Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Salutăm! Știți cumva ce dimensiune au capacele de furcă de la Zx-10r 2016? Omul zice că sunt de 45, eu am găsit prin alte părți de 46 mm... Mă poate lamuri cineva? Vreau să cumpăr cheie octogonală.
  3. un mare poate: daca mm ia camp sa mai lase de la el, dar traim si vedem. intr-un fel una e sa-l bati pe MM pe bune si alta e sa te lase.. ma gandesc.
  4. Pe principiul "nu cumpar eticheta" am luat si eu un deflector made in china by chinese ca era ieftin si bun. Problema apare atunci cand privesc prin el si mi se incruciseaza ochii. Si ca sa fie si mai evidenta diferenta de calitate, parbrizul este "european" si se vede fara distorsiuni, in timp ce deflectorul este groaznic. Cred ca se poate gasi ceva bun si de la chinezi, dar eu as mai cumpara de la ei numai daca vad/pun mana inainte pe produs ca sa vad cum este.
  5. Sa nu exageram, poate, poate cu mari șanse sa mai castige una anul acesta.
  6. Azi
  7. Salut ! Vand casca HJC i70 WATU marime M Impecabila, purata 1-2 ture maxim. O vand deoarece imi este mica (as fi dispus sa o si schimb cu o alta casca similara marime L ). Casca este matrime M dar cred ca e un calapod mai mic deoarece ma strange in cateva puncte deci ar fi mai potrivita pentru cineva care poarta S. Pretul este 550 lei negociabil. Cateva detalii: -ochelari de soare incorporati -pinloc montat -pregatita pentru sistem audio https://www.asfalt-uscat.ro/casca-moto-hjc-i70-watu.html?gad_source=1&gad_campaignid=17178151398&gbraid=0AAAAADHFli-AqOXbowL-WQskt0-TZ2f7D&gclid=CjwKCAjwiY_GBhBEEiwAFaghvnkvs-EIWotwqqMQXJMUviFhpfFbroVh3twVVfzdvE7uKd8dVERcYBoCPAoQAvD_BwE Se poate vedea si proba in Timisoara sau zonele limitrofe. Tel: O76218594sapte
  8. Cred (sper.. ) sa-mi fi rezolvat problemele si sa vad cursele live. Oricum, daca va fi cazul, nadejdea este la tine. Inca odata, multumesc.
  9. Vine frigul, (re)devine de actualitate, inca e valabil, cine mai doreste, cine mai pofteste?!
  10. Exact.Nu exista sa vorbesti asa si cu atata siguranta cum a vorbit atunci JM,daca tu nu avusesesi toate vorbele facute dinainte cu conducerea.JM nu era drogat,sunt convins ca treaba s-a derulat dupa cum a zis el ulterior (in interviul pe care l-a dat dupa ce a semnat cu Aprilia) - Ducati discutaresera de 2 luni saptamanal cu impresarul lui,au negociat banii toate detaliile,au batut palma cand au venit la Mugello toti urmand sa semneze.Toate bune si frumoase (din punctul de vedere al lui JM),pana a venit MM in conferinta cu si le-a intos masa in cap in conferinta de joi parca : "eu nu merg la Pramac - Gresini da,dar cu moto actuala (ori Padovani nu era in stare sa sa suporte cheltuielile unui GP25,nici nu avea semnat contract cu Ducati in acest sens),ori Factory." Si de la acea declaratie,totul a explodat - panica conducerii Ducati ca il pierd,imixtiunea lui Domenicali (pe care insusi Domenicali a recunoscut-o) - intradevar nu cred nici eu ca Gigi a avut cel mai greu cuvant de zis in aducerea lui MM si tot ce a urmat,se stie. Dar vineri dimineata,JM era la Ducati vorbele erau facute,batusera palma pupat toti pe bot.Deci il vroia Gigi la Factory pe MM?Pai cum il vroia daca JM a zis ca el deja e ca si semnat?Asa curva sa fie Gigi cu JM?De ce,ce motiv ar fi avut sa isi bata joc de el asa sa il duca cu zaharelul?Makes no sense...lumea vorbeste mult handel dar nu ia in considerare declaratiile si faptele de atunci. Am deschis paranteza asta off topic pt ca lumea mananca mult handel - bai frate eu inteleg sa fiu contrazis cand gresesc,si am gresit si voi mai gresi gramada,ba da nu cu chestii in care s-a dovedit ca am avut dreptate.Plus ca mai nou sunt contrazis de sus pe un ton superior si cand spun ca KTM e falimentar - astea fiind declaratiile respectivei firme,adica mania persecutiei maxim...In fine,nu mai intru in detalii ca nu are rost si plictisim lumea. Si in pozele oficiale pare...weird,facuta din bucati. Dar vorba ta,daca merge e stas,nu putem cere mai mult.Fingers crossed poate se mai poate bate si Q (cu asta) la podiumuri mai des... Insa Bartolini nu exclude nici posibilitatea ramanerii pe L4 : "Exploration is part of Yamaha's DNA. The V4‑powered prototype opens an additional technical pathway. We will race what proves most competitive." ...si ne da niste insight'uri pe partea tehnica : “I think the biggest advantage is from the layout of the bike, more than from the [V4] engine,” Aerodynamic-wise the [V4] bike should be 10 to 15 centimetres narrower. Then weight distribution, bike layout, will go a little bit ‘more backward’ [onto the rear tyre]. “In general, those two points are good enough to help. And also, normally a V4 engine is a little bit lighter than an Inline4." Interesant,n-am stiut ca V4 e mai light decat L4...m-as fi gandit ca inline'ul e mai light.
