daniel1954 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Va salut pe toti , am si eu o intrebare la posesori de Pegaso din 1997.Am achizitionat o recent, si consuma 8.5 in oras, si 7.2 in afara ce parere aveti, care este cauza? motorul merge perfect, porneste usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuR Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Salutare ,am nevoie de cateva parei,am o oferta foart buna pt un Pegaso garda 650 din 1999 19000km 1600e merita sau nu ,si cam ce parere aveti despre acest model,merge si in enduro este un model longeviv?Va multzumesc!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Va salut , de o saptamana am devenit si eu posesorul unui pegaso an 2001..dupa un hornet si un cbr f4 ) , e misto rau mobra..ma inteleg bine cu ea , singura problema care am bagat de seama are faze cand imi moare motoru..ori dupa ce pornesc mobra si sta juma de minut..merge si dupa se opreste..ori am mai patit`o cand intram pe o straduta..cu a doua..si din senin s`a oprit , dupa ce se opreste porneste imediat dar nu`mi dau seama de la ce ar fi , aveti vreo idee? Mersi si bafta! E normal, sa iti mai moara din cand in cand, rar, atunci cand nu te astepti. E mono asta e treaba cu mono-urile. Nu este nimic anormal. Nu ai 2,3 sau 4 cilindrii care "sa se ajute intre ei" care sa iti miste arborele sau care sa iti dea o anumita "inertie" cand un cilindru se mai poticneste/face mofturi datorita amestecului aer/benzina. Mie imi murea si la XT 125 (carburator) si a XT 660 Z ( injectie ) inclusiv la 450 SMR ( carburator ) & Pegaso (carburator) . Moare deobicei atunci cand accelerezi usor sau ii dai un sprit din scurt, apropriat de relanti. Welcome to monoworld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Va salut pe toti , am si eu o intrebare la posesori de Pegaso din 1997.Am achizitionat o recent, si consuma 8.5 in oras, si 7.2 in afara ce parere aveti, care este cauza? motorul merge perfect, porneste usor. Cam mare consumul. A mea ia pana in 6,5 afara si tot mi se pare mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Va salut pe toti , am si eu o intrebare la posesori de Pegaso din 1997.Am achizitionat o recent, si consuma 8.5 in oras, si 7.2 in afara ce parere aveti, care este cauza? motorul merge perfect, porneste usor. Regleaza-i carburatoarele si schimba-i bujia eventual. Consumul este monstruos. Si eu trebuie sa imi reglez carburatia. In oras imi ia 7 iar in afara imi ia 6 la mers incet. Salutare ,am nevoie de cateva parei,am o oferta foart buna pt un Pegaso garda 650 din 1999 19000km 1600e merita sau nu ,si cam ce parere aveti despre acest model,merge si in enduro este un model longeviv?Va multzumesc!!!! Vad ca ai Dominator. E mai bun pe offroad cred Dominatorul. Eu am avut Tenere si pot spune ca era mai bun in enduro decat Pegaso-ul, la un mers sportiv pe offroad. Dezavantajul Pegaso-ului in offroad fata de Tenere sau Domi este reprezentat de roata fata de 19" care devine nervoasa la un mers sportiv sau daca intri in gropi/sleauri adanci . Daca mergi la plimbare si atat diferentele in opinia mea nu apar. Pe asfalt mie imi place ffff mult Pegaso...............mai ales pe viraje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Aproape de 2..1,8-9 normal e intre 1400 si 1600 , eu il aveam la 1500 si nu mi s-a intamplat niciodata sa-mi moara motorul in nu stiu ce situatii , asta ca sa-l contrazic pe colegul care zice ca e normal pt un monocilindru , probabil trebuie sa te mai obisnuiesti tu cu mono , atunci cand vi de pe 4 in linie e un pic ciudat...totusi incearca sa bagi carburile pe vacumetre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpluu Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 E normal, sa iti mai moara din cand in cand, rar, atunci