apriliacluj Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Salut Colegiiiiiiii!!!!! oare un microrevelion nu se organizeaza? sau eventual o petrecere dupa revelion? undeva intr-o statiune de schi..... n-ar fi rau numai bine tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DucatiMeccanica Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Revin cu cate ceva despre TC : Reprezentantul Suzuki zicea ca probabil vor sti dupa evenimentul de la Tokyo, daca si cand va aparea modelul si in Europa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puzz Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Salutare, Mai este loc de un Haya_noob pe aici? De ieri sunt posesorul unui Hayabusa 2oo1 gri-albastru (nu sunt fan :albastru: dar parca ii sta bine..) . Am mai avut inainte Sport-Touringuri de 600 si bobber de 650. Eram chitit sa-mi iau ceva e minim 1000 sa-mi faca viata de tourer mai usoara. Dupa o cercetare intensa in domeniu a ramas sa aleg intre Thunderace si Hayabusa, alegand-o pe cea din urma din cauza (dar nu numai ) consumului crescut de ulei la Thunderace,cauzat de materialul prost din care este facuta camasa pistonului.Acuma urmeaza sa fie verificata pana in sange si pusa la punct pana in primavara, iar apoi dumnezeu cu mila. Iata si o poza cu " Le Bette" : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Bine ai venit printre noi! Sa o "porti"sanatos si fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 30, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2013 Bun venit.Mai avem un nou posesor si la Harsova cu un k4 tot albastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killy Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Salutare! Sa te bucuri alături de Le Bette de multe drumuri frumoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puzz Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Multumesc! Si eu va doresc si mai multi km fara probleme si necazuri Azi am iesit la o tura de juma' de ora, dar nu ma incumet sa o las in curbe pe frigu asta, asa ca doar am "testat aerodinamica motocicletei" . Nu cred ca trebuie sa va explic la ce viteze ajunge si cat de rapid, deocamdata e infricosatoare situatia ) Am sa incep sa ma uit dupa cauciucuri pentru sezonul urmator. Voi ce gume recomandati? Tin sa mentionez ca mobra va face ture mai lungi si activitate de oras, iar sesuni de tip circuit mai rar... Am apasat ceva butonase pe bord dar numa trip1, trip2, si km totali imi arata. Busele din gen. 99-03 au indicator de consum? Seara faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Le Bette... fain nume... Sa fie intr-un ceas bun si mult noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) . Am apasat ceva butonase pe bord dar numa trip1, trip2, si km totali imi arata. Busele din gen. 99-03 au indicator de consum? Seara faina! Nu au indicator de consum.Sunt generatia cu procesor de 18 biti cele de 32 au in soft si aceasta optiune pana in 2007, o data cu gen.2 au pierdut aceasta functie .Nu stiu L4 daca o are... Editat Decembrie 1, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Salutare tuturor... m-am intors temporar ptr 2 saptamani... mai sus aveti magaoaia intr-o poza. ) Iar mai jos...ca sa nu raman dator...o intoarcere cu frana de mana trasa Zile faine... 332m/60m/30m... insula cu elice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) Am sa incep sa ma uit dupa cauciucuri pentru sezonul urmator. Voi ce gume recomandati? Tin sa mentionez ca mobra va face ture mai lungi si activitate de oras, iar sesuni de tip circuit mai rar... Am apasat ceva butonase pe bord dar numa trip1, trip2, si km totali imi arata. Busele din gen. 99-03 au indicator de consum? Seara faina! salve....si bine ai venit!!! eu merg pe diablo rosso 2 de doua schimburi..si sunt multumit!!!...dar evident discutia despre gume si uleiuri e interminabila...deruleaza si tu in urma topicul si o sa afli tot felul de pareri! exista indicator de consum mediu..nu si instant.. pentru fiecare trip!! bafta!! Editat Decembrie 1, 2013 de 0ctav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Sa traiesti Capitane! Ce urme de anvelope ai lasat cu frana de mana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Sa traiesti Capitane! Ce urme de anvelope ai lasat cu frana de mana! ) sa traim... sa traim... bine Ce sa fac... era ud pe jos... si "driftul" e destul de mare. Salutari din Huludao... se pare ca o sa fim prinsi pe aici de Craciun si Anul Nou... Zile bune tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Salutare Capitane! Sa fii sanatos acolo unde esti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 