Toată activitatea
- Ora trecută
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Pai atunci vezi declaratia lui MM :)...ori si el vb prostii? -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
La cate bălarii a semanat in ultimii ani in care l-am urmărit cat de cat, iti cam dau dreptate -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Offf.. declaratiile flamboaiante ale lui Carlo Pernat... omul este o pata de culoare in paddok. Un fel de Miki Alexandrescu al MotoGP-ului. Repet, nu ii contest talentul, toti pilotii din MotoGP sunt supertalente, dar sa il pui pe Q pe picior de egalitate cu MM, este rizibil... Cum spuneam, marketing. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
baiatu ala Pernat, dupa ce vorbeste trebuie trasa apa. - Azi
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
-
Nratzaaaaa si diiii, Spor!
-
Mneata de la
-
Buna dimineata!
- Ieri
-
Service BMW in Bucuresti .
topic a răspuns lui mircea.cazachevici în vik55ul Service si intretinere curenta
Am avut o singura data de a face cu Bavaria si nu mai vreau. Chestii gen "platesti acum piesa si vine intr-o luna", ca dupa o luna sa vina cu scuze de genul "tocmai se muta depozitul din Germania si e debandada, va rog mai asteptati". Dupa vreo 2 luni jumatate am reusit sa intru in posesia piesei. Si am trecut si eu prin faza cu nu raspund la mail, nu stie nimeni in afara de persoana de la vanzari ce e cu comanda mea iar persoana nu mai raspunde la telefon cu zilele.... Zici tu ca "sefii" sunt spirt? Eu cred ca de la cap se impute pestele. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Ai dreptate cu pilotii de teste dar...vedem luni. Sperăm să nu plouă și atunci Oricum își vor spune impresiile despre V4 weekendul asta....și probabil vom vedea și niște timpi credibili. Eu spun ca a reușit sa arate ca e peste actuală concurență. Și e singurul pilot care l-a forțat cu adevărat pe Marquez și despre care Marquez a spus în multiple rânduri ca il vede ca pe un adversar la titlu,chiar și în 2019 când Quartararo nu reprezenta mai nimic în afara de câteva clasări bune în top 8.Cam la fel cum spune despre Acosta acum. Daaar,până nu va avea o moto cel putin la 90% din performanţele motoretei Ducati (pe care e Musiu Marquez și cred ca își va prelungi contractul și încheia cariera la Ducati),Quartararo nu va avea nici o șansă reala la titlu. Marquez în 2023 ne-a arătat cu prisosință ca oricât de talentat e un pilot nu poate suplini materialul de concurs,so...până nu ajunge pe o moto cu performanţe similare Ducati...vorbim degeaba. Restul sunt povești : Quartararo Jorge Martin Acosta...nu fac împreună o ceapă degerată fără o moto competitivă sub ei. Așa că...pana scoate Aprilia o racheta sau se schimba gumele și poate poate ii ajuta pe Honda si Yamaha....Bagnaia cu maturile lui rămâne singura speranță la o batalie pt campionat.Asta e situația... ...in alta ordine de idei,cum campionatul e cam transat pt primele 2 locuri,se pare ca AM se gandeste deja ce va face anul viitor - si nu vrea GP25 ALEX MARQUEZ: 'I'M NOT INTERESTED IN SIGNING A CONTRACT WITH DUCATI, I JUST WANT A GP26' Alex Márquez emphasized that he is not interested in signing a direct contract with Ducati, but only wants a factory GP26 bike to compete on an equal footing with his rivals. Currently, Ducati's strategy is to field two Gresini Racing bikes from last year, but Alex's consistent performance as Marc Márquez's main rival opens the door to a change in the 2026 season.VR46 team manager Alessio "Uccio" Salucci also stated that they have agreed to continue with one factory bike