Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Eu unul am ajuns la concluzia ca aceasta mobra nu merita scoasa pe offroad a.i. sa ai nevoie de atatea protectii suplimentare fata de ce-i ofera fabricantul. O mobra de adventure-offroad te poate costa pana in 3000 euro si faci toate nebuniile de pe lume cu ea, in schimb la 1200gs poti depasi usor aceasta suma din ceva accesorii sau cateva tavaleli. E o mobra excelenta de touring si macadam ocazional/necesar, insa nu cred ca merita scoasa pe offroad poate doar daca faci turul lumii sau ceva prin Africa.

Sau probabil gandesc eu Romaneste!

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bogdan, exact concluzia asta am tras-o si eu: Cea mai mare surprindere a mea este ca discutand (in viu si) pe forum cu pasionati NON BMW constat ca sunt varza la cap.

Se fie oare din cauza sidromului ... INVIDIE?

 

Legat de K nu l-am testat

Eram sigur! Insa acest lucru nu te impiedica sa afirmi ca nu este o motocicleta comfortabila! Bravos ...!!!

 

 

Noroc cu tine, caci altfel tare greu i-ar mai fi lui Bogdan "sa tina steagul sus ..."!

 

Mituri mari de marketing?

Nu stiu cu ce te ocupi tu, dar banuiesc ca (nu) stii ca in vanzari fara un marketing corespunzator ... oha rezultate - iar piata motocicletelor noi din Romania confirma acest lucru!

 

tin la ...sa nu zicem cum

ba poti sa zici cum, pentru ca judecand prin prisma cifrelor acesti ... sunt destul de multi!

 

nu contest cifrele deloc ci modul in care cei care cumpara asa ceva , gandesc.

si cu cei te deranjeaza pe tine acest fapt ...?

 

sigur ca cei care posteaza pe motorism .ro si ai bmw sunt in afara " turmei".

 

atat timp cat esti on topic, din punctul meu de vedere esti binevenit in aceasta turma; daca nu ... lasa-ne pe noi sa ne bucuram de miturile de marketing si sa ne vedem de ale noastre.

pe Bogdan il inteleg, ca la el "in curte" e cam greu sa vorbeasca cu vecinii - caci dupa cum chiar ele a spus ... sunt DOAR SAPTE - desi eu stiu doar trei!

tu insa faci parte dintr-un cerc mai elevat, de ce oare te complici cu existenta noastra?

 

pai nu ...?

 

deci excepii toti lma

oare ce ai vrut sa exprimi mai sus? poti sa vorbesti si pe intelesul turmei mele ...?

 

Vlad, vad ca esti on line; cum e, ne impartasesti primele impresii, sau nu ...?

 

so.lmaegal lamulti ani.restul e pt cei non fan zeul albastru.la o bere detaliez.btw stii cat imi da bogdan pt sustinere?:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

so.lmaegal lamulti ani.restul e pt cei non fan zeul albastru.la o bere detaliez.btw stii cat imi da bogdan pt sustinere?:

Ma indoiesc....el cel putin incearca o logica proprie argumentand parerile personale la un mod cel putin subiectiv(din punctul meu de vedere), tu insa.... Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, exact concluzia asta am tras-o si eu: Cea mai mare surprindere a mea este ca discutand (in viu si) pe forum cu pasionati NON BMW constat ca sunt varza la cap.

Se fie oare din cauza sidromului ... INVIDIE?

 

Legat de K nu l-am testat

Eram sigur! Insa acest lucru nu te impiedica sa afirmi ca nu este o motocicleta comfortabila! Bravos ...!!!

 

 

Noroc cu tine, caci altfel tare greu i-ar mai fi lui Bogdan "sa tina steagul sus ..."!

 

Mituri mari de marketing?

Nu stiu cu ce te ocupi tu, dar banuiesc ca (nu) stii ca in vanzari fara un marketing corespunzator ... oha rezultate - iar piata motocicletelor noi din Romania confirma acest lucru!

 

tin la ...sa nu zicem cum

ba poti sa zici cum, pentru ca judecand prin prisma cifrelor acesti ... sunt destul de multi!

 

nu contest cifrele deloc ci modul in care cei care cumpara asa ceva , gandesc.

si cu cei te deranjeaza pe tine acest fapt ...?

 

sigur ca cei care posteaza pe motorism .ro si ai bmw sunt in afara " turmei".

 

atat timp cat esti on topic, din punctul meu de vedere esti binevenit in aceasta turma; daca nu ... lasa-ne pe noi sa ne bucuram de miturile de marketing si sa ne vedem de ale noastre.

pe Bogdan il inteleg, ca la el "in curte" e cam greu sa vorbeasca cu vecinii - caci dupa cum chiar ele a spus ... sunt DOAR SAPTE - desi eu stiu doar trei!

tu insa faci parte dintr-un cerc mai elevat, de ce oare te complici cu existenta noastra?

