Toată activitatea
- Ora trecută
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Cavaleru în mavetzul Service si intretinere curenta
hahha nu administrator si mentenata - Azi
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui pinnochio în mavetzul Service si intretinere curenta
Medic ortoped? -
Buna dimineata!
- Ieri
-
Citate și proverbe știu și eu, hai să rămânem ontopic. Deci se confiscă mașinile la alții. Bun, să zicem că aveți o urgență majoră, extremă. Sau pur și simplu mașina sau moto se accelerează singură. Bun, vă ia radarul și pe lângă amendă, se confiscă mașina, ați fi de acord? Hai, fără demagogie... Pun ăștia limită de 10 km/h (coborâre dinspre Oituz, după benzinăria partener Rompetrol este un pod cu limită de 10 km/h), vă ia valul și treceți cu 80+, ce faceți dacă vă iau ăștia permisul pe 4 luni și pe lângă o amendă colosală ați rămâne și fără agregat? Așa e că ar fi dureros? https://maps.app.goo.gl/RDwUwVutUwjvBzPr8?g_st=ac
-
Noaptea poate fi un sfetnic bun.
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
mi s a părut aiurea ca Q a trecut peste trasa cu fluide ieșind din moto. Am zis ca merge de o penalizare. Asa au zis și Englezii. O fi fost doar apa? Plm De la englezi: Nume pt v4 de la Yamaha - V-slow E cu 15km/h mai lenta. Și JM nu era super departe de moto, nu era stilul sau extrem. Bănuia ca încă are dureri și o ia mai chill. -
Hopaaa, alianțe! Mă bucur, pot fi constructive, dacă nu amuzante, având în vedere demagogia unora. Mda, nu știu de ce am văzut Elveția in loc de Austria, dar și austriecii au la radare de nu știi de unde te pozează. Dar măcar ăștia au niste limite de viteză mai mari.
-
Noto îl urmărește pe Ghete Rebelhorn Spark 2 - rosu - 47
-
Vand o pereche de ghete Rebelhorn Spark 2, marimea 47. Le-am cumparat online in Iunie de pe site-ul Rebelhorn iar pana am apucat sa le si probez... am descoperit ca imi sunt mici si depasisem perioada de retur. Asta e. https://rebelhorn.com/products/spark-ii-motorcycle-boots-red Bucuresti, S6 - Pret: 300 RON Contact: PM
-
Progres se vede peste tot. Chinezii deja au statii de incarcare de 1000kw. Practic, in 5 minute incarci pentru 400km autonomie. E adevarat ca si masinile care pot incarca cu 1000kw sunt putine si scumpe....dar asta e directia. Cat despre preturi, ele raman constante la EV-uri, iar la termice se duc in sus rau de tot. Cat era un Logan acum 3 ani? 9000 euro, parca. Dar azi? 14.000, ala chel. Cat era o Kona EV acum 3 ani? 33.000, si a ramas la fel si azi (fara Rabla). Un Spring? 20.000 fara Rabla, a ramas acelasi pret de acum 3 ani. Tesla Model 3? 40.000 euro acum 3 ani, 42.000 euro azi. Ford Puma se da azi cu 20.000 euro si varianta ICE, si varianta EV. Deci, per total, preturile au scazut mult. Sau, mai bine, s-au egalizat. Statii de incarcare? Au aparut ca ciupercile. Bateriile de la EV? Viteza de incarcare? Toate au crescut. Acum 3-4 ani, daca aveai viteza de incarcare de 50-60 kw, erai smecher. Azi, mai toate EV-urile ajung la viteze de incarcare de 100 Kw, alea bune chiar la 250-300kw.
-
frankone îl urmărește pe Scule de calitate - de unde le cumparam?
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui frankone în mavetzul Service si intretinere curenta
Eu am luat varianta cu jump starter baterie + acumulator extern + lanterna + compresor. Pe partea de pornit motor diesel 2.0 L s-a descurcat f. bine, a trecut testul, a luat-o din prima dupa ce am conectat cablurile. In schimb nu stiu ce sa zic de calitatea piesei, am tinut-o la incarcat vreo zi intreaga si nu se incarca complet, ultima liniuta se incapataneaza sa se arate. A fost 200ish.. tot de la lidl. Asta nu e tocmai micut si usurel, se simte greu la mana, dar vorba lui Boris The Blade, if it doesnt work, you can always hit them with it :)) -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu, nu ai inteles, nu am sugerat sa plece Bezz la Yamaha. Ar fi o prostie. Doar il puneam in categoria pilotilor capabili sa contribuie la dezvoltarea unui proiect, gen Aprilia, Yamaha, etc. Bez este bine unde este. Scoate doar in tururi lansate. In curse este out of pace, chiar si cand are pista goala in fata. Vestea proasta, pentru el, este ca punctele si titlurile se castiga in curse, nu in FP-uri si calificari. Sigur, poate ma contrazice, pana la urma nu sunt mama Omida, sa stiu ce va fi, eu il judec dupa prestatiile actuale. -
Le are le are se contrazice de aer nu are
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Ahhaha exact - numai JM a vrut sa plece de la Aprilia cand 1.era clar ca aprilia e pe o traiectorie vertiginos de ascendenta si 2.nu vad unde ar fi putut merge.Bezz nu se mai mișcă de unde e - ar fi cel mai prost sa plece de la Aprilia factory. Problema Yamaha e ca dacă pleacă Q,va fugi toată lumea de ei - ma refer aici la piloti adevărați...vreun frate Fernandez mai prind,nu e problemă Și după cum ai zis - la ce scoate din ea - sa ai 3 poles?4? aproape o victorie și un podium din cea mai slabă motoreta de pe grila - vezi ce gap e între el și restul pilotilor Yamaha...eu zic ca s-ar descurca pe orice.Si chiar as vrea sa îl vad și pe altceva,ca pe Yamaka ne-a arătat destule. Hai pe Aprilia sa vedem ce pot italienii cu el la ghidon și vice-versa. -
Esti bine? Mai recitesti si maine ce ai scris mai sus?
