trasan Postat Decembrie 20, 2017 Share Postat Decembrie 20, 2017 Salut, Stie cineva cat de mult se poate inalta un ghidon la TA 600 PD10 fara sa se modifice lungimea cablurilor si furtunului de frana? Sau fara sa rupa parbrizul? Ar merge un ghidon inalt de 125 mm? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Decembrie 20, 2017 Share Postat Decembrie 20, 2017 Salut, Stie cineva cat de mult se poate inalta un ghidon la TA 600 PD10 fara sa se modifice lungimea cablurilor si furtunului de frana? Sau fara sa rupa parbrizul? Ar merge un ghidon inalt de 125 mm? Multumesc merge am eu de 200 mm si e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Decembrie 20, 2017 Share Postat Decembrie 20, 2017 Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 22, 2017 Share Postat Decembrie 22, 2017 Voi vorbiti de 12,5cm si 20cm inaltime? Sau ati gresit cu un zero? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Decembrie 22, 2017 Share Postat Decembrie 22, 2017 Am gresit De 20 mm Sau 2 cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Decembrie 23, 2017 Share Postat Decembrie 23, 2017 Eu de 12,5 cm. daca la comenzi pare in regula, la furtunul de la frane nu mi se pare. 2 cm insa este mai scund decat cel original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 23, 2017 Share Postat Decembrie 23, 2017 Așa mă gândeam și eu... Câțiva cm am ridicat și adus spre mine ghidonul (la Vstrom, dar e același principiu) și toate cablurile electrice + furtunul de frână sunt întinse la maximum. 12 cm mi se pare SF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Decembrie 28, 2017 Share Postat Decembrie 28, 2017 de vânzare cu 150 ron. Salut, Precum am vorbit, anvelopa o sa plece spre mine. Ne auzim. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrisor Bogdan Postat Ianuarie 3, 2018 Share Postat Ianuarie 3, 2018 (editat) Salutare, Stie cineva daca se potriveste contactul (complet, cu mufe) de la un XL600V PD 06 pe modelul XL600V PD 10 ? Multumesc! Image already added Editat Ianuarie 3, 2018 de Petrisor Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 3, 2018 Share Postat Ianuarie 3, 2018 (editat) Vezi in microfise! https://www.bike-parts-honda.com/honda/model/TRANSALP/600.html Editat Ianuarie 3, 2018 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrisor Bogdan Postat Ianuarie 4, 2018 Share Postat Ianuarie 4, 2018 Vezi in microfise! https://www.bike-parts-honda.com/honda/model/TRANSALP/600.html Aparent e acelasi contact la toate modele de 600, dar din cate vad in schema nu contactul este problema ci butucul. Se misca liber cheia in butuc, si in mers sunt sanse sa se opreasca moto, nu ramane pe ON. Sugestii? Multumesc pentru ajutor! Image already added Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Ianuarie 10, 2018 Share Postat Ianuarie 10, 2018 Salutare. Intenționez sa fac un “rebuild” unui Transalp PD10 1997 . Întreb pe cei care au trecut prin așa ceva ce furnizor de piese sa aleg, in special pentru piesele din motor ( set garnituri/ lanțuri distribuție/segmenti pistoane, etc. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 10, 2018 Share Postat Ianuarie 10, 2018 (editat) toata stima pentru ce ti-ai propus. dar...merita sa faci ce ti-ai propus? are asa valoare sentimentala mare? te intreb deoarece daca vrei ceva profi, coperta de magazin, showroom, depaseste cu mult )FOARTE) valoarea unui TA mint condition cu km putini de pe dincolo. acuma, tu stii ce vrei, ti-as recomanda sa cauti pe advrider rebuild'uri meseriase si sa te inspiri de acolo. piese gasesti pe motomike,wemoto, magazine de profil ( louis polo etc). alea mai uzuale le gasesti si pe la magazinele auto, ca au aceiasi furnizori. calculeaza bine, masoare de 2 ori si taie odata. My2cents Editat Ianuarie 10, 2018 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Ianuarie 10, 2018 Share Postat Ianuarie 10, 2018 Mulțumesc. Valoarea pe care o are pe piața este infima, ca sa nu mai vorbim de plusul de valoare sentimentala. Așa ca, de ce sa nu îmbătrânim împreuna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 10, 2018 Share Postat Ianuarie 10, 2018 Your thing! De ce sa