Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Mie imi place cum arata M1. Din punctul meu de vedere e cel mai frumos prototip din MotoGP

 

Just: M1 e cel mai fain, D16 e cel mai urat. Nici RCV-ul nu-i o frumusete, dar e mai OK decat Ducati.

 

In pozele puse de Zair (...)

 

Care-s alea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La naiba chiar asa arata :eek: Sper sa ii bata pe toti macar.

 

Doar cu ledurile aprinse arata bine..problema e cand aprinzi farurile :))

Editat de SBN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii se mai dau si pe circuit, merg cu acceleratia full in treptele 2,3,4.5.

Nu vreau sa fiu rautacios...dar poti sa-mi areti unul de aici de pe forum care merge pe pista full gaz in treptele 2-3-4-5?...pe pista!cu R1...ca eu personal nu prea cunosc,nici macar din auzite...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La naiba chiar asa arata :eek: Sper sa ii bata pe toti macar.

 

Doar cu ledurile aprinse arata bine..problema e cand aprinzi farurile :))

 

 

La prima impresie, mi se pare chiar originala.

 

E cam urata. Nu e "de miss" dar imi place. E... altfel. Nu arata a japo: nu are inflorituri exagerate si linii umflate. Pare mai mica, mai usoara. La ani lumina de actualul R1, care pare "grasa" si greoaie. Bine, in materie de design mie-mi place si RC8, asa ca nu cred ca sunt o norma in domeniu.

 

Totusi, in afara de design, nu vad nimic special: nu e nici cea mai puternica (~200cp), nici cea mai usoara (~199kg la plin) si nu vine cu nimic nemaivazut in materie de suspensii sau electronica.

 

PS: ce se mai prostitueaza vere46 pe acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rautacios...dar poti sa-mi areti unul de aici de pe forum care merge pe pista full gaz in treptele 2-3-4-5?...pe pista!cu R1...ca eu personal nu prea cunosc,nici macar din auzite...

Stau 6?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar cu ledurile aprinse arata bine..problema e cand aprinzi farurile :))

 

Alea le aprinzi numai noaptea :D - impusti 2 iepuri dintr-un foc - lumineaza drumul si nici nu se prinde lumea ca sunt urate

 

R1 M arata un pic mai bine, nu? Avea dreptate Jorge Lorenzo (cel de pe forum :)) legat de cotidita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah, nu e chiar urata asa cum ma asteptam :) Bine, catalizatorul si farurile sunt in continuare naspa, dar cred ca o sa ne obisnuim cu design-ul. Codita mi se parea urata rau in poza aia de pe pagina anterioara, dar se pare ca nu e asa. E cam la fel cu cea de pe Panigale :laugh: Farurile chiar daca sunt ciudate rau de tot, exista led-urile alea frumoase care le completeaza. Per total, imi place. Mai ales modelul R1M arata si mai bine. Eu totusi inteleg ca varianta M nu e exclusiv pentru pista... am vazut ca are faruri, stop, evacuare cu catalizator, toate astea sunt necesare pe strada, nu pe circuit. Dar n-avea suport de numar (parca nici oglinzi), d-aia sunt oarecum "confuz". Deci la prima vedere, varianta M e un fel de Panigale R... are in plus fata de varianta standard, suspensia electronica, franele mai performante, carenele din carbon, chestia aia cu telemetria si incarcarea/descarcarea setarilor si datelor direct de pe smartphone inclusiv GPS si toate nebuniile. Evident o sa fie mai usoara decat R1, si o sa aiba putere mai mare (aici n-au dat detalii). Varianta standard avand 200 de cai, spun ei (pe ecranul din spate, scria 200PS, ceea ce inseamna cam 197 HP). E vorba de motor... puterea la roata o aflam dupa ce vor fi testate pe Dyno.

 

Evident, cine altcineva putea sa le prezinte, decat Rossi si Lorenzo :D

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah, nu e chiar urata asa cum ma asteptam :) Bine, catalizatorul si farurile sunt in continuare naspa, dar cred ca o sa ne obisnuim cu design-ul. Codita mi se parea urata rau in poza aia de pe pagina anterioara, dar se pare ca nu e asa. E cam la fel cu cea de pe Panigale :laugh: Farurile chiar daca sunt ciudate rau de tot, exista led-urile alea frumoase care le completeaza. Per total, imi place. Mai ales modelul R1M arata si mai bine. Eu totusi inteleg ca varianta M nu e exclusiv pentru pista... am vazut ca are faruri, stop, evacuare cu catalizator, toate astea sunt necesare pe strada, nu pe circuit. Dar n-avea suport de numar (parca nici oglinzi), d-aia sunt oarecum "confuz". Deci la prima vedere, varianta M e un fel de Panigale R... are in plus fata de varianta standard, suspensia electronica, franele mai performante, carenele din carbon, chestia aia cu telemetria si incarcarea/descarcarea setarilor si datelor direct de pe smartphone inclusiv GPS si toate nebuniile. Evident o sa fie mai usoara decat R1, si o sa aiba putere mai mare (aici n-au dat detalii). Varianta standard avand 200 de cai, spun ei (pe ecranul din spate, scria 200PS, ceea ce inseamna cam 197 HP). E vorba de motor... puterea la roata o aflam dupa ce vor fi testate pe Dyno.

 

Evident, cine altcineva putea sa le prezinte, decat Rossi si Lorenzo :D

 

Poti sa le cumperi pe amandoua incepand din Februarie

R1 16.500 dolari

R1 M 22.000 dolari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare mie sau partea de sus a carenei frontale + oglinzile aduc cu panigale? Si codita!

Codita panigale & aprilia rsv4...

Carena frontala ciudata cel putin(mie personal imi place)...

Per total o ciudatenie.tot e mai bine decat nimic nou(cel putin pt yamaha) si nimic care sa atraga atentia.cat despre performante si "accesorii" eu unul astept primele pareri pertinente(mcn macar).:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi s-ar prostitua pentru cateva milioane pe an..

 

Dar ceva date despre R1M nu au dat gainarii aia..

 

Doua variante, mai putin diferite intre ele decat se credea:

- YZF R1: 4 in linie crossplane de 998cc cu aprindere la 270°- 180°- 90°- 180, 147,1 kW (200CV) @ 13.500 rot/min, 112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11.500 rot/min, discuri de 320mm pe fata, disc de 220mm pe spate,120/70 pe fata, 190/55 pe spate, 199kg la plin

- YZF R1M: aceeasi motoreta, carene de carbon, amortizor Öhlins pe spate, furca Öhlins cu reglaj electronic pe fata, 200kg la plin

 

Pana la urma exista o noutate absoluta pe piata: Slide Control System (SCS): sistem brevetat de catre Yamaha si care permite limitarea alunecarii laterale a rotii posterioare

 

e urata rau. parca ar fi aia de l-a omorat pe Steve Irwin...

 

Nu-i asa de rau. Au avut coae s-o rupa de tot cu vechiul design. Si japo nu prea au, de obicei.

 

72755.jpg 2015_YAM_YZF1000R1SPL_EU_BWM2_ACT_006.jp2015_YAM_YZF1000R1_EU_MS1RB_DET_018.jpg_2015_YAM_YZF1000R1_EU_MS1RB_DET_006.jpg_

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa le cumperi pe amandoua incepand din Februarie

R1 16.500 dolari

R1 M 22.000 dolari

 

Cred ca o sa imi iau modelul asta de R1 in Februarie .......................................................................................................................2025

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...