Ovidiu M Postat Joi la 08:43 Share Postat Joi la 08:43 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Joi la 12:26 Share Postat Joi la 12:26 https://www.crash.net/motogp/news/1087047/1/marc-marquez-reveals-doctors-ultimatum-he-couldnt-take-valencia-motogp-test?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawOL56RleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZA80MDk5NjI2MjMwODU2MDkAAR6DltHPNxmKuxvuM6TKYEtleOlGbw0_SEpZ7BJJA6sE7BDgNVB6K6vbCGm-rQ_aem_-wiId_y4_Pmwaf9co7snag#Echobox=1763636513 Tot nu se învață minte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Joi la 14:05 Share Postat Joi la 14:05 Aprilia cu aripioare de bmw @xt600 nu poti sa compari pe Acosta cu Oliveira. Ce a luat ktm au fost victorii de conjuctura, uneel pe ploaie, altele ca au cazut alti piloti. in primul rand nu era MM pe ducati de uzina, in al doilea rand, pe atunci Ktm baga ani on r&d... acuma mai putin. nici bez cu aprilia nu a reusit sa ia o victorie in cursa mare cu MM pe pista. cu atat mai putin Acosta cu ktm, o motoreta inferioare apriliei zic eu, si un pilot care inca mai are de invatat la conservarea gumei spate. Faptul ca e agresiv cu motoreta are si puncte bu e si rele. Nu cred ca e un avataj ca e agresiv, pb cs e singura modalitate de a merge cu ktm. dezavantajul este ca distruge guma spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Vineri la 06:40 Share Postat Vineri la 06:40 Acum 16 ore, damager a spus: Aprilia cu aripioare de bmw Motoreta aia se vede ca are zeci daca nu sute de ore de windtunnel.Oamenii nu se uita la Ducati si arunca si ei o codita pe spate si dau o tura sa vada ce iese - astia studiaza si vin cu ideile lor - si daca sunt pe directia buna - si se pare ca sunt pt ca probabil au ingineri doxa,iata ca se vad si rezultatele. De aia criticam (si critic) abordarea Honda care arunca piese nestudiate pe motoreta ca mai apoi dupa 2 curse sa le schimbe cu altele - a face trial and error e cel mai "pe bajbaite" mod de progres.Aprilia works the right way si asta se vede,iata, in rezultate. Daca la anul mai ridica puterea doar putin,mentinand performantele din a 2a jumatate de 2025,cred ca vom avea o batalie pt campionat - 90% tot Memelu va castiga,dar macar vom avea la ce ne uita,nu va fi no contest ca anul asta. Acum 16 ore, damager a spus: nici bez cu aprilia nu a reusit sa ia o victorie in cursa mare cu MM pe pista. Eh,eh cine stie daca ar fi reusit - Aprilia dupa pauza de vara a fost mult peste Aprilia dinainte de pauza. S-ar fi putut sa impuste una si cu MM pe pista - degeaba e Memelu meserias daca ala e mai rapid - tactica Lorenzo - s-a vazut aici la Valencia - ai vazut ce start a luat Bez?Raketa. Ok - e o problema in tactica Lorenzo - ala mergea fantastic pe gume reci in primele 2 tururi - astia nu pot sa mearga asa,si atunci sunt "deschisi" la atacuri specifice ale lui MM - adica block-pass meltenesc si apoi o impiedicare ca respectivul sa isi faca ritmul de cursa.Dar meh - cred ca Bez tot s-ar fi descurcat macar de una. Acum 16 ore, damager a spus: Nu cred ca e un avataj ca e agresiv, pb cs e singura modalitate de a merge cu ktm. dezavantajul este ca distruge guma spate. Nu stiu daca Acosta sau motoreta in sine are prea multa apasare si distruge guma spate.... Din ce am vazut eu ei sunt toti foarte agresivi pe franare,pe pick'up si accelerare cred ca Ducati sunt mai agresivi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Vineri la 07:02 Share Postat Vineri la 07:02 Acum 20 minute, Method a spus: Motoreta aia se vede ca are zeci daca nu sute de ore de windtunnel.Oamenii nu se uita la Ducati si arunca si ei o codita pe spate si dau o tura sa vada ce iese - astia studiaza si vin cu ideile lor - si daca sunt pe directia buna - si se pare ca sunt pt ca probabil au ingineri doxa,iata ca se vad si rezultatele. De aia criticam (si critic) abordarea Honda care arunca piese nestudiate pe motoreta ca mai apoi dupa 2 curse sa le schimbe cu altele - a face trial and error e cel mai "pe bajbaite" mod de progres.Aprilia works the right way si asta se vede,iata, in rezultate. Daca la anul mai ridica puterea doar putin,mentinand performantele din a 2a jumatate de 2025,cred ca vom avea o batalie pt campionat - 90% tot Memelu va castiga,dar macar vom avea la ce ne uita,nu va fi no contest ca anul asta. Eh,eh cine stie daca ar fi reusit - Aprilia dupa pauza de vara a