Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Deci zvonurile erau adevarate.Mi se pare si normal... Avand in vedere groapa in care se afla KKTM precum si noul actionar majoritar care mi se pare ca este foarte angrenat in realitate,mi se pare o progresie normala si logica a lucrurilor sa vanda tot ce inseamna KTM Racing (motogp,moto2 si moto3) si mai ales ca oferta vine intr-un moment ff potrivit pt KTM. Ma gandesc acum insa la faptul ca CFMoto in mod clar nu va mai sustine majoritatea? echipelor de moto3 cu material de concurs,plus echipa din moto2 samd. N-avea nici o logica ce facea ktm oricum...dpdv financiar zic,decat daca ar face bani din asta. +1 Exact Daca mai sta si dincolo de 2027....sa taca naibii din gura atunci.Sa nu mai scoata un cuvant despre Yamaha.Ok ok - inteleg anii astia 2 - i-a crezut cand a vazut ca revigoreaza echipa cu Bartollini samd,dar nu a inteles ca performanta nu vine intr-un an,ok - greseala lui,plus ca na,a incasat si el niste banuti grei,nu? Dar daca semneaza si beyound 2027 si se plange...ciocu mic! Aprilia ar fi fost alegerea logica pt Q in 2025,am zis si la acel moment,dar el nu-nu.Si se pare ca am avut (iarasi? ) dreptate - cand am zis inca de la inceputul lui 2024 faptul ca Aprilia se va apropia cel mai mult de Ducati.Aprilia cu Q la ghidon in 2026 cred ca ar fi putut sa provoace Ducati la campionat.Asa...Q pe partzul de Yamaha si Aprilia cu un pilot ultra-rapid dar labil psihic si care petrece o gramada de etape pe bara...no contest.
  3. E cat se poate de clar, ca nu este.
  4. Mno,de maine de la ora 14: https://evz.ro/sistemul-national-de-supraveghere-rutiera-functional-pe-principalele-drumuri-din-tara-si-capitala.html?sfnsn=wa
  5. Azi
  6. Era de asteptat, in primul EV a mai avut incercari de a intra pe piata inca de pe la 1900-1910 dar intotdeauna s-a lovit de aceleasi bariere care exista si astazi. Pai daca in 100 de ani aceste bariere nu au fost depasite de ce am crede ca EV-ul ar fi viitorul?
  7. Djenavar

    De reținut

    Viteza minima va trebuie voua,daca mergi un pic pe sosele patriei o sa vezi ca 90% intra in curba peste linia continua si intra tehnic vorbind pe contrasens, majoritatea nu se pot tine inttre 2 linii desenate , a plouat un pic si ii apuca panica si nu mai stiu ce sa faca si voua va ttebuie viteza minima. Bun bun
  8. In Romania NU EXISTA apriori limita minima de viteza pe anumite categorii de drumuri. Vreau sa merg cu 40km/h pe autostrada, merg cu 40. Ca ma fac pilaf aia de vin din spate, e adevarat, insa legea ma lasa (totul e sa nu ai moped sau tractor, in rest e OK) Tocmai asta e culmea, ca legea e stramba. Iti impune sa circuli pe autostrada doar cu vehicule ce pot depasi 50 km/h, insa pentru restul nu stabileste o limita minima. De aici si incapacitatea politiei de a da astfel de amenzi...nu prea au pe unde sa le aplice. Cat despre limite minime stabilite prin indicatoare....sa fim seriosi. Nu stiu sa fi vazut vreun astfel de indicator in 30 ani de condus. Totusi, vi se pare OK, legal vorbind, ca amenzile sa se adune? Daca gresesti de 3 ori sa platesti de 3 ori mai mult? Si, in paralel, la capitolul penal. Daca cineva (un politician, sa spunem), e dovedit ca a luat de 3 ori mita, sa se adune anii de puscarie? Sau sa i se dea o singura condamnare, cea mai mare?
  9. Neatzaaaa 13, grija mare! Noroc ca nu e si vineri pe deasupra!
  10. Cucurigu! Gata cu somnul, hai la munca! Buna dimineata!
  11. Ieri
  12. Nu stiu ce sa zic de acele valori. Ma uitam acum, lucrand la clipul cu EICMA, la ceea ce am vazut la standul TM cu datele lor oficiale. motocicleta de 450 are 115kg la gol in versiunea de supermoto pt pista. In varianta neomologata ai 115kg la gol fara: -> instalatia electrica pt sosea (stop, far, semnale, suport placa nr, comenzi pe ghidon) -> ventilator -> catalizator -> scaritele de pasager -> oglinzile retrovizoare Chestiile astea de mai sus SWM-ul SM500R le are in 133kg la gol. De exemplu KX450F-ul meu avea 107kg la gol, fara a avea disc pe fata pe 305mm cu etrier cu 4 pistonase, fara a avea anvelope late (adica grele) precum cele de asfalt, de aceea cred ca sub 125kg-130kg la gol pt un SM omologat de asfalt, nu poti obtine.
  13. A, da, pentru 2027 cu siguranță vor fi multe schimbări. Cred ca si cocalaru marjelat va pleca de la piane.
  14. in 27 sa plece sa se salveze. nu vorbi asa ca vomita detinatorii de ktm-uri
  15. in Moto3 parca tot cu motoare de KTM concurau sub brand de CF in China se fabrica o gramada de KTMuri si CFMoto-uri pe aceasi linie de fabricatie, doar altfel vopsite si branduite este colaborare intre ei de aproape 15 ani... fix cum e si cu Bajaj in India (doar ca Bajaj a devenitactionar majoritar )
  16. Da, ideea era ca, si dupa anii de cand au iesit pe piata ev-urile, au ramas cel putin vechile aspecte.
  17. Unde sa plece? Pana in 2027 cam totul e stabilit. Sa vedem la anul pe la jumătatea campionatului ce mișcări de trupe vor fi.
  18. poa sa faca ei ce vor. Pedro ar trebui sa zica "nu ms" si sa plece. daca pune botu la $.$ si ramane inca 2 ani pierde sanse la titlu. sa invete de la Q.
  19. deocamdata sunt discutii sa preia cu tot KTM in MotoGP. adica pare sa ramana toti care au lucrat pentru KTM si CFmoto vin doar cu banii si brand-ul https://www.gpone.com/en/2025/11/11/motogp/cfmoto-wants-to-take-over-ktms-motogp-project.html
  20. Speedy.K