-
Ia unul electric, limitat la 25, abia cu ăla n-ai ce limite să depășești, decât poate in zonă rezidențială. S-a dat liber la datul în gât pentru depășiri, mi-e dor de Italia, Grecia, Albania, Macedonia, Bosnia, Serbia, Slovenia. Toată lumea da sandale pe acolo, un singur accident am văzut (bietul om cred că ațipise sau a făcut vreun AVC, n-am să aflu niciodată, deși eu am spart cu cizma geamul mașinii răsturnate, că nu putea descuia ușa lumea care se adunase). Se merge aiurea pe la ei, dar se înțeleg in nebunia lor, plm... La noi nuuuuuuu, care mai de care dorește să-și dovedească necondiționat grandomania...
-
Da, dar verdictul nu a fost dat de același agent, de aceea pedepsele diferă. Cât despre Elveția, nu vreți voi să vă mutați acolo, dacă o slăviți atât? In afară de peisaje, curățenie și legi aspre, ce mai admirați? Brânza, băncile, ceasurile lor? Am fost, se merge cu viteza mortului, radare pe colturile hambarelor, le vezi flash-urile in oglinzi, dacă ai depășit un pic viteza, îți tremură pantalonii, că nu știi ce te așteaptă. Nu știu câte am furat, dar la unul aveam peste 120 în bord cu moto, de vreo 3 ani încă n-am primit nimic. Ne place să ne comparăm cu alte țări, dar ne place libertatea pe care încă o avem în Ro. Cine totuși vrea altceva, vama nu mai există, suntem în Schengen, calea este deschisă! Cât despre articol, putem vedea sursa? Nu caut eu, să caute cine a postat, m-am săturat să pun botul la orice link (vezi camerele de viteză care de fapt nu-s active, deși se trâmbițează că ar fi).
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
-
Haha, am trei prieteni care au ramas fara permis pe Rucar-Bran pt depasire pe continua cu scutere de 125. Atat de prost mergeau soferii! Erau un grup de 6 scurere, plecasera la o caterinca. Deci tre sa-mi iau de 49... desi si asa e riscant.
-
Doar 210 zile? Pai fapta astuia e mult mai grava decat depasirile motociclistulyi.
-
Se poate si mai rau in comparatie cu cazul motociclistului roman. https://www.libertatea.ro/stiri/sofer-bugatti-chiron-masina-confiscata-fara-permis-10-ani-limita-viteza-122-kmh-austria-5519699
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Zi și tu. Părea ca poate rămâne pe 3 dar ajunge pe 5. Lasă că la anu gp26 o sa fie de fapt gp24.2 și se bate la campionat. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Bannania Joe ține cu toate forțele să piardă si locul 4 in clasament -
Aici te salveaza masina hibrida. Nu este musai sa ai o electrica. Iata un exemplu trait de mine: la Lexus a dat o eroare ceva si a scos partea hibrida din functiune. Bateriile fiind cam la 35% capacitate fata de nominal se mai intampla. De la 8 % consum in oras s-a dus elegant la 15 %. Si am luat-o usor ca altfel saream de 20%. Daca iti ei o masina hibrida de 1,4-1,8 L o sa ai un consum de 4-5% in oras, ceea ce este foarte onorabil. Asta este, in ziua de astazi, orasul iti dubleaza consumul fata de extraurban.
-
Tehnologia a evoluat enorm de cand cercetarea s-a concentrat pe partea de electrificare. De la baterii la electronica de mare putere la motoare/generatoare electrice. Cu toate astea este o mare diferenta intre o drona si o masina. Eu cel putin am impresia ca sunt mult mai multe aspecte de luat in calcul la un EV care cara oameni, fata de un UAV care daca pica pe camp, aia e. Mie imi plac EV-urile, mai ales ca tehnologie, dar nu detin unul. Vom vedea in ce directie merg lucrurile, dar ce pot eu sa zic e ca masinile cu motoare termice s-au scumpit atat de mult in ultimii ani incat nu mi se mai pare ca diferenta de pret intre un EV si un clasic este o prapastie. Ca tot zicea cineva mai sus de loganul 1.4, si eu sunt de parere ca este unul dintre cele mai reusite motoare pentru a merge din A in B, nepretentios, cu intretinere ieftina. Totusi, eu prin bucuresti aveam un consum de 11-12 litri/100km cu aceasta motorizare, deci economic nu as spune ca era. Stateam blocat in trafic cu motorul arzand benzina. Pe vremurile alea mi-as fi dorit o electrica