fost mult peste Aprilia dinainte de pauza. S-ar fi putut sa impuste una si cu MM pe pista - degeaba e Memelu meserias daca ala e mai rapid - tactica Lorenzo - s-a vazut aici la Valencia - ai vazut ce start a luat Bez?Raketa. Ok - e o problema in tactica Lorenzo - ala mergea fantastic pe gume reci in primele 2 tururi - astia nu pot sa mearga asa,si atunci sunt "deschisi" la atacuri specifice ale lui MM - adica block-pass meltenesc si apoi o impiedicare ca respectivul sa isi faca ritmul de cursa.Dar meh - cred ca Bez tot s-ar fi descurcat macar de una. Nu stiu daca Acosta sau motoreta in sine are prea multa apasare si distruge guma spate.... Din ce am vazut eu ei sunt toti foarte agresivi pe franare,pe pick'up si accelerare cred ca Ducati sunt mai agresivi. da, dar l ducati functioneaza electronica, la ktm nu prea si de aia distruge guma. uite la Bas care e mai smooth. E pe nicaieri cu mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Vineri la 08:02 Share Postat Vineri la 08:02 Aia cam asa e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Vineri la 08:57 Share Postat Vineri la 08:57 La 19.11.2025 la 16:23, xt600 a spus: Ma tem ca, in proportie de 80%, Martin este pe faras. Doar dacă nu incepe sa l bata constant pe Bez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolfybv Postat Vineri la 10:07 Share Postat Vineri la 10:07 Potential sa fie mai rapid ca Bez are, trebuie sa recunosc asta oricat de mult imi place Bez. Insa Martin in capsor are cateva piulite mai loose asa... si desi a iesit din cartier, cartierul n-a iesit din el si se vede ca nu are un background care sa-i fi oferit o educatie mai acatarii. Ii lipseste capacitatea de introspectie si de a fi diplomat in momente cheie, iar astea de obicei se obtin prin educatie. El reactioneaza ca o maimuta, la el preia controlul f des amigdala (aka creierul reptilian) si se vede. Poate asta ii ofera si capacitatea de a fi rapid pe pista, sa aiba reactii f bune pe baza de instinct, dar o data ce da casca jos din cap, ar trebui sa revina la conducere neocortexul, maimuta sa predea controlul omului. La el in cap insa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Vineri la 12:15 Share Postat Vineri la 12:15 La 20.11.2025 la 9:09, danypop a spus: Ceva rezultate de la testul privat yamaka de ieri? Au mai imbunatățit ceva pe ici pe colo prin părtile esențiale? https://www.gpone.com/en/2025/11/21/motogp/toprak-surprises-with-a-130-1-at-valencia-two-tenths-from-quartararo.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Vineri la 12:38 Share Postat Vineri la 12:38 Acum 22 minute, ioio_viola a spus: https://www.gpone.com/en/2025/11/21/motogp/toprak-surprises-with-a-130-1-at-valencia-two-tenths-from-quartararo.html Mulțumesc Wow, pare că învață repede turcu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Vineri la 14:47 Share Postat Vineri la 14:47 nu stiu daca a scris cineva, diogo ala cica da cox la orice categorie de moto Diogo Moreira won the Supermoto world championship wildcard race at the Alcarras circuit in Spain in May 2022, taking pole position, two victories, and overall victory with the SGR Grau Racing team. He was riding as a wildcard for the event. Event: FIM Supermoto World Championship at the Alcarras Circuit. Year: 2022. Performance: Took pole position, won both races, and clinched the overall victory. Team: SGR Grau Racing. Significance: Moreira was an 18-year-old Moto3 rider at the time, competing as a wildcard in the Supermoto event. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Vineri la 14:58 Share Postat Vineri la 14:58 Foarte bine că a dat cox. Il asteptam sa dea si la motogp, hai cu titlul 2026. Cum ce titlu, ăla de campion . Tare mi-e ca nu-l ia nici pe cel de rookie of the year Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Sâmbătă la 09:18 Share Postat Sâmbătă la 09:18 (editat) Se zvoneste tot mai mult in legatura cu plecarea lui Q de la Yamaha. Se pare ca sunt si unele tensiuni intre el si constructor...nu le-au cazut prea bine boss-ilor de la Yamaha, declaratiile primadonei, dupa toate eforturile facute in ultimele 18 luni. https://www.gpone.com/en/2025/11/22/motogp/down-with-the-mask-fabio-quartararo-yamaha-the-v4-and-the-future.html Editat Sâmbătă la 09:19 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmdbmw Postat Sâmbătă la 12:20 Share Postat Sâmbătă la 12:20 Eforturi care