cand nu te astepti. E mono asta e treaba cu mono-urile. Nu este nimic anormal. Nu ai 2,3 sau 4 cilindrii care "sa se ajute intre ei" care sa iti miste arborele sau care sa iti dea o anumita "inertie" cand un cilindru se mai poticneste/face mofturi datorita amestecului aer/benzina. Mie imi murea si la XT 125 (carburator) si a XT 660 Z ( injectie ) inclusiv la 450 SMR ( carburator ) & Pegaso (carburator) . Moare deobicei atunci cand accelerezi usor sau ii dai un sprit din scurt, apropriat de relanti. Welcome to monoworld Mersi de raspuns.. bine v`am gasit @SilviuR :eu am dat pe a mea 1100e din 2001 deci..e cam mare pretul cerut..parerea mea.. bafta @jordash : n`am inteles ultima parte cu carburule si vacumetre , poti sa`mi explici te rog? mersi , sal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD_BIKER Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 De ce ai pune aparatul de sincronizat carburatoarele daca ai monocilindru? Sincronizarea carburatoarelor cu aparatul de sincronizat se face de la 2 cilindri in sus. La pegaso se scot carburatoarele si se aliniaza cele 2 clapete astfel incat sa aiba aceasi deschidere. Atentie la reglajul de aer pentru relanti, asta fiind cauza cea mai des intalnita pentru oprirea motorului la relanti. La primele modele de pegaso ai un singur reglaj la carburatorul din stanga, dupa introducandu-se si reglajul de aer la celalat carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel1954 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Va multumesc pentru sfaturi baieti, si, poate facem un wekend impreuna cu Pegasurile, ce spuneti?, acum trebuie sa i schimb lchirtul de lant Scuze, nu ai fost anul trecut cu Doru BMW la lacul ZETEA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Va multumesc pentru sfaturi baieti, si, poate facem un wekend impreuna cu Pegasurile, ce spuneti?, acum trebuie sa i schimb lchirtul de lant Scuze, nu ai fost anul trecut cu Doru BMW la lacul ZETEA? Ar fi misto o tura pana la Plaiul Foii sau o tura cu mult enduro-touring. Mai din scurt ar fi o tura pe Valea Doftanei, ajungi rapid si apoi enduro pana la Sacele. Intrebarea aia legata de Zetea pt cine e? eu am dat pe a mea 1100e din 2001 deci..e cam mare pretul cerut..parerea mea.. bafta Pune si tu o poza cu moto. In ce stare este ? Trebuie umblat/ mesterit/ perfectionat ceva la ea? Este in stare 100% OK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falloutadress Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Buna tuturor, De cateva saptamani sunt fericitul posesor al unei Aprilia Pegaso Strada din 2005. Am atasat cateva poze, pentru ca sunt mandru de ea Insa astazi nu a vrut sa porneasca (am fost plecat din tara timp de 3 saptamani si nu a fost pornita in acest timp) si eu banuiesc sa fie de vina bateria (in bord imi apare ca voltaj 9.3-9.7V in loc de 12-14V ca inainte). As avea 2-3 intrebari daca ma puteti ajuta: - Este normal ca dupa 3-4 saptamani de neutilizare sa moara bateria (bateria a fost schimbata anul trecut in iulie, este Yuasa dar nu stiu exact ce model)? Exista vreo defectiune ce ar putea cauza descarcarea ei in scurt timp? - Ce ar trebui sa fac acum? Trebuie sa schimb bateria sau pot sa o incarc in vreun fel? Imi cer scuze de intrebarile de incepator, va raman indatorat daca m-ati ajuta. Multumesc, Madalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Va salut pe toti , am si eu o intrebare la posesori de Pegaso din 1997.Am achizitionat o recent, si consuma 8.5 in oras, si 7.2 in afara ce parere aveti, care este cauza? motorul merge perfect, porneste usor. Eu am una din '98 si in oras imi consuma tot cam atat (8,5-8.7%). In schimb afara (Bucuresti- Pitesti (autostrada)- Transfagarasan-Sibiu-Valea Oltului-Pitesti-Bucuresti) a consumat 5.4%. POate un reglaj al carburatorului ar fi necesar. Aproape de 2..1,8-9 La carburatie (model '98) scrie in carte 1.4-1.5. Nu stiu ce scrie la tine, cu toate ca nu cred ca s-a oprit ca ar fi relantiul prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Va deranjez si eu cu o intrebare pentru o aprilia pegaso '97 Cube se poate regla inaltimea motocicletei din amortizorul central,daca da a facut cineva asta? