Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

la condus cuminte drum lung si fara depasiri, fara sprituri, mers constant 80-90 pot scoate pana in 6, da unde-i factorul FUN?

la 90 constant pe un drum liber(Bulgaria) si cu ceva ambitie am scos pe 60km medie 5,3......conteaza enorm stilul de mers.

A... si nu vreau sa mai repet experimentul... :D

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca sa pun si eu gaz pe focul pipetelor: 80-90 cuminte, sub 4%, regulamentar fara demaraje fulminante, 70 localitate 110 afara sub 4,5%.

 

Mai stateai si tu 5-10 minute si poate imi iesea vreun pariu ca urmeaza sa postezi...

 

In principiu stim ca singura duda care ai gasit-o la mobra a fost rezervorul prea mare si ca ai lucra la modalitati sa-l micsorezi daca n-ar afecta protectia la vant :P

 

In rest, ca o fi consum mare sau mic poti sa-ti dai cu parerea daca ai mers cu mobra din problema respectand datele problemei... altfel, esti hater, troll si/sau bagator in seama cu timp de pierdut... nici unul din astea nu e ceva care un om normal ar aspira sa fie.

 

PS - N-am GS (nici macar BMW) da' macar stiu cu ce se mananca si nu de pe forumuri.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

facem un test la mobre?

mergem in stiulul meu in paralel" si vedem cum stam.....

Eu m-am "specializat" in consumuri foarte mici la viteze mici. La viteza mare si in stil " turbat " scot consumuri ca ale tale. Din motive de varsta si preferinte nu pot sustine un ritm infernal prea mult timp. Nu vad nimic in jur si obosesc. Dupa max 50-100 km de mers tare, o las invariabil moale. Daca mai ma bag in seama vis a vis de consum nu este pt a demonstra ceva ci pt ca ma pasioneaze subiectul. Cursele de vehicule care folosesc cantitate limitata de benzina( 1-2 L) sunt cele mai tari dpmdv.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In conditii asemanatoare cu cele descrise in excursia ta de ieri. Adica mers tare la drum intins, prea putin rulez in oras.

bine spus. intercaleaza si vreo 4-5 orase pe ruta si apoi scoate media aia de 90 kmh. crezi ca mai ai acelasi consum?

 

Eu m-am "specializat" in consumuri foarte mici la viteze mici. La viteza mare si in stil " turbat " scot consumuri ca ale tale. Din motive de varsta si preferinte nu pot sustine un ritm infernal prea mult timp. Nu vad nimic in jur si obosesc. Dupa max 50-100 km de mers tare, o las invariabil moale. Daca mai ma bag in seama vis a vis de consum nu este pt a demonstra ceva ci pt ca ma pasioneaze subiectul. Cursele de vehicule care folosesc cantitate limitata de benzina( 1-2 L) sunt cele mai tari dpmdv.

pacat ca odata cu varsta nu vine si putina intelepciune. a fost atata mancarime cu bmw-ul de mi-e si lehamite deja...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

facem un test la mobre?

mergem in stiulul meu in paralel" si vedem cum stam.....

ianmachime :)

ma bag si eu cu bogdan si cu tine

sa fie 2 motoare si un bmw.

 

ne dai avans 30 de minute ,

 

:)

noi sigilam busonul de la benzina, tu de la ulei:)

care termina primul uleiul, pierde.

 

e ok! eu scot 6,9-7 ca si medie generala cu media de viteza la drum undeva la 80-85km/h.

Mai naspa e la autostrada, ca daca merg cum as vrea pe la 130-140/h, sare generalu la 7,4.

fara misto acum

mers cu gs 1200 in paralerul cu vara, la 110 ala papa 4.5- 4.8. vara un pic ( 5 aprox ) mai mult

dar la 7..ai o buba..poate filtur are, bujii.ceva..

e mult prea mult

 

Ca sa pun si eu gaz pe focul pipetelor: 80-90 cuminte, sub 4%, regulamentar fara demaraje fulminante, 70 localitate 110 afara sub 4,5%.

vorbim de uleiul de la cardan sau de la ungatoriul de lant ?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine spus. intercaleaza si vreo 4-5 orase pe ruta si apoi scoate media aia de 90 kmh. crezi ca mai ai acelasi consum?

