Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Are cineva idee daca scaritele de pe un 2010 se potrivesc pe LC ?

 

Tind sa cred ca nu. De exemplu la Touratech, exact aceleasi modele de scarite, au coduri diferite intre AC si LC.

 

Din cate stiu, singurul reper care se potriveste de la AC la LC este semnalizatorul cu led.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ia aruncă un ochi aici: http://www.adventure-spec.com/default/hard-parts/electrical.html?att_product_type_multi=331

Si pe respectivul site cred ca merită să te mai uiți si pe la coburi textili.

Multam. Par interesante, o sa citesc nitel de ele.

 

Care sunt nevoile tale? (daca nu sunt indiscret )

Nu arata rau astea SW dar nu-mi plac ca ies mult in afara (asta iar imi place mult la vario, ca latesc minimal moto), raman si fiarele, capitolul siguranta / incuiat... si nici prea ieftine nu mi se par.

Intr-adevar ramane dezavantajul ca pot fi date jos mai usor decat vario-urile de catre un "binevoitor", dar in principiu nu cred ca ar fi o problema pt mine. De obicei calatoresc cu bagaj minimal, imi ajunge in general un tailbag si cel mult un rucsacel. Asa ca gentile laterale vor ajunge destul de rar pe mobra. Trebuie sa fie simplu de stocat undeva si sa nu trebuiasca sa investesc prea mult in ele.

Apoi la dakarurile astea imi plac cum ziceam fiarele care sunt simplu de pus/scos si nu sunt deranjante daca le las montate, apoi faptul ca, fiind flexibile, daca pun mobra jos pe niste bolovani nu o sa plang dupa gentile indoite :)

 

 

 

Eu le-am vrut atat pentru a fi mai vizibil in trafic dar mai ales pentru mai multa lumina laterala. Intr-adevar farul cu led bate excelent dar in curbe se vede clar diferenta. Iar pe ceata (noaptea) sunt de vis.

lea de care spui, daca bat departe, nu sunt oare deloc deranjante pentru ceilalti?

Pe curbe stranse/serpentine in bezna totala da, parca s-ar simti uneori nevoia unul proiector daca vrei sa mergi mai tare nitel :)

Le-as regla a.i. sa nu deranjeze, sa bata cat mai spre dreapta, nu le-as pune f ridicate etc. Fiind mai focalizate este posibil uneori sa deranjeze chiar mai putin decat cele de tip "ceata".

 

Are cineva idee daca scaritele de pe un 2010 se potrivesc pe LC ?

Ma indoiesc. Si la bmw sunt cu totul alte coduri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut acu 2 sezoane Trailmax TR91 si sezonul trecut Anakee 3. Dintre cele 2 clar as alege Trailmax-ul. Anakee 3 pierdeau destul de des aderenta pe ud. Mi s-a intamplat sa ma prinda ploaia pe drum european iar in momentul in care trebuia sa depasesc si treceam peste dunga, fiind in accelerare, simteam cum imi pierde aderenta spatele, fapt pe care nu l-am simtit cand aveam Trailmaxul. In oras la fel, cu Anakee 3, mi-a fugit spatele in momentul in care am facut unele sensuri giratorii si asfaltul era ud, sau cand a trebuit sa plec de pe loc mai in forta. Cat despre offroad, parca mi s-au parut o idee mai ok Anakee-urile, insa nu indeajuns incat sa merite sacrificiul de pe asfalt. Mi-au mai spus unii ca Anakee-ul se incalzeste mai greu si se raceste mai usor, insa nu am astat sa verific.

Daca nu ma hotaram sa incerc Scout-urile de la Heidenau, clar reveneam la Trailmax. Just my 2 cents.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoiesc. Si la bmw sunt cu totul alte coduri.

ALLES KLAR !!! :)

» Post actualizat in 31 Mar 2015 15:49

Tind sa cred ca nu. De exemplu la Touratech, exact aceleasi modele de scarite, au coduri diferite intre AC si LC.

