Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Intreb si revin, dar toate actele sunt in regula. Daca a fost luat in 2022, atunci sigur e pana in 2026, fiind noua. Precum am zis. Pana in 26.06.2026. Toate in regula
  3. Azi
  4. Scriu pentru un prieten fara cont: Vând KTM 690 Enduro R, an 2022, doar 1.000 km, stare impecabilă, ca scoasă din showroom. Motor 692.7 cc, 1 cilindru, 4 timpi, injecție, suspensii WP XPLOR, ABS cu mod offroad, Quickshifter, moduri Street/Offroad, control tracțiune. Dotări extra: - Frâne ProBrake - 2 seturi cauciucuri (cu și fără cameră) - 2 seturi scărițe (clasice + lăsate) Ideală pentru offroad & travel, fără investiții. Preț: 10.500 EUR Asig, itp, casco valabile. contact: +40 730 244 904 Sorin Se poate vedea si testa la Cluj. Daca mai trebuie sa adaug ceva, va rog sa ma anuntati.
  5. Gaz de sudură în roată.Nu e corent,nu mere compresoru:))) Merge si la vopsit,dacă legi butelia de gaz la butelia compresorului
  6. Toate cele bune si de la baiatu'.
  7. - nu poti compara cu rezultate din anii trecuti - am zis si eu si colegii mai sus de ce,si cred ca tu ar trebui sa stii mult mai bine ca noi aceste lucruri - sunt conditii foarte diferite de circuit de la un an la altul,ceea ce face timpii pe tur intre 2 modele in ani diferiti sa fie useless,chiar daca se ia performanta pilotului de la un an la altul drept constanta ; - cele 3 pole'uri sunt un progres fara indoiala.Locul 2 obtinut la Jerez mai cu seama l-as cataloga drept cel mai mare progres (as spune ca locul 2 a tinut mult de Quarta a carui defensiva a fost flawless dupa cum il cataloga chiar Pecco din spatele lui),dar oricum acolo Q a avut o motoreta de podium - calificarea in Q2 de la Aragon e si acesta un progres in sine,chiar am vrut sa scriu asta inainte,pt ca a fost singurul progres vizibil la Aragon. Insa nu poti privi (dupa cum sustii mai sus) performantele lui Yamaha/Q in modul,trebuie sa le privesti in functie de performantele/progresele inregistrate de ceilalti constructori !! - degeaba M1/25 e cu....20%? mai buna decat M1/24,daca Ducati GP25 e cu 50% peste ea,si GP24 cu 40% peste tot ce e pe grila! Nu mai zic ca anul asta JM e out, KTM a scazut intradevar,dar vad ca Honda a progresat vertiginos,noroc ca nu are pilot - port-drapelul lor fiind Zarco de la LCR pe final de cariera,ca altfel...nu stiu ce mai prindea Q. Se prea poate ca Yamaha/2025 sa fie cu 1s/tur mai buna decat Yamaha/2024 - m-as mira sa fie atat de mult,e improbabil,dar hai sa zicem.Hai sa zicem,nu o cred deloc dar hai sa zicem ca are 2s/tur in minus : guess what - Nu conteaza ! Atata timp cat Yamaha/2025 nu recupereaza gap'ul fata de GP24 dar si fata de GP25 (in timp util),progresul Yamaha/2025 e insignifiant !!! Nu spun ca Yamaha nu a facut absolut nici un progres,spun ca nu exista acel reviriemnt,acea renastere preamarita de colegul xt dar si de o parte a presei,acel hype cu marele V4 care iata,iata,vine posibil la Aragon (unde e??) si ca gata - "Yamaha si-a revenit". Yamaha nu si-a revenit deloc - Exista progrese,insa daca progresele lor se manifesta doar in conditii foarte specifice si rare ,daca au progresat putin spre deloc unde aveau mari carente (grip spate,intrare pe viraj) si daca overall rata lor de progres nu e peste cea a Ducati,Aprilia,si mai nou Honda,cu alte cuvinte daca nu reusesc sa recupereze gap'ul fata de Ducati si daca nu reusesc sa ii dea lui Quartararo o moto cu care se poate bate macar !! la locurile 3-6 , atunci eu cred ca musiu ii va schimba la anul si cred ca altul mai bun nu e available si cred ca totul o va lua la vale nasol rau pt ei. Si ce e cel mai nasol e faptul ca nu vad vreun scenariu in care Yamaha sa recupereze pana la sfarsit de 2025 gap'ul fata de GP24,pt ca asta ai nevoie pt a te bate la locurile 3-5 - o motoreta sensibil egala cu GP24.Asta e situatia,nu ai cum sa ocolesti batalia (atat tehnica cat si pe circuit) cu 6 Ducatis daca vrei sa fii macar in primii 5. Aa,sau daca vrei doar asa sa o vezi in modul "M1/24 e mai buna decat M1/25",ok - se pot bate singuri pe umar si felicita - intradevar au inregistrat niste progrese.Quartararo poate termina pe 10 in 2025 si nu pe 13 ca anul trecut - ii ajuta masiv faptul ca KTM e in deep shit,dar hey,Yamaha duduie,nu? Amar progres...