Da.

E vorba de putere mare livrata fara sa zapacesti motorul atunci cand vrei depasiri rapide si alte manevre care presupun schimbarea ritmului constant. Cred ca si faptul ca sunt 4 cilindri in linie conteaza enorm.

Am fost odata de la Bucuresti la Troyan (300 km) impreuna cu un tip cu Aprilia Futura. Ca sa tina ritmul, consumul lui a fost aproape 10.

 

 

In plus, mai e vorba si de scopul pentru care a fost proiectata motocicleta si aici n-ai de sa ii dai in cap neamtului. E adevarat, poti merge repede cu GS-ul pe asfalt, insa el nu pentru asta a fost proiectat.

Ca sa fac analogie cu auto, eu am L200 si Laguna. Pot merge cu L200 la fel de repede la drum intins ca si cu Laguna, insa in loc de 6,5 consuma 9.

Totusi, asa cum zice foxbat, nu m-as fi bagat in discutie daca nu mi s-ar fi parut totusi exagerat acest 7, confirmat de mai multa lume.

Editat de textex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

xtrblack:

 

Design-ul motocicletei ( mai special............ai N carene pe ea ) o face sa consume atat de mult.

Pe R-ul meu daca mergi legal gen 90km/h -100km/h consuma 4% Bucuresti-Campina dus intors cu 50de lei ( anul trecut )

Daca mergi o leaca mai tare ia 5-6 (6 dk te joci 150-200 unde ai loc )

La mers in oras nu sare de 5% - hai treaca 5,5( Bucuresti ) si nu sunt genul care sa mearga la consum.

Pe Transfagarasan dk o arzi rau 1-a 2-a ia 6-7, aici ma refer la schimbare de minim 7000rpm sau tinuta in viraje stranse cu 1-a si iesit din viraj pana la 8000rpm cand intra limitarea. Eu folosesc si frana de motor mult.

 

 

Per total boxerul meu golas(198kg) consuma cam 5% peste tot , dar e golas si o leaca mai frumusel :P

 

 

PS : La modelul meu R computerul e in lumea lui( " fara numar " ) , in oras imi arata consum de 9 uneori 10% iar in afara imi arata minim 6% , dar de mic copil computerul meu de bord a fost mai manelist.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

cand am iesit de pe autostrada imi indica un consum general de 6.4

 

Pune-i frate GPL,...un recipient de 18 litri in topcase

consum mediu 9%, GPL,.la pret de 3RON/litru = 27 de RON faci 100 km

cu benzina cred ca iesi la 40 RON pe 100 km,

 

..vorbesc cu Borcea si pentru tine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vechiul GS consuma un pic mai mult decat alte motoare similare in aceleeasi conditii de deplasare, dar diferenta nu este exagerata. Ianakim consuma mai mult datorita stilului lui de mers. Orice demaraj este facut la maxim. Eu am in bord si optunea consumului instatantaneu, pe care GS nu o are. La demaraje puternice consumul instantaneu ajunge la 13 si chiar peste, pt cele cateva secunde cat tine nebunia, dupa care revine la normal cand viteza s-a stabilizat. Unul din secretele consumurilor mici scoase de mine vine de aici. Evit sa ajung la astfel de valori si economia este considerabila folosind datele precise in timp real. Evident am folosit aceste informatii doar cand faceam concurs cu Aurelian sau alti prieteni, cand merg singur nu ma intereseaza subiectul. Sunt curios noul GS daca a adaugat in computer consumul instantaneu si informatii mai precise si in general daca motorul este mai bun dpadv.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vechiul GS consuma un pic mai mult decat alte motoare similare in aceleeasi conditii de deplasare, dar diferenta nu este exagerata. Ianakim consuma mai mult datorita stilului lui de mers. Orice demaraj este facut la maxim. Eu am in bord si optunea consumului instatantaneu, pe care GS nu o are. La demaraje puternice consumul instantaneu ajunge la 13 si chiar peste, pt cele cateva secunde cat tine nebunia, dupa care revine la normal cand viteza s-a stabilizat. Unul din secretele consumurilor mici scoase de mine vine de aici. Evit sa ajung la astfel de valori si economia este considerabila folosind datele precise in timp real. Evident am folosit aceste informatii doar cand faceam concurs cu Aurelian sau alti prieteni, cand merg singur nu ma intereseaza subiectul. Sunt curios noul GS daca a adaugat in computer consumul instantaneu si informatii mai precise si in general daca motorul este mai bun dpadv.

