yzulyka Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Toate bune si frumoase, cu exceptia faptului ca NU as vrea sa am soarta lui Cristi...asta e clar ! In rest, raman totusi la parerea ca Aprilia nu e chiar asa de rea pe cat se spune, problema fiind totusi , in mare parte la rider. Ca nu'si citeste cu atentie user manual'ul. Cat despre PONTON, asa e, imi cer scuze...m'am gandit la pontou si am scris ponton. Se mai intampla ... Ce e de laudat totusi, e ca voi nu sunteti infumurati ca posesorii de BMW. Bravo voua ! Editat Ianuarie 31, 2013 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 N;ai inteles nimic, se pare, din postarile mele. Am sa sintetizez : voi, ceva , faceti gresit. Ce anume ? Am sa ma documentez, si am sa postez concluziile pe care le trag..cele tehnice doar. Spor ! P.S. Incerc sa va ajut...chiar daca postarile mele, sunt uneori mai acide sau subiective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Eu as avea o ipoteza pentru benzina in ulei... In carburi aveti un plutitor care in partea de sus are un ac conic. Plutitorul ala sta in camera de nivel constant. Cand nivelul la gaz scade in camera de nivel constant, plutitorul coboara o data cu nivelul si implicit o data cu el si acul ala conic. Acuma, cand coboara, mai vine gaz din rezevor. Cand nivelul creste, acul ala obtureaa orificiul pe unde vine gazul si novelul ramane iar la o valoare maxima in camera de nivel constant. In timp, acul ala se uzeaza si nu mai inchide perfect, si banuiesc eu ca incepe sa curga gaz. Ala curge si apoi umpre carbu, si se scurge in motor. Trece pe dupa segmenti in baia de ulei. Ca sa verifici daca ai gaz in baia de ulei, scoti putin ulei si pui pe o sugativa. Daca ai benzina o sa iti dai seama. Treaba cu mirosul e relativa si tine mai mult de bunul simt al unora Daca intelegi ce vreau sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Acul respectiv se numeste cui pontou. Si arata cam asa : Pt a nu inchide, e suficient sa prinda mizerie...si DA, se duce benzenul in capul pistonului, apoi se scurge pe langa segmenti in carter. O solutie , pt defectul asta, e sa opresti benzina de fiecare data cand opresti motorul, de la robinetul de la rezervor ( daca exista asa ceva, evident ). Dar daca sunteti dibaci, explicati'mi cum dispare benzina din ulei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 TARE-S CURIOS CUM DISPARE BENZINA DIN ULEI. AM CONCLUZIONAT CA DACA INCHID ROBINETUL DE LA REZERVOR TREABA E OK SAU ??? DACA I FRUMOS SAMBATA O SCOT LA DRUM C-AM CUMPARAT-O DE-O LUNA SI AM MERS CU EA 500m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) TARE-S CURIOS CUM DISPARE BENZINA DIN ULEI. AM CONCLUZIONAT CA DACA INCHID ROBINETUL DE LA REZERVOR TREABA E OK SAU ??? DACA I FRUMOS SAMBATA O SCOT LA DRUM C-AM CUMPARAT-O DE-O LUNA SI AM MERS CU EA 500m @guse iulian observ ca nu citesti ce s-a scris in urma cu 2-3 pagini , ca sa nu mai zic ca nu te documentezi despre intretinerea acestei motociclete . Intrebi despre lucruri discutate nu numai aici dar si pe forumuri straine . Editat Ianuarie 31, 2013 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 MULTUMESC DE SFATURI. SUNT NOU NOUT INTR-ALE MOTOCICLISMULUI .UNDE GASESC UN MANUAL DE INTRETINERE APRILIA PEGASO IN ROMANA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) Salut. Daca imi aduc bine aminte, citisem pe undeva (cred ca pe F650 FAQ) ca acel cui pontou se aseaza pe un o-ring care ar trebui schimbat din cand in cand, tocmai pentru a se evita situatia cu benzina in ulei. Edit: "The f650 is fitted with mikuni carbs. These carbs are well built,however the rubber o-rings that seal the float hangers and neddle seatsonly last so long. I would recomend replacing then every 6000 miles. Thereason your carbs leaked after a total cleaning is due to un-seatingthe o-rings. The rubber gets hard and remain flat so when the