Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt facute (custom made).

Pentru motoreta eu am pus ochii pe astea: http://www.rigidindustries.com/Off-Road-LED-Lights-s/89.htm

Sunt rezistente la socuri si apa.

Ce fel de dolari sunt aia , ca sunt multi rau?

 

o descriere destul de interesanta a noului model: http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/2013-bmw-r1200gs/

A inceput sa te roada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A inceput sa te roada?

 

Recunosc, imi cam face cu ochiu'- si cred ca nu doar mie ...!

 

A aflat ca momentan sunt "liber de contract" si stie ca-i sunt fidel marcii.

Sa ne dea Dumnezeu sanatate si pace, c-om vedea la anu' "ce si cum".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are de gand sa-si puna anvelope noi pentru sezonul urmator, are si optiunea sa astepte aparitia in iarna a noilor Metzeler Tourance NEXT lansate odata cu noul 1200GS 2013.

Interesante, dar clar se duc din ce in ce mai mult spre anvelope de strada 100%. Tourance NEXT imi par varianta mai noua (si mai sporty) de la Scorpion Trail... tot niste "Metzeler" si-astea.

 

Btw, acum ceva timp am avut un surub desfacut partial la mecanismul schimbatorului, schimbator care se opintea astfel in cutia ce controleaza valva de evacuare din toba. Chestia asta mi-a dat ceva emotii, facandu-ma sa cred ca am probleme in cutie sau undeva la ambreiaj. M-am gandit sa documentez problema pe un forum mai "international": http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=834481

post-5978-0-30778800-1350470929_thumb.jpg

post-5978-0-35794400-1350470937_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc, imi cam face cu ochiu'- si cred ca nu doar mie ...!

 

A aflat ca momentan sunt "liber de contract" si stie ca-i sunt fidel marcii.

Sa ne dea Dumnezeu sanatate si pace, c-om vedea la anu' "ce si cum".

Abia astept sa-l iei sa facem din nou testul nostru, sa vedem cine castiga. Sper ca te bagi?

 

Suna ca dracu. Parca ar fi 125 in 2 timpi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum e la altii insa mie asta mi.a luat la tura de 1600 km

autostrada, orase, serpentine

 

La ceva asemanator cu 50% Autostrada (140km/h) scos 5.8. Pbbil diferenta este partea de drum in afara orasului si pana in serpentine unde pe aci se merge cu 90 MAX din motive de amenzi, deci pot trage tare de gaz pe serpentine fara urmari prea mari la consum. Daca ma dau prin Franta sau Germania consumul este de 6.2-6.7 depinde de cat timp petrec pe autostrada la peste 150Km/h :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine de obicei nu sare de 6% la ture (5,7-6,2), dar cred ca si viteza medie e ceva mai mica iar pe autostrada calc rar. Cu bagaje, pasager si mers "semisportiv" am scos 5,6 - 5,8 la ultimele ture, viteza max insa 120-140 si viteza medie pe la 60-80 pe bord. In Bucuresti imi ia in jur de 6,8 - 7,2% mers pe distante scurte si fara aglomeratie.

 

Sa va verificati si calculatorul, pentru ca a mea de ex. are abatere cam 5% la consum (nesemnificativa in acest caz, dar sa nu fie mai mare..).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai aici discutia incepe de la 5L ...

 

Parca am mai povestit aici, la tura de 1 mai am mers in acelasi grup cu Ovideo care are tot 12GS dohc, tot cu trei cutii dupa el (intr-adevar, cu "ceva" diferenta de greutate intre noi). Dupa cca 250km am alimentat iar impreuna si el avea cu aproape 1L consum mai mic ca mine (eu am avut cam 5,5). Difera insa clar modul cum folosim acceleratia, eu n-o menajez deloc si n-am nicio treaba sa ajung si la rosu, el de exemplu venea mult mai incet in depasiri. Este clar ca stilul de mers face diferenta.

De autostrada nu vorbim ca deja e altceva, acolo creste odata cu viteza orice ai face.

Pe pasuri si "judetene", la un stil de mers deloc linistit, fara niciun fel de menajamente, cu urcari "in forta", imi ia cam 5,4 media. Mi se pare super bine pt. clasa asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca am mai povestit aici, la tura de 1 mai am mers in acelasi grup cu Ovideo care are tot 12GS dohc, tot cu trei cutii dupa el (intr-adevar, cu "ceva" diferenta de greutate intre noi). Dupa cca 250km am alimentat iar impreuna si el avea cu aproape 1L consum mai mic ca mine (eu am avut cam 5,5). Difera insa clar modul cum folosim acceleratia, eu n-o menajez deloc si n-am nicio treaba sa ajung si la rosu, el de exemplu venea mult mai incet in depasiri. Este clar ca stilul de mers face diferenta.