and one non-factory bike, so there is no intention to hinder Gresini's opportunities. However, the final decision rests with Gresini Racing and Nadia Padovani, who must consider economic factors, as the cost of a GP26 is significantly different from a GP25. Alex himself emphasized that he is already under contract with Gresini and is simply encouraging the team to invest in order to provide greater opportunities. "I want to be able to play on equal terms, help Ducati through testing, and prove myself. Nothing concrete is yet, but I want to take a step forward." -
Consum ulei - Honda CBR900RR
topic a răspuns lui radu86 în RazvanLNIul Service si intretinere curenta
:))), nu stiu de ce initiatorul a intrebat AI-ul. Eu am intrebat AI-ul numai ca sa vad daca imi raspunde acelasi lucru. Important este ca initiatorul s-a lamurit. -
Consum ulei - Honda CBR900RR
topic a răspuns lui Cavaleru în RazvanLNIul Service si intretinere curenta
plm, aveti nevoie de AI ca sa intelegeti ce v-am explicat in limba romana.... dc plm nu ati intrebat de la inceput AIul si mai intrebati aici sa ne pierdem timpul sa va raspundem... -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Pe o moto buna, sigur ar face mai bine decat acum. Probabil ar fi foarte des pe podium sau in preajma podiumului. Eu spun doar ca nu mai are sanse prea mari la un nou titlu, cu actuala concurenta. -
ilarionciobanu îl urmărește pe Consum ulei - Honda CBR900RR
-
Consum ulei - Honda CBR900RR
topic a răspuns lui ilarionciobanu în RazvanLNIul Service si intretinere curenta
Practic . . . stii literele, citesti cuvintele si adesea intelegi un text scris. Chiar daca nu intelegi mereu textul, stii literele si cuvintele. Vezi? Si eu ma contrazic singur: intelegi, da’ nu intelegi -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Pai nu prea ne elucidam pentru ca nu Q va pilota v4le peste 3-4 zile. Stim prea bine cum e cu pilotii de teste. Vezi Pirro care cu super mobra ducati era tot ultimul si in plus de-asta ăla e pus acolo sa testeze una alta si nu sa dea full cox ca unu cum ar fi Q, etc -
In alea mentionate de tine am mers doar pe autostrazi. Doar in Austria si Italia m-am pimbat. Si am spus doar ca se poate merge legal in siguranta, normal ca n-am stat sa ma uit la vitezometru pe Grossglockner si alte pasuri. In schimb in Austria, cu exceptia zonelor din jurul marilor orase unde ai limitari IGL care sunt foarte stricte si amenzi imnse, pe autostrazi, zic, se merge frecvent peste limita de viteza, atat iarna, cat si vara. Si am observat ca politia opreste pt viteza doar daca exagerezi, gen 200 la ora. In schimb pe DN, DJ stau cu radarele la greu si opresc la cea mai mica depasire de viteza. Bine, n-am vazut asa ceva pe pasuri, in schimb am vazut politist pe vitezana de politie pe un pas care era acolo special pentru motociclisti. Se uita din mers la tobe, la cum mergi, dupa care ii dadea blana de nu te tineai dupa el pe curbe. Apoi il ajungeai mai sus mergand cu un grup de mobre si apoi iar se ducea. Mi-a lacut abordarea.
-
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Diiiiii -
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui Cavaleru în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
ce treaba are senzoru abs cu curgerile de lichid? iti curg furcile? -
Nu doar Austria/Elveția. Am făcut o tura de Slovacia-Polonia-Cehia-Ungaria și am mers peste limite (nu mult dar înțelegi ce zic) și asta nu pe autostrăzi (le-am evitat ca pe draci). Pe autostrăzi in schimb nu poți merge mai tare ca sunt camere peste tot. Pe drumurile celelalte in schimb e de vis.