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Va deranjez si eu cu o intrebare pentru o aprilia pegaso '97 Cube se poate regla inaltimea motocicletei din amortizorul central,daca da a facut cineva asta? Ms Dupa cate stiu eu nu are reglaj"la mana" ca la F650 Dakar de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Are si Pegaso, dar de acolo nu o sa reglezi inaltimea ci duritatea in amortizorul spate (care iti va da impresia de mai inalt si poate urca 1 cm). Pentru inaltime trebuie puse alte "oase" la prinderea telescopului. Sau o Âşa mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Are si Pegaso, dar de acolo nu o sa reglezi inaltimea ci duritatea in amortizorul spate (care iti va da impresia de mai inalt si poate urca 1 cm). Pentru inaltime trebuie puse alte "oase" la prinderea telescopului. Sau o Âşa mai mare. La ce te referi "oase",ceva distantiere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 /index.php?/topic/622519-linkage-urioase-pentru-urcatcoborat-f650gsdakar/ Vezi ce face mesterul asta si poate te ajuta sa iti faci o idee sau poate te ajuta el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Stie cineva unde pot gasi un releu de incarcare mai ieftin?Am gasit original la 100E cu 30zile de asteptare. Modelul e pegaso650 din '95. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Buna tuturor, De cateva saptamani sunt fericitul posesor al unei Aprilia Pegaso Strada din 2005. Am atasat cateva poze, pentru ca sunt mandru de ea Insa astazi nu a vrut sa porneasca (am fost plecat din tara timp de 3 saptamani si nu a fost pornita in acest timp) si eu banuiesc sa fie de vina bateria (in bord imi apare ca voltaj 9.3-9.7V in loc de 12-14V ca inainte). As avea 2-3 intrebari daca ma puteti ajuta: - Este normal ca dupa 3-4 saptamani de neutilizare sa moara bateria (bateria a fost schimbata anul trecut in iulie, este Yuasa dar nu stiu exact ce model)? Exista vreo defectiune ce ar putea cauza descarcarea ei in scurt timp? - Ce ar trebui sa fac acum? Trebuie sa schimb bateria sau pot sa o incarc in vreun fel? Imi cer scuze de intrebarile de incepator, va raman indatorat daca m-ati ajuta. Multumesc, Madalin Nu schimba bateria, plimba-te cu ea putin mai mult sau incarc-o direct la redresor. Daca sta pe tusa se mai descarca + bateria are 1 an, daca are 1 an si nu a fost plimbata aproape deloc, atunci e normal sa se descarce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manasilviu Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 (editat) Salut, Sunt din Sibiu si am o aprilia pegaso din 98 care nu vrea nici cum sa mai porneasca. Dau la automat, bateria incarcata, bujie nou, benzina vine pe teava de la rezervor si nici vorba sa vrea sa porneasca. Nici un sunet cum ca ar vrea sa porneasca. Ce mi s-a parut insa ciudat este ca aplicand o metoda pe care o foloseam mai demult, dupa ce motorul statea peste iarna nepornit, si anume - dand saua jos, scotand filtrul de aer afara, stropind cu o injectie niste benzina direct in carburator, motorul porneste numaidecat si merge pana arde benzina stropita dupa care revine la starea lui in care nici macar dea semne ca doreste sa porneasca. Mi s-a mai intamplat anul trecut ca in momentul in care pornea, statea o vreme la relanti si pe urma murea motorul scotand cu CLANC foarte puternic de ziceai ca se rupe in bucati tot. Este f ciudat. Initial am crezut