bogdan

ca de obicei stii ce spui dar nu in totalitate

atat la gsa ul din 2007 cat si la cel din 2010 exista optiunea pe comp de bord

DE A INDICA CONSUM INSTANTANEU.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

xtrblack:

 

Design-ul motocicletei ( mai special............ai N carene pe ea ) o face sa consume atat de mult.

...

 

Deduc dintr-un filmulet postat de curand (

) ca nu carena e cea mai mare problema la Ianachim. Coeficientul lui aerodinamic e tandari pen'ca sta in picioare prea mult! (Si asta corelat desigur cu topicul de gurmanzi deschis de curand...) In cazul lui se aplica perfect butada: "Stai jos! 4(%)!." Editat de robert_bobariu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

informatiile de pe site-ul asta is destul de exacte cat sa iti faci o parere despre consumul unui anumit model, desi majoritatea includ multa autostrada in log-uri

 

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/629-R_1200.html?fueltype=2&exactmodel=gs&powerunit=2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

ca de obicei stii ce spui dar nu in totalitate

atat la gsa ul din 2007 cat si la cel din 2010 exista optiunea pe comp de bord

DE A INDICA CONSUM INSTANTANEU.....

Eu nu am scormonit in bord, v-am intrebat pe voi, mai multi, intre care si Aurelian si asa mi-au spus. Am intrebat si aici pe forum si cum nimeni nu a catadicsit sa raspunda am tras concluzia ca nu exista. Scuze, dar acum baga si o poza cu bordul setat pe consum instantaneu macar de acum sa stiu unde-l afiseaza.

 

informatiile de pe site-ul asta is destul de exacte cat sa iti faci o parere despre consumul unui anumit model, desi majoritatea includ multa autostrada in log-uri

 

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/629-R_1200.html?fueltype=2&exactmodel=gs&powerunit=2

Mai mult decat rezonabile mai ales in primele pagini. In pg 17 e si marele Baiazid in coada listei ca o arde tare.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca consumul ala de 7 si ceva e chiar laudabil avand in vedere ca baiatul alearga in felul lui, mai ales ca nu cred ca a prins si vreme foarte calda.

Conteaza mult si temperatura de afara.

In perioada asta eu nu fac mai mult de 180 km cu un plin, iar vara ajung la 300. Asta spun doar ptr trafic in oras, dar si la drum intins sunt diferente semnificative.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7% scot doar pe autostrazi, mergand cu viteze de 140-150 km/h (cu coburi si pasager), iar in aceeasi configuratie dar pe sosele normale consumul este max. 6% (de regula 5.7%), avand un mers dinamic (dar nu nebunesc),

cu maxime de 120-130 km/h.

Nu prea cred ca alte motoare touring-neduro de 1.200 cmc au consum mai mic decat GS-ul.

Sport-touring nu se pune, alea sunt mult mai aerodinamice.

