liviu_m2002 Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Este prinsa conducta de frana (partea flexibila ce iesie din popma de frana) de jug. Acolo a trebuit sa o las sa vina mai mult spre ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) http://www.bison.net/en/products/647-2-components-adhesives/product/2273-epoxy-metal/ Uite aici Am lipit elemente din metal cu el si e tapan- dai cu flexu in el ca in metal. merita - rezistent la solicitari mecanice. Cei de bison fac treaba buna - in genere adezivii ce se fac din combinatie de 2 bucati sunt mai rezistente. Sau Sh daca faci comparatie de pret. ia uitati ce am patit. cum as putea sa rezolv problema? sa cumpar camasa de cablu noua, sa iau si cablu sau care ar fi cea mai buna rezolvare. multumescCAM00977.jpgCAM00978.jpgCAM00979.jpgCAM00980.jpgCAM00981.jpg Editat Mai 12, 2015 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catamenia Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Buna seara, Vreau sa imi cumpar aceasta casaca. Daca sunt posesori sau nu de acest model m-ar ajuta sa le aflu parerea. http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ObjectID=66299264&ViewAction=ViewProduct Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Buna seara, Vreau sa imi cumpar aceasta casaca. Daca sunt posesori sau nu de acest model m-ar ajuta sa le aflu parerea. http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ObjectID=66299264&ViewAction=ViewProduct Multumesc cu casca asta iti dublezi valoarea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catamenia Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Multumesc pentru raspuns. Inseamna ca merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Vreau sa folosesc un kit de intaltare de la Heavy Duties, deci imi va ridica cu 6 cm ghidonul, cabluri mai lungi unde gasesc ? Sunt afon tehnic Pentru inaltatoare, am folosit inca un set din piesele alea care tin ghidonul, partea de deasupra, pereche, luate din dezmembrari. Se pun dedesupt cu gaura in sus. Inalta cam cu 2 cm si nu necesita nici o modificare la cabluri sau furtunase. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Vand crashbar Givi pentru Honda 600. urme de uzura si vopsea sarita, dupa cum se vede si in imagini. dar e functional si isi face treaba. are toate suruburile si piesele necesare pentru montaj. Pret: 100 lei Tel: 0766546322 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Am montat coburile de aluminiu si crashurile de la Heavy Duties. Sunt extrem de incatat de cutii, sunt lucrate extrem de calitativ, flawless, sunt absolut geniale si arata foarte bine, ma bucur sa vad ca sunt interprinzatori in Romania care fac o treaba excelenta. Crashbaru deja si-a facut treaba ieri prin padure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Arata de zile mari ! Eu am modelul mai vechi, dar la fel de robuste si bine facute. Sa ai noroc la ele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moskhon Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Salutare, Am de gand sa fac o plimbare mai lunga cu pasager, shaua mea este refacuta si pt pasager este destul de dureros drumul lung . Asa ca ma gandesc la o solutie prin care sa o fac mai confortabila sau sa o inlocuiesc cu una originala, poate este mai ok pt pasager. Asa ca daca are cineva o sa originala, dar in stare buna, sunt dispus sa o cumpar sau sa o imprumut pt teste. Sau daca stie cineva o solutie, testata, care sa sporeasca confortul pt pasager, va rog sa ma ajutati. Multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Salut! Am nevoie de o scarita dreapta pt "sofer" Transalp 600. Contracost binenteles. Vlad 0765 391 867 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9limits Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Mno, se pare ca nici cdi-ul de la Ignitech nu-i nemuritor. Io-l folosesc de un an jumate, si fostul proprietar l-a avut cam un an, cred.Dupa ce-am mers ieri intr-un cilindru vreo 15 km am ajuns acasa sa gasesc cdi-ul incins si parte din ceara aia de pe el lipita prin cutie p-acolo. Am schimbat mufele intre ele, acum mergea celalalt cilindru (ca sa verific ca nu-i ceva intrerupt mai incolo pe fir sau pe la bobine). Am scos cate-o fisa din fiecare cilindru sa elimin varianta cu innecatu. Nu da scanteie decat una dintre ele. Si bazaitul ala al lui e altfel, mai rar. Deci se duse cam jumate de cdi. Acuma sunt un pic in cumpana daca sa iau doar un cdi pentru cilindru care nu merge, sau sa iau 2 si sa stiu o treaba, si sa mananc biscuiti pana la salar. Ati mai avut careva probleme similare cu Ignitech-u? Se poate repara/recupera ceva din el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Am cautat pe net si nu prea am avut noroc asa ca am sa intreb si aici. Domnul meu stator s-a gandit sa se strice. Daca stiti pe cineva sau daca aveti la vanzare un stator pt ta din 1993 sunt f interesat. Multumesc! 0762696202 » Post actualizat in 02 Jun 2015 06:48 Am cautat pe net si nu prea am avut noroc asa ca am sa intreb si aici. Domnul meu stator s-a gandit sa se strice. Daca stiti pe cineva sau daca aveti la vanzare un stator pt ta din 1993 sunt f interesat. Multumesc! 0762696202 Caz rezolvat, Stator de Tdm 850 3vd, prelungit fire si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Salutare, am obsetrvat ca la Transalpu-ul meu din 99 am discul de Frana spate fisurat..se vede o fanta de lumina prin el... Nu prea am gasit altul pe la dezmembrari. Se potriveste si de la alte modele Honda?? