Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. He, he ... În urmă cu vreo 25-30 de ani când mi-am cromat (custom) ape-hanger-ul şi sissi-bar-ul la ELBA, a durat cam 3 zile cuprarea şi 15 minute faza de nichelare + cromare, dar am fost acolo în hală cu piesele de prelucrat (erau vremuri bune). Asta după ce am rectificat ţevile pe o maşină specializată (la IUPS) şi le-am curbat personal la rece pe role (la IRIL). Plus şlefuirea (la "oglindă") cu pâslă la un atelier de modelaj ortopedic şi ulterior degresare manuală, inainte de a merge cu ele la electro-galvanizare. Adică o întreagă reţea industrială pusă în mişcare pentru asta
  3. Fa 5 pasi spre motor....fa 5 pasi inapoi = 10 pasi simpli Fain film, BRAVO si .... curaj la mai multe !
  4. Nu prea. De ce la mașină îți cere alea la ITP, dar la moto nu? Triunghiuri, trusă medicală și stingător.
  5. Today
  6. Cu autodeblocant, in conditii de aderenta precara, risti sa iesi in decor. La cate stele NCAP are, as zice pas. sau daca vrei, poti sa incerci "blocantul saracului" aka frana de mana - cu putina dibacie iesi din belea....
  7. salut p-asta (sau similar) il am eu pe un samurai din 2000 https://www.samurai4x4.ro/store/auto-deblocant-spartan.html cu sub 2000 de lei cu tot cu manopera ai un setup foarte solid. da, tacane pe asfalt, cand se deblocheaza -- el teoretic e mereu blocat si se DEblocheaza la virajele pe asfalt, functioneaza opus fata de un LSD la o masina de strada -- insa merita 100% suportarea unui tacanit (totusi e un samurai, bocane si cloncane incontinuu) pentru avantajele pe care le aduce pe teren accidentat. daca m-ar intreba, totusi, cineva cu ce sa inceapa sa-si modifi
  8. Nu am zis ca e normal sau logic. Doar ca legea nu face diferența. Cat despre comparatia cu rovinieta, e de tipul "mere cu pere".
  9. De acord, dar uite ca, diferit de categoriile din articol, motocicleta nu plateste rovinieta. Adica restul mijloacelor de transport platesc. N-am fost bun la filosofie in liceu, deci nu ma bag la explicatii, dar explica-mi unde pui doua triunghiuri pe un GSXR600, de exemplu. Hai ca stingator am pus pe mobra mea, dar cum il integrezi la un sport sau la un naked? Nu ca pe alte tipuri ar fi mai mult spatiu, dar presupunem ca nu ai cutii la mobre si nici nu mergi cu rucsac dupa tine.
  10. Pe asfalt nu prea merge cu ea, e masina de coclauri. Si da, cred ca si niste anvelope bune poate ajuta. Acum nu stiu ce are montat, dar ii dau o sugestie. Daca face ceva va anunt cum decurge trreaba. Mersi!
  11. https://legeaz.net/oug-195-2002/art-8-vehiculele Asta asa, cu Google. Doar sa nu existe vreo exceptie mai incolo sau vreo modificare ulterioara a legii
  12. Pai eu asta si fac, ii tin pumnii domnului Constantin, sanate si putere sa faca ce si-a propus. Apreciez efortul, intentia, si inteleg perfect motivul pentru care o face. Are o varsta, iar depasirea limitelor, darzenia, plimbatul cu moto-fie si in conditii de neinteles pentru unii,toate la un loc il fac pe dansul sa fie energic, activ, intr un cuvant, VIU. Pricep asta foarte bine. Ce nu pricep este catalogarea asta a motociclistior. Daca nu mergi pe frig nu esti motociclist. Daca nu ai sapca, de ce n-ai sapca? Fiecare cu aia....a mamei lui N-ai inteles. eu sunt foaaarte relax
  13. Voi sunteți dovada vie că e distractiv motociclismul și că e vreme de motociclit și iarna. Practic, în copilărie pe vremea asta probabil erați afară și băteați mingea pe maidan acum sunteți tot pe maidan dar vă distrați altfel. Niște oameni mari cu suflete de copii. frumos! Distracție plăcută!
  14. E un motor auxiliar, e greu de identificat.
  15. Motorul de mai sus este un motor auxiliar, folosit la pornirea buldozerelor (prin anii '60...'80) sau chiar la pompe de scos apa (caz in care motorul avea o cupla sau cuplaj care actiona pompa de scos apa in sine). Putea avea mai multe intrebuintari, fiind un motor simplu si usor de mutat de colo, colo...unde era necesar. Cel postat de colegul Dorel (ala de Jawa) este un motor folosit la motocicletele de dirt track.
  16. Rock-and-roll! Mai ales faza cu pană pe faţă şi spate rezolvată "la rece" şi cea cu ... "spărgătorul de gheaţă". Fain de tot! Trebuie să recunosc că mi-e dor d'astea de pe vremea când făcem câta ture cu prietenii în off-road fără motociclete (doar în bocanci, manta şi cu AKM).
  17. cu cât e mai bun drumul pe uscat (mai neted, mai tare) cu atât e mai nașpa după zăpadă. mai ales dacă e oleacă circulat, că e ușor să se facă gheață. la trânta aia de la urmă, cred că am respirat oleacă într-o parte și m-am cules de pe jos. pe arătură puteam să trag de gaz cât mă ținea echilibrul. a, și daca vezi o pată mai albă și lucioasă, să-ncerci să o ocolești, oricât de-atrăgătoare pare
  18. Dacă voiam să fiu rea formulam altfel. Era o simplă constatare.
  19. Fain clipul, bravo! Eu inca nu am avut ocazia sa ies pe astfel de conditii asa ca intreb de curiozitate, cum e pe pamant inghetat, cat de fin tre' sa fii cu acceleratia si frana?
  20. Ca de fiecare data, exista mai multe explicatii.... In Duster-ul din 2010, zgomotul nu mi se pare nici exagerat, nici deranjant. Incepe sa se auda cam pe la 50 km/h si cand ajungi la 90 km/h sau mai mult, lipsa antifonarii si zgomotul facut de motor+vant este mai mare decat cel facut de anvelope. Nu stiu cum este la masinile mai bine izolate fonic (gen Evoque, etc.) Sunt AT-uri si AT-uri. ...eu m-am uitat la mai multe modele, am vazut mai multe recenzii pe net si BFG-urile sunt cam singurele care au "fulgul" pe ele. Restul sunt de vara sau all-season. Vis-a-vis de
  21. Ca să se bage cineva, trebuie să afle în ce Ce traseu, ce copii, ce locații etc.
  22. Tare! Cel mai mult mi-au placut injuraturile si cum facea burnout janta spate. Ai rabdare la editat.
  23. Bine ca nu a deschis topic nou si a folosit functia “cautare”.... E membru nou.....nu fi rea
  1. Load more activity
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...