Zircon Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 basme de marketing. Rossi inca vinde, deci a primit lista cu ce sa spuna modelul precedent avea 180 tot fara ram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Cum bine zice Zircon, trebuie sa asteptam testele, abia apoi o sa vedem ce inseamna 200 de cai aia japonezi. La BMW cand zice 195 de cai o pune pe dyno si scoate intre 185-193, la japoneze cand zice 180 poti sa speri la 160. Daca chiar au facut-o mult mai puternica si la ce are pe ea + sasiu Yamaha, poate fi ceva smecher de luat in consideratie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Hai mai ca e mai frumoasa decat vechiul model... yamaha-r1-2015-1.jpg Adevarat. basme de marketing. Rossi inca vinde, deci a primit lista cu ce sa spuna Just. Eu am inteles ca noul R1 are 200 hp fara Ram air + un boost de 20 hp de la Ram Ram air = un plus de putere de maxim 5%. Deci vreo 10cp, cu indulgenta. modelul 2009-2014 are 207kg doar in visele Yamaha, greutatea reala e undeva pe la 212-214. un lucru asemanator se intampla si cu puterea, din cei 180 cai se ajunge la 155-163 la roata, deci foarte putin. Pe site-ul oficial, greutatea la plin a modelului 2014 e listata la 206kg. Acum nah... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 codita'i p.o.rno ...oricum mie imi place ciudatenia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Adevarat. Just. Ram air = un plus de putere de maxim 5%. Deci vreo 10cp, cu indulgenta. Pe site-ul oficial, greutatea la plin a modelului 2014 e listata la 206kg. Acum nah... Problema la toate R1-urile e ca flow-ul de aer este partial obstructionat de air ducts. cine le-a dat jos si s-a uitat putin la ele stie ce spun. modelul american avea, ca bonus, un airbox modificat, care ducea la pierdere de putere dar facea motocicleta sa fie street legal. Modul in care arata 2015 ma face sa cred ca noul sistem de ram da mai mult de 5%. In definitiv, au pocit tot botul din cauza lui si provine de pe M1 deci trebuie sa fie mai bun decat cel vechi. In privinta greutatii, da, stiu. nu are doar 206 nici dupa ce am dat jos catalizatorul Editat Noiembrie 4, 2014 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Acum S1000RR nu mai pare asa urat Pai S1000R a furat design-ul de la R6... doar ca proiectantul e sasiu (se uita crucis)!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Ce credeti, avem sanse sa o vedem la SMAEB in 2015? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Ce credeti, avem sanse sa o vedem la SMAEB in 2015? bine zis...sau H2R? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 In privinta greutatii, da, stiu. nu are doar 206 nici dupa ce am dat jos catalizatorul La modul cel mai serios intreb...cum ai cantarit motorul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 R1 2008 e cel mai frumos R1 ever. Sunetul de crossplane e asemanator cu yzf125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Doar frumos. Daca ar merge la fel de bine pe cit de frumos e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Mie nu imi place. BMW ul imi place mai mult cu toate ca nici ala nu ma da pe spate. Dar nu imi place...e urat cu spume...asta din poze. Vedem live Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Deci dpdv tehnic e foarte smecher R1/2015.Bifeaza toate casutele.M-a intrigat magneziul la roti,la sasiu si bascula spate.Acum cred ca poate sa se bata cu S1000.Si LCD-ul ala e belea. Dar ca look,care a fost chiorul care l-a desenat ?vai,vai,ce uratenie.Nu-ti vine sa crezi ca e aceeiasi firma care a creat R1'98,R'04,R1'08.De R6'06 nici nu mai zic.Pfff....cred ca i-a dat afara pe aia,ca baietii care au facut motoretele alea nu ar fi desenat asemenea hidosenie. Deci ar fi bine sa mearga traznet pt ca garantez ca nu il va lua nimeni de mers pe la terase,perioada cand R1-urile ieseau la suc s-a terminat Asta e prea urat sa fie scos in lume.Ce fata are,zici ca i-a tras careva obloanele....si farurile alea de sub carena,zici ca au uitat de ele si i le-au