Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Multi s-ar prostitua pentru cateva milioane pe an..

 

Dar ceva date despre R1M nu au dat gainarii aia..

 

Doua variante, mai putin diferite intre ele decat se credea:

- YZF R1: 4 in linie crossplane de 998cc cu aprindere la 270°- 180°- 90°- 180, 147,1 kW (200CV) @ 13.500 rot/min, 112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11.500 rot/min, discuri de 320mm pe fata, disc de 220mm pe spate,120/70 pe fata, 190/55 pe spate, 199kg la plin

- YZF R1M: aceeasi motoreta, carene de carbon, amortizor Öhlins pe spate, furca Öhlins cu reglaj electronic pe fata, 200kg la plin

 

Pana la urma exista o noutate absoluta pe piata: Slide Control System (SCS): sistem brevetat de catre Yamaha si care permite limitarea alunecarii laterale a rotii posterioare

 

e urata rau. parca ar fi aia de l-a omorat pe Steve Irwin...

 

Nu-i asa de rau. Au avut coae s-o rupa de tot cu vechiul design. Si japo nu prea au, de obicei.

 

72755.jpg 2015_YAM_YZF1000R1SPL_EU_BWM2_ACT_006.jp2015_YAM_YZF1000R1_EU_MS1RB_DET_018.jpg_2015_YAM_YZF1000R1_EU_MS1RB_DET_006.jpg_

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poti sa le cumperi pe amandoua incepand din Februarie

R1 16.500 dolari

R1 M 22.000 dolari

 

Cred ca o sa imi iau modelul asta de R1 in Februarie .......................................................................................................................2025

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa le cumperi pe amandoua incepand din Februarie

R1 16.500 dolari

R1 M 22.000 dolari

 

La traducerea in €, sumele raman de obicei cam aceleasi. La ~17.000€, varianta de baza e pozitionata OK ca pret: un pic peste Suzi, dar sub europene. Le va fi greu in schimb sa vanda R1M cu +/-5000€ in plus, pentru o furca (smechera, ce-i drept), un amortizor spate si niste carene de carbon. Aia-s bani de S1000RR/RSV4/Panigale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, Rossi a confirmat ca R1M are aceeasi putere ca si R1. E un fel de HP4 fata de S1000RR :D Nu stiu daca a spus-o fara sa isi dea seama, sau s-a scapat, dar Rossi a spus ca i-ar placea sa participe la SBK macar o data anul viitor cu aceasta motocicleta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt unghi al fetei de troglodit:

2015-Yamaha-YZF-R1-42.jpg

Ciudata rau faza scurta singura:

2015-Yamaha-YZF-R1-35.jpg

Bordul mi se pare cam ingramadit, greu de citit (sau sunt caracterele prea mari?)

2015-Yamaha-YZF-R1-45.jpg
2015-Yamaha-YZF-R1-34.jpg

Coada pare intr-adevar o varianta mai cheap a celei de pe Panigale

2015-Yamaha-YZF-R1-59.jpg

Si o faza interesanta: revine racirea uleiului. Dupa S1000RR si RSV4, si R1 trece la un radiator de ulei dedicat:

2015-Yamaha-YZF-R1-71.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La traducerea in €, sumele raman de obicei cam aceleasi. La ~17.000€, varianta de baza e pozitionata OK ca pret: un pic peste Suzi, dar sub europene. Le va fi greu in schimb sa vanda R1M cu +/-5000€ in plus, pentru o furca (smechera, ce-i drept), un amortizor spate si niste carene de carbon. Aia-s bani de S1000RR/RSV4/Panigale.

 

 

Pai cica varianta M este editie limitata.

Trebuie sa stai si la coada sa o poti cumpara si asta daca esti norocos si te selecteaza ei.

 

Daca e asa... o sa se vanda ca painea calda - pe langa cei care vor sa o ia pentru curse o sa se inghesuie si colectionarii. In principiu modelelor editie limitata le creste valoarea peste ani nu le scade asa ca e afacere

» Post actualizat in 03 Nov 2014 22:54

Suna si frumos :)

Cred ca in cateva zile, pana se obisnuieste lumea cu noul look, toti or sa o considere frumoasa

 

https://www.youtube.com/watch?v=q_rFXubdWFs&list=PLAJloOa4uFdEKjhpL6_mOi3g6WfedNALe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam de Coreea de Nord comentariul din clip. Dar suna bine, adevarat. Daca sunetul e fidel realitatii, suna chiar apropiat de motorul de pe M1. Aduce a V4 in ture joase si medii. Oricum, mult mai bine decat un 4 in linie clasic - mixer glorificat. Poate aud si baetii de la Suzi, Kawa si chiar BMW. As zice si de 'onda, dar astept sa vad/aud minunea de RC213V-S intai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stau 6?

Cu Hornetul. :D

 

 

Personal, mi se pare urat noul model de R1, pt mine farurile conteaza mult in esteticul mobrei. Dar cum zicea DStar, cred ca asta o sa se schimbe dupa o vreme, odata cu obisnuinta, la fel cum s-a intamplat cu modelul precedent si cu S1000RR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rautacios...dar poti sa-mi areti unul de aici de pe forum care merge pe pista full gaz in treptele 2-3-4-5?...pe pista!cu R1...ca eu personal nu prea cunosc,nici macar din auzite...

Cine merge full gaz in toate treptele nu prea are timp de stat pe forum, si sunt cativa baieti prin rromanica. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Farurile sunt bine ascunse daca nu le aprinzi nici nu se vad ca sunt acolo.Cred ca mesajul e : moto derivat din GP/ destinat pistei .Daca livreaza macar 20 cai in plus la roata fata de modelul 2012, eu cred ca va fi un mare succes :D

Editat de Fatal Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum S1000RR nu mai pare asa urat :D

cineva trebuia sa compenseze

bordul si codita par luate de pe panigale (cred ca se putea face ceva diferit)

vad ca le plac la orezari Ice Age

sid.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca livreaza macar 20 cai in plus la roata fata de modelul 2012, eu cred ca va fi un mare succes :D

18cp in plus si 7kg in minus fata de modelul actual. Nu e rau, dar nu da pe nimeni pe spate. Sunt motorete mai puternice, mai usoare si mai bine echipate. Va atrage prin pret si posibil prin design.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant noul R1, dar nu inteleg de ce au facut partea aia frontala goala acolo cu farurile dedesubt. Zici ca a lasat panou sa-si puna fiecare abtibilduri, numarul de curse si alte blinguri :)

 

Ca sa aiba lumea spatiu sa puna numarul 46 acolo :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...