Toată activitatea
- Ora trecută
-
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Mi-ai luat vorba din gura! In alte ere, cu punctajul asta se faceau campioni.... Satana le-a strans din 6 curse + sprinturi... Pffff... Curat satana... Nu sunt zvonuri, e pe bune. Si vor fi efecte si pe piata transferurilor... : https://www.gpone.com/en/2025/05/14/motogp/ezpeleta-enraged-by-martin-aprilia-clash-domino-effect-on-rider-market.html https://www.gpone.com/en/2025/05/15/motogp/martin-and-the-difficult-farewell-with-aprilia-he-who-breaks-pays-and-the-pieces https://www.speedweek.com/motogp/news/235931/Jorge-Martin-MotoGP-Albtraum-fuer-Aprilia-wird-wahr.html -
Buna ziua, ma numesc Octavian si as dori sa cumpar o motocicleta second hand, mentionez ca sunt incepator. Bugetul de care dispun este 15 000 lei si as dori sa stiu ce model mai bun as putea cumpara cu acesti bani, sa nu aiba vechime foarte mare si sa fie mai de calitate chiar daca are putere mai mica. Sunt incepator si din acest motiv nu ofer o descriere mai precisa. Pe scurt ma intereseaza sa fie mai solida sa se strice mai greu piese mai de calitate chiar daca puterea este ceva mai mica. Multumesc.
-
Oct86 s-a înregistrat pe forum
- Azi
-
Crash paduri / crash baruri
topic a răspuns lui Cristian C. în Mark2006ul Accesorii after-market pentru motociclete
Salut. In primul rand aunt 2300lei fara taxe de import, fara vame, tva uri, etc. Posibil sa se duca in 3000 cumpărate din state. Pentru modelul tau cu atatea carene probabil firmele aftermarket scot mai multe crash pad uri, decat alte protectii.. Nu știu ce să îți raspund, dar fiind si mai nou modelul respectiv de motor, e cu atat mai complicat sa gasesti ceva bare de protecție. -
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Aia de la The Race spun ca ii știu pe ziariștii de la motorsport.com (nu?) Și știu și faptul ca sunt super apropiați de managerul lui JM - cică aia nu o sa își dezvăluie niciodată sursa dar cam toată lumea din paddock știe de unde au ei informațiile astea și asta le face cu atât mai demne de crezare.Din păcate. Când da managerul asa niște informații...o da de obicei cu acordul cel puțin tacit al pilotului. -
sergius1 s-a înregistrat pe forum
-
Yamaha R6 (injectie), nu sta la ralanti, la cald
topic a răspuns lui sergius1 în stefanandreiul Service si intretinere curenta
Ai reușit sa rezolv problema? Exact aceiași problema o am și eu. Mulțumesc -
Mark2006 îl urmărește pe Crash paduri / crash baruri
-
Bună! Sunt pe cale să-mi cumpăr o motocicletă nouă. Pentru siguranța ei mă uit după crash paduri/ baruri / cageuri. Pe motocicleta anterioare am gasit bari, insa pe modelul asta nu gasesc, mam uitat pe Louis, Motomus etc. Interentul imi recomanda crash cage din USA. linkul: https://impaktechusa.com/products/crash-cage-kawasaki-ninja-500-2024-2025. intrebarea mea este daca merita suma de acolo, sau exista alte posibilitati, ca totusi o investitie de 2000 de lei ii o suma considerabila. Va multumesc anticipat!
-
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui tourist1 în Cavaleruul Competitii Internationale
Poate. Totusi, daca el era salon nu ar fi intrat nimeni intr-o hora in baza unui zvon nefondat. -
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
au aparut niste zvonuri aiurea, si toata lumea sare sa urle ce jegos e JM, ca jegosi sunt cei de la Aprilia. Dar v-ati gandit ca e doar un zvon nefondat? -
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Da, asta comenta cineva pe FB, ca daca erau si alea 50.. pfff -
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
pff sa mai fi pus inca 50 de pcte acolo cum era? le arata cum se face. fara suparare. -
Djenavar îl urmărește pe Hai să râdem!
