Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

salutare!

nu stiu daca s-a mai scris sau nu, am cautat dar fara rezultat; in speta, am cumparat o moto din Anglia
1- voi avea probleme din cauza farurilor? motoreta are 2 faruri ce functioneaza atat pe faza scurta cat si lunga
2- tobele nu sunt cele originale si nu au silencere; nu sunt nici burlane dar nici zgomot de scuter electric nu au, fiind mai galagioase decat cele oem; au totusi stantate pe ele omologarea; nu am alte acte la ele
3- alte chestiuni de care trebuie sa tin cont la RAR, rog detaliati

Multumesc!

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce inseamna pentru tine chestiuni de care "sa tii cont"? daca ti se spune "sa tii cont" de ceva anume, ce faci?

du-te acolo, vezi daca zic aia de la RAR ca esti in regula sau nu, si daca e cazul ori dai spaga ori schimbi ce zic ei ca trebuie schimbat; revenirea oricum e gratuita si fara programare

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, XaeL a spus:

ce inseamna pentru tine chestiuni de care "sa tii cont"? daca ti se spune "sa tii cont" de ceva anume, ce faci?

du-te acolo, vezi daca zic aia de la RAR ca esti in regula sau nu, si daca e cazul ori dai spaga ori schimbi ce zic ei ca trebuie schimbat; revenirea oricum e gratuita si fara programare

 

multumesc pt raspunsul mai mult decat parallel cu ceea ce am solicitat…
tocmai asta incerc sa evit...un drum degeaba
as aprecia un raspuns la obiect
ps: "alte chestiuni de care trebuie sa tin cont la RAR" : ce alte lucruri examineaza rar-ul  in afara de  frane, lumini,cauciucuri, serii sasiu, etc
la ce mai trebuie sa fiu atent?( adica sa le remediez daca sunt probleme)

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Doctor X a spus:

Ce ți-ai luat, bre? Ai fazele separate pe faruri? 

fjr 1300, becuri cu 2 faze, functionand amandoua atat pe scurta cat si pe lunga
nimeni de specialitate care cunoaste legea ( sau care ma poate indruma unde sa caut in legislatie) si imi poate raspunde la cele 2 intrebari de mai sus?

 

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dpdv legal tobele trebuie sa aiba certificat de omologare pe modelul de moto si cel mai probabil sunt street legal doar cu silencer-uri. Farurile vezi si tu pe un perete daca au sau nu fascicul asimetric pe faza scurta - la fz6 Fazer e simetric, deci UK sau EU bat la fel, nu stiu daca or fi inversate scurta/lunga intre ele (EU are faza scurta pe farul din dreapta). Daca e fascicul asimetric pt UK trebuiesc inlocuite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, john17 a spus:

Dpdv legal tobele trebuie sa aiba certificat de omologare pe modelul de moto si cel mai probabil sunt street legal doar cu silencer-uri. Farurile vezi si tu pe un perete daca au sau nu fascicul asimetric pe faza scurta - la fz6 Fazer e simetric, deci UK sau EU bat la fel, nu stiu daca or fi inversate scurta/lunga intre ele (EU are faza scurta pe farul din dreapta). Daca e fascicul asimetric pt UK trebuiesc inlocuite.

multumesc!
am documentat putin despre ce inseamna fascicul asimetric( uk vs ue) vs simetric; voi testa pe seara si totodata voi incerca un reglaj
cate despre faze, farurile functioneaza ambele atat pe faza scurta cat si lunga...asa a fost creat modelul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.11.2018 la 20:37, john17 a spus:

Daca e asimetric pt trafic pe stanga nu ai ce reglaj sa faci.

Nu e chiar asa multe faruri sunt cu reflectorul simetric singura smecherie fiind inclinarea becului fata de oglinda, solutia la un astfel de "reglaj" fiind rotirea becului prin prelucrarea prinderii, am facut-o cu succes la mai multe mobre.

Dar am mai spus-o si in alt post, nu cred ca verifica nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Degeaba, ar trebui rotit fasciculul. Poti cel mult incerca sa rotesti soclurile becurilor in oglinda farurilor (banuiesc ca sunt H4, cu "cozoroc" pe filamentul fazei scurte, altfel degeaba), dar e ceva de genul "traforaj", o mica țiganie."

