Toată activitatea
- Ora trecută
-
Aparent, de cand au semnat cu Toprak, oficialii/fanii Yamaha au inceput să lovească in singurul pilot care le aduce puncte. Greșeală Campionatul de WSBK e la ani lumina de MotoGp. Spre deosebire de WSBK, minunea turceasca nu poate sa-i limiteze turatie, umple motorul lui Marquez/Fratsu' de plumb! Aștept jumătatea sezonului, atunci cand incep scuzele prostesti. Yamaha e im cacao și pentru ca au piloti care nu perforează. Rins e o umbră de la ultimul accident iar Miller e baiatul ala cu pasaport australian. Honda a inteles ca au cacao steagul si au angajat oameni ok. Marini e muncitor, talentat. Colegul lui e acolo sus la nivel dedicatie. La echipa satelit Zarco e stelar. De anul asta au inteles ca proiectul "asiatic" e momentan in impas si i-au facut un bypass. Toprak se va impiedica fix de mandrie. Si nu de a lui. De a lui Sofuoglu.
-
Si eu si soata avem flip-up, doar ca eu am un avantaj imens-un parbriz care ma apara complet, doar la autostrada sau cand e mai racoare afara soata ii lasa barbia in fata, eu nu, si avem amandoi intercom...Da, parbrizul meu este arhisuficient, deseori intra cate o musca/albina in spatele parbrizului si zboara lejer in zona pana se duce catre margine si dispare, e "umbra" total...in fine, dupa primele iesiri te vei lamuri, e dificil sa iti formezi o parere certa doar dupa impresiile celorlalti, nu?
-
Eu personal il astept de ceva vreme ..... in sfarsit CBF 1000 , care a fost scos prin 2016 , are un urmas...de data asta cu 150 caluti. La pretul anuntat si la dotarile standard, va fi un hit.
- Azi
-
Am vazut ceva discutii privind costurile.... Fiecare isi face calculele lui, daca luam in Tucson nou in loc de Tesla sau Kona - ma refer la momentul respectiv, in 2021 - care aveau preturi asemanatoare, costul initial nu ma afecta de loc. Ca sa ma afecteze trebuia sa am in vedere un model mai ieftin, Duster de exemplu. Calculele facute de mine le-am spus dar fiecare e diferit. Eu mi-am pus panouri in 2019, cum mult inainte de a fi probleme pe piata de energie si radea lumea de mine. Si am facut asta pentru ca sunt probleme cu intreruperile foarte dese de curent si obosisem. Am facut un efort si a meritat. Si tot de pe atunci si o baterie BYD de 10kWh. Bateria e bine mersi si acum, tot sistemul a fost amortizat in octombrie anul trecut din cauza preturilor din ce in ce mai ridicate la energia electrica si din economiile facute cu alimentarea masinilor electrice. Deci in aproximativ 6 ani. Stau la tara, am doi copii mari deci am nevoie de masini, indiferent ca erau termice sau electrice. In cazul in care faceam 25km pe saptamana cum spunea cineva mai sus, probabil ca nu ma interesa EV-ul. Dar la aproape 700km pe saptamana, cauti alternative. Iar in ceea ce priveste problema banilor, in nici un caz nu i-as fi pus la banca ci i-as fi pus intr-un fond de investitii, de exemplu BRD Orizont 2035 si aveai intr-un an (exemplu 2024) un castig dupa impozitare de aproximativ 21800 lei, cu mult peste sumele castigate in cazul in care ii puneai in banca.
-
O rezolvare la o problema care nu exista.
-
Nu stiu daca S-a mai postat, Shoei a lansat primul afisaj pt casca. Ccosta doar 600 de iepuroi, adica aproape cat casca pentru care e gandit, GTAir3. https://eye-lights.com/en/products/gt-air3smart?srsltid=AfmBOop5l7Ysf8wRJdzt6DhFS2i1feCfl_NHlAtk4F_dJrc4dtHSYxt7&selling_plan=689850286416&variant=52103184679248
-
nu cred, aprilia e decenta, ar fi avut cu ce. ar fi fost mai greu? clar. iar adaptare - inca un sezon fara campionat probabil.
-
Am experimentat si eu casca neagra vs casca alba și se simte chiar și în mers la temperaturi ridicate. O mai ridici o mai închizi dar una alba este într-adevăr "mai răcoroasă". Sunt fan open face dar pentru drumuri lungi mi se pare prea riscantă și zgomotoasa. Daca mai ai și pasagera și intercom cu una open face nu te mai înțelegi in mers. Vedem cum o fi cu asta neagra (e din carbon și nu am văzut sa fie căști din carbon albe)
-
Ghete Rebelhorn Spark 2 - rosu - 47
topic a răspuns lui apriliacluj în Notoul Echipamente de protectie
Atunci inchidem -
Neatzaaa, #hastagrezistamincaunpic!#
-
Ghete Rebelhorn Spark 2 - rosu - 47
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în Notoul Echipamente de protectie
. -
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
Buna dimineata! Hashtagu' de azi?
-
Nu va contrazic, topicul este despre casti FLIP-UP, nu integrale, O masina care sta in soare e mai incinsa decat una in miscare, o decapotabila neagra este mai incinsa decat o decapotabila deschisa la culoare, bineinteles in miscare? Care este motivul pentru care cineva isi ia o casca flip-up? Poate ca e mai OK cu open-face? In fine...
- Ieri
-
Silver Arrow îl urmărește pe CASTILE FLIP-UP - Discutii Generale
-
Eu am avut mereu casca alba. Sotia avea un Shoei negru. Vacanta in Grecia de acuma cativa ani a fost horror pentru ea. Asa ca i-am luat si ei un Schuberth C3 de culoare alba (am gasit o superoferta la Louis cu un C3 Lady). Mi-a confirmat ca diferenta intre cea neagra si cea alba este de la cer la pamant. Si cu aceasta ocazie am decis amandoi sa schimbam jachetele cele negre cu unele gri deschis. Si recunosc ca am simtit si eu diferenta. Spuma aia izoleaza si ea, pana se incalzeste cu totul. Cat timp casca frige si radiaza caldura la interior, si se incalzeste totul la interior. Desi multora le plac castile negre cu viziere fumurii, natura ne propune altceva. Acuma evident ca depinde cat si cand umbli cu ea. Pentru o forja la 2 noaptea (de ex. pe B-dul Turda din Buc) cea neagra merge excelent. Pentru drumuri lungi insa ar fi de recomandat echipament de culoare deschisa.
-
Spuma nu este un izolator perfect. Am vazut un test pe YouTube, diferenta la interior e de aproximav 3 grade celsius, iar la exterior de aproape 30 de grade.
-
Transport Ucraina -Romania
topic a răspuns lui Muretto Grundieg în edyneaguul Import motociclete si accesorii
Eu am adus o pompa hidraulica din UKR si cu tot cu vama, taxe, etc. a depasit 1000 de euro. Dar asta de intampla anul trecut, acum nu stiu. -
-
Un punct de vedere despre ultima generatie de Spring in UK.
-
OK, problema lamurita, se poate inchide! te asteptam sa iti prezinti mobra la sectiunea "motocicleta mea", si neaparat sa iti completezi si datele de la profil!!
-
BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA
topic a răspuns lui altis10 în sherkyul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salut, revin cu epilogul intamplarii povestite mai sus despre R1150GS. Solutia a venit de la @Dan Cata, evident! Era defecta placa cu senzorul Hall. Din momentul in care am schimbat-o cu cea primita de la Dan motorul a pornit instant. Din pacate se pare ca parerea aia ca "are scanteie puternica, nu poate fi senzorul Hall", s-a dovedit gresita. Si cu asta am pierdut vreo 2 saptamani... Concluzia, trebuie verificat efectiv functionarea, nu merge cu "pare sa mearga"..... Anyway, s-a rezolvat si acum functioneaza perfect. Inca o data multumesc frumos @Dan Cata!!! PS. Va multumesc tuturor pentru ajutorul dat, pentru sfaturile primite, ajuta mult sa simti ca sunt oameni care incerca sa te ajute! Take care si asfalt uscat! -
Aa okey, top atunci, asta era singura “buba”. Raman cu 450 srs atunci , multumesc pentru raspuns
-
Discutam de o motocicleta noua, ai garantie, si daca o iei SH tot are 5 ani garantie prin AtvRom. Ce te intereseaza in cat timp ajung piesele? Nu este o motocicleta uzata la care sa cauti piese. Eu pt 450 MT am comandat de exemplu ghidon nou si sa inalta, astea au venit in 3-4zile. Protectia de rezervor a venit in 2 saptamani.
-
Am aceeasi problema cu Shoei (suntem incompatibili) doar ca la mine e exact invers (imi vine oarecum Neotec-ul si nu-mi place cum vin integralele lor). Shoei pentru mine nu exista (din cauza aspectelor mentionate), insa m-am inteles minunat cu Schuberth ani de zile. In alta ordine de idei, eu am renuntat la flip-up/modulare si ma bazez exclusiv pe integrale (in special pentru ca sunt mai usoare, nu neaparat din cauza sigurantei....in plus eu cand opresc undeva, primul gest este sa scot casca, nu stau ore intregi cu ea deschisa pe scafarlie, cum am vazut ca fac altii chiar si in pauzele lungi ). Acum am un Shark de carbon care e okeish pentru drumuri lungi (si mai multe casti pentru oras). LA Shark imi place maxim butonul de coborare a ochelarilor de soare (care este in partea cea mai de sus a castii, ceea ce usureaza enorm coborarea/urcarea lor in orice conditii de trafic cu orice fel de manusi, inclusiv de iarna)...butoanele laterale sunt mai complicat de gestionat cu manusi butucanoase, mai ales daca ai si sistem de comunicatie. Corect, dar una e o casca neagra de culoarea asfaltului si alta e o casca alba sau high vision (alea galbene-verzui tipatoare) care se vad de mai departe.....chiar daca pui chestii reflectorizante. Intr-adevar carcasa se incinge (si nu interiorul), dar tot e enervant vara cand sunt temperaturi mari sa simti caldura degajata de casca (ca o cari dupa tine, ca o pui/scoti din topcase, etc). Apropo, stickerele reflectorizante sunt obligatoriu de lipit pe casca in anumite tari, lipsa lor putand insemna o amenda (in Franta stiu ca era asa)
-
In primul rand, castile in general au o spuma de polistiren ca strat intermediar intre carcasa (carbon, composite, termoplastic) si captuseala, nu? Stratul de polistiren este izolator termic, singura sursa de caldura in interiorul castii este doar capul riderului. Senzatia de caldura poate fi atenuata fie printr-un sistem de ventilatie mai generos, sau prin deschiderea castii, in cazul nostru flip-up..., nu?De aceea se pune cel mai mare accent pe confortul personal cu casca pe cap si in mers, exact ca la pantofi, pot arata extraordinar, din materiale ultimul racnet, dar trebuie purtati in conditii de confort altfel provoaca damage...problema vizibilitatii in trafic se poate rezolva mai usor cu o vesta reflectorizanta, obligatorie in unele tari din UE.
