Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

ce amuzanti suntenti

pana la urma CARE dintre NOI ajunge sa foloseasca HERGHELIA asta la parametri ....aproape de maxim??????????????

 

LA SOL...IN AER...PE BORDURA

 

nu sunteti deloc cu picioarele pe pamant

 

astia stau cu radarele dupa colt si voi va agitati ca nu sunt destui cai

 

eu unul ma sperii de animalul ala de radiator

1 marime

2 greutate

3 pozitionare

4 pietre in el garla

 

ce imi place f f f mult este ca au disparut matele/fire/mufe si furtunul ce veneau din boxer spre picior acum merg in sus perpendicular pe sol

 

iar parbrizul" se apropie de ce a pus ERU si cu mine de la toruratech

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cand derapeaza nu mai transmite la sol nimic, iar in graficul amintit este trecuta puterea disponibila nu cea transmisa efectiv. Exact de aici pleaca confuzia.:cheers:

 

Bogdane daca ai avea dreptate ar insemna ca atunci cand roata derapeaza [si deci nu mai transmite nimic la sol] te opresti. Total gresit roata derapeaza pt ca nu exista suficienta aderenta pentru ca e namol sau nisip dar cu toate astea crampoanele "agata" si le trebuie putere si implicit turatie ca sa se si descarce pana le vine din nou randul la innamoleala.

 

Mai schimba si tu gumele si mai iesi de pe asfalt. :cheers:

 

By the way am uitat sa-ti expun o chestie pe care mai multi probabil ca au experimentat-o. La masina pe care o conduc o Skoda nu cine stie ce scula am controlul tractiunii. Ba chiar o varianta destul de evoluata [la precedenta era de rahat si m-am invartit pe sosea dinc auza asta] cu toate ca e evoluata iarna cand sunt troiene si polei pe jos si masina nu mai poate in 90% din cazuri dupa ce am decuplat controlul tractiunii [da e decuplabil] a iesit ca prin farmec :cheers:

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul ma sperii de animalul ala de radiator

1 marime

2 greutate

3 pozitionare

4 pietre in el garla

Marimea si pozitionarea nu mi se par deloc de speriat, avand in vedere ca daca o culci, cilindrii, bacsa crashbar-ul, ies mult mai mult in afara. Greutatea n-are nicio treaba atata timp cat nu a crescut aproape deloc per total; iar de pietre se ocupa TT si Wunderlich :lol:

 

[la precedenta era de rahat si m-am invartit pe sosea dinc auza asta]

Nu-mi inchipui cum te poti invarti (sau nu) din cauza TC-ului (probabil te refereai tot la o tractiune fata). Sa nu faci cumva confuzia pe care multi o fac intre TC si ESP, acesta din urma fiind in general responsabil de (ne)invartit pe sosea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

o Skoda nu cine stie ce scula am controlul tractiunii.

Ba chiar o varianta destul de evoluata

Daca-mi permiti..ceva "destul de evoluat" nu se pune pe "nu cine stie ce scula" decit daca pe seful de marketing il cheama Dorel :D

 

iarna cand sunt troiene si polei pe jos si masina nu mai poate in 90% din cazuri dupa ce am decuplat controlul tractiunii [da e decuplabil] a iesit ca prin farmec :cheers:

De fapt asa se si procedeaza, scrie si in manualul masinii, dar putini cunosc asta..

Despre Geseu, mie-mi place cum arata, este sexy, desi nu sunt fanul genului..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cine face designul la BMW, dar nici de data asta nu a nimerit-o. De fapt, nu stiu motoreta bavareza pe segmentul asta, la care sa o fi nimerit-o cu desenul.

Alta chestie: TKC-ul ala de 120/70, pe janta de 19, e contradictie de termeni. Pare o roata de bobber, incaltata enduro... Daca il echipau cu niste stradale era mai verosimil.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-mi place, e prea "girlie", daca-l vedeam fara firma si motor ziceam ca-i vo italianca.

bordul nu-mi place. prefer un vitezometru digital, turometru e okay pe ceas

 

intre asta si a mea, o prefer p-aia batrana nemteasca.

cu ciocu-ala pe care sa-mi pun paharul de cafea si mufina de la omv.

