herlopaul Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 La mine si-a dat duhul termocupla de la radiator si nu mai porneste ventilatorul. Care ma puteti ajuta cu o termocupla la un pret decent? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 La mine si-a dat duhul termocupla de la radiator si nu mai porneste ventilatorul. Care ma puteti ajuta cu o termocupla la un pret decent? Mersifa o oferta si lasa o adresa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Vezi ca s-ar putea sa fi iesit cablul din clema care il leaga de "surubul" de relanti. Mie mi s-a intamplat asta si avea aceleasi simptome. baga si tu un ochi acolo mersi de sugestie, asta era si mersi cristi pentru ajutor mai urmeaza sa reincarc bateria si sunt gata de calarit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 mersi de sugestie, asta era si mersi cristi pentru ajutor mai urmeaza sa reincarc bateria si sunt gata de calarit! Ma repet Filip,oricand pentru oricine pot!Si eu am fost ajutat la vremea mea.Mi se pare corect sa fie asa,sa fac asa! Cu toata stima,Cristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 (editat) Neatza! Baieti, da-ti-mi va rog o idee. Eu lucrez in Santierul Naval si am posibilitatea sa fac ORICE pe acolo, TOT ce tine de metal-nemetal. Ce imbunatatiri, schimbari, modificari as putea sa fac la mobra? EU ma gandeam ca as putea sa-mi fac tobele din inox, cu tot cu plecarea din motor. Sau crashbar-uri ... Voi ce-mi sugerati ? Editat Februarie 23, 2013 de motan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Cric central , carenele dublate cu tabla de inox , suporti genti laterale din inox , portbagaj inox , top-case inox , cutii laterale inox , tobe evacuare inox , ghidon inox . Sau daca este posibil in loc de inox , titan . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Neatza! Baieti, da-ti-mi va rog o idee. Eu lucrez in Santierul Naval si am posibilitatea sa fac ORICE pe acolo, TOT ce tine de metal-nemetal. Ce imbunatatiri, schimbari, modificari as putea sa fac la mobra? EU ma gandeam ca as putea sa-mi fac tobele din inox, cu tot cu plecarea din motor. Sau crashbar-uri ... Voi ce-mi sugerati ? Sa o lasi asa cum e,caci inoxul o ingreuneaza.Greutate mare=consum mare,de exemplu.Ca sa nu mai vorbim ca nu recuperezi nimic la vanzare,nu creste pretul!Decizia e ata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Precizez! Nu neaparat inox !!!! Am si aluminiu , fier, CuNiFer.... etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 vand piese de la pegaso 650 2003 /index.php?/topic/690938-dezmembrez-aprilia-pegaso-650-model-1998-2004/?hl=%2Bdezmembrez+%2Baprilia+%2Bpegaso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 vand piese de la pegaso 650 2003 /index.php?/topic/690938-dezmembrez-aprilia-pegaso-650-model-1998-2004/?hl=%2Bdezmembrez+%2Baprilia+%2Bpegaso Nu poti sa o faci si din 92-96 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Pacat de ea ca a desfacut-o . A fost o serie mica si deosebita . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 (editat) Ieri am fost la Arad si am urcat pe o Aprilia Pegaso Tuscany-Tibet.Are 31.000 de km,an 2003 si o da cu acel top-case de aluminiu la 2100,fix.Frumoasa si ok.Aveti aici link-ul,in caz ca e cineva interesat: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-pegaso%20650%20tuscany%20tibet-din-2003-499685.html ! Editat Februarie 26, 2013 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Salutare, Are cineva vreun set de handguarduri pentru Pegaso din 99 de vanzare? (am impresia ca se potrivesc de la toate modelele dintre 97 - 04) Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 SE SCHIMBA GREU SEMERINGURILE LA FURCA LA APRILIA PEGASO ? SI INCA CEVA AM UN ULEI ARAL 10W40 O FI BUN ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 (editat) Ieri am iesit si eu cu motocicleta prin oras si am intampinat urmatoarea problema: Dupa o oprire de vreo 5 minute, cand am repornit, am avut senzatia ca, la relanti, motorul nu mai functioneaza liniar, in sensul ca are mici variatii de turatie, lucru confirmat la primul semafor, cand s-a si oprit motorul. Am reusit sa repornesc imediat, insa nu mai statea la relanti fara ajutor din acceleratie. Ajuns acasa, am lasat-o pornita pana am deschis garajul (cam 1 minut) - motorul nu s-a mai oprit, insa tot nu functiona liniar. Mentionez ca este vorba de o Aprilia Pegaso din 1996 achizitionata recent, care nu mi-a creat nicio problema pana acum. Din cate stiu, bateria si bujia sunt noi. Ceva idei? Multumesc. Revin cu o completare. Am simtit si un miros ciudat pe tevi, atat in timpul mersului, cat si dupa ce am oprit motorul. Editat Martie 4, 2013 de jupanu77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Verifica bujiile ( bujia) pentru inceput, filtrulnde aer sa fie curat, da drumul la benzina din carb vreo 10 secunde. Daca mai continua, treci la urmatoarele etape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 HEEEELP!!!!!!!! CRISTI, ADI ??????