 

pai nu ...?

 

deci excepii toti lma

oare ce ai vrut sa exprimi mai sus? poti sa vorbesti si pe intelesul turmei mele ...?

 

Vlad, vad ca esti on line; cum e, ne impartasesti primele impresii, sau nu ...?

 

so.lmaegal lamulti ani.restul e pt cei non fan zeul albastru.la o bere detaliez.btw stii cat imi da bogdan pt sustinere?:

 

 

gata, am tatstatura completa.

so, in afara de un marketing agresiv si de fanii acerbi ( majoritatea) nu sunt dat pe spata de nimic de la ei. in afara de GT..1600

cu exceptii ( evinetde, toti de aici sunt exceptii) putin, toti posesorii de cerculet au un anumit ' mod" de a actiona in viata , diferit destul de mult de " altii".

cu foarte putine exceptii nu am intalnit nici un bmw-ist " adevarat" Care sa explice " de ce " bmw e " the best" .

( semana cu iphone-iada)

 

multi din viitorii motoclisti cad victima acesti marketing performant si se tepuiesc.

 

ca o ironie, daca cu acceasi cheie se inchide navigatia.. e super tare :)

 

ideile mele sunt adresate celor pentru care ' buget" vs " calitate" e un parametru

 

pentru restul, nu conteaza.

 

respecte si inca odata LMA

 

 

 

 

 

 

Ma indoiesc....el cel putin incearca o logica proprie argumentand parerile personale la un mod cel putin subiectiv, tu insa....

 

 

 

 

ce nu e ok te rog ?

 

bogdan e un om foarte tehnci eu sunt un user al mobrei, de asta merg pe ideea de a intreba cand nu intelg.

si nu inteleg deloc DE CE in contextul pret /calitate / utilitate.

ce am scris mai sus.

sunt pe topic de GS / gsa

 

NU K, nu gt/gtl/ nu auto.:)

Editat de foxbat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul am ajuns la concluzia ca aceasta mobra nu merita scoasa pe offroad a.i. sa ai nevoie de atatea protectii suplimentare fata de ce-i ofera fabricantul. O mobra de adventure-offroad te poate costa pana in 3000 euro si faci toate nebuniile de pe lume cu ea, in schimb la 1200gs poti depasi usor aceasta suma din ceva accesorii sau cateva tavaleli. E o mobra excelenta de touring si macadam ocazional/necesar, insa nu cred ca merita scoasa pe offroad poate doar daca faci turul lumii sau ceva prin Africa.

Sau probabil gandesc eu Romaneste!

 

 

 

Ba chiar iti recomand sa o scoti pe offroad - o sa ramai surprins de ce poate!

 

Din punctul meu de vedere asociez GS-ul cu un vehicul 4x4 - pregatit sa mearga pe oriunde - si ca atare imi place sa-l stiu echipat corespunzator. Exceptand noroiul - pe care il urasc si-l evit - GS-urile mele au vazut de toate: asfalt, iarba, pietris, pamant / drum de tara, nisip.

 

Intrucat merg pe principiul "mai bine previn decat sa vindec" consider ca protectiile - cel putin in cazul meu - nu sunt bani aruncati! Repet, este o parere personala!

 

Da, este adevarat ca te poti da si cu o motocicleta mai usoara si dedicata pentru asa ceva, DAR in cazul acesta, vorbim de lant (pe care il urasc), masina cu remorca, etc.

 

Am avut si KLR si ... multumesc, da' nu mai vreau - pana la mare ... aveam fundul tabacit de la sa!

 

Pai sa-mi fie cu iertare, da' cu GS-ul plecam de la Vadu si ma opream doar acasa - sau doar pentru pipi; idem cu GSA-ull, doar ca plecam din Bulgaria si distanta era mai mare,

 

Pe de alta parte, pe o capra nu pot cara asa mult bagaj ca pe GS.

 

Deci nu-ti fa probleme, telelever-ul si paralever-ul nu se fac de ras! E pacat sa nu iesi cu ea in natura - ma refer la drumuri in afara soselei / asfaltului.

 

Am scris intr-un post anterior ca cu GS-ul am mers - echipat fiind de campare - pe ... aratura; au fost vreo 500m si crede-ma, GS-ul n-are nico greata ...!

Este adevarat ca m-au ajutat foarte mult si cauciucurile (Heidenau K60, luate de la vocea sexy din Sag) da' pe bune ... "G"(gelände) din GS, nu e pus la misto.

 

Daca atunci suspensia de GS mi-a placut, ulterior cea de GSA ... m-a uimit!

Cei 2 cm in plus - sau mai bine spus + 10% cursa atat pe fata cat si pe spate - in teren te fac sa o iubesti!

