Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Error.

 

In cazul uleiurilor multigrad (Xw-Y), X este vascozitatea la 0 grade (parca; oricum temp joasa) iar Y este vscozitatea la 100 grade.

 

Protectia motorului e data de vascozitate: cu cat uleiul e mai gros (vascozitate MARE) cu atat pelicula de ulei e mai rezistenta, se rupe mai greu si protejaza mai bine.

 

La rece, e de preferat o vascozitate mai mica pentru a usura pornirea motorului si a evita suprasolicitarea electromotorului. La cald, e preferabila o vascozitate mare ca sa nu se rupa pelicula de ulei si sa se uzeze piesele de pe acolo.

 

Pai si eu ce-am zis, bre?

 

Apropo, tu ce ulei vrei sa bagi in noua bestie? Si legat de asta, S-O STAPANESTI SANATOS! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si eu ce-am zis, bre?

 

Apropo, tu ce ulei vrei sa bagi in noua bestie? Si legat de asta, S-O STAPANESTI SANATOS! :peace:

Multam :D 20w-50 mineral :moron: Pe tema asta de vineri (sper!), pe celalalt topic de boxere :)

 

Nu e bun 10w-60 pentru ca e prea subtire la rece (il papa repede la porniri dese = oras) si are prea mare raportul intre valori => se duce usor. Merita incercat macar o data, insa nu ma astept la un rezultat foarte bun. Oricum bavarezu nu recomanda utilizarea utilajului la temp la care ar fi nevoie de mai putin de 20w.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marti a fost ziua cea mare! Am adus motorul,e super! Exact ceea ce am visat! am facut deja 650km. Nu ma mai pot da jos de pe el!

 

Salut Ovidiu!

 

Sa-l stapanesti sanatos!

asa cum ti l-ai dorit, cu spite :moron:

Un crashbar, ceva protectii la cilindri?

 

A picat numai bine inainte de excursia in Alpi :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu puteai sa pui anuntul acum o luna. Pt mine-i prea tarziu. Vanzare buna.

 

 

Pai nu plangeai tu ca GS-ul e cah? :peace: Lasa, fii cobaiul nostru si al japonezilor la ST10. Eu unul abia astept primele tale carcoteli la adresa SuperTenereului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Ovidiu!

 

Sa-l stapanesti sanatos!

asa cum ti l-ai dorit, cu spite :)

Un crashbar, ceva protectii la cilindri?

 

A picat numai bine inainte de excursia in Alpi :moron:

Salut Vlad! Multumesc mult! Or sa vina si protectiile.Problema ca la noi sunt 8-9 grade ziua si 3-4 grade noaptea,ploua intruna de aproape o saptamana.Maine e o saptamana de cand nu m-am suit pe el! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam :D 20w-50 mineral :moron: Pe tema asta de vineri (sper!), pe celalalt topic de boxere :)

 

Nu e bun 10w-60 pentru ca e prea subtire la rece (il papa repede la porniri dese = oras) si are prea mare raportul intre valori => se duce usor. Merita incercat macar o data, insa nu ma astept la un rezultat foarte bun. Oricum bavarezu nu recomanda utilizarea utilajului la temp la care ar fi nevoie de mai putin de 20w.

 

 

asa am auzit si eu nemtii nu pleca cu motoarele decat cand afara sunt minim 20 C

 

sub limita asta beau bere si se pisa :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca BMW va rechema in service cca. 122.000 de motociclete la nivel mondial (din care 23801 in Germania) pentru posibile probleme de etanseitate la conductele de frana.

Este vorba de urmatoarele modele:

R1200 GS/GSA/RT/R/ST si K1200GT produse intre august 2006 si mai 2009.

 

sursa: http://www.motorradonline.de/de/motorraede...k/305587?seite=

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca BMW va rechema in service cca. 122.000 de motociclete la nivel mondial (din care 23801 in Germania) pentru posibile probleme de etanseitate la conductele de frana.

Este vorba de urmatoarele modele:

R1200 GS/GSA/RT/R/ST si K1200GT produse intre august 2006 si mai 2009.

 

sursa: http://www.motorradonline.de/de/motorraede...k/305587?seite=

 

 

 

Confirm!

