vlady_80 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Ca doar nu cred sa se indoieasca nimeni de calitatile unui GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Sa inteleg ca este posibil sa fie filmuletul facut de Continental cu camere profi care sa denatureze realitatea? Ca doar nu cred sa se indoieasca nimeni de calitatile unui GS Pilot / piloti profi (este careva pe aici), duble (poate zeci pentru un cadru), motorete pregatite (repet, motorete, nu motoreta)... asta inseamna clipuri promo la orice marca... sunt realitate, da - in sensul ca nu-s CGI... in rest, numai realitate ca gigel ia motoreta din showroom si face ce face tipu' din promo nu e ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Recunosc calitatile superioare in off road ale unui KTM 950/990 ADV, dar cu siguranta si GS-ul trecea prin apa aia, insa probabil rider-ul GS-ului nu a fost destul de hotarat sau nu a vrut sa-si uda picioarele Desi este doar un clip publicitar, insist cu filmuletul postat adineauri de mine la care nimeni nu a zis nimic http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=lhVpXGqocX4 Nu de alta, dar nu-mi place sa nu fiu bagat in seama Aici mi se pare o idee cam deplasata ENDURO cu GS-ul. Am facut si eu test cu GSA, e grea nene de enduro. Plus ca omul in videoclip a mers pe drum de DACIE, in nici un caz pe enduro. De filmat a fost filmat misto impresionant, cauciucuri cu crampoane....... ce sa mai, dar in realitate si cu un HORNET de 600 poti sa mergi pe unde a mers domnu' cu GS. Frumoasa filmarea pe asfalt, mai ales stoppie in 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) Sa ne intelegem domnilor, nu vroiam sa demonstrez calitatile GS-ului prin acel filmulet, doar mi-a placut si atat. Evident sunt constient ca pilotul nu este unul obisnuit "de pe strada", in schimb pun pariu ca motoarele nu au fost pregatite, sunt absolut stock. In ceea ce priveste endureala cu GS-ul ADV, da, este mult prea greu, nici cardanul nu te ajuta, etc., deci nu zic ca este un motor de enduro. Ceea ce au facut baietii in filmulet, nici nu este dealtfel enduro, cel mult rally raid. In schimb tot ce au facut cu motorul in filmulet (partea de drum forestier), poate face oricine cu ceva experienta de enduro (adica cativa ani pe motoare dedicate pt asa ceva), nu trebuie sa fii Cyrill Despres pt a merge asa. Cel mai greu este sa nu-ti para rau de motor, fiindca daca-l scapi in decor, sigur nu ramane intreg precum un KTM EXC. Dar chiar nu vreau sa pronim o polemica pe aceasta tema, evident ca GSA nu este motor de enduro, si nici nu sunt "orbit" de calitatile lui, este doar un motor bun, care unora le place, altora mai putin. ALTCEVA: Pe voi cat va tine un set de placute? Cred ca nu mai mult decat pe mine... Nu o sa ma credeti, motorul are 64.0000 km si pe fata sunt inca placutele originale, iar canelurile alea de pe ferodouri mai au o adancime de ca 1,5 mm (ferodoul in sine are inca peste 3 mm grosime). Pe spate le-am schimbat la aprox. 40.000 km, setul 2 merge inca mult si bine. Oi fi mergand eu in ritm de pensionar? Nu cred, insa folosesc " excesiv " frana de motor, sunt obsedat de frana de motor Editat Septembrie 25, 2012 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) ALTCEVA: Pe voi cat va tine un set de placute? Cred ca nu mai mult decat pe mine... Nu o sa ma credeti, motorul are 64.0000 km si pe fata sunt inca placutele originale, iar canelurile alea de pe ferodouri mai au o adancime de ca 1,5 mm (ferodoul in sine are inca peste 3 mm grosime). Pe spate le-am schimbat la aprox. 40.000 km, setul 2 merge inca mult si bine. Oi fi mergand eu in ritm de pensionar? Nu cred, insa folosesc " excesiv " frana de motor, sunt obsedat de frana de motor dupa 40.000 si ale mele pe fata erau cu destula carne pe ele ,dar franarea mi s-a parut ca se facea destul de dur inainte de oprire.Pana la urma le-am schimbat, Discul cum se prezinta? Editat Septembrie 25, 2012 de FLR-BV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 dupa 40.000 si ale mele pe fata erau cu destula carne pe ele ,dar franarea mi s-a parut ca se facea destul de dur inainte de oprire.Pana la urma le-am schimbat, Discul cum se prezinta? Bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wicked10 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Ma intereseaza un straight pipe pentru un r1200gs 2006. Daca stiti pe cineva care poate sa ma ajute si sa nu fie un pret exagerat a-si fi recunoascator. Caut sa sune ceva de genu : http://www.youtube.c...h?v=7ldBRTqgD4E Multumesc. sau daca are cineva o toba mai veche si nu are nevoie de ea ca sa ii scot filtru Editat Octombrie 1, 2012 de wicked10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 