 

Si vrei sa-ti mai spun ceva?

Avandu-le pe amandoua - GS si GSA - am ajuns la concluzia ca pentru iesiri off este mai bun GS-ul - mai ales daca are rotile spitate - pentru ca este mai usor.

 

In schimb pentru drum intins si lung, GSA-ul ... e GSA!

 

De aceea spuneam ca noul model ma tenteaza, pentru ca - din punctul meu de vedere - are doua mari facilitati:

- roti mai late - bune pentru offroad; se intelege, cu cauciucuri dedicate.

- cruise control pentru confortul unui drum lung.

 

so, in afara de un marketing agresiv si de fanii acerbi ( majoritatea) nu sunt dat pe spata de nimic de la ei.

 

Pai atunci stau si ma intreb ... cu ce ocazie "pe la noi"?

Chiar nu o spun cu rautate, da' mi se pare logic, corect si normal ca sa-ti expui niste pareri (doar) in cunostinta de cauza si nu din ce auzi de la unul sau de la altul.

 

Inteleg ca parerile tale vis-a-vis atat de marca cat si de modelul ti le exprimi in "calitate" de ... nondetinator. Este dreptul tau sa o faci - este un forum - dar in situatia aceasta - cel putin mie - imi lasi impresia ca-ti place sa te bagi in seama!

Repet, nu o spun nici cu rautate si nici ironic, dar atat timp cat nu ai detinut / condus acest model, e chiar aiurea sa dai sfaturi - sau ma rog, sa faci recomandari.

 

multi din viitorii motoclisti cad victima acesti marketing performant si se tepuiesc.

 

asa, si ...?! te-au angajat pe tine sa-i reprezinti si le aperi drepturile? ii obliga careva sa cumpere mortaciuni?

 

ca o ironie, daca cu acceasi cheie se inchide navigatia.. e super tare

 

am apreciat la Vlad ca ... NU TI-A RASPUNS DIRECT; ASTA SPUNE MULTE - sau ca sa intelegi mai bine, e vorba de ... OBRAZ!.

Omul mi-a raspuns MIE pentru ca-l rugasem sa-mi spuna ce impresie a avut dupa ce a stat pe noul GS. Cu raspunsul tau n-ai facut decat ... sa-ti scazi (singur) nota la purtare ...!

 

si nu inteleg deloc DE CE in contextul pret /calitate / utilitate.

pai daca vrei sa intelegi, e simplu: cumpara-ti unul si vei vedea / intelege contextul de mai sus. ba maimult, o sa realizezi daca noi ceilalti, am aruncat sau nu cu banii!

 

daca nu-ti poti cumpara sau daca nu vrei sa faci asta, macar vino si fa un test la Bavaria si abia apoi esti indreptatit sa "ridici doua degete ca sa poti iesi la tabla, pentru ca stii raspunsul".

altfel - inca o data, nu o spun nici cu rautate si nici ironic - nu faci decat sa te discreditezi sigur!

 

sunt pe topic de GS / gsa

corect, tocmai de aceea iti recomand inca o data sa citesti ceea ce am scris mai sus!

 

 

iti doresc numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa moara bibi....

cand ma gandesc cat mai e pana o sa scoatem moto la drum

 

o sa va castrati pe o moto care nici dracu nu a calarit.o sa ne spuna ce si cu e cu ea.....

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@foxbat, pe langa faptul ca vad ca nu esti in stare sa scrii corect romaneste si, dupa atata timp, nici macar sa utilizezi optiunile minimale ale forumului, nu faci decat sa intoxici topicurile BMW cu aberatiile tale.

Am vazut ca pe topicul tau cu Lefkada imediat ai sarit sa nu ti se strice topicul... tu de ce le strici pe ale altora? De ce ne obosesti cu aberatiile tale? Nu zice nimeni ca trebuie sa-ti placa BMW, e treaba/gustul tau dar la fel este treaba noastra ce ne place. Ti-ai spus parerea de foarte multe ori, am inteles dar gata, ai bun simt si renunta sa mai poluezi aici. Vorbesti total in necunostinta de cauza, ne-ai spus ca pt. tine o motocicleta de peste 5000€ este de neinteles... gata, abtine-te! Nu dovedesti nici inteligenta (ba din contra), nimic... si chiar daca e un "forum liber", dpdv moral nu ai niciun drept sa postezi la infinit aceleasi tampenii.

