Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. cam da. Nici nu imi dau seama daca sa ma bucur sau sa fiu trist. imi place Gonzales, dar, dupa descalficare si cazatura parca a uitat sa mearga. in acelasi timp ma bucur ca un brazilian castiga. E si simpatic moreira. gonzales mai are o sansa anul viitor.
  3. Mda,campionatul la moto2 e ca și jucat cu această victorie a lui Moreiro. Manu Gonzales dezamăgitor. Nici noroc nu are da și când trebuie sa rupă norma,el pas... Păcat pt ca avea campionatul ca și făcut...dar si sa iei o medie de 3puncte/cursa în a 2a jumătate a campionatului după cum zic comentatorii...nu ai ce sa aștepți.
  4. icsu

    De reținut

    Vrem o tara ca "afara" (Vest), dar primim una ca in China, camere, peste camere, peste restrictii, peste frustrari.. dupa 2000km facuti prin Italia la inceput de Septembrie, unde toti se dau la o parte, unde daca mergi cu 120 in zona de 90km/h, zboara italienii cu 150+ pe langa tine, unde toti se dau la o parte si iti fac loc cand esti pe moto si chiar scot mana pe geam si iti fac semn sa treci, enervati ca tu nu treci linia continua desi ti s-a facut loc, unde politia m-a surprins cand depaseam pe linie continua si prin oras dar si pe tangentiale fara sa schiteze nimic, unde toata lumea merge, bine, prost, au si ei defectele lor dar respecti participantii si esti respectat, toate astea ma fac sa ma intreb.. mai vreau sa fiu aici, in nervii si stresul din Bucuresti? Nu ma imbogatesc acolo dar as fi fericit! Fac planuri, ma pregatesc, nu vreau sa apar la stiri, filmat din elicopter!
  5. Lucian_M

    De reținut

    Chiar nu știu ce să zic, nu-s avocat, totuși am impresia că vor să-l dea exemplu. Cât despre mersul tare pe afară, din 2018 îmi fac concediile prin străinătate și dacă la început mergeam civilizat și îi arătăm cu degetul pe cei care mușcau linia continuă, ulterior mi-am dat seama că așa se merge pe acolo și că ar trebui să mă integrez în peisaj, ceea ce am și făcut. Prin Italia cel puțin se fac niște depășiri pe pasurile montane de rămâi tablou. Am fost oprit pentru depășire pe linie continuă (logic că aveam și viteză) de carabinieri într-o localitate, m-au lăsat în pace fără măcar să-mi verifice actele. Probabil au fost uimiți că am oprit așa de repede, se așteptau să fug.
  6. Lup69

    De reținut

    Cred ca a contribui cu ceva sume la amenda e degeaba pe langa perspectiva de a ramane 2 ani fara carnet....acolo cum facem? Nu banii sunt problema, sunt fan marit punctul de amenda, recunosc, cu tot hate-ul care mi-l voi lua cu siguranta, prefer chiar sistemul cuantum amenda in functie de venit, dar cea mai grea mi se pare suspendarea permisului pe o perioada mare....
  7. De TM SMR 450 4T ce parere ai? Am vazut ca are 107 kg?!
  8. radu86