2, 2012 Autor Share Postat Octombrie 2, 2012 service wallis budapesta acum 3 ani am facut revizia la ei si am fost multumit asa ca anul asta special am vrut sa merg la ei am dat un mail tradus pe google in ungureste si in 30 de minute aveam raspuns pentru a clarifica totul am mai dat 2 mail programare facuta perioada de timp de lucru stabilita ca de acolo mai aveam de calatorit in ziua aia inca destul si vream sa stiu cand e gata moto mi.au trimis lista de preturi/deviz am vazut ca nu aveau uleiul pe care l doream eu si mi.au spus ca pot veni eu cu el fara probleme asa ca la ora 7.30 am fost acolo la 8 s .au apucat de treaba iar eu m.am dus la hotel sa dorm pana la 2 cand m.au sunat sa vin sa ridic moto revizie de 30000 schimbat ulei motor ulei cutie ulei cardan ................nu mi.au facturat ca in romania 2 litri!!!!!! ci doar 1.3 litri pentru cardan si cutie lichid de frana filtru aer filtru ulei balansare/echilibrare/sincronizare inlocuit un semering la ext cardan ca supura putin am zis sa mi schimbe si bujiile dar mi.au explicat ca nu are sens aveam o oglinda care se balanganea si am lasat.o asa sa vad daca o strang surprinzator...au strans oglinda si mi.au facut presiunea ca la carte si au spalat si motorul oferta pret BMW romania brasov...2200 ron din care scad bujiile 275 ron 1930 ron unde nici nu aveau soft si nici stampila pe garantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! platit in ungaria 1350 ron (inclus uleiul dus de mine) acum sa nu incepeti cu ...drum...cazare..masa... ca oricum trebuia sa plec din tara deci asta trebuie facut iti planifici service si mai bagi si o plimbarica .balaton.austria.serbia.slovenia sau unde vrei sa ti rozi anvelopele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 bravo. bine de stiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) oferta pret BMW romania brasov...2200 ron din care scad bujiile 275 ron 1930 ron unde nici nu aveau soft si nici stampila pe garantie!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!! platit in ungaria 1350 ron (inclus uleiul dus de mine) acum sa nu incepeti cu ...drum...cazare..masa... ca oricum trebuia sa plec din tara cu tot cu drum cazare si masa tot iesi mai bine , esti tratat omeneste ai mobra in service care clar are personal mai bun si mai instruit decat la noi ( testat pe piela mea , la masina ) si unde mai pui si plimbarica as fi procedat la fel Editat Octombrie 2, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 2, 2012 Admin Share Postat Octombrie 2, 2012 Mai mare daraua decit ocaua, parerea mea..drum/oboseala/cazare te costa mai scump..se merita doar in cazul tau, ca ai avut un drum de facut sau pt.cei de linga granita, sa mergi pina acolo din Bucuresti iesi mult mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 R 1200GS 2013: boxer răcit cu lichid. 123cp @ 238kg la plin. Primele poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Mai greu oleaca. Insa vad ca powah si torque au fost si ele pompate un pic. Oricum, un SUV inutil in afara soselei. Happy buying. Spoilerul ala fata arata ca dracu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 2, 2012 Autor Share Postat Octombrie 2, 2012 Mai mare daraua decit ocaua, parerea mea..drum/oboseala/cazare te costa mai scump..se merita doar in cazul tau, ca ai avut un drum de facut sau pt.cei de linga granita, sa mergi pina acolo din Bucuresti iesi mult mai scump. pai...sa l mutam de dan mai la sud??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 service wallis budapesta acum 3 ani am facut revizia la ei si am fost multumit asa ca anul asta special am vrut sa merg la ei am dat un mail tradus pe google in ungureste si in 30 de minute aveam raspuns pentru a clarifica totul am mai dat 2 mail programare facuta perioada de timp de lucru stabilita ca de acolo mai aveam de calatorit in ziua aia inca destul si vream sa stiu cand e gata moto mi.au trimis lista de preturi/deviz am vazut ca nu aveau uleiul pe care l doream eu si mi.au spus ca pot veni eu cu el fara probleme asa ca la ora 7.30 am fost acolo la 8 s .au apucat de treaba iar eu m.am dus la hotel sa dorm pana la 2 cand m.au sunat sa vin sa ridic moto revizie de 30000 schimbat ulei motor ulei cutie ulei cardan ................nu mi.au facturat ca in romania 2 litri!!!!!! ci doar 1.3 litri pentru cardan si cutie lichid de frana filtru aer filtru ulei balansare/echilibrare/sincronizare inlocuit un semering la ext cardan ca supura putin am zis sa mi schimbe si bujiile dar mi.au explicat ca nu are sens aveam o oglinda care se balanganea si am lasat.o asa sa vad daca o strang surprinzator...au strans oglinda si mi.au facut presiunea ca la carte si au spalat si