tau Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 (editat) Incercati TKC 80, nu veti regreta! Super pe asfalt - atat pe uscat cat si pe ud. Pe curbe nu se face de ras - din contra, impresioneza! Pe offroadul meu - nisip - "da tonul la cantec". Poze facute ieri; n-am mai ramas sa campez, pentru ca era destul de frig - 19 grade la ora 15; am experienta si stiu cum ar fi fost pe timpul noptii ...! Asa ca m-am intors acasa. Editat Aprilie 28, 2012 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 28, 2012 Autor Share Postat Aprilie 28, 2012 Eu l-am lasat si tot a cazut... Zice-a cineva de (cuvant urat)... eu m-as pisa pe ea de gravitatie... Ce zici, daca ne-am pisa pe ea toti la unisol, am scapa de ea? nici gand doar am porni un PUTZUNAMI Incercati TKC 80, nu veti regreta! Super pe asfalt - atat pe uscat cat si pe ud. Pe curbe nu se face de ras - din contra, impresioneza! Pe offroadul meu - nisip - "da tonul la cantec". Poze facute ieri; n-am mai ramas sa campez, pentru ca era destul de frig - 19 grade la ora 15; am experienta si stiu cum ar fi fost pe timpul noptii ...! Asa ca m-am intors acasa. NU UITA sa spui si ca viteza maxima cu anv acelea este de 160 km/h si de..daca ti ai luat BMW nu ai mai avut bani si de cazare,....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 khk ule vad ca esti pe aici nu ma uita primele 5 viraje de maine fa.le si pentru bucuria mea.....stii tu....asa mai aplecate Stai linistit, nu te uitam, te-am tot pomenit cu totii in seara asta la masa, prima bere a fost pt tine. Ne pare rau ca nu esti cu noi. Cat despre curbe... sa fi vazut-o pe Bia azi pe pas cum depasea la bikeri, a dat recital. Varianta feminina a lui Duracell Te pupa fratii tai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Multam de raspunsuri! usor dificila si neconventionala mobra si cu toate astea nu prea mai reusesc sa ma despart de ea....este dementiala! poate va mai dura tatonarea cateva zile, cu siguranta trebuie sa-i repozitionez comenzile de pe stanga (nu inteleg de ce, dar si la mine este ceva in neregula si sunt un pic prea sus). cu siguranta ma voi obisnui in curand si cu transmisia (daca nu am facut-o deja) dar, avand in vedere ca merg doar de 1k cu ea, va pot spune ca m-a abordat un individ la semafor ca sa ma intrebe daca nu cumva m-am saturat de ea ca sa i-o vand lui....cu siguranta nu vazuse ca ranjetul meu era cat viziera?? sper ca peste cateva mii de km facuti cu ea sa pot transpune in cuvinte ranjetul cu pricina.... cineva mi-a spus ca in asta ar consta afinitatea pentru o marca brand sau cum vreti sa-i spuneti si sincer nu credeam ca o mobra iti poate schimba in asa hal starea de spirit.......... Bravo! Iti doresc cat mai multi km cu ranjetul pe fata cum spuneai. Pasiunea nu cunoaste limite. Insa pasiunea se confunda deseori cu obsesia si incrancenarea, dar in nici un caz la tine. Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 (editat) Stai linistit, nu te uitam, te-am tot pomenit cu totii in seara asta la masa, prima bere a fost pt tine. Ne pare rau ca nu esti cu noi. Cat despre curbe... sa fi vazut-o pe Bia azi pe pas cum depasea la bikeri, a dat recital. Varianta feminina a lui Duracell Te pupa fratii tai! A zis cineva ceva de Duracell ? Baieti imi pare rau ca nu am venit cu voi zilele astea,dar nu au intrat zilele in sac. In orice caz am iesit si eu la plimbare azi, daca tot suntem pe topic ENDURO TOURING uite o poza de astazi. Va salut baieti si o salut si pe DuracelA Editat Aprilie 28, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Incercati TKC 80, nu veti regreta! Super pe asfalt - atat pe uscat cat si pe ud. Pe curbe nu se face de ras - din contra, impresioneza! Pe offroadul meu - nisip - "da tonul la cantec". Poze