente care il ajuta pe MM in acest inceput, se adapteaza mai repede, circuite fara grip, urmeaza 2 la fel, un Bag care incepe mai greu.

sincer, ma asteptam la Bag sa fie mai slab dupa vineri, dar a fost acolo cu AM. Mai sunt multe etape, o sa fie si bataie... sper... ca de aia am pus pariu, ca sa am o motivatie sa ma uit la curse. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, Method a spus:

tot ce a făcut următoarele 12 13 tururi a fost sa calculeze ce înseamnă 60% din total turelor

Matematica nu e punctul forte al procesorului lui. 😝

Lăsând miștoul, dacă s-a putut juca așa înseamnă că se adeverește ce-a zis Cal și restul pot să stea acasă...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, Kagemusha a spus:

Sunt și circuite pe care Bagnaia se simte mai bine decât Marquez, Mugello, de exemplu. Pe aceste circuite îi va pune probleme lui Marc. 

Doamne-ajută!

Acum 20 minute, damager a spus:

sincer, ma asteptam la Bag sa fie mai slab dupa vineri, dar a fost acolo cu AM.

Peco devine mai puternic pe zi ce trece și duminica câștiga gp sigur.

*fără satana

1 oră în urmă, Method a spus:

tot ce a făcut următoarele 12 13 tururi a fost sa calculeze ce înseamnă 60% din total turelor.

Nu sta nimeni sa calculeze, cică e un bec care se aprinde când condiția este îndeplinită.

 

Cei de la TNT au plusat cu posibilitatea unui senzor defect.

Ca au fost cazuri când senzori diferiți arătau presiuni diferite, joac-o p'asta

 

 

Ce a făcut satana asta...

nu doar ca a omorât spectacolul dar și topicul asta.

Se cearta colegii intre ei pe comentarii TV :)

Acum 9 minute, frigider a spus:

Peco devine mai puternic pe zi ce trece și duminica câștiga gp sigur.

Cred ca ai urmărit sezonul trecut și cam asta era regula.

^ @Kagemusha

Scuze, @damager

Acum 20 minute, ENEOS a spus:

Cine, ăla din seria James Bont?

Nep, dă n GP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care se pricep mai bine la anvelopele utilizate la MotoGP:

Ceea ce am înțeles eu este că, indiferent de temperatura exterioară, anvelopele soft ajung mai rapid la temperatura optimă (care o fi aia) și se uzează mai rapid, iar cele hard ajung mai greu la temperatura optimă dar se uzează mai greu.

Astăzi la cursa mare, colegul domnului Cocu a afirmat că anvelopele soft sunt făcute pentru a fi utilizate în condiții de temperatură exterioară (și probabil s-a referit și la temperatura asfaltului) ridicată iar cele hard pentru temperaturi scăzute.

Ceva păreri mai avizate? 

 

 

32 minutes ago, ENEOS said:

televizor (și) mai mare.

Îți trebuie unul cu scroll (nu cu scrot:D). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Kagemusha a spus:

Sigur, uite câteva pe care mi le amintesc repede:
- "Romagnoli, inginerul de cursă care i-a adus titlul lui Jorge Martin" - asta a zis-o înainte de a începe cursa
- "În lupta cu Marc, Bagnaia are un aliat important în Franco Morbidelli" - în realitate Franco era la peste 1 secundă în spate 
- "Bagnaia nu revine (asupra lui Marc, care era înapoia lui Alex) nu pentru că nu ar putea, ci ca să nu-și supraincalzeasca pneurile" 
- Prin turul 15, după ce s-a prins și el că Marquez are probleme cu presiunea și stă intenționat în spate a zis că presiunea minimă trebuie menținută 50% din cursă (în realitate este cel puțin 60% în cursa mare și 30% în cea de sprint asta o știu și eu) 
- "Bagnaia nu va ezita să atace" - iar după o jumătate de tur "Bagnaia nu are resurse" 

Genial,genial :crack:

Acum 11 ore, damager a spus:

sincer, ma asteptam la Bag sa fie mai slab dupa vineri, dar a fost acolo cu AM

Asta e o caracteristica a lui Bagnaia - ai vazut ca vineri incepe slow dar duminica e tot timpul acolo la bataie pt podium.Il ajuta insa mult si echipa - a si recunoscut.

Si da - aici,Argentina,COTA,Doha si Jerez sunt "pe aleea" lui Marquez.Dar dupa aia s-ar putea sa se cam schimbe foaia...

