cristiangsl Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Si zimtii la cheie dupa ce ii face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 dupa butuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Si cu cipul de la HISS cum face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 (editat) Ti-am spus..omul are sculele necesare sa-ti rezolve problema. Cauta-l si ia legatura cu el Editat Septembrie 7, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Posibil sa ai o veste proasta...daca ai cheie cu chip si ai pierdut tot, deci si master key, nu stiu daca o sa gaseti in RO sa-ti faca cineva cheia si programarea cu ECU..cauta.. eu nu am gasit timp de 2 luni, mai aiurea unul care se credea mare specialist a taiat ECU si ajunga la procesor, in final la facut praf tot. Pe vezi un video cam face un tip din Australia, taierea mecanica si programarea..si ce scule are. Cauta poate a aparut unul care stie cu ce se mananca partea aceasta. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Sa inteleg ca mai bine o vand pe piese ) E bataie de cap mai mica ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Nu..cauta poate gasesti, eu in final am cumparat ECU si chei din Germania/ ebay.de pentru un kaw 12 , de la un alt motor ...aceeasi situatie, am cumparat-o din RO cu toate cheile pierdute. Exista solutii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Pana la urma mai ai vreo cheie sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Nu mai am nici una cu una am cumparat mobra...si mi-a fost lene sa fac o copie...lenea costa se pare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Rascoleste Internetul poate gasesti pe cineva capabil....sau cel mai bine cauta cheia, poate o gasesti si scapi de necazuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Sa inteleg ca mai bine o vand pe piese ) E bataie de cap mai mica ... Sau, cumperi un ECU din USA, varianta e State nu are HISS, doar se inverseaza 2 fire la mufa ECU-ului, treaba de 10 minute, fara taieturi fire. Pe ebay, costa 100$. Rezolvi cel mai ieftin asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Adica doar ECU USA si o cheie facuta de lacatus si gata? Elimin din ecuatie cipul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 0762753269 incearca o intrebare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Am gasit-o pana la urma pe afurisita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Fugi repede si fa o copie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Ii fac si duplicat si copie xerox si copie autentficata notarial...de toate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omgs Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 (editat) Sal. sa stins bordu ( merg doar semnale si becul de la his tot este stins ? Ceva sfaturi Editat Septembrie 15, 2014 de omgs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 (editat) Sal. sa stins bordu ( merg doar semnale si becul de la his tot este stins ? Ceva sfaturiAr fi fost ideal mai multe detalii:Moto,tip,an fabricatie,cum s-a intamplat,si ceva mai eplicit ca nu am inteles mare lucru din asta: "merg doar semnale si becul de la his tot este stins ?" Asta suna cam asa: Sun un doctor si spui ca ti-e rau! Ceva sfaturi? Editat Septembrie 15, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omgs Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 (editat) Cbr1000rr2006 .am pus bateria sambata si am iesit sa fac cativa km dupa 10 min am opservat ca turometru este mort displeiul stins am pus avarile si erau functionale .mam tot uitat pe la mufe nici becu de neutral nici becu de rezerva nu se aprind.motorul merge normal curent ajunge la baterie .becul pe pozitie ok Editat Septembrie 15, 2014 de omgs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 mie cand mi-a facut asa, era dus statorul :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omgs Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 mie cand mi-a facut asa, era dus statorul :| eu sper sa fie o mufa inca nam dat carena fata jos si nici sigurantele nu leam verificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 (editat) Posibil sa ai o mufa oxidata la bord sau conectori principali cei din carena..dar verifica foarte bine incarcarea,sa nu ai o tensiune mai mare sau insuficienta. Problema ta se pare ca este din alimentarea bordului..masa sau plusul sunt intrerupte. Este problema cunoscuta la 1000 RR cade statorul. Editat Septembrie 15, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omgs Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 Posibil sa ai o mufa oxidata la bord sau conectori principali cei din carena..dar verifica foarte bine incarcarea,sa nu ai o tensiune mai mare sau insuficienta. Problema ta se pare ca este din alimentarea bordului..masa sau plusul sunt intrerupte. Este problema cunoscuta la 1000 RR cade statorul. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 Salutare prieteni iubitori de 2 roti...as dori si eu niste pareri despre acest tip de motoreta! multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 (editat) Modelul este unul fiabil si cu o ciclistica buna dar dat fiind faptul ca este o sportiva care are cativa ani in spate conteaza foarte mult cum a fost intretinuta, daca nu a fost intretinuta, doar fugarita si pasata de la un proprietar la altul eu zic sa nu te bagi, repari una si cade alta, un cerc vicios. Spor! Editat Septembrie 16, 2014 de Error Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.