switch Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 ala e un brat care trebuie sa reziste. nu e un consumabil si trebuie sa reziste la cele mai mari chinuieli Si daca nu e facut conform, asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 oricum banuiesc ca e un caz particular din genul shi.t happens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 oricum banuiesc ca e un caz particular din genul shi.t happens Sigur. Altfel o pateam de mult, la ce are de (e)ndurat saraca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Cutting corners in fabrication process. Mai sunt cativa care spun ca de cand BMW a intrat in bataia pentru cai putere a uitat esenta motocicletelor BMW. N-are rost sa enumar eu aici motivele pentru care BMW erau renumite. Acum,la subiect, peste 90% din FD failures sunt la motoarele boxer,e acelasi cardan si la K series si cu toate astea nu se intampla chestiile astea.Oricum nu in aceeasi masura. Curat ghinion si mai ales,bine ca e OK omul. BMW ar trebui sa-i cumpere mobra noua. si ce sa faca cu una noua? crezi ca omu ala o sa mai calareasca bmw-ul cu aceeasi incredere ca pana acu? i-a stricat omului toata placerea. Mesaj completat Fara discutie. Probabil in timpul manufacturii intr-un anumit punct s-a dezvoltat o mini crapatura care in timp s-a extins. Asta inseamna bad QC, o chestie pentru care BMW-urile se pare ca-s renumite acum nu de aia sunt mai scumpe bmw-urile? nu cu asta se mandresc ei? (sau mai bine zis, se mandreau?) calitate si fiabilitate, nu? de ce sa-si mai ia cineva in zilele noastre bmw? in speta 1200gs (adv)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 (editat) Sincer, eu cred ca nu are nicio legatura cu cardanul si FD-ul ce s-a intamplat acolo, ci cu materialul care formeaza bratul basculei. Brat care a imbatranit prematur pentru ca nu a fost produs cum trebuie din fabrica. Cand am spus cardan ma refeream (din motive de economie a fluxului de informatii si a bitilor de pe tzava net) la basculacardanfinaldrivepinionsuspensieinputshaftcoroanasemeringurigaiter. In concluzie,tot ansamblul spate. Carcotasii ar zic ca la K cardanul e pe stanga si la R e pe dreapta. Corect,e doar imaginea in oglinda a aceluiasi cardan. Poate ca asta e si solutia,mutatul de pe dreapta pe stanga . Nota de subsol : la fel,cardan = tot ansamblul ca sa nu mai existe confuzii. Editat Septembrie 15, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 si ce sa faca cu una noua? crezi ca omu ala o sa mai calareasca bmw-ul cu aceeasi incredere ca pana acu? i-a stricat omului toata placerea.Mesaj completat nu de aia sunt mai scumpe bmw-urile? nu cu asta se mandresc ei? (sau mai bine zis, se mandreau?) calitate si fiabilitate, nu? de ce sa-si mai ia cineva in zilele noastre bmw? in speta 1200gs (adv)? he he lasa ca sunt alte mobre din categoria asta care se duscurca la fel de bine dar nu au un marketing atat de puternic. are de unde alege la banii care iar putea primi de la BMW Mesaj completat fratilor de unde v-ati tras acele proiectoare cu xenon? si cat au costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 cica asa va arata noul 13gs cu 115cp Eu am auzit de un 1250GS din 2010... si ca s-ar testa deja racirea cu apa si pt boxer, ca boxerul in configuratia actuala si-a cam atins limitele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Deja au aparut niste poze cu modelul 2010. Mici modificari cosmetice, dar motor DOHC preluat de pe HP2 Sport. Probabil va avea 120 CP. Iar BMW a incercat boxer racit pe apa de mult timp, pe la jumatea anilor 90, pentru WSBK. Nu era suficient de puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Mda,HP2 devine pe zi ce trece tot mai interesanta in ochii mei. Pacat ca-i prea scumpa. Tot un WR e baza pe coclau. Sau ca supermoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Scuze de off topic Incepand de la 15 oct 2009, pot face diagnoza si verifica erorile date de BMW, cu tester de inalta precizie. detalii in semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Rautacisme domne' :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Purul adevar. Exprimat cu bun simt si simplitate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Speram sa nu ajung vreodata sa emit pareri avizate cu privire la siguranta oferita de R1200GS in caz de accident. Din pacate sunt in aceasta situatie acum. Circumstante: drum asfaltat ingust (5m cu totul), vizibilitate foarte mica din cauza vegetatiei care ajunge pana in drum, curba periculoasa nesemnalizata la dreapta, logan taxi din sens opus in curba, incercare de evitare de ambele parti, coliziune frontala decalata cu suprapunere vreo 30 cm. Adica roata mea din fata a trecut si l-am lovit cu boxerul. Urmari: 1. logan: toata partea din stanga fata distrusa (aripa, contra-aripa, roata smulsa, prag, stalp. etc.); daca nu trageam de ea la service era duna totala 2. motocicleta: parea intreaga, dar la o inspectie mai atenta: motor crapat, cadru si amortizor spate usor indoite - banuiesc ca va fi dauna totala 3. eu: ligamente colaterale genunchi rupte (genunchiera mi s-a topit pe aripa masinii) si o taietura; zborul peste taxi 7-10m si aterizarea pe asfalt nu au lasat urme. Concluzii: daca nu aveam boxer nu mai aveam (cel putin) picior. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Speram sa nu ajung vreodata sa emit pareri avizate cu privire la siguranta oferita de R1200GS in caz de accident. Din pacate sunt in aceasta situatie acum.Concluzii: daca nu aveam boxer nu mai aveam (cel putin) picior. Of, of... imi pare rau! Cat se estimeaza ca va dura refacerea piciorului? In rest, chiar nimic? Eu vad partea plina a paharului si ma bucur ca ai scpat cu atat; desi sunt convins ca nu e usor... Cum se pune problema cu vinovatia fiecaruia in acest caz? Tu ai casco? Aveai si crash-bar, a avut vreun rol aici? Iti doresc sa treci cat mai usor peste asta! Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Cat se estimeaza ca va dura refacerea piciorului? In rest, chiar nimic? Cum se pune problema cu vinovatia fiecaruia in acest caz? Tu ai casco?Aveai si crash-bar, a avut vreun rol aici? Piciorul - o luna. In rest niste zgarieturi superficiale la o mana, ca nu aveam manusi, ca de obicei. Imi voi face motorul pe RCA logan. Aveam crash-bar. A preluat mult din forta impactului dar nu suficient sa protejeze cilindrul. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 man, nasoala rau treaba cu ligamentele. sper sa te pui pe picioare (si la propriu si la figurat) cat mai repede. o sa ai ceva de tras, crede-ma. in ceea ce priveste protectia oferita de cilindri... pot sa spun ca de fiecare data cand ma dau cu o motocicleta cu alta configuratie a motorului ma simt cam... in c.urul gol. 'or fi cilindrii aia incomozi prin sleauri adanci insa cand e vorba de protectie nimic nu se compara cu ei. recuperare rapida! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 o sa ai ceva de tras, crede-ma. Stiu cum merge treaba, am avut si la celalat aceeasi problema, dar nu dim motive moto. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 13, 2009 Autor Share Postat Octombrie 13, 2009 Speram sa nu ajung vreodata sa emit pareri avizate cu privire la siguranta oferita de R1200GS in caz de accident. Din pacate sunt in aceasta situatie acum.Circumstante: drum asfaltat ingust (5m cu totul), vizibilitate foarte mica din cauza vegetatiei care ajunge pana in drum, curba periculoasa nesemnalizata la dreapta, logan taxi din sens opus in curba, incercare de evitare de ambele parti, coliziune frontala decalata cu suprapunere vreo 30 cm. Adica roata mea din fata a trecut si l-am lovit cu boxerul. Urmari: 1. logan: toata partea din stanga fata distrusa (aripa, contra-aripa, roata smulsa, prag, stalp. etc.); daca nu trageam de ea la service era duna totala 2. motocicleta: parea intreaga, dar la o inspectie mai atenta: motor crapat, cadru si amortizor spate usor indoite - banuiesc ca va fi dauna totala 3. eu: ligamente colaterale genunchi rupte (genunchiera mi s-a topit pe aripa masinii) si o taietura; zborul peste taxi 7-10m si aterizarea pe asfalt nu au lasat urme. Concluzii: daca nu aveam boxer nu mai aveam (cel putin) picior. Spor bafta la recuperare fa si un rmn la picior totusi eu am scos meniscul dupa o tranta similara vorba optimistului bine ca a fost la sf de sezon vorbim pe privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 1.fa si un rmn la picior totusi 2.eu am scos meniscul dupa o tranta similara 3.vorba optimistului bine ca a fost la sf de sezon 1.RMN saptamana viitoare, dupa ce se trage apa de la genunchi. 2.Operatie de scos bucati rupte de menisc am facut la celalat acu vreo 5 ani. 3. Fix la fel gandesc si eu. Azi merg cu ea in service, dar nu am sperante, deoarece de la telefon s-au rostit cuvintele "dauna totala". Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 19, 2009 Autor Share Postat Octombrie 19, 2009 bord de motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Jungla Bavareza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 (editat) bord de motocicleta Normal mai, cand dai atatia bani pe o motocicleta ca iti permiti sa dai si multi bani pe accesorii d-astea, nu? Are si buton de autodestroy in caz de urgenta? Dar launchcontrol? Io acum am vazut... motocicleta ta baga doar 220 la ora?? Cat de naspa... Si liniuta aia galbena la 180 inseamna ca acolo incep sa pice "device"-urile de pe ea? Editat Octombrie 19, 2009 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 bord de motocicleta explicitezi un pic toata aparatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.