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7% scot doar pe autostrazi, mergand cu viteze de 140-150 km/h (cu coburi si pasager), iar in aceeasi configuratie dar pe sosele normale consumul este max. 6% (de regula 5.7%), avand un mers dinamic (dar nu nebunesc)

 

Subscriu. Si eu ajung pe la 7% pe autostrada cu cele 3 cutii (de obicei fara pasager dar nu sunt un slabut si greutatea mea cam compenseaza si juma' de pasager). De fapt, nu am observat o variatie sensibila cu sau fara cutii (cutiile vario, neextinse).

Variatia sensibila este clar dependenta in mare parte de viteza.

 

In rest, la o tura lunga, in conditiile in care de fel nu menajez deloc acceleratia ca nu mi-am luat motocicleta sa fac recorduri stupide de consum ci ca sa ma bucur din plin de ea (pasurile de exemplu la cam urc schimband des spre sau chiar la rosu), nu reusesc sa sar de 5,7%, ultima data chiar mi-a iesit cam 5,4% (ata pe computer cat si confirmat la pompa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar cand faceam concurs cu Aurelian. Sunt curios noul GS daca a adaugat in computer consumul instantaneu si informatii mai precise si in general daca motorul este mai bun dpadv.

 

Bogdan, mai pardon ...!

 

Eu NICIODATA nu am facut concurs cu tine pe teme de consum!

Asta e un fix al tau pe care vad ca-l ai in continuare ...!

 

Am mai spus-o si o repet: cand am mers in Bulgaria si TU ti-ai propus sa faci concurs de consum, motorul meu avea doar 5000 km, aveam cauciucuri TKC80, (super) parbrizul VStream si trageam de tine sa mergi mai repede.

 

Ai uitat cand m-am oprit si v-am intrebat de ce mergeti ca tractorul (de incet)?

Nu ma fa, ca-l pun pe Cezar sa confirme ce spun!

 

Desi ai masina, sunt surprins sa vad nu stii ca - sau te faci ca nu stii - la orice masina consumul creste cand ruleaza cu cauciucuri de iarna.

In cazul in care tu consideri ca TKC-ul 80 - pe care scrie M+S - este un cauciuc dedicat de strada / consum mic ... e timpul sa-ti schimbi parerea!

 

Ca tot l-am adus in discutie, inca o data il recomand tuturor posesorilor de touring-enduro!

Eu le-am schimbat pe amble la 10500km pentru ca spatele pe nisip incepuse sa danseze putin; fata insa mai mergea cred cel putin 2000km.

 

Ia spune tu poporului cu ce era incaltata motocicleta ta atunci. Aud ..?!

 

Ceea ce vad este ca pe niciun posesor de GS / GSA nu-l deranjeaza consumul; pe tine insa te chinuie rau subiectul asta.

 

Dar daca tii neaparat sa vezi care sunt consumurile la GS, ia baga matalutza un concurs cu noul model - asta ca sa vorbim ... "de la radiator la radiator"!

 

Cat despre faptul ca (inca) nu stiai ca GS-ul are optiunea - in functie de pachet - de a arata consumul instantaneu pe bord, nu-ti pot spune decat ... RUSINICA ...!

 

Omule, in ciuda antireclamei pe care ai facut-o marcii ... cifrele - ma refer la vanzari - "vorbeste"!

Si ma refer strict la Romania, caci pe plan global toata lumea stie cum stau lucrurile ...! Ba mai mult, vad ca inca n-ai primit nimic de la Yamaha pentru (de)serviciile aduse BMW-ului ...!

 

Auzi, o sa ai curaj sa mergi la Bavaria sa faci testul cu noul model?

 

Eu nu am scormonit in bord, v-am intrebat pe voi, mai multi, intre care si Aurelian si asa mi-au spus. Am intrebat si aici pe forum si cum nimeni nu a catadicsit sa raspunda am tras concluzia ca nu exista. Scuze, dar acum baga si o poza cu bordul setat pe consum instantaneu macar de acum sa stiu unde-l afiseaza.