Mie mi le-au schimbat saptamina trecuta - cind am facut revizia de 10.000km - desi nu am avut nici o problema cu frinele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit treaba asta pe advrider, mie mi se pare interesanta :D

 

BlueVNL2.jpg

 

BlueVNL1.jpg

 

Sau daca vreti sa va faceti voi cutii pe 1200 :laugh:

 

149445t.jpg

 

wcmuzn.jpg

 

255pfzd.jpg

 

2eoglmt.jpg

 

i599ud.jpg

 

do75ea.jpg

 

5nr703.jpg

 

5nr703.jpg

 

24qmqdx.jpg

 

2qiydf8.jpg

 

2qiydf8.jpg

 

k97zn5.jpg

 

k97zn5.jpg

 

r7uatt.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ref la uleiuri...

indicativele respective sunt destul de discutabile, oricum de remarcat la 10W60

la rece e mai bun, adica pana motorul atinge temperatura normala de functionare (cand se deschide termostatul la ulei)

mai stabil la temperaturi inalte 60 respectiv fata de 50, de fapt si pe bidon scrie ca este recomadat pentru motoare care lucreaza in stres termic accentuat, ceea ce m-a facut sa-l aleg pentru mobra mea cand merge in rahatul asta de buc.

fiind sintetic isi pastreaza calitatile mai bine in timp,si km as vrea sa-l duc la 10 000 km

 

alegerea acestui ulei a venit dupa ce am consultat advrider si alte forumuri cu impatiti in ale bmw-urilor boxer

am aproape 1000 km cu el si pt moment e ok, dar asta nu inseamna nimic, concluzia va fi la 5000 cand voi trece din nou pe 20w50 sau continui pe 10w60

 

uleiul la noi e si agent de racire, aici e interesant de aflat cum se comporta noul castrol.

 

alta modificare adusa de mine la motor au fost bujiile pe iridiun de la denso, cumparate cu aproape 100 euro setul au fost bani aruncati. motorul merge bine dar nu mai bine ca inainte. la consum sunt in plaja normala.

 

cu filtru k&N ma abtin momentan.

 

joi am fost la bavaria sa-mi completeze lichid de fr la centrala abs. cat am stat pe acolo am facut un drivetest cu noul gs, respectiv cel cu 2 axe cu came.

are 110 cai, dar nu asta conteaza pt ca nu sunt vitezoman. ce m-a impresionat a fost cuplul motor de jos, iti rupe mainile. nu mai porneste ca un tractoras ci se infige pur si simplu din prima. in rest ca tinuta de drum nu am gasit nici o diferenta fata de al meu (2004).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
lol-058.gif

 

P1020624.jpg

 

Ce bun era aici modelul ala mai vechi cu marsarier....

Chiar asa! Intotdeauna mi s-a parut ca lui GSA ii lipseste un troliu si marsarierul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu asociez transmisia pe cardan cu camionul Bucegi, transmisia pe lant cu o bicicleta, transmisia pe curea cu o masina de spalat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu asociez transmisia pe cardan cu camionul Bucegi, transmisia pe lant cu o bicicleta, transmisia pe curea cu o masina de spalat.

 

LOL

 

in cazul asta inseamna ca m-am captusit cu un Buceag si-o masina de spalat.

 

mami, mami, vreau si io o bicicletaaaaaaa!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin sa mentionez ca:

- Camionul Bucegi provine di Gaz-ul rusesc care provine din Ford-ul american. Camion proiectat de catre inginerii americani care a avut o contributie substantiala la dezvoltarea industriala a Statelor Unite ale Americii. Deasemenea, camionul Bucegi a fost vehiculul de baza in constructia de baraje hidroenergetice, constructia de drumuri (ex. Transfagarasanul), lucrari agricole, industria miniera, etc.

- Bicicleta este cea mai eficienta forma de transport terestru 100% nepoluanta. Are si variante realizate cu tehnologie de avangarda si al carei pret poate fi de mii sau zeci de mii de dolari, depasind de multe ori pretul unei motociclete.

- Masina de spalat este un utilaj despre al carui utilitate este de prisos sa vorbesc. Deasemenea, masinile de spalat au ajuns la un ridicat grad de complexitate tehnologica. Iar unele chiar au un design frumos. :(

In concluzie, consider ca nu este o jignire a compara o motocicleta cu vreunul din utilajele de mai sus. Ba din contra...

 

:cheers:

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te si zi asta la harleisti, ca aia sunt plini de curele.........te mananca de viu..... :cheers:

 

Presupun ca stiti care este cea mai expresiva defintie a HDului?

 

Harley Davidson = cea mai scumpa metoda de a transforma combustibilul in zgomot, fara absolut nici un alt efect colateral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...