Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Nu stiu daca ai rezolvat pana acum, dar presupun ca nu. Cam aceiasi problema am avut-o si eu la prima pornire din primavara (nu chiar prima, dar prima dupa vreo luna de stat). In iarna cat a stat in garaj, i-am facut revizia complet si am schimbat filtrul de benzina si furtunul care vine de la rezervor in filtru. Am pus un furtun mai lung cu vreo 10 cm, iar acesta ridica oarecum filtrul in sus. Cum ziceam, dupa o pauza de vreo luna in care nu am pornito am incercat sa ii dau cheie... si nimic... am omorat bateria, am luat curent de la masina si am tot incercat vreo ora sa o pornesc fara nici un rezultat. Am inceput cercetarile, si am observat ca filtrul de benzina era gol, chiar daca rezervorul era plin, iar atunci cand invartea nu picura de loc in filtru. Am ridicat vreo 10-15 cm rezervorul si a inceput sa curga benzina in filtru, iar apoi a pornit imediat. Problema la mine era ca furtunul era prea lung si tinea filtrul ridicat astfel incat obstructiona curgerea. Problema la tine e posibil sa fie asemanatoare, de la filtru infundat, sau pozitia proasta, sau furtune de vacuum crapate. Dupa ce sta cateva zile, se evapora benzina din carburatoare si probabil ca nu reuseste sa traga din rezervor. Eu te sfatuiesc sa schimbi filtrul de benzina si sa incerci sa verifici macar vizual furtunele de vacuum. Nu e nici o problema daca lasi putin pe modul PRI, carburatoarele nu se incarca atat de repede. In situatia ta poti incerca sa o pui pe PRI 20-30 secunde inainte de pornire sa vezi daca are vreun efect.
  3. Presupun ca nu ai mers pe altceva mai confortabil decat Hayabusa, nu?
  4. Cam asta a fost si impresia mea. Chiar ieri am revizitat dealerul local care are in showroom un X-MAX 300. Oricat de mult imi place voi merge pe Forza. Cu putin noroc sper sa il am in doua saptamani.
  5. eu am rezolvat la Octavia cu asa ceva https://www.emag.ro/set-pentru-reparare-buson-baie-ulei-yt-1757/pd/DGNM6KBBM/ nu l-am luat de aici , a costat undeva la 140 lei , daca imi aduc aminte am sa postez de atunci nu mai pun pasta rosie la busonul de la ulei ca recomandare , daca nu ai mai facut o majorare de gaura , cel mai bine mergi la un mecanic , care are mana facuta pe asa ceva
  6. Daca si folosirea unui kit helicoil a devenit treaba complicata....
  7. Mie astea prea confortabile mi se par mult mai periculoase. Bine, n-as face drumuri de peste 1000 de km cu un SS.
  8. Exista kit de reparație (cred că la bmw) sau confecționezi la un strungar dibaci un dop cu filet conic pe care îl poți lipi cu un adeziv bicomponent și faci un bușon de diametru mai mic în acel dop. Eu așa am rezolvat la un Pegaso. Buba e grisimea mica a carterului acolo, și nici adâncime nu ai ca să permită prelucrare pe loc.
  9. Este doar un exemplu .Pribabil sunt alte locuri unde gasesti la preturi mai bune si mai de calitate
  10. Dai jos baia si fugi la meserias . Ala are solutii daca tu pui intrebarea asta . Alta baie daca nu iesi ok ca bani . Acu spune si ce anume este dus ...sau cum este dus ..nu mai poti sa pui la loc surubul ?..starngi si merge in gol ? .. ...sau ce are ? Ce sfaturi sa primesti daca esti zgarcit in info ? ...sau ne dai test
  11. Cu asa ceva : http://sculebgs.ro/scule-speciale/reparatii-filete-helicoil.html?gclid=Cj0KCQjwz6PnBRCPARIsANOtCw2hab8FA-uwbDfk21sQGjndnOJ97FFq9XkdEB5qChFkgz6sbZdSargaAl3UEALw_wcB
  12. S a dus filetul de la Baia de ulei cum îl repar
  13. S a dus filetul de la Baia de ulei cum îl repar
  14. Ma indoiesc ca ai, insa o sa fac un efort. Habar n-am exact cat e toleranta la motoarele de motocicleta, o banuiesc de ordinul zecilor de microni - respectiv sutimilor de milimetru. Pentru discutia de fata o sa presupun ca e de 10 ori mai stransa, respectiv de ordinul micronilor. Particulele nano sunt de o mie de ori mai mici decat toleranta asta. Respectiv, e ca si cum ar trece mingi de ping-pong printr-un spatiu mai mare decat inaltimea unui bloc cu zece etaje. O sa se depuna cand o zbura porcul. Din alt punct de vedere - care trebuia sa-ti sara direct in ochi cand ai citit nano, daca ai cea mai mica idee cu ce se mananca - toata lumea s-a bucurat la domeniul nano acum vreo 15 ani, insa intre timp s-au prins ca nu doar n-au ce face cu ele, ci-s extrem de periculoase, nu exista filtre care sa opreasca particule nano, se absorb prin piele, au efecte neasteptate si asa mai departe. De alelalte rahaturi din video nu mai zic. "Influenserul" e batut in cap, motorul care-i haleste un kil de ulei la mia de kilometri e tocmai bun de remat, nemaivorbind ca probabil ii clantane pistoanele in bloc si toleranta o masori cu sublerul lui strabunicu.
