Toată activitatea
- Ora trecută
-
- Azi
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui pepsi în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Pt 390, lowering kit (este oem powerparts) si eventual sa incerce sa stea doar cu jumatate de fund pe sa https://ktm-parts.ro/lowering-kit/166187-lowering-kit-ktm-95812955044.html Coboara cu 25mm Adică sa puna doar un picior jos -
04 Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España - Jerez
topic a răspuns lui PzKpfW în Cavaleruul Competitii Internationale
Mai este mult până acolo. Spuneam doar că Ducati sunt serioși cu implicarea în MX și că locul este unul bun pentru Ciabatti. În MotoGP era oarecum în plus ca responsabilitate, față de șeful echipei (Tardozzi) și șeful diviziei sportive (Dall'Igna). -
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui hora09 în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Da, deci pentru gagica e prea înalt 390ul în ideea ca e complet la început cu alea "offroadului", nu are încrederea în a putea manevra ușor datorita șeii înalte. Ce este drept e cu 5mm peste a mea. Se gândește sa schimbe motorul, da sa continue în același timp cu kg lanfel sau mai puțin. Dacă nu avea asta în calcul luam la 790 o sa joasa ca e undeva la 830mm fata de 850mm standard si rezolvam problema, îmi cautam eu alta. Optine este lowering kit, da nu știu cât de jos trage motorul, e destul de jos oricum. Din fabrica crf300 e cu 5mm mai jos deci la fel, kawa aia de 300 el are 815mm, altfel nu știu nimic de ea, am văzut doar live ca avea un coleg la un moment dat da mergea numa în oraș cu ea. Idei bune de pus în practica?! -
04 Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España - Jerez
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Sai ii vedem in campionatul mondial de MX si in Supercross-ul american, astea sunt competitiile care conteaza. -
Gata, ai cumpărat motocicleta SH pe numele tău? Și deja voblează? Trecând peste asta. Întrebarea este: dacă ții mâinile pe ghidon mai voblează?
-
Probleme pornire
topic a răspuns lui Cristian97 în Cristian97ul Discutii generale enduro si motocross
Am cumpăr și un kit nou de carburator unde am schimbat cuiul pontou inclusiv cilindrul unde lucrează,iar plutitoarele nu sunt sparte(le am verificat). Nu pot sa zic ca sunt mecanic specialist,dar am lucrat la motoare de câțiva ani și am mai învățat. -
Probleme cu chinezaria (CFmoto 300sr)
topic a răspuns lui EL Ciupacabra în Cbr1000ul Service si intretinere curenta
Pai nu e chinezesc? -
Dacă iese pe la supraplin înseamnă că nu lucrează cuiul pontou sau plutitorul.
-
04 Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España - Jerez
topic a răspuns lui PzKpfW în Cavaleruul Competitii Internationale
Este un proiect nou dar în care investesc destul de masiv. Au câștigat prima etapă din campionatul italian de MX anul ăsta (probabil cel mai puternic campionat european), l-au angajat pe veteranul Toni Cairoli, multiplu campion mondial cu KTM, vor lansa prima motocicletă de MX de 450 la anul (pe care o dezvoltă în competiții anul ăsta), au gânduri de participare la Dakar, și vând deja primul lor SM monocilindru. Deci da, este o promovare pentru Ciabatti. -
Trebuie facute niste verificari: rulmenti jug, stare anvelopa uzura plus echilibrare, rulmenti roata, stare furca fata, rulmenti bacula spate, rulmenti roata spate. Dar asa cum a zis luv e posibil ca mobra sa nu aiba nimic si asa sa se comporte ea. E botezul forumului, in afara de asta in ultimii ani a aparut moda mobrelor de 125cmc cu tobe chinezesti conduse de teribilisti tineri care fac o imagine si mai proasta motociclistilor.
-
04 Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España - Jerez
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Merci! Deci, "promovat" la o divizie ca si inexistenta. Ducati si motocross-ul.. -
l.u.v îl urmărește pe Voblaj CBR 125R 2015
-
Pot fi ceva defecte pe la reperele înșirate mai sus. Sau nu! Eu am avut doua motociclete BMW care voblau exct cum descrii tu, deși totul era în regulă dpdv mecanic. Mergi liniștit cu mâinile pe ghidon.
-
04 Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España - Jerez
topic a răspuns lui PzKpfW în Cavaleruul Competitii Internationale
-
-
Hamilton este un pilot bun/foarte bun, dar este cel mai mare penibil și plângăcios când ceva nu merge precum vrea el. Așa a fost de când a intrat în F1. Unii (și nu mă refer la tine) abia acum la bătrâneți încep să observe asta.
-
04 Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España - Jerez
topic a răspuns lui Le Mertois în Cavaleruul Competitii Internationale
https://www.motorsport.com/motogp/news/ducatis-sporting-director-ciabatti-steps-down-from-motogp-team/10559914/ -
Anvelope proaste. Roti neechilibrate. Probleme la suspensie. Etc. La viteze de peste 50km/h se merge fara maini. În combinatie cu un burlan si o paraitoare lesinata de 125 constituie reteta perfecta pentru agatat pitipoance.
-
Adevărat a înviat!
-
Nu inteleg intrebarea, ce treaba are motivul de ce iau mainile de pe ghidon? Eu am pus o intrebare, nu sunt genul sa merg fara maini, dar ma deranjeaza problema asta, ma gandesc sa nu afecteze si altceva.. Nu, nu am
-
Salut, daca ai topcase ar putea fi unul din motive.
-
vila_ra s-a înregistrat pe forum
-
Lucian_M îl urmărește pe Voblaj CBR 125R 2015
-
De ce să iei mâinile de pe ghidon?! Pentru poze? Sau să arăți dublu șoferilor...
-
Salut forum, am un CBR 125R 2015, si am o problema cu el, daca ii las ghidonul liber in mers la 50kmh+, imi intra in voblaj. De la ce credeti ca ar putea fi?
-
Înțeleg că ai cumpărat o 🏍 defectă fără să te pricepi deloc.