Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Azi plictisindu-ma pe lângă casa am zis sa vad cum se dau jos carenele laterale. On săpat, gasit informațiile, ma duc la motor sa le pun cap coada. Practic sunt 3 agatatoare/șuruburi pe fiecare parte - 2 pe exterior una pe interior. Numai ca mie imi lipseste una, cea de pe interior se pe care ma dreapta. Nu stiu daca asa a venit sau mi-au uitat-o cei de la service dar..pe unde gasesc asa ceva de cumpărat? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 06.05.2020 la 23:01, rebel1 a spus:

salutare,

Sea(Rider) joasa ptr bmw r 1200gsa (2007) are cineva de vanzare ?

 

Salut

Cred ca merge si de GS. eu pe gs 2010 am normala de gsa si e mai inalta decat cea normala de gs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.05.2020 la 12:30, Razvan G a spus:

Facem schimb daca ai o sa normală, iti dau eu una joasa

Nu facem ! Pt mine este exact ce trebuie .  Eu ti-am dat doar o idee/sfat !

,,, sau o poti reface !

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Dacian, PLOIESTI , MotoVis !

Pe bune face si reface sei colosale!

 

Asfafalt uscat tuturor, caaa , VINEEEEE !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Exista un magazin online sau fizic unde pot comanda niste maruntisuri specifice pentru BMW? Switch-ul de la maneta de ambreiaj si un surubel de pe la semi-carenele laterale - cel de pe interior, dreapta fata. Ar fi si reprezentantele..dar mi-e ca platesc dublu - cel putin...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.05.2020 la 23:01, rebel1 a spus:

salutare,

Sea(Rider) joasa ptr bmw r 1200gsa (2007) are cineva de vanzare ?

 

Și Touratech fabrică șei pt mobrele astea. Sunt 3 marimi: joase, normale si inalte. Eu am una inalta si una normală de vanzare , varianta DriRide

http://www.touratech-usa.com/Store/3495/PN-045-591DR/Touratech-DriRide-Breathable-Sport-Seats-BMW-R1200GS-ADV-2013-on-Water-Cooled

 

Depinde de inăltimea pe care o ai...

Suna-ma 0754789987

 

 

 

Va salut !

vin si eu cu o problemă:

vreau sa cumpar cizme de enduro-cross dar am o problemă cu gambele care sunt groase si din ce am probat nu mi se potriveste nimic( Touratech, Alpinestar Tech10, TCX infinity)

  Stie cineva daca este vreun brand care fabrica asa ceva? Sau poate sa iau ceva din gama asta, varianta scurta si ce anume?( am avut in trecut Alpinstar Tech 2 dar nu se mai gasesc)...

 

Mersic!

Editat de bill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.05.2020 la 10:46, bill a spus:

 

vreau sa cumpar cizme de enduro-cross dar am o problemă cu gambele care sunt groase si din ce am probat nu mi se potriveste nimic( Touratech, Alpinestar Tech10, TCX infinity)

Mersic!

Incearca si TCX X- Dessert , mi se par foarte largi pe gambe si se pot regla mult. Mie imi intra genuncherele (protectiile de tibie) si pantalonii cu mesada in ele, dar nah, nu am gambele tale ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

speriat de serviceul BMW care imi spunea acum 2k de km ca placutele fata nu mai duc decat 3-4k de km, am zis sa cumpar si schimb.

Cumparat placute brembo sinter, ca aparent acestea sunt OEM. Scot originalele si constat ca mai au suficient material pe ele, insa ce ma mira este ca astea noi au o tesitura serioasa la capete, tesitura pe care nu o inteleg decat ca strategie de marketing si prosteala a clientilor. Alea originale avand inca suficient material, e clar ca nu au avut/au aceasta tesitura.

IMG_20200525_182511_resized_20200525_063809261.thumb.jpg.b69237922d11bbe25d86bad2d42d422c.jpg

Intrebarea este, care e faza cu tesiturile? intrucat dupa capul meu = suprafata mai mica de frecare (franare mai proasta) + durata de viata mai mica (mai putin material)....atat de rau au ajuns sa ne prosteasca sau nu inteleg eu minunea noii tehnologii din aceste placute?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ne prosteste nimeni, imi dau si eu cu parerea.

Cu cat uzezi placutele mai mult, cu atat suprafata de frecare e mai mare. Poate ca, cu timpul, dupa multe cicluri de incalizre/racire, placutele is cu 0.004 secunde mai ineficiente. Si cum suprafata creste, ineficienta e compensata prin suprafata maritã, astfel ca, de-a lungul vietii placutelor, tu ai o experienta a frânarii constanta, cum te-ai astepta sa fie, nu!?

