bogdan_harea Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 eu unul m-am gindit sa o vind sau sa o schimb; detalii aici: /index.php?showtopic=525667 Nu puteai sa pui anuntul acum o luna. Pt mine-i prea tarziu. Vanzare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Error. In cazul uleiurilor multigrad (Xw-Y), X este vascozitatea la 0 grade (parca; oricum temp joasa) iar Y este vscozitatea la 100 grade. Protectia motorului e data de vascozitate: cu cat uleiul e mai gros (vascozitate MARE) cu atat pelicula de ulei e mai rezistenta, se rupe mai greu si protejaza mai bine. La rece, e de preferat o vascozitate mai mica pentru a usura pornirea motorului si a evita suprasolicitarea electromotorului. La cald, e preferabila o vascozitate mare ca sa nu se rupa pelicula de ulei si sa se uzeze piesele de pe acolo. Pai si eu ce-am zis, bre? Apropo, tu ce ulei vrei sa bagi in noua bestie? Si legat de asta, S-O STAPANESTI SANATOS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) Pai si eu ce-am zis, bre? Apropo, tu ce ulei vrei sa bagi in noua bestie? Si legat de asta, S-O STAPANESTI SANATOS! Multam 20w-50 mineral Pe tema asta de vineri (sper!), pe celalalt topic de boxere Nu e bun 10w-60 pentru ca e prea subtire la rece (il papa repede la porniri dese = oras) si are prea mare raportul intre valori => se duce usor. Merita incercat macar o data, insa nu ma astept la un rezultat foarte bun. Oricum bavarezu nu recomanda utilizarea utilajului la temp la care ar fi nevoie de mai putin de 20w. Editat Mai 17, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Marti a fost ziua cea mare! Am adus motorul,e super! Exact ceea ce am visat! am facut deja 650km. Nu ma mai pot da jos de pe el! Salut Ovidiu! Sa-l stapanesti sanatos! asa cum ti l-ai dorit, cu spite Un crashbar, ceva protectii la cilindri? A picat numai bine inainte de excursia in Alpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Nu puteai sa pui anuntul acum o luna. Pt mine-i prea tarziu. Vanzare buna. Pai nu plangeai tu ca GS-ul e cah? Lasa, fii cobaiul nostru si al japonezilor la ST10. Eu unul abia astept primele tale carcoteli la adresa SuperTenereului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Salut Ovidiu! Sa-l stapanesti sanatos! asa cum ti l-ai dorit, cu spite Un crashbar, ceva protectii la cilindri? A picat numai bine inainte de excursia in Alpi Salut Vlad! Multumesc mult! Or sa vina si protectiile.Problema ca la noi sunt 8-9 grade ziua si 3-4 grade noaptea,ploua intruna de aproape o saptamana.Maine e o saptamana de cand nu m-am suit pe el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 18, 2010 Autor Share Postat Mai 18, 2010 Multam 20w-50 mineral Pe tema asta de vineri (sper!), pe celalalt topic de boxere Nu e bun 10w-60 pentru ca e prea subtire la rece (il papa repede la porniri dese = oras) si are prea mare raportul intre valori => se duce usor. Merita incercat macar o data, insa nu ma astept la un rezultat foarte bun. Oricum bavarezu nu recomanda utilizarea utilajului la temp la care ar fi nevoie de mai putin de 20w. asa am auzit si eu nemtii nu pleca cu motoarele decat cand afara sunt minim 20 C sub limita asta beau bere si se pisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Se pare ca BMW va rechema in service cca. 122.000 de motociclete la nivel mondial (din care 23801 in Germania) pentru posibile probleme de etanseitate la conductele de frana. Este vorba de urmatoarele modele: R1200 GS/GSA/RT/R/ST si K1200GT produse intre august 2006 si mai 2009. sursa: http://www.motorradonline.de/de/motorraede...k/305587?seite= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Se pare ca BMW va rechema in service cca. 122.000 de motociclete la nivel mondial (din care 23801 in Germania) pentru posibile probleme de etanseitate la conductele de frana.Este vorba de urmatoarele modele: R1200 GS/GSA/RT/R/ST si K1200GT produse intre august 2006 si mai 2009. sursa: http://www.motorradonline.de/de/motorraede...k/305587?seite= Confirm! Mie mi le-au schimbat saptamina trecuta - cind am facut revizia de 10.000km - desi nu am avut nici o problema cu frinele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanC Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 si eu am primit astazi scrisoarea de rechemare in service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massi Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 si eu am primit astazi scrisoarea de rechemare in service. ce fel de scrisoarea ai primit ? pentru ce fel de rechemare ? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanC Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 pentru ceea ce zice khk ceva mai sus: probleme la sistemul de franare, mai precis o conducta care trebuie inlocuita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Am gasit treaba asta pe advrider, mie mi se pare interesanta Sau daca vreti sa va faceti voi cutii pe 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 ref la uleiuri... indicativele respective sunt destul de discutabile, oricum de remarcat la 10W60 la rece e mai bun, adica pana motorul atinge temperatura normala de functionare (cand se deschide termostatul la ulei) mai stabil la temperaturi inalte 60 respectiv fata de 50, de fapt si pe bidon scrie ca este recomadat pentru motoare care lucreaza in stres termic accentuat, ceea ce m-a facut sa-l aleg pentru mobra mea cand merge in rahatul asta de buc. fiind sintetic isi pastreaza calitatile mai bine in timp,si km as vrea sa-l duc la 10 000 km alegerea acestui ulei a venit dupa ce am consultat advrider si alte forumuri cu impatiti in ale bmw-urilor boxer am aproape 1000 km cu el si pt moment e ok, dar asta nu inseamna nimic, concluzia va fi la 5000 cand voi trece din nou pe 20w50 sau continui pe 10w60 uleiul la noi e si agent de racire, aici e interesant de aflat cum se comporta noul castrol. alta modificare adusa de mine la motor au fost bujiile pe iridiun de la denso, cumparate cu aproape 100 euro setul au fost bani aruncati. motorul merge bine dar nu mai bine ca inainte. la consum sunt in plaja normala. cu filtru k&N ma abtin momentan. joi am fost la bavaria sa-mi completeze lichid de fr la centrala abs. cat am stat pe acolo am facut un drivetest cu noul gs, respectiv cel cu 2 axe cu came. are 110 cai, dar nu asta conteaza pt ca nu sunt vitezoman. ce m-a impresionat a fost cuplul motor de jos, iti rupe mainile. nu mai porneste ca un tractoras ci se infige pur si simplu din prima. in rest ca tinuta de drum nu am gasit nici o diferenta fata de al meu (2004). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Ce bun era aici modelul ala mai vechi cu marsarier.... Chiar asa! Intotdeauna mi s-a parut ca lui GSA ii lipseste un troliu si marsarierul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 De fapt, tractiunea si pe roata fata-i lipseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 la asta se refera cei care gasesc defecte la mobrele cu cardan, "cardanu ingroapa roata" hahaha de data asta nu au nimerit roata faina poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Eu asociez transmisia pe cardan cu camionul Bucegi, transmisia pe lant cu o bicicleta, transmisia pe curea cu o masina de spalat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Eu asociez transmisia pe cardan cu camionul Bucegi, transmisia pe lant cu o bicicleta, transmisia pe curea cu o masina de spalat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Fiecare cat poate, de unde nu ii, nici Dumnezo' nu cere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Eu asociez transmisia pe cardan cu camionul Bucegi, transmisia pe lant cu o bicicleta, transmisia pe curea cu o masina de spalat. LOL in cazul asta inseamna ca m-am captusit cu un Buceag si-o masina de spalat. mami, mami, vreau si io o bicicletaaaaaaa!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 ....... transmisia pe curea cu o masina de spalat. Du-te si zi asta la harleisti, ca aia sunt plini de curele.........te mananca de viu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 (editat) Tin sa mentionez ca: - Camionul Bucegi provine di Gaz-ul rusesc care provine din Ford-ul american. Camion proiectat de catre inginerii americani care a avut o contributie substantiala la dezvoltarea industriala a Statelor Unite ale Americii. Deasemenea, camionul Bucegi a fost vehiculul de baza in constructia de baraje hidroenergetice, constructia de drumuri (ex. Transfagarasanul), lucrari agricole, industria miniera, etc. - Bicicleta este cea mai eficienta forma de transport terestru 100% nepoluanta. Are si variante realizate cu tehnologie de avangarda si al carei pret poate fi de mii sau zeci de mii de dolari, depasind de multe ori pretul unei motociclete. - Masina de spalat este un utilaj despre al carui utilitate este de prisos sa vorbesc. Deasemenea, masinile de spalat au ajuns la un ridicat grad de complexitate tehnologica. Iar unele chiar au un design frumos. In concluzie, consider ca nu este o jignire a compara o motocicleta cu vreunul din utilajele de mai sus. Ba din contra... Editat Iunie 2, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Du-te si zi asta la harleisti, ca aia sunt plini de curele.........te mananca de viu..... Presupun ca stiti care este cea mai expresiva defintie a HDului? Harley Davidson = cea mai scumpa metoda de a transforma combustibilul in zgomot, fara absolut nici un alt efect colateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.