ca poate nu ajunge cumva benzina in carburator, dar am desfacut carburatorul si inclinandu-l, a inceput sa curga din el benzina pe la doua gauri in partea inferioara. (imi pare rau daca nu folosesc termeni tehnici insa sunt le am mai mult cu 1 si 0, cu chestiile binare). Am cautat pe net informatii despre cum se regleaza carburatorul si am gasit pe niste forumuri ca suruburile de reglare trebuie inchise complet si apoi desfacute la 3.5 turatii si verificandu-le, erau ok. Inca o chestie interesanta, dand jos carburatorul si uitandu-ma in golurile spre cilindru, se vad acolo urme de benzina. Deci nu benzina cred ca este problema, sa fie cumva din cauza ca nu primeste aer?! Dar atunci de ce porneste cand injectez benzina direct in el prin locul de unde trage aer?! O iau razna.... Daca sunteti mesteri careva, dati-mi de stire va rog, oricum. Daca sunteti din Sibiu, dau si de baut. nu am avut rabdarea sa rasfoiesc toate cele 366 de pagini asa ca daca supar pe cineva punand o problema care s-a mai discutat imi cer scuze. Multumesc anticipat pentru un eventual raspuns Editat Mai 11, 2012 de manasilviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Eu as incerca sa suflu carburatoarele cu aer comprimat....dupa o suflare cu un spray...ceva.Ma gandesc ca o fii ceva obturat peacolo daca zici ca a stat mult timp,cateodata se obtureaza din cauza benzinei,a ...si benzina proaspata sa pui eu am patit la un xvs de nu pornea, am schimbat benzin si apoi merea fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manasilviu Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Eu as incerca sa suflu carburatoarele cu aer comprimat....dupa o suflare cu un spray...ceva.Ma gandesc ca o fii ceva obturat peacolo daca zici ca a stat mult timp,cateodata se obtureaza din cauza benzinei,a ...si benzina proaspata sa pui eu am patit la un xvs de nu pornea, am schimbat benzin si apoi merea fain. o sa incerc si cu aer comprimat. Benzina este nou nouta. Astazi am mai experimentat ceva pentru ca am impresia ca nu se alimenteaza cu benzina, am desfacut camera de nivel sa vad daca ceva nu este in regula pe acolo dar totul parea ok asa ca am inchis o si am incercat sa il pornesc dupa ce evident l-am alimentat de la rezervor. Daca pana acum nu a vrut sa porneasca sub nici o forma de acum incolo mi-am facut viata si mai grea pentru ca aceasta camera de nivel nu mai tine benzina care intra in carburator ci o lasa sa se scurga toata. Deci mi-am dat si mai mult de lucru . Chiar am nevoie de sfatul unui specialist pana nu mai fac o 'minune' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Banuiesc ca ai stricat ceva pe la cuiele poanto si ca nu mai etanseaza cum trebuie. Din cauza asta nici nu va porni. Intrebare: nu cumva curge benzina din carburatoare ? Daca da, trebuie sa le scoti din nou si sa vezi de ce nu inchid cuiele. Poate e ceva simplu... poate e vreo mizerie, vreun fir de ceva... sau poate trebuie reglat nivelul. |Dupa ce totul e pus cum trebuie poti incerca sa pornesti din nou motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Verifica mai bine daca pe bujie nu ai antigel (daca are gust dulceag e clara treaba). La Pegaso garnitura de chiulasa e renumita pentru problemele pe care le genereaza. Sunt toate sansele ca si la tine sa fie puscata garnitura si atunci fenomenul este similar cu ce povestesti tu aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Omul scrie ca ii curge benzina din carburator. Eu asa am inteles din postul de mai devreme. Daca ii curge benzina din carburator... sunt 2 variante: 1 cui sau cuie poanto care nu inchid 2 surub sau suruburi de golire nestranse. Dupa ce rezolva problema asta poate sa treaca mai departe... in caz ca tot nu-i porneste motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.