-
Service BMW in Bucuresti .
topic a răspuns lui DonFlamingo în vik55ul Service si intretinere curenta
Sunt alții acum, 2 mai tineri dar tot greu se mișcă. La fel și pe partea de vânzări, sunt 2 noi pe care i-au luat de la Motohub și care dorm pe ei (chiar nu știu de ce I-au luat). Dar "șefii" ca să zic asa, sunt spirt la Bavaria. -
Vineri 12 Septembrie 2025 09:30-09:45 MotoE™ Free Practice 10:00-10:35 Moto3™ Free Practice Nr. 1 10:50-11:30 Moto2™ Free Practice Nr. 1 11:45-12:30 MotoGP™ Free Practice Nr. 1 13:35-13:50 MotoE™ Practice 14:15-14:50 Moto3™ Practice 15:05-15:45 Moto2™ Practice 16:00-17:00 MotoGP™ Practice 18:05-18:15 MotoE™ Qualifying Nr. 1 18:25-18:35 MotoE™ Qualifying Nr. 2 Sambata 13 Septembrie 2025 09:40-10:10 Moto3™ Free Practice Nr. 2 10:25-10:55 Moto2™ Free Practice Nr. 2 11:10-11:40 MotoGP™ Free Practice Nr. 2 11:50-12:05 MotoGP™ Qualifying Nr. 1 12:15-12:30 MotoGP™ Qualifying Nr. 2 13:10 MotoE™8 Laps Race Nr.1 13:45-14:00 Moto3™ Qualifying Nr. 1 14:10-14:25 Moto3™ Qualifying Nr. 2 14:40-14:55 Moto2™ Qualifying Nr. 1 15:05-15:20 Moto2™ Qualifying Nr. 2 16:00 MotoGP™ 13 Laps Tissot Sprint 17:10 MotoE™ 8 Laps Race Nr.2 Duminica 14 Septembrie 2025 10:40-10:50 MotoGP™ Warm Up 12:00 Moto3™ 20 Laps Race 13:15 Moto2™ 22 Laps Race 15:00 MotoGP™ 27 Laps Grand Prix
-
Or fi tot ce de acum 2-3 ani? Am avut de facut un recall la un 1200 GS din 2009, cel cu flansa de la roata spate, dupa 1 an si destule telefoane am ajuns sa rezolv la Mototehnica. Poate intre timp cei de la Bavaria si-au facut temele, desi pe mine m-au pierdut de client, am avut mai multe ocazii in care am interactionat cu ei si de fiecare data totul s-a rezolvat tarziu sau nu s-a rezolvat.
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Eh eh,ușurel. Mi se pare ca și tu si colegul sunteți prea intransigenți. Pana una-alta analizam la sânge și tragem concluzii decisive din 2 vorbe și 3 impresii ale unui nene care a auzit și el de pe la mecanici sau alți oameni din boxă niște zvonuri. Timpul ala e bun dar cine știe ce fel de condiții de pista erau dacă era ud aproape ud se uscase showers etc vorba colegului în mod normal timpii pe ud sunt mult mai slow dar nu mai analizez acuma diferența dintre damp și wet în limba engleză . Mai aveți și voi răbdare 3-4 zile și ne elucidăm. Hai sa o luăm ca pe un semn ok și sa "avem puțintică răbdare,stimabile" -
ALEX-Guzzista îl urmărește pe Accident mortal sector 4
-
Aia de la asigurari sunt buni doar cand platesti polita…..
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui pepsi în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
cateva update-uri... Am montat anvelope noi, Mitas enduro trail XT: Mai jos se vede diferenta de inaltime cu extensiii de furca (stanga) si fara (dreapta) O varianta pt a ridica usor partea din fata a motoretei, cand ai de lucru la suspensie. Motoreta e pregatita pt TET in Carpatii Meridionali Pe langa astea: - am mai schimbat releul de pornire (OEM KTM), deoarece mai facea figuri. ~200 Ron + 15 minute de lucru - am montat un incarcator telefon de la Quadlock, deoarece incarcatorul in priza de 12V se tot misca si se intrerupea incarcarea... ~150 RON + 3 ore de lucru - am rezolvat problema cu reglajul farului. BTW: a inceput sa apara si in Romania modelul nou, 390 Adventure R... l-a incercat cineva? Eu am avut ocazia doar sa stau pe ea in showroom, i-mi place foarte mult pozitia pe ea, ca e ingusta, pare a fii fix ce i-mi trebe.