 

ca si confort cred ca as accepta vechiul 2010 fara ezitari.

un plus il are cruise-controlul, dar si mizeria asta a mea mecanica cu franarea manetei de acceperatie e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-mi permiti..ceva "destul de evoluat" nu se pune pe "nu cine stie ce scula" decit daca pe seful de marketing il cheama Dorel :D

 

 

De fapt asa se si procedeaza, scrie si in manualul masinii, dar putini cunosc asta..

Despre Geseu, mie-mi place cum arata, este sexy, desi nu sunt fanul genului..

 

 

Nenea la masini electronica asta e muuuult mai evoluata decat la moto sunt cu niste multi ani inainte ..asa ca pe o masina care " nu e cine stie ce scula" gasesti electronica cel putin egala cu cea mai scula mobra.

 

Despre cum se procedeaza as putea sa te contrazic. Scrie in manualul masinii ca daca decuplezi electronica O FACI PE RISCUL TAU. Bineinteles ei tre sa fie acoperiti pt toate blondele. Si nu e mare problema daca blonda nu iese din troianul de zapada. In schimb daca blonda se invarte pe sosea cu polei si face rabla acordeon si pe ea ketch-up e problema mare.

 

Nu stiu cine face designul la BMW, dar nici de data asta nu a nimerit-o. De fapt, nu stiu motoreta bavareza pe segmentul asta, la care sa o fi nimerit-o cu desenul.

Alta chestie: TKC-ul ala de 120/70, pe janta de 19, e contradictie de termeni. Pare o roata de bobber, incaltata enduro... Daca il echipau cu niste stradale era mai verosimil.

 

Si ca sa revenim si la topic ..mda e urata..adica nici mie nu-mi place dar WTF asta e o chestie de gust /personala .

Dar nu te supara Yamaha are designer ? Ca in afara de noul Tenere [care mi se pare foarte frumoasa]am impresia ca le-a desenat femeia de serviciu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Si ca sa revenim si la topic ..mda e urata..adica nici mie nu-mi place dar WTF asta e o chestie de gust /personala .

Dar nu te supara Yamaha are designer ? Ca in afara de noul Tenere [care mi se pare foarte frumoasa]am impresia ca le-a desenat femeia de serviciu.

 

Daca ne referim doar la segmentul de enduro-touring adventure, am si eu indoieli cu privire la designul unora dintre motoarele din seria XT/XTZ, mai noi sau mai vechi. Tenere 2008 este frumoasa, orice s-ar zice si are si alura de motocicleta de adventure, in schimb nu ma dau in vant dupa noul Super Tenere, dar chiar si asa, prin comparatie cu ceea ce scot bavarazii in materie de look moto, aia arata a motocicleta. Desigur, asa cum spuneai, este o chestiune de gust, dar totusi sunt anumite chestii de bun simt, care tin de proportii, de armonie si ne dau senzatia de frumos sau urat si sunt general valabile/acceptate de orice om cu un elementar bun gust.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un american nascut prin Japonia, David Robb.

 

 

Tot japonezii sunt de vina :blbl: si amercanii care se stie sunt de vina pt orice se intampla rau pe planeta asta :cheers: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On topic: ati vazut ca cilindrii nu mai sunt prinsi cu suruburi? este turnat impreuna cu bloc motorul. E interesant.

Va fi un chin daca ai ceva ce reparat pe la segmenti, bolti,pistoane, etc ca o sa trebuieasca sa desfaci in 2 bloc motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-al schimbe sa pot lua mai ieftin modelul actual. cred ca in canada de data asta, si mult mai ieftin

 

S-ar putea sa te inseli! Iar 1150ADV a fost o dovada concludenta la vremea lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, tu mai lipseai d-aici :cheers:

 

Toti pentru unul si unul pentru toti :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...