  8. neatzaaaa! sanatate si LMA Ioane, multe bucurii si numa bine!
  9. Daca se vede cat de cat, ti-o vor repansona ei. Cel putin mie asa mi-au facut la IJ 49. Am fost in aceeasi situatie: sablat si vopsit electrostatic peste serie, ca deh. Vopsitori idioti.
  10. Eu as merge pe un amestec cat mai bogat iar dupa aceea as umbla sa mai saracesc amestecul dar nu foarte mult. Mobrele astea racite pe aer merg mai bine cu amestec bogat.
  11. Am uitat... Lamulțean Grinci! @ENEOS
  12. parerea mea este ca daca vrei sa vezi progres trebuie sa compari cu rezultate sau timpi tot de la yamaha. Nu cu pozitia lui Q, care este dependenta de ceilalti. fata de anul trecut cand yamaha nu a avut nici un pilot in Q2, acuma Q s-a calificat. anuk trecut cand in q1 a avut best 1.48... acuma a 1.46.... daca nici asta nu inseamna progrez, atunci cred ca e ok sa inchidem discutia aici. lipsa de rezultate vine dintr-un pachet mult prea bun la ducati, un vinales care parca incepe sa renasca cu o mobra pe moarte.... n-are sens discutia. Daca tu nu vezi progres dupa 3 pole-uri consecutive, inseamana ca ne uitam la lucruri diferite
  13. Aa,normal ca vin altele mai bune,dar la felul cum se prezinta acest GP24,nu cred ca vor avea o problema sa tina pasul,cel putin anul asta. Da,si eu am observat ca fac unul bun si unul rau - GP22 bun GP23 rau , GP24 iar bun,GP25 mai slab.Nu imi mai aduc aminte cum era GP20...sau au avut piloti prea slabi in acel an Da,da asa stiu si eu - e engine lockdown pt cei din tear A (adica doar Ducati ?) din 25.02.2025 pana hat in 2027. Eh,incercam sa fac o analogie cu testele de demult,cand dadeau Rossi si Lorenzo din umeri si ziceau "we have nothing,we tested some new setup ideas". Nu "o tin pe a mea",nu imi pune aceasta eticheta de incapatanat care nu vede marile progrese si e doar hater Yamaha si japonezi,dimpotriva - eu chiar imi doresc ca ei sa reuseasca,doar ca nu o vad.Pana cand nu vor fi rezultate concrete, eu personal nu voi crede nici un "reviriment". Am zis inante de cursa asta (si Q a zis fix acelasi lucru am dat si quote) ca in cele 3 gp'uri anterioare au fost multe circumstante favorabile lor (temperaturi de sub 25 gr,circuite tehnice si mici (Jerez,LeMans) sau cu viraje ce avantajeaza viteza pe viraj si fara franari puternice - Silverstone),iar aici va fi exact invers - un circuit in care toate punctele slabe ale Yamaha sunt "atinse" - temperaturi mari,low grip,franari si accelerari puternice,si ca acest circuit e crucial pt a vedea daca exista vreun progres. Rezultate Yamaha pe acest circuit?ZERO - cel mai bun pilot Yamaha (Q) nu a reusit intrarea direct in Q2,nu a reusit nimic nici in sprint nici in cursa,ba a mai si cazut incercand desigur sa suplineasca pe frane ce pierdea pe accelerari.Poate fi pilotul condamnat pt asta?Ar putea fi daca ceilalti ar fi avut niste rezultate mai bune,dar nu a fost cazul. In concluzie?"progresul e vizibil" doar eu o tin pe a mea"... Pai hai sa nu ne luam dupa parerile mele sau ale celor care viseaza la revirimente,hai sa ne luam dupa hard facts - rezultate transpuse in puncte : conform acestora cel mai bine pozitionat pilot Yamaha in clasament e un anume Fabio Quartararo pe locul 10 (zece), in fata lui aflandu-se TOATE Ducati'urile (atat cele factory cat si cele de client),o Aprilia (ca cealalta e calarita de nimeni),un KTM (ca Maravilla o tot comite),si...Zarco.De la LCR Honda.De 35 de anisori. Trage tu concluzia sa nu zic iar eu - unde e progresul?Si unde e vina pt lipsa rezultatelor? Exact - nu se pot face comparatii de la an la an - am spus asta in mai multe randuri,pt ca,nefiind aceleasi conditii nici de temperatura nici de pista (grip,Aragon e un circuit unde vine mult praf etc),ai atatea variabile in calcul incat diferentele de performanta dintre cele 2 iteratii de moto efectiv nu pot fi "quantificate",chiar daca pui performanta pilotilor ca si o constanta - in cazul de fata MM. 100% - GP24 cred ca va ramane (chiar si neupdatat si fara o echipa factory in spate) o arma redutabila pana la sfarsitul campionatului. La cat de rapid si totodata lipsit de erori merge AM pe el (ca si la MM,probabil timpul rapid vine fara sa forteze si asta il face sa nu greseasca),Pecco cred ca va avea mult de lucru pt a lua si locul 2 in campionat.Dar as zice ca pe primele 5 locuri clar vor fi Ducatis,poate doar Morbi sau Aldeguer sa fie batuti pana la final de catre "un"Zarco sau "un" Acosta (in Bez si Aprilia lui am mai putina incredere decat in Acosta),de Quarta nu mai zic nimic ca am zis destul. Overall - cupa Ducati,ce sa mai zic... Macar pe Bez sa il rastoarne...Almoguera pare-mi-se ca la intoarcere se va orienta unde sa plece anul viitor mai degraba decat sa puna osul la treaba...