  15. BMW 4V ABS-integral Part 1- Część 1 wymiana płynu - brake fluid exchange BMW 4V ABS-integral Part 1- Część 1 wymiana płynu - brake fluid exchange
  16. Today
  17. Poate era din parada moto-velo (sport) cu ocazia Iubim 2 Roți...
  18. Aveți pe undeva un tutorial de aerisit servo la GS 2005? Am vrut să schimb lichidul și am comis-o. Nu reușesc să amorsez la loc servo pe față.
  19. Pe vremuri am folosit Slick50 care era pe bază de teflon, am pus la vreo 2 bmw-uri (auto). Unul dintre ele a fost abuzat de cel care l-a cumparat și a rezistat cu brio până i-a spart baia de ulei, și tot a mai mers ~20km fără ungere până să moară complet. Acum vreo 8 ani am câștigat la niște concursuri câteva flacoane de Metabond, am băgat unul în mașina de curse și altul în cea de familie. Cu certitudine pot spune că celei de familie i-a făcut mai mult rău, variatorul de faze abia înlocuit a început să facă zgomot după vreo 8000km, în condițiile în care aveam un parc auto vast de mașini similare în administrare, iar variatoarele înlocuite nu scoteau zgomote minim 20-30000. Aceleași motoare, cu rulaje mai mici sau mai mari, același ulei, pot spune cu mâna pe inimă că Metabondul a fost de vină. La nivelul meu actual de informare nu aș mai băga astfel de bazaconii în mașini, la moto e oricum exclus din cauza ambreiajului umed. Poate aș risca doar dacă îmi iau vreun bmw cu celebrul n47, poate face minuni și ține distribuția aia nenorocită mai mult...
  20. Salutare colegului cu Kawasaki, B ceva KWS, care azi pe la ora 16:00 a decis sa o ia de câteva ori pe pista de biciclete de pe Victoriei, deși traficul era practic inexistent. Sunt bucuros ca nu s-a întâlnit cu vreun biciclist mai neatent sau vreun copil.
  21. Tare si partea asta. Mie mi-ar placea ca ambele parti ale calatoriei sa fie unite in acelasi topic. E pacat sa se piarda sau se rataceasca una de cealalta. Poti face asta dand un REPORT si in mesaj rogi moderatorul sa le uneasca. Sunt sigur ca mai ai poze, asa ca impartaseste-le si cu noi Nu fii timid! Si, daca nu-s prea indiscret, un buget pentru calatoria asta? Cam cat te-a costat, in mare, benzina, cazarile. Ai avut ceva asigurare in caz de "doamne-fere", asistenta rutiera sau mai stiu eu ce?
  22. Am detinut mai mult branduri si tipuri de motoare. Am condus si altele, ale unor amici, sau la un BMW Test. Nu insa Hayabusa. Prin 2006 am inteles ce inseamna confortul la o motocicleta odata cu primul BMW detinut, si de atunci mi-am dat seama ca din punctul asta de vedere nimeni nu este peste bavarezi. Si o spun fara sa fiu partinitor, sunt foarte obiectiv. Am mers recent un drum destul de lung pe GL 1800 al unui amic si am avut surpriza vietii, dar in sens oarecum negativ. Superba ca look, pozitia ok pe ea, cutia foarte silentioasa, motorul misto dar nu foarte diferit de LT-ul meu ca si putere. In schimb doua lucruri mi-au dat cu minus, franele foarte slabe comparativ cu ale mele si zgomotul foarte mare al tobelor, desi erau stock. M-au zapacit de cap pret de 100 km, cat am condus-o. Pe LT exista riscul sa adormi, datorita silentiozitatii oferite de carenaj, parbriz si ansamblul motor / avacuare. Am facut paranteza ca sa intelegi ce tipologie de individ sunt si la ce raportez o motocicleta --> confort si optiuni. Din aceasta cauza nu sunt atras de oricare alt tip de mobra care nu ofera asa ceva la nivelul asteptat de mine. Singura care se apropie de ce vreau este GTR 1400, am condus mobra unui amic, dar si la aia mai trebuie sa fac niste schimbari, saua, parbrizul si sa ii montez inaltatoare de ghidon pentru a fi oarecum pe acolo. Desi nu este locul si vorba despre nemti, ei sunt singurii care fac tourere care vin manusa de la inceput. Imi amintesc de vechiul RT, odata urcat in sa nu a trebuit sa mai reglez, inalt, trag sau schimb absolut nimic. Nu ghidon, parbriz, scarite, manete etc. Te urci pe ea si cobori dupa 500 km sa faci pipi, apoi inca 500 si tot asa.
  23. Ai cea mai mica idee ce inseamna nanoparticule?
  24. Eu am folosit candva Duralube la batrana mea Dacie, a functionat cat a tinut uleiul. La ambreiaj in baie ma indoiesc ca ar merge.
  1. Load more activity
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +12.300 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +15.700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...