servus! am urmarit multe din topicurile de aici si dupa mii de pagini citite pe acest forum si citeva din uk si australia sunt mai confuz decit am fost vreodata cu privire la urmatorul motor pe care il voi cumpara. Am nevoie de citeva lamuriri va rog ! In special apreciez ajutor din partea propietarilor de 1100 xx blackbird care au trecut la busa, si asta pentru ca daca nu ai mers cu xx nu ai cum sa iti imaginezi cit de fantastic poate sa fie .Am vazut multe comentarii care este clar ca erau scrise de oameni care nu mersesera cu modelul la care faceau referire sau care ajung sa spuna ca motorul lor este cel mai bun fiind destul de clar ca acela este singurul motor cu care au mers vreodata.Asta mi se pare destul de trist. Blackbirdul meu are aproape 15 ani .Se apropie timpul de ceva mai nou .Am avut destule motoare din categorii diferite si ocazia sa fac citeva schimburi cu prieteni detinatori de altele sa ajung la concluzia ca nu ma mai inetereseaza decit hipersport(busa ,1100xx ,zx14). Busa e pe primul loc. Imi pot permite so o iau de noua si asta imi si doresc .Din ce m-am documentat pina acum singurele puncte slabe la busa sunt frinele si vibratiile .Cred ca ar fi mai corect sa spun ca sunt mai slabe decit la 1100xx si nu in general. Nu imi fac nici un fel de griji referitor la frine.Daca investesc intre 1000 si 1500 euro in ele nu am cum sa nu le fac absolut criminale(nu am nevoie de abs chiar nu vad rostul la acest gen de motoare). Ce ma face sa am mari nedumeriri este faptul ca este evident ca busa are ceva vibratii de care nu se poate scapa sub nici o forma. I special de la 4500 la 5000 rpm. Nu imi place ideea de a cumpara un zx14 sub nici o forma motiv pentru care ma rog la dumnezeu ca ma puteti convinge ca as putea sa traiesc cu acele vibratii si nu o sa fiu nevoit sa o vind rapid cu atit mai mult cu cit in acel caz singura optiune care imi ramine esta kawa. Blackbirdul este lipsit de orice fel de vibratii i orice conditii de exploatare si asta este unul din lucrurile care imi place cel mai mult (pe linga putere , proectie la vint, confort,frine ...........)Singura data cind am avut vibratii a fost cind sa stricat intinzatorul de la distributie si am crezut ca mor de nervi cit de neplacut a fost pina mi-a venit piesa pe comanda. Anul asta m-am trezit cam tirziu sezonul s-a cam incheiat dar pina in primavara sper sa ma lamuresc cum sta treaba si intrun final poate gasesc un propritar de busa care e dispus sa iesim la o plimbare si sa face schimb pentru 10-15 minute sa ma lamuresc daca o sa am o busa sau nu . Stiu ca majoritatea motoarelor au vibratii nu sunt complet dus cu pluta ,as putea chiar spune ca acel buzz de la r1 chiar la intrarea in banda de putere imi place la nebunie si poate chiar la fel de mult vibratiile de la cbr f4 carburatie de la 7000rpm in sus..ce ma pune pe ginduri esta ca la busa este aparent ca vibratiile apeb in jur de 4500rpm care pentru mine este cam pe unde stau cind mi-a cam ajuns bitaiala si vreau sa ma calmez pentru o vreme si cam pe unde as vrea sa fiu in zona de comfort sau cruise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Am avut 2 xx pe o perioada de 6 ani si busa gen 2 si actual busa gen1. Deci pot spune ca le cunosc pe fiecare destul de bine mai ales ca am vre-o 27 ani de moto. Xx-ul a fost o frumoasa experienta din viata mea este un motor care mi-a lasat o amintire placuta. Dar poti merge linistit pe busa fara sa-ti para rau. Toate motoarele vibreaza,si xx si busa stai linistit si zx 14. Cat despre frane,cu placute care trebuie eu nu am avut niciodata sentimentul ca nu tin,este drept nu folosesc busa in regim de pista,eu fac turing. Legat de tehnologia cu care vine busa nu este factor de comparatie cu XX-ul. Daca vrei turing,cuplu,putere,eu iti recomand sa mergi pe Hayabusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Am avut 2 xx pe o perioada de 6 ani si busa gen 2 si actual busa gen1. Deci pot spune ca le cunosc pe fiecare destul de bine mai ales ca am vre-o 27 ani de moto. Xx-ul a fost o frumoasa experienta din viata mea este un motor care mi-a lasat o amintire placuta. Dar poti merge linistit pe busa fara sa-ti para rau. Toate motoarele vibreaza,si xx si busa stai linistit si zx 14. Cat despre frane,cu placute care trebuie eu nu am avut niciodata sentimentul ca nu tin,este drept nu folosesc busa in regim de pista,eu fac turing. Legat de tehnologia cu care vine busa nu este factor de comparatie cu XX-ul. Daca vrei turing,cuplu,putere,eu iti recomand sa mergi pe Hayabusa. George, eu am mers pe 2 Buse modele dupa 