manu_vvu Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 La prima impresie, mi se pare chiar originala. Mie imi place la nebunie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Poti sa le cumperi pe amandoua incepand din Februarie R1 16.500 dolari R1 M 22.000 dolari La traducerea in €, sumele raman de obicei cam aceleasi. La ~17.000€, varianta de baza e pozitionata OK ca pret: un pic peste Suzi, dar sub europene. Le va fi greu in schimb sa vanda R1M cu +/-5000€ in plus, pentru o furca (smechera, ce-i drept), un amortizor spate si niste carene de carbon. Aia-s bani de S1000RR/RSV4/Panigale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Acum S1000RR nu mai pare asa urat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Buahaha v-a aruncat manusa domnilor yamahisti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Dap, Rossi a confirmat ca R1M are aceeasi putere ca si R1. E un fel de HP4 fata de S1000RR Nu stiu daca a spus-o fara sa isi dea seama, sau s-a scapat, dar Rossi a spus ca i-ar placea sa participe la SBK macar o data anul viitor cu aceasta motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Alt unghi al fetei de troglodit:Ciudata rau faza scurta singura:Bordul mi se pare cam ingramadit, greu de citit (sau sunt caracterele prea mari?)Coada pare intr-adevar o varianta mai cheap a celei de pe PanigaleSi o faza interesanta: revine racirea uleiului. Dupa S1000RR si RSV4, si R1 trece la un radiator de ulei dedicat: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 La traducerea in €, sumele raman de obicei cam aceleasi. La ~17.000€, varianta de baza e pozitionata OK ca pret: un pic peste Suzi, dar sub europene. Le va fi greu in schimb sa vanda R1M cu +/-5000€ in plus, pentru o furca (smechera, ce-i drept), un amortizor spate si niste carene de carbon. Aia-s bani de S1000RR/RSV4/Panigale. Pai cica varianta M este editie limitata. Trebuie sa stai si la coada sa o poti cumpara si asta daca esti norocos si te selecteaza ei. Daca e asa... o sa se vanda ca painea calda - pe langa cei care vor sa o ia pentru curse o sa se inghesuie si colectionarii. In principiu modelelor editie limitata le creste valoarea peste ani nu le scade asa ca e afacere » Post actualizat in 03 Nov 2014 22:54 Suna si frumos Cred ca in cateva zile, pana se obisnuieste lumea cu noul look, toti or sa o considere frumoasa https://www.youtube.com/watch?v=q_rFXubdWFs&list=PLAJloOa4uFdEKjhpL6_mOi3g6WfedNALe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Cam de Coreea de Nord comentariul din clip. Dar suna bine, adevarat. Daca sunetul e fidel realitatii, suna chiar apropiat de motorul de pe M1. Aduce a V4 in ture joase si medii. Oricum, mult mai bine decat un 4 in linie clasic - mixer glorificat. Poate aud si baetii de la Suzi, Kawa si chiar BMW. As zice si de 'onda, dar astept sa vad/aud minunea de RC213V-S intai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Stau 6? Cu Hornetul. Personal, mi se pare urat noul model de R1, pt mine farurile conteaza mult in esteticul mobrei. Dar cum zicea DStar, cred ca asta o sa se schimbe dupa o vreme, odata cu obisnuinta, la fel cum s-a intamplat cu modelul precedent si cu S1000RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Nu vreau sa fiu rautacios...dar poti sa-mi areti unul de aici de pe forum care merge pe pista full gaz in treptele 2-3-4-5?...pe pista!cu R1...ca eu personal nu prea cunosc,nici macar din auzite... Cine merge full gaz in toate treptele nu prea are timp de stat pe forum, si sunt cativa baieti prin rromanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Cine merge full gaz in toate treptele nu prea are timp de stat pe forum, si sunt cativa baieti prin rromanica. Seara si iarna sigur nu merge nimeni full gaz.