Ovidiu M Postat 23 ore în urmă Share Postat 23 ore în urmă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 19 ore în urmă Share Postat 19 ore în urmă https://www.crash.net/motogp/news/1087047/1/marc-marquez-reveals-doctors-ultimatum-he-couldnt-take-valencia-motogp-test?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawOL56RleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZA80MDk5NjI2MjMwODU2MDkAAR6DltHPNxmKuxvuM6TKYEtleOlGbw0_SEpZ7BJJA6sE7BDgNVB6K6vbCGm-rQ_aem_-wiId_y4_Pmwaf9co7snag#Echobox=1763636513 Tot nu se învață minte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 17 ore în urmă Share Postat 17 ore în urmă Aprilia cu aripioare de bmw @xt600 nu poti sa compari pe Acosta cu Oliveira. Ce a luat ktm au fost victorii de conjuctura, uneel pe ploaie, altele ca au cazut alti piloti. in primul rand nu era MM pe ducati de uzina, in al doilea rand, pe atunci Ktm baga ani on r&d... acuma mai putin. nici bez cu aprilia nu a reusit sa ia o victorie in cursa mare cu MM pe pista. cu atat mai putin Acosta cu ktm, o motoreta inferioare apriliei zic eu, si un pilot care inca mai are de invatat la conservarea gumei spate. Faptul ca e agresiv cu motoreta are si puncte bu e si rele. Nu cred ca e un avataj ca e agresiv, pb cs e singura modalitate de a merge cu ktm. dezavantajul este ca distruge guma spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Acum 16 ore, damager a spus: Aprilia cu aripioare de bmw Motoreta aia se vede ca are zeci daca nu sute de ore de windtunnel.Oamenii nu se uita la Ducati si arunca si ei o codita pe spate si dau o tura sa vada ce iese - astia studiaza si vin cu ideile lor - si daca sunt pe directia buna - si se pare ca sunt pt ca probabil au ingineri doxa,iata ca se vad si rezultatele. De aia criticam (si critic) abordarea Honda care arunca piese nestudiate pe motoreta ca mai apoi dupa 2 curse sa le schimbe cu altele - a face trial and error e cel mai "pe bajbaite" mod de progres.Aprilia works the right way si asta se vede,iata, in rezultate. Daca la anul mai ridica puterea doar putin,mentinand performantele din a 2a jumatate de 2025,cred ca vom avea o batalie pt campionat - 90% tot Memelu va castiga,dar macar vom avea la ce ne uita,nu va fi no contest ca anul asta. Acum 16 ore, damager a spus: nici bez cu aprilia nu a reusit sa ia o victorie in cursa mare cu MM pe pista. Eh,eh cine stie daca ar fi reusit - Aprilia dupa pauza de vara a fost mult peste Aprilia dinainte de pauza. S-ar fi putut sa impuste una si cu MM pe pista - degeaba e Memelu meserias daca ala e mai rapid - tactica Lorenzo - s-a vazut aici la Valencia - ai vazut ce start a luat Bez?Raketa. Ok - e o problema in tactica Lorenzo - ala mergea fantastic pe gume reci in primele 2 tururi - astia nu pot sa mearga asa,si atunci sunt "deschisi" la atacuri specifice ale lui MM - adica block-pass meltenesc si apoi o impiedicare ca respectivul sa isi faca ritmul de cursa.Dar meh - cred ca Bez tot s-ar fi descurcat macar de una. Acum 16 ore, damager a spus: Nu cred ca e un avataj ca e agresiv, pb cs e singura modalitate de a merge cu ktm. dezavantajul este ca distruge guma spate. Nu stiu daca Acosta sau motoreta in sine are prea multa apasare si distruge guma spate.... Din ce am vazut eu ei sunt toti foarte agresivi pe franare,pe pick'up si accelerare cred ca Ducati sunt mai agresivi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 46 minute în urmă Share Postat 46 minute în urmă Acum 20 minute, Method a spus: Motoreta aia se vede ca are zeci daca nu sute de ore de windtunnel.Oamenii nu se uita la Ducati si arunca si ei o codita pe spate si dau o tura sa vada ce iese - astia studiaza si vin cu ideile lor - si daca sunt pe directia buna - si se pare ca sunt pt ca probabil au ingineri doxa,iata ca se vad si rezultatele. De aia criticam (si critic) abordarea Honda care arunca piese nestudiate pe motoreta ca mai apoi dupa 2 curse sa le schimbe cu altele - a face trial and error e cel mai "pe bajbaite" mod de progres.Aprilia works the right way si asta se vede,iata, in rezultate. Daca la anul mai ridica puterea doar putin,mentinand performantele din a 2a jumatate de 2025,cred ca vom avea o batalie pt campionat - 90% tot Memelu va castiga,dar macar vom avea la ce ne uita,nu va fi no contest ca anul asta. Eh,eh cine stie daca ar fi reusit - Aprilia dupa pauza de vara a fost mult peste Aprilia dinainte de pauza. S-ar fi putut sa impuste una si cu MM pe pista - degeaba e Memelu meserias daca ala e mai rapid - tactica Lorenzo - s-a vazut aici la Valencia - ai vazut ce start a luat Bez?Raketa. Ok - e o problema in tactica Lorenzo - ala mergea fantastic pe gume reci in primele 2 tururi - astia nu pot sa mearga asa,si atunci sunt "deschisi" la atacuri specifice ale lui MM - adica block-pass meltenesc si apoi o impiedicare ca respectivul sa isi faca ritmul de cursa.Dar meh - cred ca Bez tot s-ar fi descurcat macar de una. Nu stiu daca Acosta sau motoreta in sine are prea multa apasare si distruge guma spate.... Din ce am vazut eu ei sunt toti foarte agresivi pe franare,pe pick'up si accelerare cred ca Ducati sunt mai agresivi. da, dar l ducati functioneaza electronica, la ktm nu prea si de aia distruge guma. uite la Bas care e mai smooth. E pe nicaieri cu mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.