2008, dintre care una a fost a ta. Busa ta care e acum la Laur nu vibreaza, cand am discutat despre asta (pentru ca da, si pe mine ma enerveaza vibratiile la Busa) ai zis ca ai schimbat ceva pe la ambreiaj, plus ca are mansoane si capete de ghidon schimbate. Cealalta Busa 2008 cu care am mers mi-a amortit mainile de la vibratii in 10 minute, am zis ca n-o sa imi iau Busa niciodata din cauza asta. Se pare ca omul are aceeasi problema... ............... Te inteleg perfect, am mers destul pe XX si foarte putin pe Buse, dar partea cu vibratiile e nasoala. Insa daca ai posibilitatea sa o duci la TNG dupa ce o iei eu cred ca te scapa de vibratii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Fiecare cu norocul lui... nu gasesti doua motociclete la fel. Tudor cand s-a urcat anul trecut pe Busa mea... jura ca e pe alt motor... Cipri cand s-a dat pe a lui Emil... era incantat de modelul 2001, desi Busa lui e model 2009 sau 2010 Asa ca cine vrea Busa... isi ia Busa... nu gaseste scuze. Salutari de departe si iarna blanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 goe 75, si pentru mine (am avut busa generatia 1) au fost deranjante vibratiile care apareau in plaja de 4500-5000rpm si cel mai nasol e ca aceste vibratii apar cand rulezi la un ~140 km/h, in cazul meu, asta era viteza cu care mergeam o foarte buna parte din autostrada. Astfel eram nevoit ca la cateva zeci de km sa scutur mainile pentru ca pur si simplu imi amorteau degetele. Precizez ca nu asta este motivul pentru care am vandut busa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 18, 2013 Admin Share Postat Decembrie 18, 2013 Intrebare: de ce si-ar lua cineva un motor care vibreaza si-ti amorteste mainile ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) ) Busa mea are o mica vibratie intre 4500-4700 rpm... de obicei stau in plaja de turatii deasupra ori sub ea... o evit, ptr ca o consider o plaja in care masele puse in miscare nu se "pupa"... unii ii zic turarie critica... fiecare rider trebuie sa isi cunoasca motorul. Functionarea lui in plaja acestora, duc la aparitia fenonemelor de vibratii datorita intrarii in rezonanta a mai multor parti aflate in miscare de rotatie in interiorul motorului. Bineanteles ca e neplacuta... dar poate fi evitata. Exista in fiecare motor. http://www.google.com.hk/#newwindow=1&q=turatie+critica&safe=strict Zile Bune... Puteti trece prin ea ca si cutitul prin unt... misti acceleratia din inchietura mainii 3 grade si dispare instantaneu. Editat Decembrie 18, 2013 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) unii ii zic turarie critica... Corect, ase se numeste de fapt si asa sunt si cunoscute in literatura stiintifica si tehnica. Sunt caracteristici dinamice ale oricaror rotori. Turatiile critice sunt "corespondentele" frecventelor de rezonanta ale structurilor. Cel mai banal caz e cel al polizorului care vibreaza la o anumita turatie sub cea nominala de lucru a motorului electric. Editat Decembrie 18, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) Corect, ase se numeste de fapt si asa sunt si cunoscute in literatura stiintifica si tehnica. Sunt caracteristici dinamice ale oricaror rotori. Turatiile critice sunt "corespondentele" frecventelor de rezonanta ale structurilor. Cel mai banal caz e cel al polizorului care vibreaza la o anumita turatie sub cea nominala de lucru a motorului electric. Cu cat motorul e mai mare... are mai multa greutate... datorita cresterii in marime a pieselor care il compun... si bineanteles ca inertiile cresc datorita cresterii maselor puse in miscare... deci vibratia creste si ea comparativ cu un motor de 1200cc,1000 cc sau 600 cc... din acelasi tip 4L. Vibratia in plaja respectiva poate "sa vanda" ponturi unui cumparator de motor... ponturile bineanteles se refera la uzurile lagarelor, rulmentilor, cuzinetilor de pat, balansinei, axelor cu came...etc... care permit o crestere a plajei de rezonanta, datorita faptului ca piesele care produc respectivul efect au o libertate de miscare marita. Ave Cesar... Salutari Campioanei noastre... daca o vezi. spor la munca. Editat Decembrie 18, 2013 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Salutari si tie capitane, Cristina a ajuns aseara in tara. Azi ma intalnesc cu ea si cu balamuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Salutari si tie capitane, Cristina a ajuns aseara in tara. Azi ma intalnesc cu ea si cu balamuc. Ma Bucur sa aud ca s-au intors cu bine... S-a auzit si pe aici prin China (Huludao) de ea si de ispraviile lor. Ganduri bune tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.