nu aduni amintiri si experiente cu alta mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 11, 2018 Share Postat Ianuarie 11, 2018 Ma gandeam si eu sa schimb nevasta odata la doi trei ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat Ianuarie 11, 2018 Share Postat Ianuarie 11, 2018 Felix, la motor cel mai simplu e sa pui unul de transalp de 650 cat mai nou si cu km putini. Modificarile necesare sunt minime. » Post actualizat in 11 Jan 2018 13:09 Uite aici mosificarile necesare: http://advrider.com/index.php?threads/show-us-your-transalp-modifications.39170/page-378 Prima parte, cea electrica, nu-i nevoie s-o faci pentru ca si al tau are 1 cdi nu doua. Vad ca au disparut pozele de pe advrider dar te-ajuta ala sigur cu detalii daca-i dai un pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Ianuarie 11, 2018 Share Postat Ianuarie 11, 2018 Multumesc de idei. Interesant este faptul ca sfaturile au fost in general de a schimba motorul sau chiar motocicleta. Probabil și din cauza faptului ca nu am fost destul de explicit. Am sa va lămuresc puțin. Motocicleta in cauza cred ca este unicat in România prin modificările pe care le are și prin aspectul ei. Motorul funcționează bine . Operațiunea pe care vreau sa o fac este pentru ca acum am timpul și bugetul necesar. Nu ma ghidez după rațiuni financiare in aceasta chestiune. Cea mai buna afacere as face-o daca as dezmembra motorul și as vinde piesele și accesoriile de valoare. Noroc ca nu vreau sa fac o afacere ci doar sa ma îngrijesc de ceva drag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat Ianuarie 11, 2018 Share Postat Ianuarie 11, 2018 Aia-i drept. Motorul e printre putinele piese standard ramase pe motocicleta. Ar fi cel mai mare pacat sa se dezmembreze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Ianuarie 15, 2018 Share Postat Ianuarie 15, 2018 [...] Motorul funcționează bine . [...] Daca motorul e-n mintile lui, are compresie buna si nu curge pe la garnituri, lasa-l in pace, nu umbla in el. Sunt putine locuri in Ro unde poti sa faci rectificari ok, iar piesele din comert nu au calitatea celor din fabrica. Foloseste-ti timpul ce-l ai pentru adunat km si amintiri. Eventual iei alt motor pentru cazul cand pica cel de pe mobra, sa faci swap pana se repara primul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etzmz Postat Ianuarie 26, 2018 Share Postat Ianuarie 26, 2018 Incearca cu WD40.Cateodata ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Ianuarie 26, 2018 Share Postat Ianuarie 26, 2018 Stiti daca dezmembreaza cineva un XL 700 VA ? Imi agata butucul in draci si stau cate 5 min pana ii nimeresc pozitia sa o pornesc. Merci /index.php?/topic/748515-contact-pornire-blocat-yamaha-thundercat/?p=4367262 Vezi sa nu fie ceva similar, sau ca la Suzuki, la care se trage in loc de a se impinge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 Am montat noua şa, pornit, plimbat puțin, gata! Să vină Soarele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 30, 2018 Share Postat Ianuarie 30, 2018 Arata foarte misto! Se simte bine diferenta de confort? Unde si cu cat ai modificat-o? As vrea si eu sa o fac pe a mea mai comoda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Ianuarie 30, 2018 Share Postat Ianuarie 30, 2018 Timişoara, Dan Enache,are un topic întreg la secțiunea Servicii, eu l-am găsit pe OLX! În sfârşit puțin soare, numai bun pt. testat noua şa! » Post actualizat in 30 Jan 2018 21:59 Confortul s-a îmbunătățit considerabil, senzația este că stai „în” și nu „pe” motor, pasagera stă mai sus, vede peste umăr și nu mai vine peste mine la fiecare frână. La capitolul aspect nu mai comentez, e altă clasă! Eu am dat pe modificare 380 ron, în condițiile în care s-a păstrat din șaua originală doar calapodul de plastic, în rest e mai înaltă, mai lată și reprofilată, alt burete, altă învelitoare și evident, altă croială. Prețurile variază în funcție de complexitatea lucrării. Link OLX : https://www.olx.ro/oferta/tapiterii-moto-custom-tapiterie-sa-honda-nx650-dominator-88-95-96-01-ID7VV9F.html#b55f302585 Ozzy faină! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.