parts areput back together, they stay flat and do not provide the seal thusallowing small amount of gas to seep. You do not have to get mikuni orBMW o-rings. Take the float hangers and float needle seats to anautomotive shop and buy o-rings for pennies. Use some oil on the o-ringswhen placing to avoid cutting the rubber. I would not recomendadjusting floats level as they do not change position under normaloperating conditions and they are tricky to adjust." http://www.f650.co.uk/forums/archive/index.php/t-9126.html Editat Februarie 1, 2013 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Salut. La un pegaso 97 ml am schimbat filtru de aer (nou) si tot da rateuri pe reducere(pusca) ......ce poate sa mai aiba ....ca este foarte enervant......multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Nu miroase a benzina ne arsa dupa mine ,fum negru nu scoate ,de consumat nu stiu daca ....si referitor la reglaj nici macar nu stiu de unde ... Apropo cat consum pegaso ...??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Pentru consumul dat de producator consulta manualul.Oricum e estimativ consumul dat in carte!Ea consuma,dupa cum o tragi! Eu scoteam un consum intre 4,2 si 4,5 in afara la un rulaj constant intre 90-100 km/h(regim de croaziera).In oras consumul scos de mine era de 5,5 si 6,0.Daca o tragi in reprize,consuma si mai mult.E nervoasa,dar ii este foarte sete! La carburatoare nu are rost sa umbli inca,pana nu circuli si faci un litrometraj.Stabileste consumul ei si apoi fa,eventual un reglaj la aer si benzina.Asta e parerea mea. UN PRIETEN DE AL MEU CAUTA DE CUMPARAT UN CDI SI BENDIX(FREEWHEEL)PENTRU UN APRILIA PEGASO 1995.CONTACTATI-L LA 0755168208.VA MULTUMESC. daca merge de la 94,am eu CDI. Marti il pot duce la cluj.probat etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 @Adi cube: trage aer fals sau amestecul e prea sarac ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 (editat) vand carene fata/spate 500 lei, aripa fata 150 lei, roata spate 150 lei, galerie evacuare 100 lei + alte plastice+altele 0762658777 lucian_ghituica@yahoo.com Editat Februarie 3, 2013 de Unknown13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Salut. Ieri m-am apucat sa umblu pe ici pe colo pe la motor, impreuna cu un prieten (ma rog, mai mult el, dar m-am invartit si eu pe langa). Am montat semnalizatorul spate dreapta, cel original fiind spart (lipsa). Bineinteles ca am cumparat un set din targ (Vitan) la 20 lei. Dupa ce am montat semnalizatorul, am observat ca, la actionarea semnalului dreapta, luminile de la semnalizare (atat fata cat si spatele) stateau aprinse, fara a se aprinde cu intermitenta. Dupa mai multe cercetari, am descoperit ca becurile de pe chinezariile din targ aveau alta putere, motiv pentru care releul care actioneaza semnalizatoarele nu producea intermitenta. Rezolvarea - un set de becuri de la Petrom (7 lei). Atentie ca au mai multe puteri, la acelasi model. Eu am de 10 W. Nu stiu daca s-a mai discutat despre asta, insa am postat pentru a ii ajuta pe cai care vor intampina problema asta. In alta ordine de idei, am observat ca din stopul de frana iese un cablu care are o mufa cu doi pini mai lati care nu este mufata nicaieri (sta sub sa) (este posibil nici sa nu intre in stop, doar ca este legata impreuna cu cablurile care duc la stop). Aveti idee de la ce poate sa fie? Mentionez ca functioneaza stopul la ambele frane. Alte probleme: nu functioneaza indicatorul de la benzina si turometrul. Ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) S-ar putea ca acel cablu cu doi pini sa fie pt Topcase. Banuiesc, nu stiu exact. In alta ordine de idei , caut amortizor spate, pana in 200 lei sa fie. Editat Februarie 4, 2013 de motan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Se vinde motor aproape complet de Aprilia Tuareg Wind 600.Se cumpara bendix(free-wheel)de Aprilia Pegaso 650.Pentru ambele relatii la telefon 0740146596,ALIN. Becurile de semnalizare pe original sunt de 10w.Daca se pun de 5w sau 21w,releul de semnalizare nu mai "clipeste",asta am patit si eu. Pentru indicatorul de benzina,ai urmatoarele posibilitati:becul din bord ars,contact imperfect la becul din bord sau jos langa robinetul de benzina si cea mai naspa poate fi,faptul ca sonda de nivel din rezervor s-a defectat!Verifica-le pe rand. Turometrul e actionat prin cablu.Desfa camasa cablului din spatele ceasului(dai carena cu farul jos si ai acces la el,cat si la becul de benzina) si vezi daca,dupa ce pornesti motorul cablul se invarte in camasa sau nu.Daca nu se invarte,ori nu e bagat in motor cat trebuie ca sa-l actioneze(impinge-l usor cu degetul inauntru si vezi daca nu incepe sa se invarta),ori e rupt in camasa(asa am patit eu!).Daca cablul se invarte,e dus ceva in ceasul turometrului.Schimba ceasul turometrului. Cat priveste cele doua fire"in plus",e posibil sa isi fi pus lampa de iluminat nr de inmatriculare,cineva dinaintea ta.Sau poate e de la lampa de mers inapoi!!! Merci mult. Asa o sa fac. Si va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 SAMBATA SI DUMINICA A FOST SOARE LA BUZAU SI AM SCOS MOTO LA O PLIMBARE [ prima mea plimbare de cand am luat permis] ASTA DA VIATA A FOST Cand am parcat o am vazut un cablu [ASEMANATOR CU UN CABLU DE ACCELERATIE]ce atarna pe partea stanga cam deasupra pedalei de schimbator care avea in capat o rotita zimtata CE O FI ALA??? DIN NOU AM NEVOIE DE VOI. SPER SA VA FIU SI EU CU CEVA DE FOLOS VREODATA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Cred ca e reglajul de avans. Parca. Am inteles ca asa trebuie sa stea... Auziti, copii? Voi de unde va cumparati cauciucuri? Ca m-au cam speriat preturile de pe net... 600 lei cel mai ieftin set? Nu ati identificat o sursa mai ieftina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Acea rotita zimtata ce atarna este surubul de reglaj al relantiului.Daca nu ar atarna acolo unde o vezi,ar fi cam greu sa reglezi relantiul!Daca invarti in orice sens de el,vei vedea ca ori creste turatia,ori scade.Nu e nimic cazut sau defect!Nu te mai panica pentru orice ti se pare in neregula. Pe baza unor astfel de reactii,creaza altii mituri cum ca,la Aprilia ceva cade,se strica sau nu e ok! PS:asa-i ca a scazut la loc nivelul de ulei? Incearca pe site-ul asta,mai copile: www.heidenau.ro .Vezi modelul K60 pe fata si K60 Scout pe spate.Eu le-am probat si testat,dupa cum am mai postat nu demult.Desi impreuna trec de 600 de roni,e calitate germana!Vezi ca ai nevoie de stabilitate si aderenta cu adevarat,nu ca la masina!Nu fi zgarcit cu chestia incaltatului la mobra,niciodata! La fel de adevarat e si faptul ca,nu tot ce e scump e si bun! Valabile! Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Nivelul la ulei a mai scazut putin,iar [panica] vine de la faptul ca nu am mai avut moto si nu vr. sa ma prinda sezonul nepregatit. AS FI CURIOS DACA MAI ARE CINEVA APRILIA PEGASO IN BUZAU. MULTUMESC PT. RASPUNS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Nu miroase a benzina ne arsa dupa mine ,fum negru nu scoate ,de consumat nu stiu daca ....si referitor la reglaj nici macar nu stiu de unde ... Apropo cat consum pegaso ...??? La mine pegaso cube '98 carburatie, consumul era 5,5 Bucuresti-Sibiu (pe autostrada), iar in oras 8,6~8,7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 a rezolvat prietenul tau cu cdi-ul? nu mi-a raspuns la tel.Sunt la cluj cu piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 bafta domnilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 FURTUNUL CARE DUCE ULEIUL IN MOTOR (CEL DE PE CADRU) ARE VREO SITA SAU CEVA DE GENUL ASTA LA IESIREA DIN CADRU??? DACA DA, SPUNETI MI VA ROG DACA SE SCHIMBA SAU SE CURATA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.