  11. neatzaaaa! la 3.14zda oii am scapat de vineri 13..... pffff
  12. Stai linistit ca multe chestii sunt facute in China,si vandute de “baietii destepti “pe bani occidentali. Iar CF Moto e “chinezoaica”autentica asa ca “podoabele”de pe Temu se asorteaza cu ea. Mai ales chestii simple care nu afecteaza siguranta. Eu ma uit la produs si la pret,nu cumpar eticheta.
  13. O sa noul M1 V4, dar pe langa ducati e urat cu spume
  14. Cucu! Cucu! Trezirea, hai, ca vine uichendu! Buna dimineata!
  15. Ieri
  16. Spor la cumpărături. Niște opțiuni care "se merită"
  17. Asta a fost dubios. Totuși nu știm dacă Gigi a avut cel mai greu cuvânt de zis.
  18. Ti-am mai explicat dar e ultima oara ca deja e plictisitor : nu mai mesteca și tu aceleași chestii spuse la nesfârșit de colegul frustrat a cărui (probabil) singură placere în viață e să sa ironizeze de sus pe absolut toată lumea, dacă vrei sa îmi dai peste nas măcar da-mi cu ceva ce am greșit (ca ai material destul) nu cu ceva cu care am dreptate dar al cărui înțeles a fost întors,rastalmacit șamd. El are issues,nu are o părere doar replici pe sistemul "ce prost ești" dar dacă îl întrebi ce părere are despre absolut fuckin orice,nu știe,nu are nu afirma nimic doar combate.Orice.De drag desigur.Problemele lui nu ma bag.dar tu mi se pare ca ai păreri de multe ori pertinente și de aceea vorbim,deci dacă îmi dai și mie un quote unde am zis eu ca Yamaha nu va face v4... E o mică mare diferență între "Yamaha nu va face v4" lucru pe care mi-l arunci mie în cârcă "yamaha nu știe sa facă motoare v4" lucru pe care mi-l punea colegul xt în cârcă și pe care m-am chinuit pe 2 pagini sa ii explic faptul ca nu aia ziceam pana a înțeles (sper) și "nu are sens pt yamaha sa faca un motor v4 pe care sa îl arunce după aprox 1 an,pt a construi un alt motor de la zero pt 2027" - lucrul pe care de fapt l-am spus eu.... Ori citiți pe diagonală ori efectiv cuvintele trec pe lângă voi.Ba da e ciudat cum doar vreo 2 3 au problema asta... Și nu,Gigi nu l-a vrut la Ducati pe musiu Marcelino,acel lucru l-am zis și I stand by what I said. Iar faptul ca dl.frustrat da # și zeflemea nu o face mai puțin adevărat. Dacă Gigi l-ar fi vrut,pt ce călcat i-ar fi căzut fața când MM a zis atunci in conferința aceea de presa pre-Mugello ca el nu merge la Pramac?de ce s-a precipitat masiv totul după acea declarație a lui MM?pai cine îl semna pe MM la Pramac? Iarasi,dacă gigi l-ar fi vrut pe MM la Ducati initial,pai cum călcat declara Jorge Martin vineri dimineață ca a bătut palma cu Ducati si mai trebuie doar sa se duca sa semneze? Innebunise JM și visa ca a vorbit cu "conducerea Ducati" (hmm oare fine din conducere are drept de a semna piloti ma întreb) și ca s-a pus totul la punct și mai trebuie doar sa semneze? Aa,ca acum Gigi se pupa singur în oglinda pt cum au decurs lucrurile,asta e partea a 2a,dar cu totul alta a fost intenția lui înaintea acelui weekend de la Mugello. Dacă uitați secvențele în care s-au întâmplat lucrurile și ce au declarat cei angrenați,eu țin minte,nu e problemă. Toată partea spate. Pare bolt-on bascula parca nu e a ei,zici ca e prea lunga bascula și pare disconected față de restul motoretei,carena aia laterală e ciudată rău- ok am înțeles ideea - aerul din radiatoare se descarcă în acel culoar pt apăsare profitând de faptul ca acum cu v4 e mai slim,dar pare așa făcută din bucăți... Acuma na - luam etalon Ducati si mai ales Aprilia - Ducati e mult mai compacta iar Aprilia pare foarte flowy datorita faptului ca a fost studiata atat pe aero,toate liniile se duc undeva au o logica. Meh,poate e unghiul pozei ciudat și de fapt in realitate e normală,vedem pe video După cum am zis însă,nu trebuie sa fie frumoasa ci sa funcționeze.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...