 

Mai mult decat rezonabile mai ales in primele pagini. In pg 17 e si marele Baiazid in coada listei ca o arde tare.

 

Bogdan, ce-ai omule, ai baut soricioaica ...?

 

Tu chiar crezi ce scrii?

Sa nu-mi pui ca eu nu stiu cum mi-au fost configurate ultimele doua motociclete, caci zau ca nu te cred!

 

Ia uita-te-n oglinda, n-ai nasul putin mai mare ...?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

guys, guys, take it easy..

io am scos un consum de 4.8L/100km, mediu cu meganul mergand pe autostrada la nemti.

cu remorca si motor pe remorca.

 

omit sa spun ca viteza era de 90km/h..

 

care dracu-si ia motocicleta sa tina seama de consum?

e mai ieftin un logan.

 

asta cu luatul in ras al unor marci, credeam ca suntem la stadiul de "misto"

 

consumul sta in 2 lucruri esentiale, masa si forma aerodinamica. concura si stilul si capacitatea, dar in mai mica masura. fizica zice asta.

vreti consum mic, motocicleta usoara si supercarenata, sofer ascuns.

vreti motocicleta?

bucurati-va de ea, asa cum e , aia care e.

altfel putem porni un nou topic, "care o are mai lunga!" si va iau pe toti. si stau si cu mainile la spate la masuratori

 

apropo de noul GS. nu mi-a placut de cand am auzit ca o sa aiba racire pe apa.

s-a dus conceptul traditional. o dam in comercial, cu o gramada de electronica si cu angels' eye in faruri...

nu ma va mira cand o sa vad un lamborghini SUV

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Un destept de la Wunderlich a facut o greseala , da tocmai ei desteptii desteptilor si m-am pomenit cu doua seturi de protecti pt proiectuoare .

Daca cineva cu [ GS / GSA ] care are mobra dotata cu proiectoare este interesat de un set ma poate cauta .

O zi buna .

Vik.

 

http://www.wunderlich-bmw.com/frame.php?suchbegriff=8161921&search=GO&MakeLangID=2&MakeLang=en&gruppen=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumul sta in 2 lucruri esentiale, masa si forma aerodinamica. concura si stilul si capacitatea, dar in mai mica masura. fizica zice asta.

 

nu ma va mira cand o sa vad un lamborghini SUV

 

Nu... si la masina si la motor consumul sta mult in talpa, respectiv incheietura mainii. Vorbim aici de motociclete similare, cu motoare mari etc... n-are rost sa batem campii cu concepte etc, de diferenta de masa sau aerodinamica. Nu in discutia de fata cel putin... totul a plecat de la consumul mare de care a pomenit Ianachim.

 

Asta a existat: http://damox.com/cars/wallpaper/Lamborghini/Lamborghini_LM002_offroad.htm

Iar asta e un concept nou:

http://robson.m3rlin.org/cars/lamborghini-lm003-concept/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu... si la masina si la motor consumul sta mult in talpa, respectiv incheietura mainii. Vorbim aici de motociclete similare, cu motoare mari etc... n-are rost sa batem campii cu concepte etc, de diferenta de masa sau aerodinamica. Nu in discutia de fata cel putin... totul a plecat de la consumul mare de care a pomenit Ianachim.

 

Asta a existat: http://damox.com/cars/wallpaper/Lamborghini/Lamborghini_LM002_offroad.htm

Iar asta e un concept nou:

http://robson.m3rlin.org/cars/lamborghini-lm003-concept/

 

yeah okay, trebuia sa bag si folosirea franei, ca la asta se cam reduce talpa.

stiu ca la fazerul meu cumparat in 2005 ma asteptam la un 4L, cand colo mancam 8, 8.5.

dar, acceleratie, frana... se pierdea benzina in caldura..

 

modelele alea sunt hidoase, dar nu la model sport m-am referit ci la ala de fitze, cum e cayenne-ul.

adica, suv, dar sa nu-l soliciti mai mult ca un logan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...