    De reținut

    Ok, deci nu e doar impresia mea ca in tarile mai civilizate genul asta de depasiri sunt tolerate sau permise. Nu imi dau seama care este cuvantul potrivit. Nu cred ca sunt permise prin lege totusi, deci mai degraba sunt tolerate. Nu zici rau cu contributia pentru amenda.
  9. Azi
  10. Vand Motocicleta Suzuki SV650s cu ABS, culoare Neagra, an 2008, are 70000+ km reali, vine 3 Cutii GIVI (un top case si 2 laterale cu suport inclus). NU fac schimburi Am motocicleta de anul trecut, din Aprilie, cunosc ultimii 2 propietari, este cumparata in 2010 la 5000km si intretinuta corespunzator. Anul trecut dupa ce a stat cativa ani degeaba am cumparat-o eu si am schimbat urmatoarele: - Baterie TopLite 2024 (400RON) - Cauciucuri Road 6 DOT 2024 (rulati aprox 9000km) - Furca servisata 1100 RON - Rezervor reconditionat pe interior cu Fertan + buson rezervor nou (1300 lei) - Pompa benzina noua 300 lei, curatat injectoare, clapete acceleratie, etc. - Filtru aer reutilizabil K&N - Jante intreptate si revopsite pe interior (850 RON) - Capac pasager Monopost, am si saua originala + scaritele originale - Simering schimbator viteze (400RON) - Reconditionare pompa frana spate + lichid frana + placute frana spate (800 RON) - Parbriz double bubble negru (il am si pe cel original) - Cablu de ambreiaj nou (+ inca un cablu de ambreiaj nou si un filtru de ulei) - Are schimbate manetele de frana si ambreiaj, capetele de ghidon, rear paddock stand bobbins, are crash pads teflon, etc. - Are toba cu silencer/db killer montat ce se poate da jos si vei porni toate alarmele din lume (ofer si toba originala) Investitii necesare viitoare: kit de lant, poate discuri si placute frana fata Am mers cu ea in oras in regim de naveta si o plimbare de 2 saptamani Bucuresti - Italia- Bucuresti (5321km, consum 5%) si am constatat ca imi este mica si incomoda pt viitoarele vacante in Europa. La intoarcerea din vacanta mi-am cumparat ceva touring si comod. Motocicleta are o mica buba ce nu i-am dat de cap dar nici nu m-am chinuit prea tare, cand mergi cu ea mai agresiv, 7K-10K ture si ajungi la un semafor sau trebuie sa opresti, cand ai oprit si tragi ambreiajul, moare motorul, porneste imediat "la sfert de cheie" si sta turata la ralanti fara probleme, NU se opreste in mers sau cand schimbi vitezele, NU se opreste deloc daca mergi moderat, fara agresivitate problema nu se manifesta tot timpul. Am schimbat CDI-ul, nu este asta problema. Saua pilot + pasager necesita retapitare dar nu este o urgenta, sunt crapate de la soare, intemperii (pozele sunt facute in primele zile din Noiembrie 2025) Are ITP pana anul viitoar in Mai, RCA nu mai are dar se poate face, se ofera fiscal. Ofer 2 chei originale. Se poate proba in Bucuresti/Ilfov, pret negociabil. Pentru orice detalii, poze, filmulete ma puteti contacta la numarul din anunt, pe whatsapp - 0722306118. NU fac schimburi
  11. Lucian_M

    De reținut

    Cât am depășit anul ăsta prin Italia, Franța și Austria (nu mai zic de țările balcanice, alea ies din discuție), n-am depășit tot anul pe la noi. Fără claxoane, degete mijlocii, poliție care sare cu pistolul la gât etc. Nici eu n-am rupt stilul, să pun pe cineva în pericol. Și nu pentru că suntem musai motocicliști, dar în clip se vede clar că omul nu a forțat sau depășit de natură să deranjeze pe cineva. Oricum, s-au străduit mult ăia ca să numere toate liniile continue, să însumeze pedepsele și sumele cu care să îl premieze pe infractorul recidivist. Mi-e scârbă! Dar sigur se vor găsi unii să îl ardă pe rug, că e inconștient, că puteau fi ei în mașinile de pe contrasens, că aveau copii in mașini etc. Cum a spus colegul Lup69, să jure cu mâna pe ce au mai scump (pe sculă, nu pe cărți sau alte prostii) că ei nu au calcat niciodată linia continuă! Eu unul o încalc zilnic de cel puțin 4 ori pe traseul de navetă, datorită intrării și ieșirii din parcare plus drum denivelat între localități, doar nu mă bag in gropi dacă am liber pe contrasens. În, eu unul aș contribui cu 100 lei la amenda omului, dacă face un astfel de demers pe net.
  12. Buna ziua și buna sa va fie inima! Sa reînviem un pic acest topic zic Am o HJC RPHA 90S (flip-up) căreia i-a cam venit timpul sa o înlocuiesc, nu pentru că au trecut aproape 5 ani ci pentru că începe să se dezintegreze singura - viziera nu mai sta ridicata (trebuie înlocuite mecanismele), mandibula nu se mai închide cum trebuie ( s-a desprins singur șurubul din partea dreapta care ținea mandibula închisa), chin guardul sta prins într-un șurub și nu se mai potrivește fix in locul lui, etc. Și toate astea fara sa fi fost atinsă, căzută, lovită Astfel încât sunt iar în căutarea unei căști flip-up. M-am tot uitat la băjetii ăștia -> https://www.championhelmets.com/en/magazine/post/Top-10-Best-Modular-Helmets-Of-2026 Pare că testează destul de profi, dar ... HJC -> nu-mi mai trebuie după ce a început să se dezintegreze singura Shoei Neotec2/3 -> nu-mi vine calapodul , mă presează pe articulația mandibulară ceea ce este un mare NU! Schubert C5 -> varianta L îmi este fixa și ating cu bărbia iar varianta XL îmi joaca pe cap, ceea ce la fel o face un mare NU. Mai rămân următoarele pe lista dar as avea nevoie de niste păreri / opinii despre AGV Tourmodular si Scorpion EXO Tech. Sigur voi merge sa le pun pe cap, dar cei care aveți/ați avut cum vi se par? Sunt calitative? Cheers
  13. Doar cand castiga n-are probleme baiatu asta, in rest e clar, doar probleme ca deh, de-aia nu castigă Mir a avut probleme de ambreiajul dar el a tras la boxe imediat, nu a facut o cursa intreagă pe un loc decent
  14. radu86

