Korben Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Misto postul lui Warthog care spune de ce 21 e useless pe un GS :"A 21" wheel does NOT want to lean over in a turn at anything above 30mph. In fact, it has a nasty habit of wanting to stand up, which makes things wonky in the turns." Subscriu Cu Transalpul am observat acest lucru, si intr-adevar e foarte deranjant Dar la excursia din martie a.c., cand am avut placerea sa fiu impreuna cu uzunu (care e "de-al vostru", doar ca are 1150, nu 1200) am aplicat stilul lui de pilotaj, cu bazinul mutat pe interiorul curbei, ca la GP E foarte caraghios, dar in acelasi timp extrem de eficient Am atacat curbele "like never before" Mesaj completat Ce nu mai inteleg: daca tot zici din start ca nu iti permiti una, de ce esti intrigat? Ai zis ca majoritatea enduro/touring au roata de 21"... in afara de KTM si F800GS, mai zi-ne si noua una (dar care se fabrica acum); eu m-am uitat in catalogul 2009 si nu am vazut... Sunt pur si simplu intrigat, asta e tot, fara conotatii de niciun fel. Ma macina de mult intrebarea asta iar treaba cu "catalogul 2009" e superflua in cazul meu, din moment ce... nu-mi permit Intrebarea era pur tehnica Eu am presupus ca posesorii/utilizatorii unei motociclete atat de valoroase nu vor fi deranjati de asemenea intrebari. M-am inselat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Sunt pur si simplu intrigat, asta e tot, fara conotatii de niciun fel. Ma macina de mult intrebarea asta iar treaba cu "catalogul 2009" e superflua in cazul meu, din moment ce... nu-mi permit Intrebarea era pur tehnica Eu am presupus ca posesorii/utilizatorii unei motociclete atat de valoroase nu vor fi deranjati de asemenea intrebari. M-am inselat? Presupunand ca mie mi-ai adresat intrebarea din final, iti raspund: Nu te-am intrebat cu rautate/superioritate, momentan nu sunt posesor si inca nu-mi permit nici eu 1200GS. M-a surprins "intrigarea" ta dar mai ales acel "majoritatea"... si cand am zis de catalogul 2009, l-am ales pe cel din zilele noastre, pur si simplu... cu ocazia asta am vrut si sa evidentiez ca nici macar cei care ofereau in trecut nu o mai fac (ex Transalp)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 10, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2009 sunt curios cam cati posesori de GSA ar baga jucaria in ENDURO ADEVARAT un singur exemplu capacul de aluminiu care protejeaza cilindrul costa 125 EURO cam cati km ar merge fara sa culce undeva motorul merita sa umpu contul BMW cu banii dati pe piese? vrei frate enduro, coclau etc iei capra si o indoi fara griji deci care ai banuuuu pe tine pune roata de 21 si rupe.o prin paduri dupa care sa te vad daca mai ai tupeu sa o arzi spre casa cu 210 la ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 un singur exemplucapacul de aluminiu care protejeaza cilindrul costa 125 EURO Da' si tu acuma imediat cum ai o zgarietura pe el te duci sa-l schimbi. Ala nu se schimba pana nu-i gaurit sau nu mai sta bine pe garnitura. Ar trebui sa le vezi pe ale mele. Si sunt si powdercoated. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) SubscriuCu Transalpul am observat acest lucru, si intr-adevar e foarte deranjant Dar la excursia din martie a.c., cand am avut placerea sa fiu impreuna cu uzunu (care e "de-al vostru", doar ca are 1150, nu 1200) am aplicat stilul lui de pilotaj, cu bazinul mutat pe interiorul curbei, ca la GP E foarte caraghios, dar in acelasi timp extrem de eficient Am atacat curbele "like never before" Eu fac treaba asta ori cand merg foarte agresiv, ori cand aderenta e scazuta. Scotand bazinul si genunchiul afara muti centrul de greutate, iar motocicleta sta mai dreapta, deci ai mai multa aderenta de impartit intre tractiune si aplecare. Si, btw, e 1100, nu 1150 Despre roata de 21... am avut-o pe DR. Radeam scarite fara stres si fara instabilitate la aplecari mari. Pe GS n-am simtit mari diferente cu 19, nici macar in off-road. Poate si din cauza suspensiei excelente, dar care nu transmite niciun fel de feedback. Editat Noiembrie 10, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 referitor la valentele enduro ale GS-ului : o poza de asta vara din Baragan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 11, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2009 referitor la valentele enduro ale GS-ului : o poza de asta vara din Baragan tare asa arata si motorul meu dupa ce vin intr.o zi cu ploaie de acasa pe centura pana la job e plin de jeg de la camioane si santierele de pe centura so problema e, ca in caz de cazatura, bagi o groaza de bani sa.l aranjezi la loc DAR SA NU UITAM BANII, SUNT FACUTI SA CIRCULE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Citeam pe un alt topic cum ca un 12GS sau GSA ar consuma pana 200-300ml ulei la 1000km. Chiar asa este? Sau doar a exagerat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Citeam pe un alt topic cum ca un 12GS sau GSA ar consuma pana 200-300ml ulei la 1000km. Chiar asa este? Sau doar a exagerat? depimde