 

Sau, "A chamfer is an angled cut on the friction puck's leading and trailing edges. Chamfers can control how the edge of the pad interacts with the rotors and can help prevent noise. Chamfers do this by making sure the largest possible edge of the pad makes contact with the rotor"

 

https://www.brakeandfrontend.com/brake-pad-chamfers-slots-shapes-controlling-brake-noise/

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Dan Cata a spus:

Nu cred ca ne prosteste nimeni, imi dau si eu cu parerea.

Cu cat uzezi placutele mai mult, cu atat suprafata de frecare e mai mare. Poate ca, cu timpul, dupa multe cicluri de incalizre/racire, placutele is cu 0.004 secunde mai ineficiente. Si cum suprafata creste, ineficienta e compensata prin suprafata maritã, astfel ca, de-a lungul vietii placutelor, tu ai o experienta a frânarii constanta, cum te-ai astepta sa fie, nu!?

E adevarat, insa doar daca nu luam in calcul faptul ca de la inceput am o suprafata micsorata (deci eficienta mai scazuta la inceput)😂

 

Asta cu zgomotul e o chestie care poate fi inghitita, insa pe de alta parte trebuiau sa gasesca si ceva explicatii pentru "sanfrenul ala"....

Eu inca nu sunt convins ca am parte de mai multe benificii vs. durata de viata mai mica (asta fiind certitudine). Cat despre eficienta franarii, cum o poti masura?! putem lua de bun ce ne spun ei sau sa optam pentru unele fara sanfren 😀

Procedura ma duce cu gandul la tubul cu pasta de dinti. Au marit gaura tubului = au crescut vanzarile cu 30%...

Asa si aici, nu le mai schimbi la 20k de km ci la 15k, au crescut vanzarile cu 25%....huh, mie imi pare mai plauzibil 😉

Editat de sivi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, gabyshor a spus:

Bill, Tcx X Desert am si eu si-mi intra gamba fara probleme (si nu-s micut deloc). Daca-ti place modelu, dar ai dubii da un semn si facem o masuratoare.

 

tcx-x-desert-gore-tex-touring-motorcycle-boots.jpg

Lasa un nr de tel, te rog !

...sau 0754789987

Editat de bill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am 2 probleme momentan pe un model gsa lc 2015, poate are cineva vreo idee sau a mai patit.

1. Dupa hibernarea de iarna din garaj, am observat ca nu mai porneste bagat in viteza. Doar neutru

2. Azi dupa ce am spalat-o prima oara pe anul asta, am avut grija sa dau cu apa doar de la distanta. Se pare ca nu a fost suficient, proiectorul de pe dreapta nu se mai aprinde.

 

Nu ma pricep la desfacut chestii la ea, eram obisnuit doar sa merg cu ea :)) Momentan nu am timp de mers in service, poate sunt chestii usoare de facut/de inspectat. Vreo idee?

Editat de DiarM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, DiarM a spus:

 

1. Dupa hibernarea de iarna din garaj, am observat ca nu mai porneste bagat in viteza. Doar neutru

 

Caută problema la contactul de la cric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! 
 

Care e grosimea minima pe care trebuie sa o aiba discurile de frana fata/spate?

O sugestie de site sau magazin in Bucuresti pentru achizitia discurilor la un pret bun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, oco a spus:

Salutare! 
 

Care e grosimea minima pe care trebuie sa o aiba discurile de frana fata/spate?

O sugestie de site sau magazin in Bucuresti pentru achizitia discurilor la un pret bun?

Avand in vedere este un element de siguranta eu as cumpara original.

Am avut o experienta cu placute de frana aftermarket la care a zburat garnitura de frecare in nici 300 km. Asa ca am luat originale BMW.  Diferenta de la cer la pamant la calitate, grosime material etc. Pretul a fost un pic mai mult de dublu.

Acuma tu hotaresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu pornirea da, cel mai probabil senzorul de la cric. Oxidat, nefunctional ceva.

Proiectorul probabil isi va reveni dupa o vreme dupa ce se usuca apa de pe unde ti-o fi intrat. Bine, daca nu s-a prajit ceva... Ideal ar fi sa il desfaci daca ai posibilitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Imi cer scuze daca problema a fost deja tratata, dar nu am gasit un info up-to-date.

Imi puteti recomanda un service in Bucuresti care sa poata face inspectia de 70k de km la un GS LC ? Cu putin noroc o sa ajung in tara pe 15 Iunie cu mobra si o sa fie exact in perioada in care o sa aiba nevoie de service. Mobra am luat-o la 67k si toate service-urile au fost facute de fostul propietar in germania. Cam la ce pret sa ma astept?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...