PzKpfW Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Mie imi place cum arata M1. Din punctul meu de vedere e cel mai frumos prototip din MotoGP Just: M1 e cel mai fain, D16 e cel mai urat. Nici RCV-ul nu-i o frumusete, dar e mai OK decat Ducati. In pozele puse de Zair (...) Care-s alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 (editat) La naiba chiar asa arata Sper sa ii bata pe toti macar. Doar cu ledurile aprinse arata bine..problema e cand aprinzi farurile ) Editat Noiembrie 3, 2014 de SBN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 La prima impresie, mi se pare chiar originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Unii se mai dau si pe circuit, merg cu acceleratia full in treptele 2,3,4.5. Nu vreau sa fiu rautacios...dar poti sa-mi areti unul de aici de pe forum care merge pe pista full gaz in treptele 2-3-4-5?...pe pista!cu R1...ca eu personal nu prea cunosc,nici macar din auzite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 La naiba chiar asa arata Sper sa ii bata pe toti macar. Doar cu ledurile aprinse arata bine..problema e cand aprinzi farurile ) La prima impresie, mi se pare chiar originala. E cam urata. Nu e "de miss" dar imi place. E... altfel. Nu arata a japo: nu are inflorituri exagerate si linii umflate. Pare mai mica, mai usoara. La ani lumina de actualul R1, care pare "grasa" si greoaie. Bine, in materie de design mie-mi place si RC8, asa ca nu cred ca sunt o norma in domeniu. Totusi, in afara de design, nu vad nimic special: nu e nici cea mai puternica (~200cp), nici cea mai usoara (~199kg la plin) si nu vine cu nimic nemaivazut in materie de suspensii sau electronica. PS: ce se mai prostitueaza vere46 pe acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Multi s-ar prostitua pentru cateva milioane pe an.. Dar ceva date despre R1M nu au dat gainarii aia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Nu vreau sa fiu rautacios...dar poti sa-mi areti unul de aici de pe forum care merge pe pista full gaz in treptele 2-3-4-5?...pe pista!cu R1...ca eu personal nu prea cunosc,nici macar din auzite... Stau 6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 e urata rau. parca ar fi aia de l-a omorat pe Steve Irwin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Doar cu ledurile aprinse arata bine..problema e cand aprinzi farurile ) Alea le aprinzi numai noaptea - impusti 2 iepuri dintr-un foc - lumineaza drumul si nici nu se prinde lumea ca sunt urate R1 M arata un pic mai bine, nu? Avea dreptate Jorge Lorenzo (cel de pe forum ) legat de cotidita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 (editat) Mah, nu e chiar urata asa cum ma asteptam Bine, catalizatorul si farurile sunt in continuare naspa, dar cred ca o sa ne obisnuim cu design-ul. Codita mi se parea urata rau in poza aia de pe pagina anterioara, dar se pare ca nu e asa. E cam la fel cu cea de pe Panigale Farurile chiar daca sunt ciudate rau de tot, exista led-urile alea frumoase care le completeaza. Per total, imi place. Mai ales modelul R1M arata si mai bine. Eu totusi inteleg ca varianta M nu e exclusiv pentru pista... am vazut ca are faruri, stop, evacuare cu catalizator, toate astea sunt necesare pe strada, nu pe circuit. Dar n-avea suport de numar (parca nici oglinzi), d-aia sunt oarecum "confuz". Deci la prima vedere, varianta M e un fel de Panigale R... are in plus fata de varianta standard, suspensia electronica, franele mai performante, carenele din carbon, chestia aia cu telemetria si incarcarea/descarcarea setarilor si datelor direct de pe smartphone inclusiv GPS si toate nebuniile. Evident o sa fie mai usoara decat R1, si o sa aiba putere mai mare (aici n-au dat detalii). Varianta standard avand 200 de cai, spun ei (pe ecranul din spate, scria 200PS, ceea ce inseamna cam 197 HP). E vorba de motor... puterea la roata o aflam dupa ce vor fi testate pe Dyno. Evident, cine altcineva putea sa le prezinte, decat Rossi si Lorenzo Editat Noiembrie 3, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 » Post actualizat in 03 Nov 2014 21:32 » Post actualizat in 03 Nov 2014 