ianachim Postat Octombrie 3, 2012 Autor Share Postat Octombrie 3, 2012 ce amuzanti suntenti pana la urma CARE dintre NOI ajunge sa foloseasca HERGHELIA asta la parametri ....aproape de maxim?????????????? LA SOL...IN AER...PE BORDURA nu sunteti deloc cu picioarele pe pamant astia stau cu radarele dupa colt si voi va agitati ca nu sunt destui cai eu unul ma sperii de animalul ala de radiator 1 marime 2 greutate 3 pozitionare 4 pietre in el garla ce imi place f f f mult este ca au disparut matele/fire/mufe si furtunul ce veneau din boxer spre picior acum merg in sus perpendicular pe sol iar parbrizul" se apropie de ce a pus ERU si cu mine de la toruratech Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) Cand derapeaza nu mai transmite la sol nimic, iar in graficul amintit este trecuta puterea disponibila nu cea transmisa efectiv. Exact de aici pleaca confuzia. Bogdane daca ai avea dreptate ar insemna ca atunci cand roata derapeaza [si deci nu mai transmite nimic la sol] te opresti. Total gresit roata derapeaza pt ca nu exista suficienta aderenta pentru ca e namol sau nisip dar cu toate astea crampoanele "agata" si le trebuie putere si implicit turatie ca sa se si descarce pana le vine din nou randul la innamoleala. Mai schimba si tu gumele si mai iesi de pe asfalt. By the way am uitat sa-ti expun o chestie pe care mai multi probabil ca au experimentat-o. La masina pe care o conduc o Skoda nu cine stie ce scula am controlul tractiunii. Ba chiar o varianta destul de evoluata [la precedenta era de rahat si m-am invartit pe sosea dinc auza asta] cu toate ca e evoluata iarna cand sunt troiene si polei pe jos si masina nu mai poate in 90% din cazuri dupa ce am decuplat controlul tractiunii [da e decuplabil] a iesit ca prin farmec Editat Octombrie 3, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 eu unul ma sperii de animalul ala de radiator 1 marime 2 greutate 3 pozitionare 4 pietre in el garla Marimea si pozitionarea nu mi se par deloc de speriat, avand in vedere ca daca o culci, cilindrii, bacsa crashbar-ul, ies mult mai mult in afara. Greutatea n-are nicio treaba atata timp cat nu a crescut aproape deloc per total; iar de pietre se ocupa TT si Wunderlich [la precedenta era de rahat si m-am invartit pe sosea dinc auza asta] Nu-mi inchipui cum te poti invarti (sau nu) din cauza TC-ului (probabil te refereai tot la o tractiune fata). Sa nu faci cumva confuzia pe care multi o fac intre TC si ESP, acesta din urma fiind in general responsabil de (ne)invartit pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 3, 2012 Admin Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) o Skoda nu cine stie ce scula am controlul tractiunii. Ba chiar o varianta destul de evoluata Daca-mi permiti..ceva "destul de evoluat" nu se pune pe "nu cine stie ce scula" decit daca pe seful de marketing il cheama Dorel iarna cand sunt troiene si polei pe jos si masina nu mai poate in 90% din cazuri dupa ce am decuplat controlul tractiunii [da e decuplabil] a iesit ca prin farmec De fapt asa se si procedeaza, scrie si in manualul masinii, dar putini cunosc asta.. Despre Geseu, mie-mi place cum arata, este sexy, desi nu sunt fanul genului.. Editat Octombrie 3, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) Din punct de vedere estetic pentru mine este urit . Parca a cazut ceva pe el de sus si l-a turtit . Cel vechi arata foarte bine . Editat Octombrie 3, 2012 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIA Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Na! Bravo pustiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Na! Bravo pustiu! Super tare pustiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) Nu stiu cine face designul la BMW, dar nici de data asta nu a nimerit-o. De fapt, nu stiu motoreta bavareza pe segmentul asta, la care sa o fi nimerit-o cu desenul. Alta chestie: TKC-ul ala de 120/70, pe janta de 19, e contradictie de termeni. Pare o roata de bobber, incaltata enduro... Daca il echipau cu niste stradale era mai verosimil. Editat Octombrie 3, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 nu-mi place, e prea "girlie", daca-l vedeam fara firma si motor ziceam ca-i vo italianca. bordul nu-mi place. prefer un vitezometru digital, turometru e okay pe ceas intre asta si a mea, o prefer p-aia batrana nemteasca. cu ciocu-ala pe care sa-mi pun paharul de cafea si mufina de la omv. ca si confort cred ca as accepta vechiul 2010 fara ezitari. un plus il are cruise-controlul, dar si mizeria asta a mea mecanica cu franarea manetei de acceperatie e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 intrebarepana la urma are 1200cmc sau 1250cmc am gasit intro revista nemteasca unde o descriu cu 1250cmc vb de cilindreea oficiala