    De reținut

    Pqna si la wxamenul de permis exista penalizare pentru mers prea incet fara motiv. Se folosesc , in general, pe srumuri in urcare cu mai multe benzi ca sa oblige autovehiculele lente sa stea pe banda intai. Nota, repet ce am scris o data, scuzati tastarea frecvent gresita, scriu in continuare depe aceeasi tableta cu ecranul cioburi.
  21. Kristian

    De reținut

    Mi-am luat cuvintele din maus si tastatura. Erata:mi-ai. Vezi aici: https://www.drpciv-romania.ro/Code/Applications/web/index.cgi?action=indicatoareobligare
  22. Lup69

    De reținut

    Salutare, de cand ai permis? Exista semne de circulatie pentru viteza minima obligatorie....verifica!
  23. Ma....depinde cum o dau.Depinde ce fac,cum abordeaza treaba asta. Eu ii vad pe chinezi perfect capabili de tehnologii de varf - tine de ei sa vedem daca se implica 4real sau doar simuleaza. Daca chinezii sunt capabili sa faca sateliti,avioane,trenuri de mare viteza,rachete,samd samd tehnologie de multe ori superioara "vestului",atunci sunt perfect capabili sa faca un calcat de motor cu ardere interna ramas la inceputul anilor'90 ca si tehnologie (pt ca asa prevede regulamentul - nu e o critica ci doar o observatie),si un cadru de aluminiu. Insa repet - depinde cum vor sa se implice - all in cu tot ce stiu/pot face,sau conform implicarii "Aprilia Gresini" (am botezat-o eu pt ca stim cu totii despre ce e vorba) : 3 lei finantare,niste stickere si ta-daa : suntem prezenti in motogp. Am zis asta inca de cand au intrat in gp si le-am criticat abordarea aroganta "o sa castigam our way,cu cadrele noastre trellis si suspensiile noastre wp" - au fost obligati sa isi modifice cadrele pt a avea cat de cat o urma de steering/handling,dar abordarea generala nu si-au modificat-o.Aroganta i-a adus unde sunt acum.
  24. Salut, daca esti din Bucuresti si inca nu ai rezolvat problema, incearca sa o duci la Bogdan Paulenco - B&C MOTOSHOP GARAGE, pe Calea Ferentari 137 - 0729 941 216
  25. Djenavar

    De reținut

    De la depasire, sa ajuns ca se depasete ca se merge prea lent, bun. In alta ordine de ideii, imi pare rau pt permisul colegului dar probabil ca 99% dintre voi cum va place sa spuneti ,, IMI ASUM<< probabil si el si.a asumat. Grija mare la asumare si asfalt uscat tuturor, chiar si celor ,,neasumati,,, Poate intra colegul pe forum si ne spune ce si cum si cum sa sfarsit epopea.
  26. Ocuparea grilei cu motoretele unor constructori no name nu aduce spectacol, tot brandurile consacrate, cu experienta de decenii in competitie o pot face. KTM cat spectacol a adus? In primii 4-5 ani, au fost la coada clasamentului în majoritatea curselor.. abia in ultimii ani, cu bani muuulti si sustinerea RB au reusit ceva performante. Si sa nu uitam ca i-a ajutat mult contextul, cu Honda si Yamaha care s-au dus in cap. Daca japonezii isi pastrau un nivel macar decent de performanta, KTM ar fi fost abonat an de an la lingura de lemn. Daca vine CFMoto, ce spectacol vei vedea? Motociclete cu 2-2.5 sec pe tur mai lente? Ce cred chinezii, ca a face un prototip de GP este similar cu a ansambla o motoreta de strada, din piese provenite de la diferiti furnizori, pe care apoi lipesc un stiker cu numele brandului? Sincer, din punctul de vedere al spectatorului, nu vad nici un castig, in venirea lor. Am spus asta si cand au venit austriecii in competitie si nu m-am inselat. Nationalismul cu nostalgii imperial(ist)e, combinat cu o ambitie care pierde contactul cu realitatea, este contraproductiv in afaceri si naste anomalii ca Pierer.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...