Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Azi
  3. Pt 390, lowering kit (este oem powerparts) si eventual sa incerce sa stea doar cu jumatate de fund pe sa https://ktm-parts.ro/lowering-kit/166187-lowering-kit-ktm-95812955044.html Coboara cu 25mm Adică sa puna doar un picior jos
  4. Mai este mult până acolo. Spuneam doar că Ducati sunt serioși cu implicarea în MX și că locul este unul bun pentru Ciabatti. În MotoGP era oarecum în plus ca responsabilitate, față de șeful echipei (Tardozzi) și șeful diviziei sportive (Dall'Igna).
  5. Da, deci pentru gagica e prea înalt 390ul în ideea ca e complet la început cu alea "offroadului", nu are încrederea în a putea manevra ușor datorita șeii înalte. Ce este drept e cu 5mm peste a mea. Se gândește sa schimbe motorul, da sa continue în același timp cu kg lanfel sau mai puțin. Dacă nu avea asta în calcul luam la 790 o sa joasa ca e undeva la 830mm fata de 850mm standard si rezolvam problema, îmi cautam eu alta. Optine este lowering kit, da nu știu cât de jos trage motorul, e destul de jos oricum. Din fabrica crf300 e cu 5mm mai jos deci la fel, kawa aia de 300 el are 815mm, altfel nu știu nimic de ea, am văzut doar live ca avea un coleg la un moment dat da mergea numa în oraș cu ea. Idei bune de pus în practica?!
  6. Sai ii vedem in campionatul mondial de MX si in Supercross-ul american, astea sunt competitiile care conteaza.
  7. Gata, ai cumpărat motocicleta SH pe numele tău? Și deja voblează? Trecând peste asta. Întrebarea este: dacă ții mâinile pe ghidon mai voblează?
  8. Am cumpăr și un kit nou de carburator unde am schimbat cuiul pontou inclusiv cilindrul unde lucrează,iar plutitoarele nu sunt sparte(le am verificat). Nu pot sa zic ca sunt mecanic specialist,dar am lucrat la motoare de câțiva ani și am mai învățat.
  9. Dacă iese pe la supraplin înseamnă că nu lucrează cuiul pontou sau plutitorul.
  10. Este un proiect nou dar în care investesc destul de masiv. Au câștigat prima etapă din campionatul italian de MX anul ăsta (probabil cel mai puternic campionat european), l-au angajat pe veteranul Toni Cairoli, multiplu campion mondial cu KTM, vor lansa prima motocicletă de MX de 450 la anul (pe care o dezvoltă în competiții anul ăsta), au gânduri de participare la Dakar, și vând deja primul lor SM monocilindru. Deci da, este o promovare pentru Ciabatti.
  11. Trebuie facute niste verificari: rulmenti jug, stare anvelopa uzura plus echilibrare, rulmenti roata, stare furca fata, rulmenti bacula spate, rulmenti roata spate. Dar asa cum a zis luv e posibil ca mobra sa nu aiba nimic si asa sa se comporte ea. E botezul forumului, in afara de asta in ultimii ani a aparut moda mobrelor de 125cmc cu tobe chinezesti conduse de teribilisti tineri care fac o imagine si mai proasta motociclistilor.
  12. Merci! Deci, "promovat" la o divizie ca si inexistenta. Ducati si motocross-ul..
  13. Pot fi ceva defecte pe la reperele înșirate mai sus. Sau nu! Eu am avut doua motociclete BMW care voblau exct cum descrii tu, deși totul era în regulă dpdv mecanic. Mergi liniștit cu mâinile pe ghidon.
  14. A fost de fapt promovat, directorul noului program de motocross.
  15. Hamilton este un pilot bun/foarte bun, dar este cel mai mare penibil și plângăcios când ceva nu merge precum vrea el. Așa a fost de când a intrat în F1. Unii (și nu mă refer la tine) abia acum la bătrâneți încep să observe asta.
  16. https://www.motorsport.com/motogp/news/ducatis-sporting-director-ciabatti-steps-down-from-motogp-team/10559914/
  17. Anvelope proaste. Roti neechilibrate. Probleme la suspensie. Etc. La viteze de peste 50km/h se merge fara maini. În combinatie cu un burlan si o paraitoare lesinata de 125 constituie reteta perfecta pentru agatat pitipoance.
  18. Nu inteleg intrebarea, ce treaba are motivul de ce iau mainile de pe ghidon? Eu am pus o intrebare, nu sunt genul sa merg fara maini, dar ma deranjeaza problema asta, ma gandesc sa nu afecteze si altceva.. Nu, nu am
  19. Salut, daca ai topcase ar putea fi unul din motive.
  20. De ce să iei mâinile de pe ghidon?! Pentru poze? Sau să arăți dublu șoferilor...
  21. Salut forum, am un CBR 125R 2015, si am o problema cu el, daca ii las ghidonul liber in mers la 50kmh+, imi intra in voblaj. De la ce credeti ca ar putea fi?
  22. Înțeleg că ai cumpărat o 🏍 defectă fără să te pricepi deloc.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...