nu cea reala ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Daca-mi permiti..ceva "destul de evoluat" nu se pune pe "nu cine stie ce scula" decit daca pe seful de marketing il cheama Dorel De fapt asa se si procedeaza, scrie si in manualul masinii, dar putini cunosc asta.. Despre Geseu, mie-mi place cum arata, este sexy, desi nu sunt fanul genului.. Nenea la masini electronica asta e muuuult mai evoluata decat la moto sunt cu niste multi ani inainte ..asa ca pe o masina care " nu e cine stie ce scula" gasesti electronica cel putin egala cu cea mai scula mobra. Despre cum se procedeaza as putea sa te contrazic. Scrie in manualul masinii ca daca decuplezi electronica O FACI PE RISCUL TAU. Bineinteles ei tre sa fie acoperiti pt toate blondele. Si nu e mare problema daca blonda nu iese din troianul de zapada. In schimb daca blonda se invarte pe sosea cu polei si face rabla acordeon si pe ea ketch-up e problema mare. Nu stiu cine face designul la BMW, dar nici de data asta nu a nimerit-o. De fapt, nu stiu motoreta bavareza pe segmentul asta, la care sa o fi nimerit-o cu desenul. Alta chestie: TKC-ul ala de 120/70, pe janta de 19, e contradictie de termeni. Pare o roata de bobber, incaltata enduro... Daca il echipau cu niste stradale era mai verosimil. Si ca sa revenim si la topic ..mda e urata..adica nici mie nu-mi place dar WTF asta e o chestie de gust /personala . Dar nu te supara Yamaha are designer ? Ca in afara de noul Tenere [care mi se pare foarte frumoasa]am impresia ca le-a desenat femeia de serviciu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Si ca sa revenim si la topic ..mda e urata..adica nici mie nu-mi place dar WTF asta e o chestie de gust /personala . Dar nu te supara Yamaha are designer ? Ca in afara de noul Tenere [care mi se pare foarte frumoasa]am impresia ca le-a desenat femeia de serviciu. Daca ne referim doar la segmentul de enduro-touring adventure, am si eu indoieli cu privire la designul unora dintre motoarele din seria XT/XTZ, mai noi sau mai vechi. Tenere 2008 este frumoasa, orice s-ar zice si are si alura de motocicleta de adventure, in schimb nu ma dau in vant dupa noul Super Tenere, dar chiar si asa, prin comparatie cu ceea ce scot bavarazii in materie de look moto, aia arata a motocicleta. Desigur, asa cum spuneai, este o chestiune de gust, dar totusi sunt anumite chestii de bun simt, care tin de proportii, de armonie si ne dau senzatia de frumos sau urat si sunt general valabile/acceptate de orice om cu un elementar bun gust. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) Nu stiu cine face designul la BMW Un american nascut prin Japonia, David Robb. Editat Octombrie 4, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Un american nascut prin Japonia, David Robb. Tot japonezii sunt de vina si amercanii care se stie sunt de vina pt orice se intampla rau pe planeta asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) Un american nascut prin Japonia, David Robb. Ma corectez, e nascut la ei acasa da' a crescut in Japan... PS: si a plecat de la BMW.... Editat Octombrie 4, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 On topic: ati vazut ca cilindrii nu mai sunt prinsi cu suruburi? este turnat impreuna cu bloc motorul. E interesant. Va fi un chin daca ai ceva ce reparat pe la segmenti, bolti,pistoane, etc ca o sa trebuieasca sa desfaci in 2 bloc motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Motorul este de unica folosinta. S-a stricat pui altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 4, 2012 Autor Share Postat Octombrie 4, 2012 vestea buna pentru posesorii de GSA este ca : LA GSA NU AU INCEPUT SA MODIFICE NIMIC................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 LA GSA NU AU INCEPUT SA MODIFICE NIMIC................... Nu INCA. Si 12GSA-ul actual a aparut la 2 ani dupa 12GS; iar acum cred ca va fi mult mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 s-al schimbe sa pot lua mai ieftin modelul actual. cred ca in canada de data asta, si mult mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 s-al schimbe sa pot lua mai ieftin modelul actual. cred ca in canada de data asta, si mult mai ieftin S-ar putea sa te inseli! Iar 1150ADV a fost o dovada concludenta la vremea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Ce frumos e noul GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Ce frumos e noul GS mda, tu mai lipseai d-aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 mda, tu mai lipseai d-aici Toti pentru unul si unul pentru toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Toti pentru unul si unul pentru toti floarea aia i se potriveste. io o sa-l numesc "nancy" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.