  14. Ba da, ai dreptate si are dreptate si @Kagemusha. Detalii pe care nu le mai tineam minte. Oricum, diferenta mare, de peste o sec pe tur... Aragon este un circuit de referinta pentru MM, este unul din circuitele pe care este stapanul absolut. Probabil, de aici nevoia de comparatii.
  15. buna dimineata domnilor, Vin la voi cu o problema in speranta ca voi gasi o solutie sau macar o idee care sa ma duca in directia buna. motocicleta in cauza DR 650 R 1993, filtru aer twin air, evacuare dominator, jicloare schimbate ,pilot - stock 47.5, inlocuit cu 52 ( nu am gasit de 50), main 137.5 (parca), inlocuit cu 150 , m-am inspirat dupa schema carburatorului de la DR 650 1990/1991. Problema: la o turatie constanta intre 2500 - 3000 , motocicleta da rateuri si se "balbaie", de parca ar avea amestecul prea bogat (cel putin in mintea mea). Initial am zis ca am prea multa benzina de la pilot si jet needle (2500- 3000 rpm) ,asa ca am decis sa cobor jet needle, pana sa fac acest lucru, am scos o bujie( cea din exterior) si parea ca merge cu amestec sarac A urmat o pauza de tigara si un pahar de bere, ca nu stiam dac are rost sa umblu la jet needle. Aveam prin magazie un compresmetru asa ca am decis sa ii iau o masuratoare, 115 bar, nu bag mana in foc pentru calitatea compresmetrului, l-amprins la reducere si a fost vreo 60 lei. Motocicleta are o varsta, dar nu este lesinata, deschid gazul la maxim si precizez ca nu ezita, nu se balbaie( in configuratia actuala), trebuie sa ma tin de ghidon. de pornit, porneste relativ repede, 5 kick-uri de obicei. A 2-a bujie, cea din interior este mult mai murdara, ce ar indica un amestec mai bogat. Voi ce parere aveti ? Intr-un final am scos jet needle-ul si i-am mutat siguranta pe ultima pozitie de sus, adica l-am coborat,pentru mai putina benzina. Rezultatul, imi pare ca acum ezitarea si balbaiala motocicletei s-a mutat de la 2500-3000 , la 3000-3500. Faptul ca am pornit motocicleta fara sa, mi-a permis sa observ ca atunci cand da cate un rateu, iese un suflu de aer din admisie. video_2025-06-10_08-23-53.mp4 Supapele le-am reglat anul trecut.CDI-ul nu este cel original Nu prea mai tin bine aminte, dar parca sa zic ca problema asta a inceput cand am schimbat cdi-ul ,iar atunci facea asa la relanti, dupa care am schimbat jicloarele (fiind model de Germania, este "limitat", m-am gandit ca daca ii pun jicloarele mari, trezesc bestia din ea) Problema este ca atunci cand merg si sunt in acea plaja de turatii, motorul da in nas si ma dezechilibreaza, m-a prins pe o curba la un moment dat si nu a fost un sentiment prea placut. Astept cu interes parerile voastre. O zi buna si o saptamana usoara !
  16. Lasati ca se intoarce Almoguera si rastoarna campionatul, MM se ciocneste cu AM si Pecco intra in ei direct, toti scosi pe bara 2 sezoane si devine totul palpitant. Da, si eu am adormit la cursa MotoGP dar cand stiu ca MM defileaza in fata e asa placut somnicul!!
  17. Ia-ti deja inmatriculat Sunt destule pe olx ce se lauda a fi "cu acte de inmatriculare", insa vei avea surpriza ca nu mai pot fi inmatriculate. In Romania In fiecare an se tot schimba legi si norme de poluare, si ai surprize ca un motor ce putea fi inmatriculat anul trecut nu mai poate fi inmatricultat anul acesta pentru ca nu e nu are o norma de poluare mai mare.. Ca si idee, eu am fost prins cu o Beta 300 inmatriculata, pe strada, cand ma intorceam din padure. Am scapat fara probleme, in timp ce colegii ce erau cu mine si nu aveau motoare inmatriculate si-au luat dosare penale. Deci nu e de joaca Ia-ti direct inmatriculat si scapi de probleme.
  18. Ieri
  19. Am vazut azi la Lidl un jump starter UMAP 12000 C4. Are careva, e bun de ceva? Pentru auto ma bate gandul sa-l iau.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...