 

Din cate stiu, singurul reper care se potriveste de la AC la LC este semnalizatorul cu led.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recomand mototehnica. am schimbat ambreiajul al ei si o gramada de alte maruntisuri pentru ca am facut 67 000 km si am fost foarte multumit de ei.

schimbarea ambreiajului a fost obsesia mea, mai avea ceva viata, dar acum stau linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-as indoi de calitatea serviciilor mototehnica dar motorul meu este inca in garantie, nu pierd garantia daca nu fac revizia la un service bmw?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti face revizia la altii pentru ca sigur pierzi garantia si altii nu cred sa aiba scula ca sa iti reseteze computerul de bord pentru revizia urmatoare si nici alte detalii chiar daca se gasesc probabil pe net, gen cupluri de strangere la suruburi, tipurile de ulei, care se folosesc, mai stiu eu ce altceva, adica nu spun asta ca specialist ci prin logica lucrurilor. Brasovul nu este acreditat ca si eu am vrut sa fac revizia acolo, la aia de la munchen de unde am luat eu mobra nu apare in lista. Eu am facut primele 2 revizii la Oradea, nu stiu cata experienta au pe mobre dar pana acum nu am nicio problema. Revizia de 20000 km e mai scumpa ca iti scimba si bujiile. Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

altii nu cred sa aiba scula ca sa iti reseteze computerul de bord pentru revizia urmatoare si nici alte detalii chiar daca se gasesc probabil pe net, gen cupluri de strangere la suruburi, tipurile de ulei, care se folosesc, mai stiu eu ce altceva, adica nu spun asta ca specialist ci prin logica lucrurilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti face revizia la altii pentru ca sigur pierzi garantia si altii nu cred sa aiba scula ca sa iti reseteze computerul de bord pentru revizia urmatoare si nici alte detalii chiar daca se gasesc probabil pe net, gen cupluri de strangere la suruburi, tipurile de ulei, care se folosesc, mai stiu eu ce altceva, adica nu spun asta ca specialist ci prin logica lucrurilor. Brasovul nu este acreditat ca si eu am vrut sa fac revizia acolo, la aia de la munchen de unde am luat eu mobra nu apare in lista. Eu am facut primele 2 revizii la Oradea, nu stiu cata experienta au pe mobre dar pana acum nu am nicio problema. Revizia de 20000 km e mai scumpa ca iti scimba si bujiile. Toate cele bune.

detalii despre acea "scula" de resetare sau procedura, stie cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau asta de la Wunderlich: http://www.wunderlich.de/shop/en/diagnostic-tester-bs-100-1.html


» Post actualizat in 02 Apr 2015 09:47

Nu poti face revizia la altii pentru ca sigur pierzi garantia

 

Eu am tot auzit de o directiva europeana cum ca nu mai esti obligat sa te duci la dealerul marcii repective, deci poti merge si la alt service autorizat si sa nu pierzi garantia.

 

Totusi, pana nu este clar, nu as risca. Si pana la urma conteaza si ceea ce scriu producatorii in actele de vanzare/garantie pentru ca te cam au la mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARI! sunt sigur ca nu s-a apucat nimeni sa repare manerele incalzite la BMW,dar pentru ca la mine cel din partea stg si-a dat duhul ,am extras mansonul de cauciuc de pe infasurare si am constatat intreruperea nichelinei.Nu vad nici cea mai mica probleme in inlocuirea ei.La prima vedere operatiunea este banala.Nu stiu unde pot gasii nichelina la dimensiunile necesare.Pe vremuri se gasea la potentiometre audio,chiar si la cele auto care reglau luminozitatea bordului,si litrometrul de la batrana dacie functiona cu ajutorul nichelinei.Daca cineva poate impartasi din experienta sunt foarte interesat de unde a extras firul de nichelina,ca pe la magazine nu cred ca se gaseste.Nu am un micrometru sa-l masor,dar este destul de subtire,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici mancar nu cred ca trebuie sa inlocuiesti. vezi ca exista la magazinele de bricolaj (eu am vazut in hornbach), un tub ca si oja, care contine un metal lichid (nu stiu exact ce este, dar asa apare). este special pentru refacut chestiuni de genul asta. il aplici ca pe oja, refaci circuitul intrerupt, lasi sa se usuce si cam gata. cum mansoanele alea se incalzesc pe la 50 de grade, cred ca nu e o problema din punctul asta de vedere. din cate retin e undeva la 80 de ron.

ceva de genul:

http://www.emag.ro/solutie-loctite-3863-circuit-pentru-refacere-circuit-dezaburire-luneta-2-gr-1151364/pd/DRH5LBBBM/

Editat de COObra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ce rezistenta are manerul drept care merge. Cumpara nichelina de diametru rezonabil si taie o bucata de lungime L, care masurata, sa iti indice aceeasi rezistenta ca si cel functional.