motorul oferta pret BMW romania brasov...2200 ron din care scad bujiile 275 ron 1930 ron unde nici nu aveau soft si nici stampila pe garantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! platit in ungaria 1350 ron (inclus uleiul dus de mine) acum sa nu incepeti cu ...drum...cazare..masa... ca oricum trebuia sa plec din tara deci asta trebuie facut iti planifici service si mai bagi si o plimbarica .balaton.austria.serbia.slovenia sau unde vrei sa ti rozi anvelopele ai facut o economie teoretica de 96l de benzina, care practic i-ai consumat pe drum, dar felul in care au lucrat e clar, ai iesit mai castigat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 2, 2012 Autor Share Postat Octombrie 2, 2012 ai facut o economie teoretica de 96l de benzina, care practic i-ai consumat pe drum, dar felul in care au lucrat e clar, ai iesit mai castigat! practic eu nu am calculat NEAPARAT economia altele au fost considerentele de am preferat UNGARIA iesirea era oricum planificata asa ca nu am facut decat in loc de balaton sa merg spre budapesta..... iar pe drum de miercuri seara pana luni la pranz am bagat 3000 km iar pe drum am dat 270 euro gaz si cam 30 taxe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Asta e noul GS de 1250 cmc racit cu apa : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) In sfarsit a aparut! Asdar, nu va fi un motor de 1250 cum se preconiza ci ramane la cilindreea de 1200 (1170) cmc. Insa totul va fi nou sau imbunatatit, nu numai motorul: design, frane, suspensii, transmisie, esapament, lumini, dotari etc. Cateva date tehnice: - motor de 1170cmc, racit mixt cu lichid si aer; - putere 125cp @7700rpm, cuplu max. 125Nm @6500rpm - cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj uscat cu functie anti-hopping; - greutate la gol (gata de drum, cu plinurile facute) 238kg, similara cu cea a modelului anterior, avand in vedere ca acum si ABS este standard; - rezervor 20L; - anvelope cu dimensiuni in premiera: 120/70-19 (fata) si 170/60-17 (spate) - alternator 580w; - frane fata cu doua discuri (305mm) cu etrieri radiali cu cate 4 pistonase; spate un disc de 276mm cu 2 pistonase; ABS standard decuplabil; - se pastreaza sistemele telelever si paralever, imbunatatite; cardanul va fi acum ca la seria K, pe partea stanga; Printre optionalele noi: - dynamic ESA (cu functie de reglare automata in functie de suprafata de rulare); - selectarea modului de rulare (riding modes): Rain, Road, Dynamic, Enduro sau Enduro-Pro, cu influente asupra motorului, suspensiilor, ABS-ului si ASC-ului; - far principal cu LED; lumini de zi; - cruise-control; - computer PRO (spre deosebire de cel standard, cu functii extinse pt. off-road). Spre deosebire de concurenta recenta unde parbrizul se poate regla doar cu ajutorul sculelor, la noul GS parbrizul se va putea regla simplu, chiar si in mers, cu o singura mana: Cheia si protectia (optionala) de far pt. enduro: Marea mea dezamagire, mai ales dupa ce recent am facut teste cu trei motociclete cu sistemul clasic: actionarea semnalizatoarelor. Bineinteles, nu vor lispi si optionale deja intalnite la modelul anterior, precum RDC, suspensie mai joasa, proiectoare cu LED, manere incalzite, jante "spitate", alarma, scut enduro, crashbar, case-urile vario etc. Se vor putea comanda trei niveluri de echipare la care se pot adauga diverse optionale/accesorii: Touring, Dynamic sau Offroad. Culori: rosu, alb, albastru sau gri. Acum se va putea alege intre patru tipuri de sei: standard, joasa, inalta sau Rallye. Alte poze: Foarte probabil va urma si varianta Adventure. Astept cu interes si preturile dar mai ales testele (mai ales cele personale) Bineinteles, in colectia de echipamente 2013, nu vor lipsi si cele specifice GS: Editat Octombrie 2, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 arata intr-un mare fel, ceva detalii despre pret ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wicked10 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) arata din secolul asta..... buna treaba cu semnalizarea si claxonul..... le-au pus si ei la indemana Editat Octombrie 2, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 faina cal... peste 10 ani o sa am unul ))... sh normal ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 nu e 1250? daca da sa modific titlul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Marea mea dezamagire, mai ales dupa ce recent am facut teste cu trei motociclete cu sistemul clasic: actionarea semnalizatoarelor. O mica gluma pe seama ciorchinelui de butoane din poza: [ Editat Octombrie 2, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 PS nu-mi place ciocul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.