Esti off-topic si generator de flame prin insistenta ta. Pacat ca exista moderatori dar care nu sunt stimulati sa faca ceva util.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi "mersi" ca nu exista astfel de moderatori, caci tu ai fi primul vizat. Ai observat ieftineala, lipsa de caracter si personalitate la toate motoarele prezente si viitoare, ca-ti concureaza iubita. Legat de poluare cu scuzele de rigoare,bmw-istii e campioni. Priviti topicurile dedicate KTM 1190, Explorer, Crosstourer, Multistrada, Supertenere si vedeti ca in primele 10 locuri in topul posturilor sunt invariabil 8-9 bmw-isti, tu fiind mai mereu campion. Asa ca lasa-ne si pe noi sa existam umil la umbra ta, guru. Pe unde mai gasiti necesar adaugati voi ghilimele.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scapi din vedere un lucru, nu toti merg ca tine, la rosu, polizand scaritele!

Daca mergi normal, fara sa tii cont de adrenalina, urci si pe Everest cu mobra aia de 1300 e.In jur de 550 euro, de piese vorbesc..

Asta e, se mai intampla si la casele mari. Bine ca ai economisit parte din banii pe manopera si ai dus reparatia la bun sfarsit. Alte probleme mai ai? Ai descoperit din ce cauza a scos norul de fum in Slovacia?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Alte probleme mai ai? Ai descoperit din ce cauza a scos norul de fum in Slovacia?

La motoarele cu cilindrii culcati(toate K-urile, in afara de astea noi)ca si la boxere face asa atunci cind o lasi mai mult pe cricul lateral.

Se poate scurge putin ulei(doar cind motorul este incins)printre segmenti, ajunge in camera de ardere si cind o pornesti da cu putin fum.

Dealtfel se si specifica in cartea motocicletei sa nu o lasi mult timp pe cricul lateral, tocmai din acest motiv, o urci pe cel central.

Ce este interesant e ca nu face intodeauna, o poti lasa de 20 ori si nu scoate fum deloc, probabil depinde de pozitia segmentilor, uzura motorului, etc.

Nu-i nicio defectiune, toate motoarele astea culcate si boxere fac la fel, inclusiv Honda Goldwing.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motoarele cu cilindrii culcati(toate K-urile, in afara de astea noi)ca si la boxere face asa atunci cind o lasi mai mult pe cricul lateral.

Se poate scurge putin ulei(doar cind motorul este incins)printre segmenti, ajunge in camera de ardere si cind o pornesti da cu putin fum.

Dealtfel se si specifica in cartea motocicletei sa nu o lasi mult timp pe cricul lateral, tocmai din acest motiv, o urci pe cel central.

Ce este interesant e ca nu face intodeauna, o poti lasa de 20 ori si nu scoate fum deloc, probabil depinde de pozitia segmentilor, uzura motorului, etc.

Nu-i nicio defectiune, toate motoarele astea culcate si boxere fac la fel, inclusiv Honda Goldwing.

 

serios sefu....

bai..... trezeste.te ........ AI O MARCA PROASTA DE MOTOCICLETA........numai imperfectiuni si probleme

 

FRAIERE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi "mersi" ca nu exista astfel de moderatori, caci tu ai fi primul vizat. Ai observat ieftineala, lipsa de caracter si personalitate la toate motoarele prezente si viitoare, ca-ti concureaza iubita. Legat de poluare cu scuzele de rigoare,bmw-istii e campioni. Priviti topicurile dedicate KTM 1190, Explorer, Crosstourer, Multistrada, Supertenere si vedeti ca in primele 10 locuri in topul posturilor sunt invariabil 8-9 bmw-isti, tu fiind mai mereu campion. Asa ca lasa-ne si pe noi sa existam umil la umbra ta, guru. Pe unde mai gasiti necesar adaugati voi ghilimele.

 

 

:agree: :agree:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="bogdan_harea" data-cid="3317635" data-time="1357452936"><p>

Zi "mersi" ca nu exista astfel de moderatori, caci tu ai fi primul vizat. Ai observat ieftineala, lipsa de caracter si personalitate la toate motoarele prezente si viitoare, ca-ti concureaza iubita. Legat de poluare cu scuzele de rigoare,bmw-istii e campioni. Priviti topicurile dedicate KTM 1190, Explorer, Crosstourer, Multistrada, Supertenere si vedeti ca in primele 10 locuri in topul posturilor sunt invariabil 8-9 bmw-isti, tu fiind mai mereu campion. Asa ca lasa-ne si pe noi sa existam umil la umbra ta, guru. Pe unde mai gasiti necesar adaugati voi ghilimele.</p></blockquote>

 

 

:agree: :agree: :agree:

Editat de Sergiu_KB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place ca pe topicul acesta intalnesc oameni cititi ...!

 

Mai am una care mi-a mers la inima si pe care nu o pot uita: "decat sa deschizi gura si sa arati ca esti prost, mai bine taci si inlaturi orice suspiciune"; tot el a spus-o!

 

De foart multe ori ii dau drepatate ...!



Auzi, banuiesc ca tu nu ai cetatenie romana ... nu?



Sau ... da?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...