Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci,

Dupa disparitia "misterioasa" a jumatate din lichidul de ambreiaj si intuind care e problema, asta seara mi-am facut timp si am desfacut cilindrul slave.

Am facut eu canalul de drenaj asa, la flex ca ma grabeam. Evident facut in punctul cel mai de jos al cilindrului si canalul sa muste o idee dincolo de "gulerul" cilindrului astfel incat sa fie primul loc unde sa se duca uleiul.

attachicon.gifcanal drenaj 2.jpg

Sa traiasca inginerii bmw cat mai mult - poate se mai desteapta si ei!

 

stima,

paul

Doar de confirmare - canalul isi face treaba si lichidul care trece pe langa piston se scurge in jos ... tija impingatoare este complet uscata desi intre timp mi-a mai disparut jumatate din lichidul de ambreiaj.

Recomand cu incredere acel canal mai ales daca ajungeti in zona lui - dureaza 5 minute si va poate salva un concediu sau chiar mai mult.

post-18136-0-74031200-1467236678_thumb.jpg

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cei care ... Le mai si folosesc ...o poza

e pe bune afirmatia ta? ... uitasem de ce mi-am luat mobra daca nu imi reaminteai aici.

trebuie sa recunosc ca ai un simt al umorului aparte.

dupa 13k km in 4 luni nu as putea sa afirm ca sta nefolosita dar ma rog ... fiecare cu ale lui.

 

numai bine pe drumurile tale!

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Aveti/avem aici un confrate de suferinta - /index.php?/topic/739362-explozie-la-cilindru-bmwr1200gs-lc/page-2

Poate il poate ajuta cineva cu o parere de sustinere sa stie omul la ce sa se astepte si sa aibe timp sa se pregateasca macar moral.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Aveti/avem aici un confrate de suferinta - /index.php?/topic/739362-explozie-la-cilindru-bmwr1200gs-lc/page-2

Poate il poate ajuta cineva cu o parere de sustinere sa stie omul la ce sa se astepte si sa aibe timp sa se pregateasca macar moral.

 

stima,

paul

 

eu nu inteleg care-i problema. pentru ce sa se pregateasca moral? in afara ca si-a frecat concediul si asta e nasol, motoru e in garantie, n-au decat sa-i dea alt motor omului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg care-i problema. pentru ce sa se pregateasca moral? in afara ca si-a frecat concediul si asta e nasol, motoru e in garantie, n-au decat sa-i dea alt motor omului.

Omul avea niste intrebari. Poate dintre proprietari ii pot lamuri unele dubii. Daca nu - nu.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

si tre' sa vin sa bat toaca pe forum cu cati km am facut si unde?

altfel nu exist?

sau pot sa scriu doar daca fac 10k km pe saptamana?

:D

 

sa fim noi sanatosi!

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos...

GS-ul? Hmmmm mie personal nu-mi place BMW-ul, dar il stimez! Si poate o sa ajung si eu sa-mi iau unu si nici nu o sa-mi acopar numarul, chiar daca o sa-mi fie rusine cu el....

» Post actualizat in 01 Jul 2016 20:21

P.S. ...cu Bmw-ul, nu cu numarul de inmatriculare... sper ca te-ai prins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS-ul? Hmmmm mie personal nu-mi place BMW-ul, dar il stimez! Si poate o sa ajung si eu sa-mi iau unu si nici nu o sa-mi acopar numarul, chiar daca o sa-mi fie rusine cu el....

» Post actualizat in 01 Jul 2016 20:21

P.S. ...cu Bmw-ul, nu cu numarul de inmatriculare... sper ca te-ai prins.

In cazul tau, iti recomand mai bine sa nu iti iei, sa nu te mai chinui...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

Mai tras o tura de weekend asa de 1500km ... (acum nush daca sa zic scurta sau lunga ca sa nu se iste discutii).

Dupa tura asta se pare ca a cedat senzorul de presiune de la roata spate. Dar nu pot sa comentez negativ - dupa 8 ani e normal ca bateria (CR2032 sau modelul cu pini - CR2032S) sa cedeze.

Pentru o mai buna intelegere (pozele sunt de pe advrider):

post-18136-0-64755900-1467582402_thumb.jpgpost-18136-0-26287600-1467582411_thumb.jpg

 

Senzorul este capsulat - trebuie un pic de lucru manual si atentie sa scoti bateria si sa o inlocuiesti. Prin urmare neavand rabdare sa astept cu roata demontata am comandat alt senzor pentru ca cu siguranta la un moment dat va ceda si cel de la roata fata deci am timp sa inlocuiesc bateria.

Nu a cedat brusc - "a dat semne" - presiunea spate o afisa dupa un timp mai lung si de 2 ori a dat eroare pe bord ca s-a pierdut conexiunea dar dupa prima repornire s-a restabilit comunicarea.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,
Operatiunea de schimbare a bateriei direaza - cu tot cu montat/demontat roata - undeva la 1,5 ore. Avantajul este ca in varianta cu baterie schimbata (exista un tutorial video pe youtube) costa undeva la max 100 lei (daca iti demontezi/montezi rotile intr'un atelier), in conditiile in care o baterie CR2032 e undeva la 5 lei. Senzorii noi din cate stiu costa undeva la 150eur bucata, iar calculatorul (senzorul radio) stie sa vada doar 2 perechi de senzori, dupa care cred ca trebuie schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... iar calculatorul (senzorul radio) stie sa vada doar 2 perechi de senzori, dupa care cred ca trebuie schimbat.

Salut,

Din cate imi amintesc din interfata GS911, ECU poate fi programat sa stie 2 seturi in acelasi timp de senzori si poate fi programat nelimitat ca numar de "scrieri". Posibil sa ma insel legat de limitare (ar fi o aberatie daca exista).

post-18136-0-57925300-1467631213_thumb.jpg

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 05 Jul 2016 18:21

continuare ...

in asteptarea senzorului nou l-am dat jos pe cel vechi si inlocuit bateria (este intr-adevar extrem de simplu cu lipituri cu tot)... din pacate nu reusesc sa il vad nicicum in ecu motoretei dupa diverse multe incercari.

pana la urma masuratoarea bateriei vechi - 2.99V - deduc ca senzorul s-a belit si nu bateria.

noi sa fim sanatosi!

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Reglat jocul la supape (manualul zice la 10k km)... apoi sincronizat.

O singura supapa era iesita din specificatii.

Dupa sincronizare (idle si off idle) merge extrem de liniar (atat cat se poate spune despre un boxer) de zici ca e 4 linie.

sper sa fie de durata.

:)

in asteptarea senzorului de presiune am rezolvat si eroarea de roti dezumflate - am dezactivat senzorul de presiune de pe spate si atunci nu mai vede ECU eroarea ... am ascuns-o sub pres cum s-ar spune.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...