Infasoar-o pe maner si pune-i numele la mobra "Radiator", din Radiator Springs :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARI! sunt sigur ca nu s-a apucat nimeni sa repare manerele incalzite la BMW,dar pentru ca la mine cel din partea stg si-a dat duhul ,am extras mansonul de cauciuc de pe infasurare si am constatat intreruperea nichelinei.Nu vad nici cea mai mica probleme in inlocuirea ei.La prima vedere operatiunea este banala.Nu stiu unde pot gasii nichelina la dimensiunile necesare.Pe vremuri se gasea la potentiometre audio,chiar si la cele auto care reglau luminozitatea bordului,si litrometrul de la batrana dacie functiona cu ajutorul nichelinei.Daca cineva poate impartasi din experienta sunt foarte interesat de unde a extras firul de nichelina,ca pe la magazine nu cred ca se gaseste.Nu am un micrometru sa-l masor,dar este destul de subtire,

 

arunca un ochi si aici

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greu se mai gaseste nichelina.....pana la urma un magazin de bobinaj a fost singurul unde am gasit ceva asemanator.Pe motociclete este de 0,27 iar ce am gasit eu are 0,35.Rezistenta masurata este de 8 omi.Mi-a cam dat cu virgula la lungime lipsesc 3 infasurari ca sa am rezistenta necesara.Maine incerc sa fac toata infasurarea si sa-i scad cu o rezistenta pusa in paralel.....sper sa iasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ....de fapt sunt sigur ca eeprom ul ala poate fi scris de mult mai multe ori decat 8.

E o memorie -- nu ar trebui sa fie probleme. Poate e un mod marsav prin care sa va impiedice sa va duceti in fiecare zii la ei pt orice update.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand extensie Tank Bag Wunderlich.

Extensia pentru Tank Bag Wunderlich se potriveste pe modelele BMW 1200 GS/GSA. Are husa de ploaie, protectie la socuri pentru telefoane si tablete asigurate de o perna de aer, reglabila prin pompa manuala. Montare usoara prin "arici" in partea din spate si clipsul incorporat in fata.

Extensia pentru tablete si telefoane si husa de ploaie sunt noi, cu etichetele pe ele. Pretul de achizitie a fost de 480 de lei.

PRET: 200 lei.

 

post-88469-0-09071900-1428685920_thumb.jpg

post-88469-0-50203400-1428685926_thumb.jpg

post-88469-0-46509400-1428685933_thumb.jpg

post-88469-0-33233300-1428685938_thumb.jpg

post-88469-0-87780600-1428685943_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greu se mai gaseste nichelina.....pana la urma un magazin de bobinaj a fost singurul unde am gasit ceva asemanator.Pe motociclete este de 0,27 iar ce am gasit eu are 0,35.Rezistenta masurata este de 8 omi.Mi-a cam dat cu virgula la lungime lipsesc 3 infasurari ca sa am rezistenta necesara.Maine incerc sa fac toata infasurarea si sa-i scad cu o rezistenta pusa in paralel.....sper sa iasa

Rezistemta in paralel? Nu are nici un rost!!! Daca ai 8 ohmi atunci este OK, daca ai mai mult puterea disipata va fi mai mica, daca ai mai putin de 8 ohmi puterea disipata va fi mai mare, cu o rezistenta in serie poti mari rezistenta si ca urmare scade puterea dar cu rezistenta paralela nu schimbi nimic desi rezistenta totala scade nichelina va primi aceeasi tensiune deci va disipa aceeasi putere ca si fara rezistenta paralela. Singura varianta ar fi sa scoti cat mai aproape de 8 ohmi probabil ceva mai multe spire ca inainte sarma fiind mai groasa deci rezistenta/metru mai mica.

Editat de Delo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit. Cu nichelina gasita pentru valoare de 8 omi manerul se incalzea cam tare si lipseau cam trei infasurari elicoidale.La un traseu normal cu nichelina gasita in comert de mine rezistenta era de 12 omi dar am considerat ca totusi este cam mare.Asa ca am refacut intoarcerea nichelinei din capatul manerului cu o tura considerand ca este de ajuns pana unde incalzeste iar la final am iesit de pe maner cu o tura mai repede.Pentru a nu intampina probleme la introducerea mansonului am pus tub autocontranctant termic,peste toata infasurarea.La capatul manerului am lasat 1 mm de tub peste dimensiunea limita,in ideea de ai permite materialului tratat termic sa se intoarca si sa faca imposibila dizlocarea spiralelor de nichelina la introducerea mansonului.Pentru introducerea mansonului,l-am tinut intr-o oala cu apa clocotita iar pe tubul contractant ce proteja infasurarea am pus sapun lichid.Totul a mers perfect.Valoarea masurata la final a fost de 9 omi,iar dupa proba am constatat ca nu se simte nici o diferenta intre manere......deci se poate!Regret ca nu am facut poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...