cum ii faci rodajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 depimde cum ii faci rodajul Cred ca orice mobra cu motor busit o ia pe ulei...ma intereseaza daca in conditii normale de rodaj si utilizare se pot atinge valorile mentionate. Cat ulei consuma un 12GS...hai sa-i spunem cu rodajul bine facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Cred ca orice mobra cu motor busit o ia pe ulei...ma intereseaza daca in conditii normale de rodaj si utilizare se pot atinge valorile mentionate. Cat ulei consuma un 12GS...hai sa-i spunem cu rodajul bine facut? pai tocmai aici ii paradoxul, ca daca o tii mai turata cand e in rodaj, nu consuma mult ulei mai apoi; consumul de ulei are de-a face si cu arhitectura motorului (cilindrii orizontali) si faptul ca sta pe cricul lateral dupa ce o opresti cu uleiul cald in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Ce vrea Dan Cata sa spuna e ca e normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Ce vrea Dan Cata sa spuna e ca e normal 300ml? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 300ml? ai vazut in manualu de 1100 cat zice producatorul ca e normal sa consume? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 (editat) ai vazut in manualu de 1100 cat zice producatorul ca e normal sa consume? Nu, inca nu am trecut la clasa mare...dar sper cat de curand sa trec Editat Noiembrie 11, 2009 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Nu, inca nu am trecut la clasa mare...dar sper cat de curand sa trec Permissible oil consumption l/1000 km 1.0 Imp.pint/miles (1.41/500) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Cred ca orice mobra cu motor busit o ia pe ulei...ma intereseaza daca in conditii normale de rodaj si utilizare se pot atinge valorile mentionate. Cat ulei consuma un 12GS...hai sa-i spunem cu rodajul bine facut? La boxer BMW nu este vorba de motoare busite, cu peste 100000km, ci de motoare noi cu cateva zeci de mii de km la bord si exploatate normal. Un fan BMW recunoaste greu defectul asta al boxerului racit cu aer, dar toti posesorii au sub sa un bidon de 1L de ulei pt orice eventualitate. Si eventualitatea se intampla destul de des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 La boxer BMW nu este vorba de motoare busite, cu peste 100000km, ci de motoare noi cu cateva zeci de mii de km la bord si exploatate normal. Un fan BMW recunoaste greu defectul asta al boxerului racit cu aer, dar toti posesorii au sub sa un bidon de 1L de ulei pt orice eventualitate. Si eventualitatea se intampla destul de des. Da...dar fac reviziile la 10K...nu la 6k cum fac altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 La boxer BMW nu este vorba de motoare busite, cu peste 100000km, ci de motoare noi cu cateva zeci de mii de km la bord si exploatate normal. Un fan BMW recunoaste greu defectul asta al boxerului racit cu aer, dar toti posesorii au sub sa un bidon de 1L de ulei pt orice eventualitate. Si eventualitatea se intampla destul de des. Eu am boxer din 2000 care tocmai a sarit de 40.000km; am completat sub 1L in cei aproape 11.000km facuti de la ultimul service. Nu mi se pare asa grav... bidonul il iau cu mine doar la drum lung (peste 1000km); si nu toti merg cu bidonul sub sa, eu il tin in topcase Si asta in conditiile in care nu menajez motorul la turatie, mare parte din km fiind facuti pe pasuri in Alpi, cu bagaje... Mesaj completat Da...dar fac reviziile la 10K...nu la 6k cum fac altii Pt mine asta chiar este un aspect important, mai ales ca ma cam incadrez in cei 10.000/an. Iar daca fac si 12.000, cei de la service mi-au zis ca nu-i nici o problema, atata timp cat am grija de nivelul uleiului; si mi-au zis asta cat eram in garantie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Treaba cu reviziile la 10000km la BMW este intradevar unul dintre avantaje fata de japoneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 consumul de ulei e mic. dar e enervant ca tre sa completezi mai mereu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Pai normal ca intervalul e la 10.000km, in timpul asta practic schimbi uleiul de vre 3 ori (completind). De fapt nici n-ar trebui schimbat vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 cata rautate domne ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Eu am boxer din 2000 care tocmai a sarit de 40.000km; am completat sub 1L in cei aproape 11.000km facuti de la ultimul service. Nu mi se pare asa grav... bidonul il iau cu mine doar la drum lung (peste 1000km); si nu toti merg cu bidonul sub sa, eu il tin in topcase Si mai faceai misto de mine cu intretinerea lantului. Pe-asta cu bidonul in traista ai ascuns-o bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Am facut un drum saptamana trecuta de 1500km. Am completat cam 250ml. Eu zic ca e rezonabil. Cand merg zi de zi prin oras si o las pe cricul lateral, papa mai mult intr-adevar. Uleiul nu este un impediment, ca pun ulei auto si e ultra ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.