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Conform romimoto, doar de la orice transalp de 600-650-700 sau Africa Twin RD03. http://www.romimoto-piese.ro/category/1/vehicle/honda-xl-600:17826/article/99772?sr=120 (apesi butonul "Vehicule" ca sa vezi pe ce se mai potriveste). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Multumesc Mircea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pion Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Care poate fi problema cu H.I.S.S -ul ca m-a innebunit? Fenomenul se intapla numai daca sunt in preajma mai multor masini,spre exemplu un bac de trecere peste Dunare(de doua ori) sau in parcarea unui magazin (odata).Deci cand ti-e lumea mai draga vaca se incapataneaza si nu recunoste cheia,nu mai pun la socoteala privirile "binevoitoare"ale celor care ma ocolesc sau asteapta sa ma dau din drum.Dupa ce au plecat masinile sau eu de langa ele ,becul se stinge imediat. Am citit ca ar interfera cu telefoanele ,dar ce-o avea si cu masinile.Sa fie problema de la electronica masinilor sau de la vaca mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Poate cineva sa imi recomande un ulei ce raceste mai bine motorul la un Transalp 700. Momentan folosesc Motul 5100 - 10w40, dar in oras se cam incinge si imi tot porneste ventilatia. Merci poti folosi motul 7100 10w60 linistit stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 (editat) Poate cineva sa imi recomande un ulei ce raceste mai bine motorul la un Transalp 700. Momentan folosesc Motul 5100 - 10w40, dar in oras se cam incinge si imi tot porneste ventilatia. Merci Poti scadea concentratia lichidului de racire (pentru temperaturile de pe la noi este cam mult -30, -35'') si sa folosesti un ulei cu regim de temperatura mai mare recomandat pentru zona noasta ar fi 20w50 (10w40 este cam subtirel pentru canicula), 10w60 (e oleaca cam scump si cam prea mult spre sintetic, mineralul face transferul de caldura mai bine...) Oricum nu uleiul iti asigura racirea... Editat Iunie 8, 2015 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 In conditii de viteza zero, cum se intampla des in oras, racirea ti-o asigura ventilatorul. Nu uleiul, nu antigelul, nu radiatoarele..... Pui ulei de 120 lei litru si constati ca tot iti porneste ventilatorul prin oras.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 In conditii de viteza zero, cum se intampla des in oras, racirea ti-o asigura ventilatorul. Nu uleiul, nu antigelul, nu radiatoarele..... Pui ulei de 120 lei litru si constati ca tot iti porneste ventilatorul prin oras.... pe incercate. cu ulei 10w60 (motul) la un moment dat dintr-o vara calduroasa intr-un oras calduros ma intrebam daca mi s-a stricat cumva ventilatorul ... nu este important pretul - este important sa fie sintetic si w50 sau w60. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 OK. Dar vezi ca a doua cifra reprezinta cat la suta isi pastreaza vascozitatea din valoarea initiala (prima cifra), la temperatura de operare a motorului. Multigrad. Deci as zice ca prima cifra e mai importanta pt vascozitate iar a doua e bine sa fie cat mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Deci: Motul 7100 - 10W60 sau Motorex Power Synt 10W50? Care se comporta mai bine la temperaturi peste 30 de grade? in cazul meu cel putin (TA650 si DL650) racirea cea mai buna se face cu W60 (am testat intre motul W50 si W60). nu am apucat inca sa caut documentatie pentru a-mi sustine punctul de vedere tehnic legat de uleiul sintetic, indicele de vascozitate la cald si racire dar cand apuc ma uit. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 (editat) Deci: Motul 7100 - 10W60 sau Motorex Power Synt 10W50? Care se comporta mai bine la temperaturi peste 30 de grade? Ce e bizar ca in manualul tehnic da ca ulei recomandat SAE 10w-30.... Conform cu manualul uleiul recomandat pentru functionarea corecta este 10w40 (cand temperatura exterioara este sub 0), la temperaturi ambientale de peste 0 se utilizeaza 20w50... Ca sa facem un calcul simplu pentru "care e mai bun" e foarte simplu : 60% din 10= ... (in cazul 10w60), 50%din 20 =...(in cazul 20w50 recomandat pentru temperaturi de peste 0) . Este un calcul mai mult decat brut si see refera la cat la suta din vascozitatea initiala mai ramane la o temperatura de 100'' (temperatura de lucru normala ). Uleiul NU RACESTE la tipul asta de motoare, altfel avea prevazut radiator special pentru ulei si recomandarea de schimbare a uleiului la 3000 km...parerile ca un anumit tip de 10w "raceste" mai bine decat altul sunt simple pareri si impresii, totul tine de anularea frecarilor din motor , care sunt mai mari (implicit caldura produsa mai mare) cu cat uleiul devine mai fluid datorita frecarilor la temperatura de lucru a motorului (asta in cazul 10w). Discutiile astea s-au mai purtat si prin alte parti tot cu protagonisti care "stie ei mai bine" . Spor la ales "ulei de vara" Editat Iunie 9, 2015 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 (editat) ...si se zice 10w + 60. Nu 10 + w60. W se refera la primul numar. Alea monograd sunt 10w punct. Vezi uleiurile de furca. Pt oras e de preferat un motor cu racire pe lichid, tocmai pt ca exista ventilator care porneste. La masini nimeni nu se mai plange ca-i porneste ventilatorul vara in oras, pt ca nu-l aude nimeni din masina. Doar cand parcheaza masina si se da jos din ea.... PS Eu am Motul 10w50 in AT, dar 5100, semisintetic. Nu prea merg in oras cu mobra asa ca nu stiu cat de des imi porneste ventilatorul, dar nu m-as panica daca ar porni des. Ar mai fi o solutie: sa nu stai la semafoare decat strictul necesar, mereu in poll position . Editat Iunie 9, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.