lipit dup-aia cu negrese. Spatele arata ok (bine,copiat de pe rsv4),dar din laterale si mai ales din fata,catastrofa totala.Bai nene,unde au invatat ei sa faca parbriz din ala?Ia vedeti la muian,seama sau nu (cu F2 din 95) : Si cu farurile alea de sub carene si cu led-urile din oglinzi,vorba colegului,parca e aratarea aia din Ice Age. Si toba aia e hidoasa,sigur au luat-o de pe FZ1.Carenele laterale zici ca au cazut cu ea si dupa aia au taiat unde era sparta.Prinderile la etrieri zici ca sunt luati de pe r1 meu vechi de 10 ani.Pana si motorul arata urat. Dar capatul e jugul de sus.Parca e un capac de canalizare.nu zic,poate rigidizeaza de nu se poate,dar ce e calcatul ala ma?Si ganditi-va,ca spre deosebire de restul motoretei,pe ala iti pica ochii de fiecare data cand te uiti la afisaj.Nasol momentul. Bai nene,eu inteleg japonezii,lor le place mai degraba sa conceapa o supapa decat sa deseneze o motoreta.Nu le curge mana pe plansa,asta e,nu se supara nimeni. Dar au bani,bai tata,sa se duca draq sa angajeze designeri italieni cum au facut in 2004,ca la aia le iese bine.Nu scoti ditai nava-amiral Yamaha R1 de zici ca e caricatura. Parerea mea.Parerea mea,dar draq,nu e nimeni orb...bai nene,a ajuns bmw-ul sa fie mai frumos decat R1? Editat Noiembrie 4, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Editat Noiembrie 4, 2014 de SBN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Am zis si pe celalalt topic: imi place. E singura japo care-mi place. Nu are eleganta italienelor, nici nebunia BMW-ului sau KTM-ului - dar au indraznit sa scoata ceva atipic. O motoreta ca asta nu se pierde in multime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Uite si varianta pe rosu. Cu cat te uiti mai mult la motocicleta asta cu atat pare mai frumoasa. Acum pe bune, ati vazut cum arata RCVul? Am spus mai sus - prin comparatie R1 e zana zanelor. Se pare ca i-a pocnit pe japonezi moda cu faruri cat mai mici si cat mai ascunse. Sa nu uitam mesajul lor de marketing - motocicleta derivata direct din MotoGP. Pai in MotoGP motocicletele nu au farur, iar ca sa fie street legal e musai sa aiba asa ca s-au straduit si ei sa inghesuie niste beculete pe undeva. Parerea mea e ca ala care se misca repede si scoate pe piata niste carene laterale aftermarket pentru noul R1 o sa se imbogateasca Sunt sigur ca multi si-ar cumpara asa ceva din considerente estetice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 RCV-ul nu intra in discutie: e un prototip de MotoGP din clasa "Open", adaptat pentru a fi legal pe strada. R1 nu a avut atatea constrangeri la proiectare. La cum arata fata de generatiile anterioare, designer-ii au pornit de la o foaie alba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 RCV-ul nu intra in discutie: e un prototip de MotoGP din clasa "Open", adaptat pentru a fi legal pe strada. R1 nu a avut atatea constrangeri la proiectare. La cum arata fata de generatiile anterioare, designer-ii au pornit de la o foaie alba. RCV adica Honda RC213V-S Parca au fost vorbiti Yamaha si cu Honda. Sau spionajul economic functioneaza bine Amandoua au venit cu aceeasi idee - sa copieze cat mai multe detalii de design de la prototipurile din MotoGP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Mie imi place rau noul R1. Puteam sa jur ca o sa il urasc dupa ce am vazut alea 2 poze postate de pzkpfw inainte de lansare, cu cateva pagini in urma. Eram gata sa zic ca designerul merita 5 ani de inchisoare cu executare pentru bataia asta de joc Dar dupa ce s-a lansat si au aparut fotografii din toate pozitiile, filmari, etc., mi-am schimbat parerea la 180 grade. E misto rau... incerc sa mi-o imaginez cu faruri normale, pe carena frontala, si nu imi iese. Adica mi se pare ca i-ar strica design-ul de M1 daca i-ai pune faruri normale, fie ele si foarte discrete si elegante. ________________________ Au fost nebuni astia de la Yamaha cu pozitionarea farurilor, dar cei de la Honda au fost bestiali cu pozitionarea oglinzilor Asta nu mai are ram-air? Vad ca au astupat gaurile cu faruri. Si in poza de mai sus, zici ca are cauciucuri second hand RCV-ul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Amandoua au venit cu aceeasi idee - sa copieze cat mai multe detalii de design de la prototipurile din MotoGP Cum ziceam: R1 a fost proiectata de la 0 ca motocicleta de strada, in care au incorporat elemente din YZR-M1. Pentru RCV au plecat de la o motoreta existenta: RC213V-RS Open. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Eu mi-am facut bucati motocicleta sa-i vopsesc cadrul si motorul negru mat ptr ca asa au motocicletele mai moderne si vine R1 2015 cu motor ARGINTIU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 modelul 2009-2014 are 207kg doar in visele Yamaha, greutatea reala e undeva pe la 212-214. un lucru asemanator se intampla si cu puterea, din cei 180 cai se ajunge la 155-163 la roata, deci foarte putin. cred ca au uitat inauntru un chinez de-al lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Deci dpdv tehnic e foarte smecher R1/2015.Bifeaza toate casutele.M-a intrigat magneziul la roti,la sasiu si bascula spate.Acum cred ca poate sa se bata cu S1000.Si LCD-ul ala e belea. Dar ca look,care a fost chiorul care l-a desenat ?vai,vai,ce uratenie.Nu-ti vine sa crezi ca e aceeiasi firma care a creat R1'98,R'04,R1'08.De R6'06 nici nu mai zic.Pfff....cred ca i-a dat afara pe aia,ca baietii care au facut motoretele alea nu ar fi desenat asemenea hidosenie. Deci ar fi bine sa mearga traznet pt ca garantez ca nu il va lua nimeni de mers pe la terase,perioada cand R1-urile ieseau la suc s-a terminat Asta e prea urat sa fie scos in lume.Ce fata are,zici ca i-a tras careva obloanele....si farurile alea de sub carena,zici ca au uitat de ele si i le-au lipit dup-aia cu negrese. Spatele arata ok (bine,copiat de pe rsv4),dar din laterale si mai ales din fata,catastrofa totala.Bai nene,unde au invatat ei sa faca parbriz din ala?Ia vedeti la muian,seama sau nu (cu F2 din 95) : r1-15.jpg 1994_F2.jpg Si cu farurile alea de sub carene si cu led-urile din oglinzi,vorba colegului,parca e aratarea aia din Ice Age. Si toba aia e hidoasa,sigur au luat-o de pe FZ1.Carenele laterale zici ca au cazut cu ea si dupa aia au taiat unde era sparta.Prinderile la etrieri zici ca sunt luati de pe r1 meu vechi de 10 ani.Pana si motorul arata urat. Dar capatul e jugul de sus.Parca e un capac de canalizare.nu zic,poate rigidizeaza de nu se poate,dar ce e calcatul ala ma?Si ganditi-va,ca spre deosebire de restul motoretei,pe ala iti pica ochii de fiecare data cand te uiti la afisaj.Nasol momentul. Bai nene,eu inteleg japonezii,lor le place mai degraba sa conceapa o supapa decat sa deseneze o motoreta.Nu le curge mana pe plansa,asta e,nu se supara nimeni. Dar au bani,bai tata,sa se duca draq sa angajeze designeri italieni cum au facut in 2004,ca la aia le iese bine.Nu scoti ditai nava-amiral Yamaha R1 de zici ca e caricatura. Parerea mea.Parerea mea,dar draq,nu e nimeni orb...bai nene,a ajuns bmw-ul sa fie mai frumos decat R1? Hazlie descriere! Da,da uite ca ia fani de la alte marci, mie imi place, aduce chiar bine cu motoreta de curse, daca si merge mult mai bine eu zic ca au nimerit-o! Oricum acolo in fata unde trebuia sa fie farul o sa stea stikerul cu 46 sau 99! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Probabil ca cine isi va permite sa dea 16-17.000 euro si-o va cumpara, restul vor sustine ca e urata Oricum nimanui nu-i pasa de parerea noastra, a celor din Romania. La ce piata moto avem nu contam. Yamaha (probabil si Honda la fel) fac design cu target pentru piata americana. De acolo le vin banutii cei mai multi. Am vazut ca Yamaha trage tare si pe Indonezia (astia sunt aproape la fel de multi ca toti cetatenii UE la un loc|) Pe piata europeana sunt pozitionati excelent - in Italia vor da cadou un sticker 46, iar pentru Spania unul cu 99 si au rezolvat » Post actualizat in 05 Nov 2014 08:32All black... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.