Vad ca nu s-a postat asta, desi am scris-o de ceva vreme :huh:

 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Omul nu a mai spus, dar a fost respins la rar atat pentru faruri, cat si pentru tobe.
Cat despre rotit becul si alte aiureli, atata timp cat farul este facut din fabrica sa disperseze spre stanga (uk) trebuie sa schimbi farul, acele linii de dispersie se vad foarte usor unde sunt orientate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! M au respins cu brio pe motiv de " faruri incompatibile cu circulatia pe partea...." si mi au spus sa schimb farurile. Banuiesc ca la revenire se vor uita la faruri, la cum bate lumina. Nu vreau sa risc si voi monta 2 faruri de imprumut si 2 tobe. M au intrebat si de silencere la tobe dar nu am...cred  ca la tobe ar fi inchis ochii daca aveam silencere dar pt faruri, nu

Acum 40 minute, john17 a spus:

La cele din era noastra cu geam clar nu se prea vad asa clar. H7 ma gandesc ca l-ai putea tot roti ca n-are umbrar si filamentul pare a fi la mijloc...

Sticla este clara, oglinda nu este;acele striatii pt dispersie sunt realizate pe oglinda si cred ca sunt facute sa disperseze pe stanga...am comparat cu unele pt europa, tot fjr, acelasi an si se vede ca sunt diferite

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare! M au respins cu brio pe motiv de " faruri incompatibile cu circulatia pe partea...." si mi au spus sa schimb farurile. Banuiesc ca la revenire se vor uita la faruri, la cum bate lumina. Nu vreau sa risc si voi monta 2 faruri de imprumut si 2 tobe. M au intrebat si de silencere la tobe dar nu am...cred  ca la tobe ar fi inchis ochii daca aveam silencere dar pt faruri, nu

Sticla este clara, oglinda nu este;acele striatii pt dispersie sunt realizate pe oglinda si cred ca sunt facute sa disperseze pe stanga...am comparat cu unele pt europa, tot fjr, acelasi an si se vede ca sunt diferite

nu sunt foarte sigur daca va fi ok pt rar dar pt circulatia masinilor din uk in restul europei se lipeste pe far un mic dispersor care ''taie'' coltul ala afurisit care ii incurca pe cei de la rar...la fel se intampla si cu ale noastre cand circula in uk....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nu s-a inteles, ata la becurile cireasa cat si la h4 pe faza scurta ai o tablita la partea de jos a beului, in linii mari aceasta tablita face faza scurta, la cele mai multe farurile pentru circulatie dreapta e inclinata spre stanga fata de orizontala privind dinspre fata mobrei, inclinand invers soclul treci la circulatie pe stanga si invers. Treaba asta se face cu o mini freza, iese perfect nefiind nicio tiganie sau improvizatie. Repet asta se poate face daca avem far simetric. Acuma cei la care se poate realiza "conversia" o considera tiganie, nu au decat sa isi cumpere far sau element nou, dupa caz.

Sunt curios ce fac cei de la RAR cu farurile care bat simetric.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt curios, ca fapt divers, daca vizita la RAR a fost inainte sau dupa ce a postat aici

 

si mai sunt curios daca au masurat intr-adevar ceva la far sau daca au zis direct "e de pe UK, asta sigur e pe invers"

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt nou si pe site si pe motor si am nevoie de un sfat.

Am cumparat un vn 900 de vreo 3 luni si acum umblam sa i fac actele. Din nefericire  imi lipseste ultima cifra la nr de identificare in contract. Am fost doar la primarie, inca nu am ajuns la politie... Trebuie refacut contractul? A mai patit cineva sa fie neatent? :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contractul l-ati facut, tu si vanzatorul, in 5 exemplare. Unul ar trebui sa fie la primarie la vanzator, de cand a facut radierea fiscala, altul la primarie la tine de cand ai facut inregistrarea fiscala. Merge intrebat la cele doua primarii daca va lasa sa modificati pe exemplarele lor, urmand sa modificati si pe restul de 3 exemplare care sunt la voi. Avand in vedere ca ambele primarii nu au verificat actele cum trebuie, ar fi de bun simt sa va lase.

(nu imi e foarte clar daca primaria ta ti-a refuzat actele pentru ca s-au prins sau te-ai prins doar tu si ei nu)

Daca vor sa fie hipercorecti si nu sunt de acord sa modificati pe copiile lor, o sa refaceti actul.

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 19.11.2018 at 7:51, XaeL said:

si mai sunt curios daca au masurat intr-adevar ceva la far sau daca au zis direct "e de pe UK, asta sigur e pe invers"

In cazul farului se foloseste o aparatura foarte sofisticata...nu oricine are acces la asa ceva. Se cheama perete: pui mobra in fata peretelui, la 2-3m distanta, perpendicular, si aprinzi farul. Scula magnifica iti va "masura" daca farul bate spre stanga sau spre dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...