21:32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 (editat) Editat Noiembrie 3, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Mi se pare mie sau partea de sus a carenei frontale + oglinzile aduc cu panigale? Si codita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Stau 6? Ok:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Mie codita imi pare ca seamana cu RSV4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Mi se pare mie sau partea de sus a carenei frontale + oglinzile aduc cu panigale? Si codita! Carena frontala nu mi se pare... panigale are alta forma. Dar codita e identica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Mah, nu e chiar urata asa cum ma asteptam Bine, catalizatorul si farurile sunt in continuare naspa, dar cred ca o sa ne obisnuim cu design-ul. Codita mi se parea urata rau in poza aia de pe pagina anterioara, dar se pare ca nu e asa. E cam la fel cu cea de pe Panigale Farurile chiar daca sunt ciudate rau de tot, exista led-urile alea frumoase care le completeaza. Per total, imi place. Mai ales modelul R1M arata si mai bine. Eu totusi inteleg ca varianta M nu e exclusiv pentru pista... am vazut ca are faruri, stop, evacuare cu catalizator, toate astea sunt necesare pe strada, nu pe circuit. Dar n-avea suport de numar (parca nici oglinzi), d-aia sunt oarecum "confuz". Deci la prima vedere, varianta M e un fel de Panigale R... are in plus fata de varianta standard, suspensia electronica, franele mai performante, carenele din carbon, chestia aia cu telemetria si incarcarea/descarcarea setarilor si datelor direct de pe smartphone inclusiv GPS si toate nebuniile. Evident o sa fie mai usoara decat R1, si o sa aiba putere mai mare (aici n-au dat detalii). Varianta standard avand 200 de cai, spun ei (pe ecranul din spate, scria 200PS, ceea ce inseamna cam 197 HP). E vorba de motor... puterea la roata o aflam dupa ce vor fi testate pe Dyno. Evident, cine altcineva putea sa le prezinte, decat Rossi si Lorenzo Poti sa le cumperi pe amandoua incepand din Februarie R1 16.500 dolari R1 M 22.000 dolari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Mi se pare mie sau partea de sus a carenei frontale + oglinzile aduc cu panigale? Si codita! Codita panigale & aprilia rsv4... Carena frontala ciudata cel putin(mie personal imi place)... Per total o ciudatenie.tot e mai bine decat nimic nou(cel putin pt yamaha) si nimic care sa atraga atentia.cat despre performante si "accesorii" eu unul astept primele pareri pertinente(mcn macar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Multi s-ar prostitua pentru cateva milioane pe an.. Dar ceva date despre R1M nu au dat gainarii aia.. Doua variante, mai putin diferite intre ele decat se credea: - YZF R1: 4 in linie crossplane de 998cc cu aprindere la 270°- 180°- 90°- 180, 147,1 kW (200CV) @ 13.500 rot/min, 112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11.500 rot/min, discuri de 320mm pe fata, disc de 220mm pe spate,120/70 pe fata, 190/55 pe spate, 199kg la plin - YZF R1M: aceeasi motoreta, carene de carbon, amortizor Öhlins pe spate, furca Öhlins cu reglaj electronic pe fata, 200kg la plin Pana la urma exista o noutate absoluta pe piata: Slide Control System (SCS): sistem brevetat de catre Yamaha si care permite limitarea alunecarii laterale a rotii posterioare e urata rau. parca ar fi aia de l-a omorat pe Steve Irwin... Nu-i asa de rau. Au avut coae s-o rupa de tot cu vechiul design. Si japo nu prea au, de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Nu-i asa de rau. Au avut coae s-o rupa de tot cu vechiul design. Si japo nu prea au Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 (editat) Poti sa le cumperi pe amandoua incepand din Februarie R1 16.500 dolari R1 M 22.000 dolari Cred ca o sa imi iau modelul asta de R1 in Februarie .......................................................................................................................2025 Editat Noiembrie 3, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 ... Cel mai informat, ca intotdeauna Zici ca lucrezi pentru MCN. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.