    De reținut

    E primul caz de acest gen? Poate ca acum de cand covrigarul ne-a lasat intr-o situatie financiara nasoala, se face tot posibilul sa se aducea bani la buget. Cum zicea colegul mai sus, cam toti motociclistii mai depasesc pe unde legea interzice. Poate ca urmeaza o perioada in care politia va fi mai vigilenta?! Pana la urma, indiferent daca a mers periculos sau nu, nu a respectat codul rutier. Tin minte ca prima oara cand am iesit din tara cu moto, nu prea intelegeam de ce toate motoretele depasesc indiferent de indicatoare, marcaje. Am zis ca na, tari vecine cu Romania, ce sa le faci. Ajuns apoi mai prin vest, vedeam in continuare acelasi lucru. Cumva era tolerata treaba asta, pentru ca am vazut si cazuri in care depaseau politia asa si nu se intampla nimic. Si chiar imi amintesc, eram in Italia, tot in prima mea tura lunga, si aveam masina de politie in fata. S-a dat pe dreapta cat a incaput sa imi faca loc sa trec. Linie continua pe un drum virajat. Eu nu stiam ce sa fac.
  15. Cică Peco ar fi avut prob cu ambreiajul. Dacă e ok în cursa mare cred ca o sa se miște mai bine.
  16. Lucian_M

    De reținut

    Am scris și eu pe Facebook, au prins un mare infractor recidivist, evadat din pușcărie, violator de babe și capre. In zona noastră (Neamț, Bacău și Iași) ne iau din elicopter băieții, sunt bani de kerosen și întreținere, dar pentru reparat drumuri și fluidizat circulația nu. Și uite așa mergi mai mult intravilan decât în extravilan și faci din Neamț în Târgu Mureș vreo 4 ore, iar din Neamț la Craiova cam 9. A ucis linia aia continua, a pus în pericol viețile rațelor din gospodării, a violat curcile polițiștilor etc.
  17. pierrotlefou

    De reținut

    "Daca vrei cu adevarat, poti".
  18. MirceaB

    De reținut

    trebuia sa se gandeasca la acest aspect
  19. Lup69

    De reținut

    Pana la urma, toti facem in principiu la fel, si doar speram ca nu ne vede... arbitru'... Nu cred ca exista vreun rider care sa nu fi calcat linia alba intr-o depasire, ghinionul este ca nu stii niciodata cine te vede, un elicopter, o camera de pe masina pe care tocmai ai depasit-o, vreo camera de supraveghere trafic, etc. Mi se pare doar abuziv ca se cumuleaza numarul de treceri peste linia alba si se umfla amenda si timpul petrecut fara permis, mai ales daca mai avea si alte categorie/categorii...daca era cumva profesionist e clar ca respectivul va face reconversie profesionala!
  20. shashka

    De reținut

    Ca de obicei... Exagereaza motociclistul, exagereaza si militia.... Dar de platit, plateste doar motociclistul.
  21. Speedy.K

    De reținut

    Supercuminte flacaul.
  22. Microbec

    De reținut

    Cine stabileste daca merge periculos, noi sau politia?
  23. DonFlamingo

    De reținut

    Șobolani aerieni! Nici măcar nu mergea cine știe ce periculos.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...