facute ieri; n-am mai ramas sa campez, pentru ca era destul de frig - 19 grade la ora 15; am experienta si stiu cum ar fi fost pe timpul noptii ...! Asa ca m-am intors acasa. Salut. Vezi ca exista si karoo t (travelerp care face acelasi lucru dar are o durata de voata mai lunga. Faina mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Salut. Vezi ca exista si karoo t (travelerp care face acelasi lucru dar are o durata de voata mai lunga. Faina mobra! Multumesc pentru recomandare - mi-ai mai spus asta - insa din diferite motive ... raman la TKC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Incercati TKC 80, nu veti regreta! Cu siguranta mi-ar placea sa am asa ceva pe jante la anumite ture, dar nu stiu cum m-as impaca cu ele la ture pe asfalt... nu neaparat de viteza, ca nu obisnuiesc sa merg cu peste 160, dar la frane mai puternice, accelerari, lasat pe curbe... chiar sunt asa de sigure? Cam cati km te tine spatele, aproximativ? Motorul acela este bun si ar fi si mai bun daca restul care il inconjoara ar fi ceva de capul lor, dar doar atata este bun dar nu rulzz Bine, nu stiu exact ce cauti tu la o motocicleta, dar eu m-am uitat atent la toate alternativele inainte sa ajung la GS/GSA, unul dintre motive fiind tocmai ca NU ma impresioneaza motorul R1200. Insa, cu tot respectul pentru Yamaha, Triumph, Honda, Moto Guzzi etc. pur si simplu nu am gasit o alternativa adevarata la GSA cel putin, in materie de protectie la vant, pozitie in sa, greutate si cum se simte aceasta s.a. Super Tenere 1200 n-o s-o inteleg niciodata ca design (masca frontala mica si foarte coborata, carenele laterale si amplasarea radiatoarelor, toba exagerata etc), cat despre Crosstourer am vazut-o acum la salon, am dat-o jos de pe cric, m-am urcat pe ea... no fucking way. Pur si simplu nu inteleg de ce daca vad ca GSA-ul se vinde asa de bine, nu incearca sa faca si ei ceva pe acelasi tipar. De ex. la GSA o sa-mi pun un deflector Touratech si scap de vant in casca, la ST ar fi trebuit sa imi pun un animal de parbriz care peste cele doua faruri de super-sportiva ar fi aratat absolut aiurea. Pe langa faptul ca motocicleta e mai subtirica deci mai putina protectia la vant la picioare si e la fel de grea dar mai prost balansata. Ma simt mult mai aproape "cu sufletul" de Yamaha, dar pentru mine, fara sa fii mers pe ea ce-i drept, ST este o dezamagire. Deci am ales BMW tocmai pentru ciclistica, suspensii si ergonomie, nu pentru fite sau marca in sine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 (editat) Acum am 7060 de km si dupa cum estimez, spatele mai merge 1500 - 2000 km, iar fata cel putin 3000. Tocmai ce-am spalat spalat motocicleta - fac asta dupa fiecare tura - si am pus husa pe ea, altfel daca citeam postul tau inainte, faceam niste poze la cauciucuri, ca sa-ti faci o idee de uzura lor la km pe care i-am facut. Am mai spus-o si o repet: din punctul meu de vedere cauciucul este un consumabil - nu vreau sa ma tina o viata. Important este sa-si faca treaba si ca atare pentru mine pretul nu este cel mai important reper in alegerea lui. Ba mai mult, in cazul TKC-ului ... chiar cred ca-i reflecta calitatea si perfomantele. Eu pot sa zic orice despre el si chiar nu vreau sa te influentez in alegerea lui. Iti mai spun inca o data ca vei ramane impresionat de ce poate. Risca-te sa le incerci o data si apoi voi accepta berea de la tine Cat despre defelctorul Touratech pentru parbriz ... crede-ma, sunt bani aruncati! Daca vrei un parbriz adevarat de touring - cu care sa poti merge cu casca deschisa si sa auzi doar motorul, sa nu te murdaresti pe geaca - mai ales pe maneci si in zona umerilor ... crede-ma, VStream este solutia - http://shop.national..._model=bm%2d062. Am sa mai fac un efort sa accept berea si pentru recomandarea aceasta Editat Aprilie 29, 2012 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 29, 2012 Admin Share Postat Aprilie 29, 2012 Confirm, am la LT Vstream si este extraordinar.