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Eheee, merg aia prin Australia, ca acum e vara la ei )) sau te refereai la iarna lor? Sau chiar si aia de la Moto Journal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Mie imi place la nebunie. Si mie imi place .Mi-a facut o impresie muult mai buna ca 2009-le cand a aparut ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Interesant noul R1, dar nu inteleg de ce au facut partea aia frontala goala acolo cu farurile dedesubt. Zici ca a lasat panou sa-si puna fiecare abtibilduri, numarul de curse si alte blinguri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Farurile sunt bine ascunse daca nu le aprinzi nici nu se vad ca sunt acolo.Cred ca mesajul e : moto derivat din GP/ destinat pistei .Daca livreaza macar 20 cai in plus la roata fata de modelul 2012, eu cred ca va fi un mare succes Editat Noiembrie 4, 2014 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Fatza, cel putin la aia de curse carbon, zici ca e carena de circuit pentru 954! Per total imi place!Asteptam review-uri sa vedem daca si merge mult mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Este ok ca se vede priza de aer bine, ca la MotoGP, si carena fata libera doar sa pui numarul dar farurile..... macar mai dreptunghiulare... e cam uratica cu un far aprins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Acum S1000RR nu mai pare asa urat cineva trebuia sa compenseze bordul si codita par luate de pe panigale (cred ca se putea face ceva diferit) vad ca le plac la orezari Ice Age Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Sa recapitulam... are aceeasi putere declarata ca S1000RR modelul nou (2015), dar e cu vreo 5 kg mai usoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Daca livreaza macar 20 cai in plus la roata fata de modelul 2012, eu cred ca va fi un mare succes 18cp in plus si 7kg in minus fata de modelul actual. Nu e rau, dar nu da pe nimeni pe spate. Sunt motorete mai puternice, mai usoare si mai bine echipate. Va atrage prin pret si posibil prin design. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Interesant noul R1, dar nu inteleg de ce au facut partea aia frontala goala acolo cu farurile dedesubt. Zici ca a lasat panou sa-si puna fiecare abtibilduri, numarul de curse si alte blinguri Ca sa aiba lumea spatiu sa puna numarul 46 acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Sa recapitulam... are aceeasi putere declarata ca S1000RR modelul nou (2015), dar e cu vreo 5 kg mai usoara Just. Dar este o motocicleta complet noua. Concurenta prezinta update-uri la niste motociclete vechi de 6 (S1000RR, RSV4), respectiv 4 ani (Panigale) - fiecare dintre ele venind cu ceva unic la aparitia pe piata: electronica, putere, conceptie, greutate, etc. Asta ii lipseste lui R1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Hai mai ca e mai frumoasa decat vechiul model... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) 18cp in plus si 7kg in minus fata de modelul actual. Nu e rau, dar nu da pe nimeni pe spate. Sunt motorete mai puternice, mai usoare si mai bine echipate. Va atrage prin pret si posibil prin design. modelul 2009-2014 are 207kg doar in visele Yamaha, greutatea reala e undeva pe la 212-214. un lucru asemanator se intampla si cu puterea, din cei 180 cai se ajunge la 155-163 la roata, deci foarte putin. sa speram ca la 2015 s-a mers pe alt drum, fara basme. oricum, faptul ca au modificat radical arborele cotit si sistemul de contragreutati s-ar putea sa ajute mult. package-ul electronic este din alta lume pentru banii astia dar o sa ajungem sa ne facem update si la software-ul de pe motocicleta Editat Noiembrie 4, 2014 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Eu am inteles ca noul R1 are 200 hp fara Ram air + un boost de 20 hp de la Ram Mie mi se pare destul de bine, nu credeti? La design... daca as compara R1 cu nou lansata Honda RC213V-S - pai R1 este zana zanelor. Mie personal mi-a luat ochii Kawasaki la capitolul design, iar daca ne gandim la modelele mai vechi Panigale arata cel mai bine. Oricum Yamaha e cel putin pe podium. La capitolul electronica... Eu mi-am prins urechile in lista aia de gadgeturi. Nu stiu ce ar fi putut sa mai puna si n-au pus. Poate v-a scapat din vedere un mic amanunt... Noul R1 e copilul lui Valentino In prezentarea de aseara a spus ca a ajutat la dezvoltarea motocicletei si el a fost primul pilot din lume care a condus-o. Rossi a spus ca ii place foarte mult tinuta de drum si ca dupa parerea lui se simte foarte similar cu M1 la condus. Acum nah, poate sunt texte pe care i le-a dat departamentul de marketing sa le recite sau poate e chiar parerea lui sincera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.