De autostrada nu vorbim ca deja e altceva, acolo creste odata cu viteza orice ai face.

Pe pasuri si "judetene", la un stil de mers deloc linistit, fara niciun fel de menajamente, cu urcari "in forta", imi ia cam 5,4 media. Mi se pare super bine pt. clasa asta.

 

Depinde si de <<greutatea >> riderului.... majoritatea de aici pe care ii cunosc pe BEMBE uri din astea sunt oameni cu <<greutate>>, la fel si cei cu GoldWing.... poate aia de pe Yamaha sunt mai light asa :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde si de <<greutatea >> riderului.... majoritatea de aici pe care ii cunosc pe BEMBE uri din astea sunt oameni cu <<greutate>>, la fel si cei cu GoldWing.... poate aia de pe Yamaha sunt mai light asa :makeout:

As vrea io, da ma apropii de 90. La mine, cand merg incarcat si cu pasager, functionand "cenzura", am scos consumuri mai mici decat singur, iar pe serpentine consumuri foarte mici, pt ca dupa o portiune de urcare, invariabil urma coborarea, unde in frana de motor in bord arata 2,5 consumul instantaneu. Cum insa media vitezei este mai mica decat la ses si consumul era mai mic. Frecvent dupa o zi de Garda, Stelvio, si ce o mai fi fost in zona,3-400 km, nu depaseam 5, mai exact 4,8 singur si 4,2-4,6 insotit. Sunt curios dihania asta noua cum o sta cu consumul :crack:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde si de <<greutatea >> riderului.... majoritatea de aici pe care ii cunosc pe BEMBE uri din astea sunt oameni cu <<greutate>>, la fel si cei cu GoldWing.... poate aia de pe Yamaha sunt mai light asa :makeout:

 

Mica precizare. Cand am zis DE AICI se intelege Elvetia, nu motociclism.ro...ca sa nu existe dubii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am de vanzare un pinlock nou/nout, cu tipla pe el pt.Schuberth S2 sau C3.

Este marimea L, pentru casti de la XL in sus(nu se potriveste la castile L sau mai mici).

Pretul este de 100 lei, cu 50 mai putin decit in magazine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca am mai povestit aici, la tura de 1 mai am mers in acelasi grup cu Ovideo care are tot 12GS dohc, tot cu trei cutii dupa el (intr-adevar, cu "ceva" diferenta de greutate intre noi). Dupa cca 250km am alimentat iar impreuna si el avea cu aproape 1L consum mai mic ca mine (eu am avut cam 5,5). Difera insa clar modul cum folosim acceleratia, eu n-o menajez deloc si n-am nicio treaba sa ajung si la rosu, el de exemplu venea mult mai incet in depasiri. Este clar ca stilul de mers face diferenta.

De autostrada nu vorbim ca deja e altceva, acolo creste odata cu viteza orice ai face.

Pe pasuri si "judetene", la un stil de mers deloc linistit, fara niciun fel de menajamente, cu urcari "in forta", imi ia cam 5,4 media. Mi se pare super bine pt. clasa asta.

La tura de 1 mai,ti-am aratat si tie,aveam consum pe ultimii 1600km,deci inclusiv si autostrada 4,5l.in plus la un moment dat imi arata "range 400 km" undeva prin Slovenia. Cine are GS simplu simplu stie ca asa ceva nu prea vezi in bord!

 

L-am batut si pe Bogdan la consum,dar acum nu mai recunoaste! :D

 

Depinde mult de felul cum conduci,si mie m se intampla sa scot consum mai mic cand merg in doi decat atunci cand merg singur!

Concluzia: daca vrei sa-ti consume mai putin,ia-ti o pasagera! Sa vezi ce frumos mergi atunci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba am recunoscut. Tu m-ai batut pe mine cu 0,1L/% la viteza oarecum normala si eu l-am batut pe Aurelian, GSA, cu 0,9L/%, la viteza relativ mica. Cand am mers cu tine in BG parca nu terminasem nici rodajul. In plus ne-am mai despartit pe traseusi am mers diferit. Cu Aurelian am ramas amandoi in campul vizual, traseu si stil de mers identic.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...