-
Carapace s-a înregistrat pe forum
-
77) Intinzator lant: Honda 14520-MFG-D02 + Garnitura intinzator lant: Honda 14523-MCW-003 78) Garnitura furtun pompa apa: Honda 91315-MB0-013 + Antigel: Motul motocool factory line - 35C 79) Lant: Gresat
-
-
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Lasand telenovela la o parte, am citit si sunt de acord cu toti de pana acum, probabil asa s-a intamplat ruptura.. Eu cred ca toate echipele mor de ciuda cand omul lor de baza sta pe tusa si mai ia si salariu generos.. dar de ochii media spun public "vaaai, dar poate sa se intoarca in 2027 ca noi nu ne suparam, nu are nimic.. trebuie copilul sa se asigure ca s-au sudat toate oasele, ca i-a crescut parul la loc pe oo si pe operatii, etc, vai dar cum!!" Lasand la o parte pe JM si Aprilia (da, se duce la Honda, case closed, Mir se duce la Aprilia) uitati o statistica interesanta gasita pe FB -
2 Roti Istorice 2025 - Editia de Primavara
topic a răspuns lui Ruginel în mihai_prdul Motociclete clasice
Doliu national ca a murit Papa de la Roma…!? Mi se pare ca am ramas in urma. Asta nu era un eveniment privat? In sensul ca nu este sponsorizat de stat… Ce-mi scapa..!? -
BMW R1300GS/ADVENTURE
topic a răspuns lui Adrian M. în adimotorul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salut, voi face un topic eventual cu toata povestea. Dar da, am avut prima generatie de V4 multistrada. Fabricat dec 2021, inamatriculat 2022. Mi-a placut enorm, ca de aia l-am luat. Dar nu am sesizat atunci o chestie, care chestie m-a si facut sa nu ma inteleg pe termen lung cu el. Se INCINGE! Si nu ii place sa mearga incet, sau in aglomeratie. Se incinge si daca sunt 10 grade afara. SI daca mergi o jumate ora de exemplu prin trafic aglomerat, afecteaza treaba asta si motorul, nu i place neam, balbaie, ambreiajul incepe sa mearga prost. Este o moto facuta pentru performante. Birjareala. TRage misto, este mega fun. Daca daca vrei sa poti merge si incet cu ea, nu i prea place. Da, la modelul urmator la ture mai joasse si viteza mica, taie cilindrii de pe spate. TOcmai pentru ca au vauzut problema. Dar asta nu rezolva decat asa, partial povestea. Si apoi in mers cilindrii aia tot se pornesc, ca de aia ii ai, sa i folosesti. Nu ar fi asta o buba asa mare,DAAAAR dupa ce incepe sa se incalzeasca, se incalzeste cadrul, si apoi SAUA. Si implicit, chilotu. Te coace bine. Vara , imediat, daca ai prins 5 10 minute de trafic, 103 grade, ventilatoarele baga de rup, caldura se duce peste tot, radiaza din cilindrii in cadru si in sa. SI te coci la foc mic. Este o problema reala, despre care nu se vorbeste in nici un REVIEW. Dar na, marketing. Eu am gasit niste solutii-caldura vine de la cilindri si de la catalizator. Niste italieni de fac solutii dedicate DUcati, au inventat o pompa si controller aditional fix pentru multistrada V4, care sa suplimenteze racirea, sa o faca mai eficienta. Ei promit reducerea cu pana la 40% a frecventei cu care moto se duce in 105 grade. Doar ca kitul ala costa 1200 euro :))))))))) Exista un kit de eliminare catalizator + o toba care insa vine cu un rezonator intermediar in locul catalizatorului, in care bagi pasla de toba. SI facand asta, nu iti faci moto de 110db sa sparga urechile, ci ramane la 95db. Dar tot nu e legala povestea, si daca mergi prin afara risti sa ai surprize. SI nici nu sunt adeptul acestei solutii. Da, la ce sa te astepti de la 170 cai, v4, compresie enorma.... E de asteptat. Dar asta a facut motocicleta sa fie incompatibila cu mine. Geseul se incalzeste si el. VEntilatoarele pleaca la 95. Caldura de la cilindrii,ei fiind jos, se disipa foarte bine, si nu te loveste pe tine. Iar moto merge linistita si la viteaza mica, si mare, si turata, si neturata, si in treapta superioara mers incet, si invers treapta joasa mers turat. Adica este un ALLROUNDER. Da, nu trage la fel de tare vs multi care dupa 3000 rpm trage de zbarnaie! Dar totusi are cuplu mai mare decat Multi, livreaza rapid si de jos. ASta o face aproape la fel de distractiva. Iar topseed, nu i relevant. Pentru asta, cine cauta topseed, isi ia sport tourer nu adventure tourer. Atinge suficient de mare viteza si geseul :)) Si este mai manevrabila. Se inclina mai usor, mai repede, si face tranzitiile mai repede. BIne, este o solutie si pentru asta-Varianta de multistrada cu roti de 17. Dar coooooosta :)) -
Daa,poza e facuta de Baloo la rugamintea mea.De ce crezi ca s-o urcat toti cainii sus pe stanca?
-
Na ca am mai terminat o poveste:
-
*editia rromanistan.
-
-
Ajutor moto pentru cine are nevoie
topic a răspuns lui Speedy.K în bobydoruul Service si intretinere curenta
Deci te-ai mutat in Bucuresti si te plictisesti. Glumesc, evident. -
Cartea Junglei!
-
hai, pauza de masa, ca meritam!
-
Frumos.
-
Tu chiar traiesti cu impresia ca am nevoie de validare din partea ta?!
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers