karoly.balint Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Am un DR Z 400 S din 2001 si am patit urmatoarea chestie -am mers cu el si dupa cateva zile am vrut sa l pornesc din nou si p[auza iar de sub sa se aude un tacanit puternic. am desfacut saua si zgomotul provine de la o chestie turnata in plastic in care intra doua mufe cu multe fire. daca pute ti sa mi spune ti careva ce poate fi si cam ce ar trebui facut sau daca ati mai patit asa ceva. La partea electronica sînt bita! Dar încearcă sa ceri de la un coleg drz-ist chestia aia din plastic împrumut și vezi dacă pornește cu ea. Daca si cu alta aprindere sau ce o fi țăcănește atunci altundeva trebuie căutată hiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 (editat) Am un DR Z 400 S din 2001 si am patit urmatoarea chestie -am mers cu el si dupa cateva zile am vrut sa l pornesc din nou si p[auza iar de sub sa se aude un tacanit puternic. am desfacut saua si zgomotul provine de la o chestie turnata in plastic in care intra doua mufe cu multe fire. daca pute ti sa mi spune ti careva ce poate fi si cam ce ar trebui facut sau daca ati mai patit asa ceva. mai mult ca sigur ca ti s-a terminat bateria. trebuie s-o incarci dupa aia daca se invarte si tot nu porneste fa ce ti-a zis dexter Editat Septembrie 18, 2009 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karoly.balint Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 mai mult ca sigur ca ti s-a terminat bateria. trebuie s-o incarci dupa aia daca se invarte si tot nu porneste fa ce ti-a zis dexter S-ar putea! Oricum dacă reușești sa o pornești scrie și tu ce a fost problema sa învățam și noi. O mica șmecherie în cazul în care sta motorul mai mult timp, am învățato și eu de la alti și funcționează!! dai drumu la benzina, tragi socul,înclini motorul spre stînga pînă începe sa picura pe jos benzina prin țeava de supra plin a carburatorului, îndrepți motorul și o ja la prima cheie, mai ales iarna e super s-al pornești asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 S-ar putea! Oricum dacă reușești sa o pornești scrie și tu ce a fost problema sa învățam și noi.O mica șmecherie în cazul în care sta motorul mai mult timp, am învățato și eu de la alti și funcționează!! dai drumu la benzina, tragi socul,înclini motorul spre stînga pînă începe sa picura pe jos benzina prin țeava de supra plin a carburatorului, îndrepți motorul și o ja la prima cheie, mai ales iarna e super s-al pornești asa! am avut 4 dr-z-uri noi pe mana....daca nu le pornesti in 5 zile nu maI pornesc nici legate de tren. eu suflam usor c-o pompa de bicicleta prin furtunul care iese din carburator apoi o ia la prima atingere a butonului. n-am incercat cum zici tu dar cred ca metoda ta e mai buna..... scartaitul ala vine de la releu care nu mai sta cuplat din cauza tensiunii mici in baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karoly.balint Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 am avut 4 dr-z-uri noi pe mana....daca nu le pornesti in 5 zile nu maI pornesc nici legate de tren.eu suflam usor c-o pompa de bicicleta prin furtunul care iese din carburator apoi o ia la prima atingere a butonului. n-am incercat cum zici tu dar cred ca metoda ta e mai buna..... scartaitul ala vine de la releu care nu mai sta cuplat din cauza tensiunii mici in baterie Si cu pompa cam acelas efect se produce aerul apasă plutitorul în jos asa se inunda mai mult camera de plutire și primește motorul un amestec mai bogat pentru puțin timp suficient sa pornească. Eu am pornit motorul in felul asta după o luna jumate de stat,pe timp de iarna si,nu am avut probleme,dar înainte pînă am aflat de trucul asta dădeam și eu de cîteva ori la demaror pînă pornea asta după o săptămînă de stat. Funcționează metoda asta, mi aduc aminte ca se chinuiau uni dincolo pe timp de iarna cu sprayuri, redresor pe baterie și uscător de par la filtrul pt aer cald ......)) Dupa ce au încercat asa toți au scris pe forum ca este o metoda buna de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 am intrebat la reprezentanta la suzi si am avut noroc sa dau peste cineva istet care m a lamurit rapid in problema mea: este releul de pornire care daca nu are destul curent de la baterie tacane deci am incarcat bateria si porneste ca in zilele calde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 am intrebat la reprezentanta la suzi si am avut noroc sa dau peste cineva istet care m a lamurit rapid in problema mea: este releul de pornire care daca nu are destul curent de la baterie tacane deci am incarcat bateria si porneste ca in zilele calde acelasi raspuns l-ai primit si aici in Sep 18 2009, 04:51 PM , acum 3 zile... nimeni nu e profet in tara lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 acelasi raspuns l-ai primit si aici in Sep 18 2009, 04:51 PM , acum 3 zile... nimeni nu e profet in tara lui. ok intai am scris si pe urma am citit ce au scris colegii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Va salut, posesori de DRZ. Un prieten si-a cumparat un DRZ 400 E si din senin a inceput sa nu mai tina relanti-ul. L-am ajustat desigur din rotita de reglaj, insa acum functioneaza ciudat, in sensul ca dupa o accelerare, relanti-ul ramine destul de sus. Daca incerci sa pornesti de pe loc, usor, fara sa accelerezi, relantiul coboara. Apoi daca il accelerezi ramine din nou sus. Am demontat carburatorul de pe motor, l-am desfacut si curatat, insa problema nu a disparut. Stii cineva ce poate fi? Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 L-am ajustat desigur din rotita de reglaj, insa acum functioneaza ciudat, in sensul ca dupa o accelerare, relanti-ul ramine destul de sus.Daca incerci sa pornesti de pe loc, usor, fara sa accelerezi, relantiul coboara. Apoi daca il accelerezi ramine din nou sus. Verificati "aerul fals". Poate are vreo fisura undeva, colier slabit, surub nestrans, arc slabit sau un o-ring uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Verificati "aerul fals". Poate are vreo fisura undeva, colier slabit, surub nestrans, arc slabit sau un o-ring uzat. Multumesc pentru raspuns. L-am vazut aseara tirziu, dupa ce rezolvasem problema. Intr-adevar era vorba de aer fals, pe la un by-pass despre care noi credeam ca e un robinet de benzina care trebuie lasat deschis. Cel putin asa am inteles de la vechiul proprietar. Nu am fost atenti sa vedem ca de fapt este un by-pass de la intrarea in carburator la intrarea in motor. Dupa ce l-am inchis (asa cred ca e inchis, atunci cind e apasat butonul albastru, la fel ca cel de la soc) am slabit surubul de reglare a relantiului apoi am reglat jiclor-ul de relanti pina am obtinut o functionare normala. Acum merge perfect. Ramine totusi intrebarea: la ce e bun acel by-pass? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Ramine totusi intrebarea: la ce e bun acel by-pass? De la motor la carburator?! Nu cumva este epuratorul de gaze? Mesaj completat De la motor la carburator?! Nu cumva este epuratorul de gaze? Mam interesat: se pare ca DRZ-ul are un sistem de control al vaporilor de benzina. Cum se regleaza nu stiu. Cauta pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 De la motor la carburator?! Nu cumva este epuratorul de gaze?Mesaj completat Mam interesat: se pare ca DRZ-ul are un sistem de control al vaporilor de benzina. Cum se regleaza nu stiu. Cauta pe net nu cumva acel buton albastru e "socul de cald"? am mai vazut la WR asa ceva. cand e motorul innecat (dupa ce a luat fo tranta) se trage socu' de cald si da mai mult aer la motor (pt. ca benzina are din belsug atunci). am testat cu si fara acel soc si porneste mult mai repede cu el tras dupa ce ai luat trante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 (editat) nu cumva acel buton albastru e "socul de cald"? am mai vazut la WR asa ceva. cand e motorul innecat (dupa ce a luat fo tranta) se trage socu' de cald si da mai mult aer la motor (pt. ca benzina are din belsug atunci). am testat cu si fara acel soc si porneste mult mai repede cu el tras dupa ce ai luat trante. Se pare ca ai dreptate. E un fel de soc de cald. Asa mi-a zis si un expert de pe thumpertalk.com. Are sens. Mai mult aer, ca benzina este. O sa vad data viitoare. Multumesc. Numai bine! Editat Septembrie 25, 2009 de GDan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Am cazut cu moto pe iarba la viteza mica pe pertea stanga si am obs ca ghidonul nu mai statea perpendicular pe roata din fata. am verificat suruburile de la juguri, cel care tine furca ce mai era pe acolo si totul pare ok. ca sa l pun inapoi am blocat roata fata si am tras de ghidon acesta a revenit la pozitie. oare ce nu e in regula ca s a strambat asa de usor si la fel ca am reusit sa l trag la loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius A Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Salut, Verifica cat de stranse sunt suruburile ce sustin telescoapele fata pe jug. Acelasi lucru l-am patit si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Salut, Verifica cat de stranse sunt suruburile ce sustin telescoapele fata pe jug. Acelasi lucru l-am patit si eu. e normal....uneori sa se intample asta. pe loc se remediaza cum ai facut tu. cand ajungi acasa desfaci suruburile si le strangi la loc. sa nu faceti prostia sa le strangeti tare pt ca asa e gandita treaba, ca energia sa se disipe in telescoape si in jambe ca sa nu se strambe furca. suruburile de sus(de la jamba de sus) se strang la 30 de N/m iar cele de jos la 32 N/ml. alea care prin axul rotii la 24 daca nu ma insel. e important sa le strangeti ca la carte! faceti rost de manualul de reparatii ca acolo e tot ce tre sa stiti ca aia stiu mai bine decat vreun mecanic de dacie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Multumesc ff mult pt sfaturi. imi fac rost de cheie dimamometrica si trec la treaba. oare nu stii cat tre stranse si cele de la juguri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Cauciucuri Bridgestone Trail Wing noi. Bridgestone TW 42 120/90 -18 65P Bridgestone TW 41 80/100 -21 51P Pret 150 EUR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karoly.balint Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Ce părere aveți despre urmașul DR-Z ului?? http://www.youtube.com/watch?v=qsX09DlsK3M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Ce părere aveți despre urmașul DR-Z ului?? http://www.youtube.com/watch?v=qsX09DlsK3M e faina motoreta dar nu prea are legatura cu drz-ul. imi face cu ochiu insa e dedicata exclusiv off deci nu poate inghiti si zeci de mii de km de asfalt. sa speram ca o sa faca si o versiune dual sport adica sa fie fiabila pt utilizare zilnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Ce bujie folositi la drz, NGK sau DENSO, care e mai buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Ce bujie folositi la drz, NGK sau DENSO, care e mai buna? eu am folosit ngk (schimbata la 12000 km) dar in carte da ambele variante. n-am avut probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 cu ce se curata lantul de noroi praf etc nu vreau sa folosesc spray pt curatire lant(inteleg ca este exclusa folosirea benzinei?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) cu ce se curata lantul de noroi praf etc nu vreau sa folosesc spray pt curatire lant(inteleg ca este exclusa folosirea benzinei?) Motorina. Cu 1L cureti de 3-4 ori lantul. Iei o pensula, o inmoi in motorina si dai pe lant. Repeti pana se vede ca nou. Numai nu face asta cu motorul pornit ca e periculos la degete. Editat Martie 22, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.