totusi nu se vad, daca nici cu V4 nu misca nimic in teste ar fi mai bine pt Q sa plece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Sâmbătă la 13:47 Share Postat Sâmbătă la 13:47 Acum 4 ore, xt600 a spus: Se zvoneste tot mai mult in legatura cu plecarea lui Q de la Yamaha. Doamne ajută Hai cu despărțirea Și după aia sa ii vedem pe fiecare în parte cât și ce poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Sâmbătă la 20:33 Share Postat Sâmbătă la 20:33 Acum 8 ore, bmdbmw a spus: Eforturi care totusi nu se vad, daca nici cu V4 nu misca nimic in teste ar fi mai bine pt Q sa plece Timp de patru ani, lui Q nu i-a placut nimic din ceea ce a adus uzina. Nimic, nimic. Curios, nu? De asta tot spun, ceva nu este in regula cu feedback-ul dat de baiatul asta. Si asta este un motiv (nu singurul) pentru care Yamaha a batut pasul pe loc. Cred ca sunt satui si japonezii de el. Abia astept sa plece, sa-i mai fericeasca si pe altii cu talentul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmdbmw Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă La 22.11.2025 la 22:33, xt600 a spus: Timp de patru ani, lui Q nu i-a placut nimic din ceea ce a adus uzina. Nimic, nimic. Curios, nu? De asta tot spun, ceva nu este in regula cu feedback-ul dat de baiatul asta. Si asta este un motiv (nu singurul) pentru care Yamaha a batut pasul pe loc. Cred ca sunt satui si japonezii de el. Abia astept sa plece, sa-i mai fericeasca si pe altii cu talentul lui. Ce a adus? Suruburi polisate? Yamaha nu cumva e producatorul care a adus cel mai greu upgrade-uri? Cat a durat pana au adus si ei cutia seamless? Ce inovatie a adus Yamaha in ultimii 10 ani, ceva tehnic care sa fie vazut prima oara la ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Acum 19 minute, bmdbmw a spus: Ce a adus? Suruburi polisate? Yamaha nu cumva e producatorul care a adus cel mai greu upgrade-uri? Cat a durat pana au adus si ei cutia seamless? Ce inovatie a adus Yamaha in ultimii 10 ani, ceva tehnic care sa fie vazut prima oara la ei? Asta cu suruburile polisate este marota lui @Method. Este drept ca cel putin dupa trecerea la Michelin si la softul unificat, pana prin 2023 evolutia M1 a fost una foarte lenta si acum platesc pretul pentru asta. Dar in ultimii doi ani, nu se mai poate spune ca nu s-au implicat. Au adus motorizari noi, sasiuri, au adus oameni noi in echipa, au schimbat inclusiv conducerea si iata, au facut un lucru de nagandit la Yamaha, in urma cu cativa ani, au schimbat total proiectul, trecand la V4, cu tot ceea ce presupune asta.. Progresele se vad. Daca in 2023 si 2024, Margelatu era abonat la ultimele randuri ale grilei, anul asta cu ultima evolutie al unui L4, a luat vreo 5 pole-uri si s-a calificat in mod regulat in primele doua linii ale grilei. Asta nu o poti face cu o motoreta atat de proasta, pe cat sustine el ca este actualul M1. Nu ai cum, nici daca te numesti MM, daramite Quartararo. Uite aici declaratii ale individiului asta, dupa ce a testat doua zile la Valencia, noul V4:https://www.motorsport.com/motogp/news/fabio-quartararo-reveals-whats-still-missing-on-yamaha-v4-after-valencia-motogp-test/10777755/ Cu asemenea feedback si declaratii, nu ai cum sa dai o directie proiectului. Omul este si prost, ca sa nu spun mai mult... oamenii astia au schimbat propulsorul, practic au facut un proiect nou de la 0. Au schimbat motorul, tocmai pentru a profita de avantajele unui V4, pentru a se putea juca cu distributia maselor, pentru a livra altfel puterea, etc, in asa fel incat sa ii ofere divei mai mult grip, acceleratie, etc.. Evident, asta vine cu niste dezavantaje.. nu mai are feelingul pe fata, precum il avea cu un L4, nu mai are steeringul cu care era obisnuit pe in line four... Practic, noul V4 nu va mai avea acelasi comportament cu modelele precedente, dar tolomacul nu poate intelege un lucru atat de simplu. El vrea V4, dar sa aiba feelingul pe fata ca la L4, desigur, cu grip imbunatatit, acceleratie si tot tacamul, ca la un V4. Din punctul lui de vedere, Yamaha nu a facut nimic bun, neintelegand ca acum are sub coor O ALTA MOTOCICLETA! si ca de acolo trebuie sa porneasca dezvoltarea dar si adaptarea stilului sau de pilotaj. Cum sa duci mai departe un proiect nou, cu un asemenea pilot??? Mai ales in conditiile in care Yamaha lucreaza exclusiv pentru el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.