Acum 11 ore, ENEOS a spus:

Matematica nu e punctul forte al procesorului lui. 😝

Lăsând miștoul, dacă s-a putut juca așa înseamnă că se adeverește ce-a zis Cal și restul pot să stea acasă...

True true,e totusi prea devreme sa ne facem o parere clara,insa deocamdata....treaba miroase urat pt Bagnaia.

Acum 10 ore, frigider a spus:

Nu sta nimeni sa calculeze, cică e un bec care se aprinde când condiția este îndeplinită.

Nu,nu,you don't get it : el calcula cate ture trebuie sa stea in spatele lu frati-su (avand in vedere ca primele 6 a fost in offside cu presiunea) ca sa indeplineasca conditia - gen"imi mai raman oare 1-2 tururi sa atac si eu la sfarsit sau doar trebuie sa stau pe 2 pana la sfarsit sa imi fac procentajul ca altfel ma penalizeaza?" - sau cel putin ceva in genul a declarat - ca toata cursa a facut numa calcule.Urmareste si tu conferinta de presa ca el explica mai bine decat mine :)

Acum 10 ore, Kagemusha a spus:

Astăzi la cursa mare, colegul domnului Cocu a afirmat că anvelopele soft sunt făcute pentru a fi utilizate în condiții de temperatură exterioară (și probabil s-a referit și la temperatura asfaltului) ridicată iar cele hard pentru temperaturi scăzute.

Nu am eu o parere avizata,si nu stiu care in ce scop au fost gandite de Michelin dar nu cred ca le folosesc cum au fost intentionate de producator - le folosesc in functie de grip,de cat de abraziv e circuitul si de temperatura asfaltului.

Si mai tin minte ca multi preferau pe franare in anii trecuti carcasa gumei hard,spunand ca carcasa de la soft se "turtea" sub franari dure,nu stiu daca au remediat acest aspect anul acesta...

 

In principal as zice ca gumele hard sunt concepute pt circuite cu degradare mare a gumelor - si cred ca tine mai mult de degradarea produsa de cat de abraziv e asfaltul mai mult decat de temperatura - avem exemplul perfect aici ca temperatura nu e primul factor, cu 58 grade la asfalt ei au mers pe soft toata cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Method a spus:

a declarat - ca toata cursa a facut numa calcule.Urmareste si tu conferinta de presa ca el explica mai bine decat mine :)

ciudat , aia de la tnt au zis ca are un bec cand stie ca e safe.

chiar o sa ascult.

 

 

o sa mai pun o poza:
image.thumb.png.586516a61ea79a0a8438678515be356c.png

 

 

cred ca Peco ar trebui sa-i multumeasca lui JM ca a luat titlul si nr 1.

cum dadea ca tot sezonu asta nr 1 sa termine mereu in spate lu #93?

 

@Methodcum are bec care ii spune cand e sub. asa a stiut sa intre dupa fra-su sau cine era in spate, putea sa fie peco, tot venea dupa el.

calcul poate face cand e sub, sa nu sara de prag, imi imaginez. plm.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, frigider said:

Ce a făcut satana asta...

nu doar ca a omorât spectacolul dar și topicul asta.

Se cearta colegii intre ei pe comentarii TV :)

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea Marquez a zis ca a stat in spatele lui frati-su si "toata cursa a facut doar calcule sa vada cat mai trebuie sa stea pana atinge minimul de procent admis" sau asa ceva,nu tin minte cum a zis mot-a-mot,repet,uita-te si tu la conferinta de pe la min 12.Asa a zis el ca a tot calculat,acuma eu ce sa iti zic mai mult?

Se poate sa aiba si bec,asa stiam si eu ca Martin zicea anul trecut fix faza cu becul,idk.

Nu mi se pare important,eu am facut un rezumat la ce a zis nea Memelu,daca vrei sa aprofundezi - conferinta de presa post-race la liber.Trebuie doar sa ai user pe motogp.com.

 

Ce mi s-a parut important dupa aceasta cursa a fost modul de dominare a lui MM,felul cum a reactionat la o situatie destul de tricky,si felul cum a fost in control perfect si in sprint si in cursa.Stiu,stiu,dupa cum au zis si colegii - e un circuit care ii place,e low-grip samd,dar fuuuck...ma sperie.

Si Pecco,ca si Dovi la vremea lui,cred ca a mirosit-o cat de urata e.

Speram sa avem totusi o batalie la varf,nu sa defilzeze MeMelu si BB sa exalte pe aici :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...