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Jos furca, cu o cheie de 30 desfaci pipa, retiinordinea pieselor, scoti rulmentii prin lovire, gresezi, cureti si ii pui cei noi. Despre ulei, la mine a fost bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Verifica bujiile ( bujia) pentru inceput, filtrulnde aer sa fie curat, da drumul la benzina din carb vreo 10 secunde. Daca mai continua, treci la urmatoarele etape. Merci. O sa fac operatiunile astea in weekend. Ma tem insa ca este vorba de altceva, dupa mirosul din esapament. Nu mai miroase a benzina ci a altceva. Mi-e teama sa nu intre un alt lichid in benzina (ulei, antigel, etc), desi nu imi dau seama cum s-ar putea intampla asta (ma rog, de ulei am mai citit, dar am inteles ca ar trebui sa fie fumul negru, ceea ce nu este cazul). Aseara am pornit-o iar si a dat si cateva rateuri. Cu toate astea, dupa ce se incalzeste motorul, sta la relanti, chiar daca nu merge liniar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Verifica uleiul si lichidul de racire pt siguranta. Sa mu se fi combinat cu altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Ma poate ajuta cineva cu un pinion de lant, care inca mai poate fi folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Ma poate ajuta cineva cu un pinion de lant, care inca mai poate fi folosit? /index.php?/topic/687577-kit-lant-aprilia-pegasobmw-650/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 (editat) Merci. O sa fac operatiunile astea in weekend. Ma tem insa ca este vorba de altceva, dupa mirosul din esapament. Nu mai miroase a benzina ci a altceva. Mi-e teama sa nu intre un alt lichid in benzina (ulei, antigel, etc), desi nu imi dau seama cum s-ar putea intampla asta (ma rog, de ulei am mai citit, dar am inteles ca ar trebui sa fie fumul negru, ceea ce nu este cazul). Aseara am pornit-o iar si a dat si cateva rateuri. Cu toate astea, dupa ce se incalzeste motorul, sta la relanti, chiar daca nu merge liniar. Verifica lichidul de racire(nivelul din vasul de expansiune)si daca nu ai deloc in el,verifica uleiul sa nu fie apa in el.Daca e pe joja de ulei o spuma maro deschis(apa cu ulei),e clar ca s-a dus garnitura de chiulasa!Daca scoate un "fum"alb(de fapt e un abur)si miroase dulceag,e clar ca iti intra apa in cilindru!De regula,fumul albastru dechis e ulei ars(ca la 2 timpi),fumul negru e prea multa benzina si aburul alb cu miros dulceag e antigel bagat in cilindru(garnitura de chiulasa dusa)! SE SCHIMBA GREU SEMERINGURILE LA FURCA LA APRILIA PEGASO ? SI INCA CEVA AM UN ULEI ARAL 10W40 O FI BUN ? Uleiul e ok.Vezi raspunsul lui @Patrick_M legat de schimbul semeringurilor. Editat Martie 6, 2013 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Verifica lichidul de racire(nivelul din vasul de expansiune)si daca nu ai deloc in el,verifica uleiul sa nu fie apa in el.Daca e pe joja de ulei o spuma maro deschis(apa cu ulei),e clar ca s-a dus garnitura de chiulasa!Daca scoate un "fum"alb(de fapt e un abur)si miroase dulceag,e clar ca iti intra apa in cilindru!De regula,fumul albastru dechis e ulei ars(ca la 2 timpi),fumul negru e prea multa benzina si aburul alb cu miros dulceag e antigel bagat in cilindru(garnitura de chiulasa dusa)! Uleiul e ok.Vezi raspunsul lui @Patrick_M legat de schimbul semeringurilor. Merci. Voi proceda in consecinta sambata. Intre timp, a vazut-o un prieten (care insa nu a verificat nimic, ca nu prea am avut timp), care spune ca, dupa parerea lui, este vorba doar de ceva gunoaie. Nu scoate niciun fel de fum. Oricum, o sa verific tot in weekend. Dar mai am o intrebare. Se poate monta (sau a montat careva) un filtru de benzina pe ea? Va multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.