Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Inainte de a pune bujia, arde-o mai intai. Pune-o pe foc la aragaz si las-o vreo 5-6 minute. Dupa care scobeste cu un ac sau ceva ascutit interiorul, langa electrod.

Editat de motan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut aprilisti,salut cristi, va rog nu mai vorbiti de nisoare ca-s satul, azi am mers cu ea (mobra) si nu mai stiam de unde ma bate zapada din vazduh sau de pe parbriz, clar am facut " acupunctura oculara" si am fost ca si iepurasul de paste, ca daca am avut tupeul sa las viziera in jos nu mai vedeam de "ceata". SI CULMEA sa vezi pin la taietura turcului ma insotit un "coleg de soarta cu un bmw (moto), si tare m-am bucurat ca nu sint singura atractie a tirgului. da a fost fain (acum de acasa si de la caldurica cugetare). apropo i-ati spus baiatului cu cheia de bujie sa nu cumva sa isi cumpere din alea groase in carne ca nu ii intra pe chiuloasa? in alta ordine am eu un telescop spate cu reglaj intensitate. apai no asfalt uscat la toata lumea. ps cristi ce fac cu berea ca ingheata? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Voi cand porniti motorul la pegaso (rece) este normal ca radiatorul sa fie cald ......se incalzeste o data cu motorul.....dupa cateva secundee el incepe sa se incalzeasca....nu ar trebui sa fie rece daca are termostat si sa se incalzeasca doar cand deschide termostatul...in rest functioneaza perfect dupa 80 se porneste termocupla........in mers pe cat trebuie sa stea apa??

daca merg cu viteza 1 sta apa pe 80 ....daca dau a 2 scade orice ar fi panta orice.....ceva normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La roata dintata de mai sus difera numarul de dinti de la o serie la alta . La seria GA are 55 , la MX (si posibil si la ML) are 61 . Deci atentie !

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...Am tot cerut ajutor la o aprilia ml in legatura cu detonarile la decelerare.....Am rezolvat problema......A citi pe aici pe topic paginile mai vechi si am gasit ceva despre o rezistenta undeva deasupra bateriei....a inlocuito pe cea veche de 4.5 k ohmi cu un de 10 k ohmi si s-a rezolvat ....am luat motorul de la cineva care aduce din italia motoare si am inteles ca acolo se modifica aceasta rezistenta pentru noxe... multumesc mult////!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa pornesc aprilica! nu stiu exact ce i-am facut sau daca am avut vreo influenta de fapt. singura probema e ca sta pe la 1000 rpm, deci moare, a mers doar sa o tin putin accelerata pe la 1800-2000 cat sa se incinga uleiul prin piese, ca m-am gandit ca asa trebe. deci vreo 10-15 minute. asta cu socul tras. fara el, moare din prima. nu reusesc sa reglez relantiul si nu stiu de ce. am putut sa invart pana in dreapta maxim, dar nu si invers. parca invart in gol cumva. nu stiu exact principiul de functionare al mecanismului, asa ca nu stiu daca poate fi ceva stricat sau sunt eu incepator paranoic.



ma gandesc ca o fi valabila discutia asta /index.php?/topic/80133-posesori-de-aprilia-pegaso-650uniti-va/page-105&do=findComment&comment=2412646

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca traim intr-o tara in care banii ii castigam pocnind din degete, Te rog , nu ma fa afirmatii de genu asta ca nu isi are rostul. Acum o saptamana ai zis ca vrei 300 lei pe el, Si da, tot mi se pare scump. Nu pricep care este problema ta daca eu nu ti-am acceptat oferta. Iti puteam fi client la piese, pentru ca mai am nevoie, dar bunul simt vad ca nu sta de partea ta. Spor la vanzare!

Editat de motan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa pornesc aprilica! nu stiu exact ce i-am facut sau daca am avut vreo influenta de fapt. singura probema e ca sta pe la 1000 rpm, deci moare, a mers doar sa o tin putin accelerata pe la 1800-2000 cat sa se incinga uleiul prin piese, ca m-am gandit ca asa trebe. deci vreo 10-15 minute. asta cu socul tras. fara el, moare din prima. nu reusesc sa reglez relantiul si nu stiu de ce. am putut sa invart pana in dreapta maxim, dar nu si invers. parca invart in gol cumva. nu stiu exact principiul de functionare al mecanismului, asa ca nu stiu daca poate fi ceva stricat sau sunt eu incepator paranoic.

 

ma gandesc ca o fi valabila discutia asta /index.php?/topic/80133-posesori-de-aprilia-pegaso-650uniti-va/page-105&do=findComment&comment=2412646

Vezi ca s-ar putea sa fi iesit cablul din clema care il leaga de "surubul" de relanti. Mie mi s-a intamplat asta si avea aceleasi simptome. baga si tu un ochi acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca s-ar putea sa fi iesit cablul din clema care il leaga de "surubul" de relanti. Mie mi s-a intamplat asta si avea aceleasi simptome. baga si tu un ochi acolo

mersi de sugestie, asta era si mersi cristi pentru ajutor :grinbandit:

mai urmeaza sa reincarc bateria si sunt gata de calarit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza! Baieti, da-ti-mi va rog o idee. Eu lucrez in Santierul Naval si am posibilitatea sa fac ORICE pe acolo, TOT ce tine de metal-nemetal. Ce imbunatatiri, schimbari, modificari as putea sa fac la mobra? EU ma gandeam ca as putea sa-mi fac tobele din inox, cu tot cu plecarea din motor. Sau crashbar-uri ... Voi ce-mi sugerati ?

Editat de motan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cric central , carenele dublate cu tabla de inox , suporti genti laterale din inox , portbagaj inox , top-case inox , cutii laterale inox , tobe evacuare inox , ghidon inox . Sau daca este posibil in loc de inox , titan .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...