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 (editat) Salut, A mai aparut inca un R1200GS in peisaj. Are deja 2 saptamani jumate si maine e programat la revizia de 1000 km. Primele impresii (trecand de pe un F650GS): - motor foarte interesant, mai ales cuplul; - frane excelente (mai ales prin comparatie!); - ciclistica excelenta (as spune chiar mai buna decat la F, cu conditia sa fie in miscare, oricat de incet; cum am oprit, redevine bolovan); - dupa cateva zile, motorul a inceput sa vibreze semnificativ mai mult decat la inceput - astept reglajele reviziei; - dureri puternice in incheietura stanga dupa un drum de vreo 6-7 ore - o sa incerc repozitionarea comenzilor; - cu sistemul de semnalizare inca ma straduiesc sa ma obisnuiesc; nu-mi place deloc, dar sper sa-mi treaca; inca nu nimeresc claxonul fara sa arunc o privire, iar atunci cand am nevoie de el, nu am priviri de aruncat; la flash-uri imi propun sa trec luna viitoare =)); - consum mai mare decat ma asteptam (si pentru eram prost obisnuit - in 23k km pe F aveam o medie de 4.36, in conditiile in care 90% din drumuri au fost in Bucuresti), ceea ce se simte la automonie; primul rezervor l-am consumat prin oras cu 8%. - la capitolul ESA mai studiez (diferenta intre incarcare 1 persoana si soft enduro este foarte mare, pe ultima nu se mai simt gropile din Bucuresti, insa fara sa ma uit pe setari, inca nu imi dau seama cu precizie daca sunt pe comfort, normal sau sport). Pentru mine GSA-ul nu a reprezentat o optiune, din 2 motive: - am talia mica (1.73), iar greutatea si inaltimea mai mari nu ma avantajau (acum, cu saua joasa originala, nu ating intotdeauna cu toata talpa jos); - majoritatea drumurilor le fac in oras (desi sper sa-mi schimb obiceiul asta), iar diferenta de latime mi s-a parut mare - aici trebuie sa spun ca am fost foarte placut suprins sa constat ca ma pot inca strecura printre masini aproape la fel ca inainte... Poze Editat Aprilie 29, 2012 de robert_bobariu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 A mai aparut inca un R1200GS in peisaj. Are deja 2 saptamani jumate si maine e programat la revizia de 1000 km. Felicitari pentru achizitie. Sa il calaresti sanatos. Abia astept sa ne vedem sa-ti admir putin utilaju'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Salut, A mai aparut inca un R1200GS in peisaj. Are deja 2 saptamani jumate si maine e programat la revizia de 1000 km. Ss-l stapanesti sanatos ! Si sa te bucuri de drumuri frumoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Salut, A mai aparut inca un R1200GS in peisaj. Are deja 2 saptamani jumate si maine e programat la revizia de 1000 km. S-o stapanesti sanatos! Vad ca in ultimele sapramani tot apar noi proprietari de GS/A noi sau relativ noi, este imbucurator A ta este argintie (nu alba)? Ca nu vad clar in poze... Proiecroare led? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 S-o stapanesti sanatos! Vad ca in ultimele sapramani tot apar noi proprietari de GS/A noi sau relativ noi, este imbucurator A ta este argintie (nu alba)? Ca nu vad clar in poze... Proiecroare led? Merci! Este argintie. Initial am fost tentat de triple black, dar am cautat pe net poze cu ele... murdare. Si, pentru ca am de gand sa o folosesc mai mult decat sa o bibilesc, am preferat o nuanta anti-jeg. Proiectoarele sunt LED. Citisem inainte despre eficienta lor fata de cele normale si pot sa confirm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Atentie la spalat! Alaltaieri am dus vitica la spalat la spalatoria unui coleg de servici iar baietii de acolo si-au dat corijenta pe ea! Au spalat toate partile cromate cu otet, data cu spuma de doua ori...exemplar! Showroom, ce mai! Plec si in prima curba gata-gata s-o impachetez, secomporta ca si cum as fi pe gheata si fara presiune! Problema e ca mi-au dat cu zmeclem de cauciucuri pe roti, "sa arate noi" . Solutia era pe baza de silicon si data in belsug inclusiv pe talpa gumei. Rupea aderenta si balanganea inclusiv in depasiri. Au fost cei mai cu morcov 25 km de cand ma dau pe doua roti. So watch out! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Problema e ca mi-au dat cu zmeclem de cauciucuri pe roti, "sa arate noi" . Solutia era pe baza de silicon si data in belsug inclusiv pe talpa gumei. Rupea aderenta si balanganea inclusiv in depasiri. Au fost cei mai cu morcov 25 km de cand ma dau pe doua roti. So watch out! Pe orice flacon de zmeclem pt cauciucuri scrie ca nu se da pe alea moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Apropo de cauciucuri... Trebuie sa le schimb, nu sunt tocite dar au facut un umar, cel putin ala din spate. Am mers mult pe drept fara viraje si s-au tocit aiurea. Acum cand intru in viraj se simte cum trece de "muchia" respectiva. Am Anakkee 2 Ce imi recomandati? Michelin Anakee 2 sau Metzler Tourance? De unde imi recomandati? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Anakee2 de la anvelopemoto.eu Vezi ca pe site preturile is fara tva. Totusi au preturi bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 2, 2012 Autor Share Postat Mai 2, 2012 Off topic bogdan man sa intelegem ca ai trecut la "tuning"de magari???? nu am vazut canistra????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Pe orice flacon de zmeclem pt cauciucuri scrie ca nu se da pe alea moto. Acum au invatat si ei! Apropo de cauciucuri... Trebuie sa le schimb, nu sunt tocite dar au facut un umar, cel putin ala din spate. Am mers mult pe drept fara viraje si s-au tocit aiurea. Acum cand intru in viraj se simte cum trece de "muchia" respectiva. Am Anakkee 2 Ce imi recomandati? Michelin Anakee 2 sau Metzler Tourance? De unde imi recomandati? Multumesc! Tourance zic. Pt ca am un prieten si ne-am luat motoare identice comandate impreuna. A mea a venit cu Tourance a lui cu Anakee iar ce am observat cand am mai facut schimb e ca Touranceul se comporta mai bine pe ud. Pe uscatndiferentele sunt insesizabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 2, 2012 Autor Share Postat Mai 2, 2012 Apropo de cauciucuri... Trebuie sa le schimb, nu sunt tocite dar au facut un umar, cel putin ala din spate. Am mers mult pe drept fara viraje si s-au tocit aiurea. Acum cand intru in viraj se simte cum trece de "muchia" respectiva. Am Anakkee 2 Ce imi recomandati? Michelin Anakee 2 sau Metzler Tourance? De unde imi recomandati? Multumesc! daca stii ca iesi si off pastreaza anakke ... e mai cramponat daca bagi mai mult asfalt si te gandesi si la toamna mergi pe metzeler pt grip mai bun pe umed este exp ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Salutare la toata lumea.Dupa cativa ani de ros unghiile a venit vremea sa-mi iau si eu un GS. De cateva saptamani tot studiez in stanga si in dreapta si sunt mai confuz decat la inceput. Am 3 variante, evident cu diferenta de bani aferenta.Prima ar fi 1150GSA an 2003undeva pe la 5500 eupuroi, a doua 1200GS, an 2004, pe la 6500 euro si evidenta ultima, 1200GSA, an 2007 pe la 8000 euro ceea ce ma pune deja in situatie dificila din punct de vedere financiar.Este de preferat varianta 1150adv fata de 1200gs simplu? Cat despre km nu are rost sa discutam, toti stim ca nu sunt reali.Mobrele arata si functioneaza impecabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.